Schnitzel met pinda-kaasquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zo, dan ben je wel een kind van de wereld he?
Dus toch een Indische lederhosen met klompen, om maar eens heel cliché te blijven.
Stop er dan mee, als je het niet wil.quote:
ik doe t uit verveling..ben nu 4 kilo aangekomen sinds het uit isquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Stop er dan mee, als je het niet wil.
Ga dan leuke dingen doenquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:16 schreef Deceit het volgende:
[..]
ik doe t uit verveling..ben nu 4 kilo aangekomen sinds het uit is
Hoeveel weg je dan nu? En wat is je lengte, etcquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:16 schreef Deceit het volgende:
[..]
gebrek aan bewegingquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:16 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ben je nu een gezellig dikkertje ?quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:16 schreef Deceit het volgende:
[..]
begin te rokenquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:16 schreef Deceit het volgende:
[..]
Waar blijft je lijstje?quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:23 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Hoeveel weg je dan nu? En wat is je lengte, etc![]()
damn jongen, 1 pakje is wel max horquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:36 schreef Deceit het volgende:
hmmjaaaa dat ga ik dus eigenlijk allemaal niet vertellen, wordt te persoonlijkgewicht..
en ik rook al 1+ pak per dag.. dus nehh daar ligt t niet aan
Ja dat is natuurlijk uberhipquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:32 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, nou, ik heb jou op de dérde plek. Hoor.
Nja HIW doet z'n naam wel eer aanquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:33 schreef Waxxer het volgende:
Maar wie zijn -B-, L4mpje en babette21? En waarom DennisMoore en Hierissieweer? In gódsnaam?
Eh ja omdat je zo graag in de spotlight wilt staan?quote:
Nah, te persoonlijk.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:36 schreef Deceit het volgende:
hmmjaaaa dat ga ik dus eigenlijk allemaal niet vertellen, wordt te persoonlijkgewicht..
en ik rook al 1+ pak per dag.. dus nehh daar ligt t niet aan
Idd net zoals jij dat hebtquote:
hij kijkt wie er vaak en dicht na elkaar posten in een topic. Een topic waar je 1x post, kan dus de mensen die na jou posten in die lijst krijgenquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:45 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eh ja omdat je zo graag in de spotlight wilt staan?
Ik denk dat het met alfabetische volgorde te maken heeft
Dus je gaat kaal?quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:46 schreef creno het volgende:
Ik wil mijn haar ook laten groeien, maar ik ben bang dat het te dun en te weinig is...
'k Zou het niet weten.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:51 schreef Steve het volgende:
Gevraagd worden op een date blijft toch wel een egoboost.
Stom idee ook eigenlijk.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:47 schreef Peter het volgende:
[..]
hij kijkt wie er vaak en dicht na elkaar posten in een topic. Een topic waar je 1x post, kan dus de mensen die na jou posten in die lijst krijgen
Erik blijft de love of my life.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:01 schreef Xiance het volgende:
steve was toch met vlarp?
of mis ik nou iets?
Misschien mag Vlarp wel in het midden, weten wij veel.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:01 schreef Xiance het volgende:
of mis ik nou iets?
Vlarp vindt het niet erg. We hebben een aardige driehoeksrelatie in touw weten te zetten.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:01 schreef Xiance het volgende:
of mis ik nou iets?
Nee he?quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:14 schreef MisterO het volgende:
I love you Phillip Morris. Ik weet nog steeds niet wat ik ervan moest vinden
En ik dan de lust of your life?quote:
Jat nou es niet iedereen van mequote:
We wonen ook in een driehoek.quote:
Nee. En ik voorzie dat ook nog niet binnen al te korte tijd gebeuren.quote:
Heel verstandig.quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:10 schreef Steve het volgende:
Ik wil namelijk ook nog op mezelf eigenlijk..
Ten eerste hebben ik en Vlarp pas een half jaar iets. Nu gaan samenwonen zou ik nu te benauwend vinden en zou ook zeker niet goed gaan (van mijn kant uit). Ten tweede moet ik eerst leren op eigen poten te staan, zelf mijn leven leren in te richten, alles zelf moeten regelen, alles zelf leren moeten doen, eigen leven opbouwen. Dan kijken we wel weer verder.quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:19 schreef Deceit het volgende:
op jezelf kan ook gepaard te samen.. alleen is toch geen kut aan
hmmja,quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:23 schreef Steve het volgende:
[..]
Ten eerste hebben ik en Vlarp pas een half jaar iets. Nu gaan samenwonen zou ik nu te benauwend vinden en zou ook zeker niet goed gaan (van mijn kant uit). Ten tweede moet ik eerst leren op eigen poten te staan, zelf mijn leven leren in te richten, alles zelf moeten regelen, alles zelf leren moeten doen. Dan kijken we wel weer verder.
Meteen bij iemand intrekken lijkt me niet goed voor een relatie. Kan goed gaan, kan misgaan.
Oh ik weet nooit goed hoe ik overkom.quote:
Nope.quote:Jij zatvrijdag in de stad te vinden?
Meestal als een of andere hautaine sissy.quote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Meestal als een of andere hautaine sissy.
Heel goedquote:Op donderdag 20 mei 2010 01:23 schreef Steve het volgende:
[..]
Ten eerste hebben ik en Vlarp pas een half jaar iets. Nu gaan samenwonen zou ik nu te benauwend vinden en zou ook zeker niet goed gaan (van mijn kant uit). Ten tweede moet ik eerst leren op eigen poten te staan, zelf mijn leven leren in te richten, alles zelf moeten regelen, alles zelf leren moeten doen, eigen leven opbouwen. Dan kijken we wel weer verder.
Meteen bij iemand intrekken lijkt me niet goed voor een relatie. Kan goed gaan, kan misgaan.
En trouwens, ik ben 23! Veel te jong voor huisje boompje beestje.
2012 was een rekenfout, dus je hebt nog ffquote:Op donderdag 20 mei 2010 01:29 schreef Steve het volgende:
Ik hoor net uit betrouwbare bron dat we in 2012 vergaan. Dus al dat samenwoongedoe is al geen issue meer.
Ja of zo'n kampie-snollerige met z'n t-shirt omhooggeknoopt in een knubbeltje boven de navel en hotpants. Dat ook wel eens. Toch?quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Meestal als een of andere hautaine sissy.
Ja.quote:Op donderdag 20 mei 2010 07:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja of zo'n kampie-snollerige met z'n t-shirt omhooggeknoopt in een knubbeltje boven de navel en hotpants. Dat ook wel eens. Toch?
Ik zou maar vast met de adoptie procedure beginnenquote:Op donderdag 20 mei 2010 01:23 schreef Steve het volgende:
[..]
Ten eerste hebben ik en Vlarp pas een half jaar iets. Nu gaan samenwonen zou ik nu te benauwend vinden en zou ook zeker niet goed gaan (van mijn kant uit). Ten tweede moet ik eerst leren op eigen poten te staan, zelf mijn leven leren in te richten, alles zelf moeten regelen, alles zelf leren moeten doen, eigen leven opbouwen. Dan kijken we wel weer verder.
En trouwens, ik ben 23! Veel te jong voor huisje boompje beestje.
quote:
Wat is daar mis mee?quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:57 schreef TheVulture het volgende:
Goedemorgen, er blijkt een homotent bij mijn hotel op de hoek te zitten waar ik al een week lang straal voorbij ben gelopen... ik dacht gisteravond even kijken... heb ik gelijk zo´n naar oud zweet stinkende Spanjaard aan mijn reet hangen...
Oud zweet stinkt, hij was opdringerig en ik ben bezet... in willekeurige volgordequote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:07 schreef Waxxer het volgende:
Oh ik dacht dat jij van het type was dat wanneer je op vakantie bent dat je dan zeg maar 'niet bezet' bent.Maar zó erg is het dus óók weer niet.
![]()
Uh.. labradors kunnen niet tikken op een toetsbord hoorquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]![]()
Man ik zou nog niet vreemd kunnen gaan al zou ik willen... als ik iemand niet meer zie zitten maak ik het eerst uit en daarna feest ik wel een slag in de rondte
Ik ben trouw als een labrador
Ik doe niet alles op zijn hondjesquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uh.. labradors kunnen niet tikken op een toetsbord hoor
Ooohh vandaar met dat te kort aangelijnd en die discussie toen en alles.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]![]()
Man ik zou nog niet vreemd kunnen gaan al zou ik willen... als ik iemand niet meer zie zitten maak ik het eerst uit en daarna feest ik wel een slag in de rondte
Iets zegt me dat het bezet zijn wel een wiskundig danwel statistisch verband heeft met het uiterlijk van de versierderquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:07 schreef Waxxer het volgende:
Oh ik dacht dat jij van het type was dat wanneer je op vakantie bent dat je dan zeg maar 'niet bezet' bent.Maar zó erg is het dus óók weer niet.
![]()
Ik dacht dat jij een open relatie had?quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]![]()
[nuno_g / Mike_Hunt ]Heb je nog gescored?][/nuno_g / Mike_Hunt ]quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:35 schreef Yurithemaster het volgende:
zo net terug van een paar dagen londen en ben bekaf
Waar ben je allemaal geweest in London?quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:35 schreef Yurithemaster het volgende:
nee, was met school dusquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[nuno_g / Mike_Hunt ]Heb je nog gescored?][/nuno_g / Mike_Hunt ]
British museum, trafalgar square, harrods, camden market, westfield mallquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:46 schreef Baltar het volgende:
[..]
Waar ben je allemaal geweest in London?
G.A.Y? Heaven?
ahh. leuk! Heb je ook die befaamde kroegentocht gedaan?quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:35 schreef Yurithemaster het volgende:
euhh kerel, dat vraag ik nooit.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[nuno_g / Mike_Hunt ]Heb je nog gescored?][/nuno_g / Mike_Hunt ]
was je aan het wodka eyeballen ?quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:07 schreef mike_hunt het volgende:
zo, ben bij, tenminste met deze paar blz.
SSDD![]()
dat heb ik al een hele tijd niet meer gehoord.quote:
het is hier nu als heet nieuws gebracht in de diverse mediaquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat heb ik al een hele tijd niet meer gehoord.![]()
![]()
Nee, heb getraind. En ja, zit aan de falafel.![]()
![]()
Laatste dagen druk geweest met het regelen van een nieuwe huisgenoot etc. . Want ik ga dat natuurlijk ook niet betalen.
ik mis iets?quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het is hier nu als heet nieuws gebracht in de diverse media
nee want jij bent toch het type niet dat zo snel mogelijk dronken wil worden door een met wodka gevulde tampon anaal in te brengen dan wel direct via het oog (wodka eyeballing) toe te passenquote:
ik ook niet, maar ik vraag me wel af waarom deze opmerking ? is dat jalouziequote:Op donderdag 20 mei 2010 16:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
euhh kerel, dat vraag ik nooit.like anyone cares.
G-A-Y is wel leukquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:46 schreef Baltar het volgende:
[..]
Waar ben je allemaal geweest in London?
G.A.Y? Heaven?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee want jij bent toch het type niet dat zo snel mogelijk dronken wil worden door een met wodka gevulde tampon anaal in te brengen dan wel direct via het oog (wodka eyeballing) toe te passen
ik ook.. ik kom net onder de douche vandaan, ga zo naar bed..quote:
Ja dan zit je mis... ik heb al 10 maanden een compleet monogame relatiequote:Op donderdag 20 mei 2010 13:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een open relatie had?
Zit ik nou mis?
monogaam wat is datquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dan zit je mis... ik heb al 10 maanden een compleet monogame relatie
Monogaam is niet zoenen en andere seksuele handelingen verrichten bij iemand anders... en 10 maanden is inderdaad nog relatief kort maar je moet ergens beginnen he...quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
monogaam wat is dat![]()
en zeker 10 maanden, wat is dat dan. Leuk begin maar
't is niet dat je er ineens 4 jaar van kan makenquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Monogaam is niet zoenen en andere seksuele handelingen verrichten bij iemand anders... en 10 maanden is inderdaad nog relatief kort maar je moet ergens beginnen he...
Ja preciesquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
't is niet dat je er ineens 4 jaar van kan maken
Je vriend niet dan?quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:11 schreef creno het volgende:
Al bijna 5 jaar monogaam, tenminste ik dan.
ouch... ik weet niet hoe ik zou reageren eigenlijk... op zich zijn seks en liefde twee losstaande dingen maar als ik eenmaal verliefd ben zoek ik het niet buiten de deur....quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:14 schreef creno het volgende:
Die heeft een jaar of 3 geleden een vergissing gemaakt ja.
zeker, niet zo'n beetje ook. Dat heeft echt wel tijd nodig. Maar je relatie wordt er ook weer wel sterker door. (maar het is niet aan te raden om je relatie sterker te makenquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:18 schreef Steve het volgende:
Moet je toch aardig wat vertrouwen terugwinnen lijkt me...
been there done thsat, mensen schreeuwen op voorhand altijd een hele hoopquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:20 schreef creno het volgende:
ik zei ook altijd dat ik er een punt achter zou zetten als iemand bij mij vreemd zou gaan, zeker omdat eigenlijk al mijn vorige relaties vreemd zijn gegaan.
Maar zoiets beslis je op dat moment eigenlijk pas echt, dat is van te voren niet te zeggen.
En dat is bij ons gelukkig gebeurd.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:22 schreef Vlarp het volgende:
Mja, ik denk ook dat als het echt moment van zwakte was, dat het daarna zelfs de relatie nog sterker kan maken als je ontdekt dat je echt alleen maar voor je vaste relatie te gaan...
Hebben jullie toen een 'pauze' genomen om toch te ontdekken dat je elkaar te leuk vond ofzo?quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:22 schreef creno het volgende:
zeker, niet zo'n beetje ook. Dat heeft echt wel tijd nodig. Maar je relatie wordt er ook weer wel sterker door. (maar het is niet aan te raden om je relatie sterker te maken)
Nee, we hebben gepraat, gepraat, en gepraat en gehuild. Ik wilde alles weten.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:27 schreef Steve het volgende:
[..]
Hebben jullie toen een 'pauze' genomen om toch te ontdekken dat je elkaar te leuk vond ofzo?
Als ik vragen mag.Ik ben iets te geïnteresseerd is alles af en toe.
nu echt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:27 schreef creno het volgende:
ik ga ff de laatste aflevering van Bloedverwanten kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |