Fipo de Clown zonder tieten?quote:
Nee ook om billen!quote:
zet eens een e achter best in de TT!quote:
aye aye sir!quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
zet eens een e achter best in de TT!
ben donderdag om 4 uur klaar... half 5 dan? inc etenquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:35 schreef Mikkie het volgende:
Brave knul! Wanneer gaan we borrelen op het terras?
Dat wordt 'm nietquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:39 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ben donderdag om 4 uur klaar... half 5 dan? inc eten?
sorryquote:
Zo tegen je hooft!quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:15 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
sorryswine geeft me ook op mn kop nu
Het is toch niet dat ie een penvriendinneke probeert te scoren?quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:28 schreef morgane het volgende:
[..]
Snap je nu waarom hij moeilijk aan de vrouw raakt?
Als hij praat zoals hij schrijft (al maakt dat bij hoofd/hooft niet uit) kan hij het meteen al vergeten en anders nemen ze zodra hij door de mand valt wel de benenquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is toch niet dat ie een penvriendinneke probeert te scoren?
Liefe Morgaanquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:39 schreef morgane het volgende:
[..]
Als hij praat zoals hij schrijft (al maakt dat bij hoofd/hooft niet uit) kan hij het meteen al vergeten en anders nemen ze zodra hij door de mand valt wel de benen
quote:
Nee, jij bent geen lafbek denk ik, maar ik vind je wel een schatjequote:
Dat ben ik ookquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, jij bent geen lafbek denk ik, maar ik vind je wel een schatje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.
Mja goed, lijkt me een dag die nogal dubbel is. Voor het eerst dat je moeder er niet bij is natuurlijk. Aan de andere kant een mooi punt om tegen jezelf te zeggen: fuck it, ik ga volgend jaar een opleiding doen, ik heb nog steeds een toffe vriendin, ik doe het helemaal niet zo slecht!quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
dank jeheb me nog nooit zo niet jarig gevoeld
![]()
Oeh '89, goed jaarquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja, ze zeggen dat ik nu volwassen ben![]()
quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:51 schreef Merel1808 het volgende:
Oh, wat zou ik er veel voor over hebben om de discipline te hebben om eerder met dit soort dingen te beginnen....
Nog even een powerpoint in elkaar zetten en dan straks nog het practicum van morgenochtend voorbereiden, gaat helemaal goedkomen dit
gefeliciteerd!quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
'85 is mijn zusje geboren, 83 dat is die shitquote:Op donderdag 20 mei 2010 08:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
gefeliciteerd!
89.... toen werd mijn kleine zusje geboren!
'85 is een bazenjaar
wrsch niet... vergadering gepland staanquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:34 schreef Rituals het volgende:
Gaan er nog meer mensen naar het diesfestival vanavond?
Ik ga iig, Go Back To The Zoo, Caro Emerald en C-mon & Kypski iig kijken.quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:34 schreef Rituals het volgende:
Gaan er nog meer mensen naar het diesfestival vanavond?
Ik wil wel maar scriptie bluh.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:02 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik ga iig, Go Back To The Zoo, Caro Emerald en C-mon & Kypski iig kijken.
Vorig jaar was het heel gezellig in ieder geval!quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:22 schreef Merel1808 het volgende:
Is de dies van de universiteit bij jullie echt leuk dus? Bij ons is dat echt zo'n hopeloos formeel gebeuren in een of andere aula met allerlei suffe praatjes
Om 17.00 uur komt als eerste Motownhead meen ik.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:29 schreef LastRequest het volgende:
Hoe laat begint die ongein eigenlijk?
CP gefeliciteerd!
Het is gewoon een mini festival eigenlijkquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:22 schreef Merel1808 het volgende:
Is de dies van de universiteit bij jullie echt leuk dus? Bij ons is dat echt zo'n hopeloos formeel gebeuren in een of andere aula met allerlei suffe praatjes
Vorig jaar was het zeker leuk, toen heb ik Hit Me TV ontdektquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:35 schreef Rituals het volgende:
[..]
Vorig jaar was het heel gezellig in ieder geval!
[..]
Om 17.00 uur komt als eerste Motownhead meen ik.
Nee, dan moeten eerst je ballekes indalen! Maar verder gefeliciteerd! Dat je maar een ferme knul moge worden!quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
Die vind ik echt helemaal niksquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:12 schreef morgane het volgende:
[..]
Vorig jaar was het zeker leuk, toen heb ik Hit Me TV ontdekt
Jup, ik vind hun hitjes ook leuk, maar liever op cd dan livequote:Op donderdag 20 mei 2010 13:54 schreef AMDB het volgende:
[..]
Die vind ik echt helemaal niks![]()
@Dupje:
Go Back to the Zoo is live zeer tof, muzikaal zijn ze niet erg goed maar de hitjes zijn erg fijn imho
Ja hoi, vijf uur terras? Waar?quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:51 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb mijn blauwe brief ontvangen
nu ben ik benieuwd wanneer ze storten ? iemand n idee....
Vrijdag de enveloppe, datum stond op 15 mei als dagtekening, en maandag stond t op mijn rekeningquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:51 schreef swarmahoer het volgende:
vandaag gekregen, dagtekening zaterdag, denk dan volgende week di of wo ivm pinksteren ofzo...quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vrijdag de enveloppe, datum stond op 15 mei als dagtekening, en maandag stond t op mijn rekening
samson ofzo? nog meer nijmegen hoolies die zin hebbenquote:
zin wel! eerst even eten en vergaderen, misschien daarna nog?quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
samson ofzo? nog meer nijmegen hoolies die zin hebben?
Is goed, kan het terras hier uit het raam zienquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:30 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
samson ofzo? nog meer nijmegen hoolies die zin hebben?
jou kennen we nog niet, kom je meeten?quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:39 schreef Rituals het volgende:
Samson. Alweer 2,5 maand geleden dat ik daar was!
dan kom ik ookquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:48 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jou kennen we nog niet, kom je meeten?
Spannend!quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:48 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jou kennen we nog niet, kom je meeten?
inmiddels? Waar heb je het over joh? Ken je nauwelijksquote:
Ik heb een zwart shirtje aan!quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
Meet @ Dies?
Ik heb die ene met dat kruis om zn nek!
Dat houd ik nog ongeveer 25% van iedereen overquote:
Klopt!quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
inmiddels? Waar heb je het over joh? Ken je nauwelijks![]()
En ik heb een spijkerbroek aan!quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat houd ik nog ongeveer 25% van iedereen overKoekje om je te spotten!
Ik ook! En een zwart shirtje! OMG, Zusjesquote:
Hoe is het mogelijk!quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ook! En een zwart shirtje! OMG, Zusjes
Gods wegen zijn ondoorgrondelijk!quote:
Ik kreeg gisteren de brief en vandaag stond het op mn rekeningquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:51 schreef swarmahoer het volgende:
Snel, ik had het de weerk erop alquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:51 schreef swarmahoer het volgende:
Vind je? Volgens mij is dat een wispelturig jaar met twijfelachtige mensen die anderen in de maling nemen!quote:
Dat dusquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:42 schreef Sander het volgende:
Yeah, if you're a fag!
1984. Het bazenjaar.
En een lekker weertje, goed geregeld hoor! Ik ga hopelijk BBQ'en van het weekendquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:36 schreef IrishBastard het volgende:
Vanmiddag bij speciaalzaak even materialen gehaald om de wielkasten van de auto weer op te lappen. Wordt 'n redelijk werkje
Hopelijk van het weekend genoeg tijd voor
Ok tozzo, we zitten zo bij Van Buren.quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:15 schreef motorbloempje het volgende:
ik kom zo na het eten nog wel even. Of Mr.Mo meekomt weet ik nietmaar even de hambo's naar binnen schuiven en dan op de bus voor een biertje
Ik ben alweer onderweg naar de provinciehoofdstad. Maar het was gezellig met swarma.quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:43 schreef motorbloempje het volgende:
Van Buren hebben we niet echt zo'n zin inwij gaan liever even naar Samson voor een lekker speciaalbiertje
maar we gaan eerst even via 't Dies festival voor Caro Emerald
Ging het niet door?quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:42 schreef swarmahoer het volgende:
hoppaook weer thuis, met de F1 auto remmie
watquote:
Die missen ze vast nietquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:42 schreef swarmahoer het volgende:
hoppaook weer thuis, met de F1 auto remmie
tja, doos op de kop open maken he...quote:
Moeten jullie 'm nou elke avond weer inpakken?quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:53 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
tja, doos op de kop open maken he...
met remlof gegeten, R was nog aan t fieten zoals verwachtquote:
we zijn nooit binnen gekomenquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:53 schreef morgane het volgende:
Inderdaad, op naar Caro Emerald!ik werk nog ff verder aan mn essay en dan ga ik ook die kant op.
nu slapen, morgen vroeg op!quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
we zijn nooit binnen gekomenhelaasch.. rij hebben we een kwartier ingestaan, zo rond 8 uur, maar ze lieten niemand binnen. Dus toen maar naar piecken gegaan en daar nog wat gedronken met z'n 4en
was gezellig en hééééérlijk op terras daar!
![]()
Die zit in Nijmegen!!quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:14 schreef Merel1808 het volgende:
Ah, meisje alleen gestalkt door 3 negers,in de metro, waar is die kerel als je hem nodig hebt......?
Kut, was ik nou maar teruggegaan naar Samsonquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:15 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en D_K (en Laysa?) gespot @ Samson
Hieroquote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:44 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die zit in Nijmegen!!
Kak, net thuis van terras (Camelot) waar ik tegen half tien belandde, nu maar eens slapen want zes uur de wekkâh
Omdat vrouwen jou heel leuk vinden tot je ze weggeeft aan 3 negersquote:Op vrijdag 21 mei 2010 04:17 schreef Swine het volgende:
[..]
Hiero![]()
Ik heb ook weer maar 5 uur slaap...op z'n max![]()
Trouwens, als drie grote negers mij bedreigen om het meisje wat ik bij me heb zeg ik 'succes ermee, ik zoek wel weer een andere'![]()
Waarom zijn vrouwen allemaal zo vaag met hun signalen.....frustrerend !
ik riep alleen 'heee, De Kardinaaaal!' en daarna doorgegaan met mn eigen beslommeringen, zoals het mokken dat we dus niet binnengekomen warenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 01:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Kut, was ik nou maar teruggegaan naar Samson
Heb je ze niet des FOKs geconfronteerd met hun online bestaan?
En ik naar een meid met een zwart shirtje, toen ik de 5e persoon vroeg of ze misschien Rituals heette werd het een beetje beschamend, dus ben ik er maar mee gestoptquote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:32 schreef Rituals het volgende:
DK, ik had nog gezocht naar iemand met een zwart shirt en een spijkerbroek, maar ik heb je niet gevonden.
ja, dat hoorde ik ook net van een collegaquote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:32 schreef Rituals het volgende:
Jullie waren ook niet binnengekomen MoBlo? Wat jammer! Het was helemaal niet zó vol vond ik.
Zoiets had iemand hier op FOK! wel een keer trouwens!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En ik naar een meid met een zwart shirtje, toen ik de 5e persoon vroeg of ze misschien Rituals heette werd het een beetje beschamend, dus ben ik er maar mee gestopt
Ja ik was er toen C-mon en kipsky begonnen, ik had gisteren met een maat afgesproken, maar die was ineens op het Dies, dus ben ik er ook maar na toe gegaan, in de hoop jou en D_K te meeten, volgende keer beterquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:26 schreef Rituals het volgende:
[..]
Zoiets had iemand hier op FOK! wel een keer trouwens!Hij vroeg het foute meisje of ze Rituals heette. Ze keek hem aan of hij gek was geworden
.
Was jij er ook? Had dat even gezegd, hadden we kunnen meeten!
Toen was ik alweer weg, omdat vriendinnen dus niet binnenkwamenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:33 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja ik was er toen C-mon en kipsky begonnen, ik had gisteren met een maat afgesproken, maar die was ineens op het Dies, dus ben ik er ook maar na toe gegaan, in de hoop jou en D_K te meeten, volgende keer beter
En ik moet de hele dag binnen zittenquote:
Wat lekker! Was jij niet laatst ook al naar Londen?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:02 schreef June. het volgende:
[..]
En ik moet de hele dag binnen zittenMaar vanavond wel lekker weekendje naar Rome
Dat maakt het weer goed.
Jazeker, jammer dat ik je ben misgelopen inderdaad, maar dit was al de derde keer in 2 jaar ofzo dat ik ze gezien had, blijven leuke mannetjes, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:35 schreef Rituals het volgende:
[..]
Toen was ik alweer weg, omdat vriendinnen dus niet binnenkwamen. Helaas helaas. Was het leuk?
nee! Want ik ga specifiek voor een DSLRquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jazeker, jammer dat ik je ben misgelopen inderdaad, maar dit was al de derde keer in 2 jaar ofzo dat ik ze gezien had, blijven leuke mannetjes, dat dan weer wel.
Moblo, noem het dan gewoon een camera, joh
Ik ben ook niet binnengekomenquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
we zijn nooit binnen gekomenhelaasch.. rij hebben we een kwartier ingestaan, zo rond 8 uur, maar ze lieten niemand binnen. Dus toen maar naar Samson gegaan en daar nog wat gedronken met z'n 3en
was gezellig en hééééérlijk op terras daar!
op een gegeven moment deden ze de terrasverwarming aan
![]()
quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:15 schreef motorbloempje het volgende:
oh, en D_K (en Laysa?) gespot @ Samson
Tja, ik zei al dat die route gewoon te nemen wasquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Klopt en wij zijn wel binnen gekomen bij Dies...terwijl er overal een hele grote rij stond...gewoon via het sportcentrum, de brug en de refter
Er was alleen geen flikkker aan dus zijn we vrijwel gelijk weer de stad ingegaan
...even bij samson appeltaart en koffie gedaan en toen bij camelot gaan zitten...waar mikki voorbij kwam maar ons niet zag
ook in die rijquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:12 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik ben ook niet binnengekomenwelke rij stond jij dan? Ik aan de kant van de fontein, bij de bieb.
Ooit wil ik ook een spiegelreflex![]()
oeh, da's wel een slimme!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Klopt en wij zijn wel binnen gekomen bij Dies...terwijl er overal een hele grote rij stond...gewoon via het sportcentrum, de brug en de refter
Er was alleen geen flikkker aan dus zijn we vrijwel gelijk weer de stad ingegaan
...even bij samson appeltaart en koffie gedaan en toen bij camelot gaan zitten...waar mikki voorbij kwam maar ons niet zag
Onthouden voor de volgende keerquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ook in die rij
en ik ben gevallen voor de D90... ga dus wrsch 620 euro neertellen dit weekend![]()
[..]
oeh, da's wel een slimme!had wel graag Caro gezien, maargoed, Paulaner was ook lekker
zit ook af te tellen tot ik naar huis kan om te gaan kijkenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
fuckfuckerdefuck wat is greys anatomy spannend
niets zonde aanquote:
Het doet niet écht pijn, maar fijn is het vast ook nietquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:44 schreef morgane het volgende:
Ik denk dat de lol er vooral snel af is bij degene die de schokjes krijgtof voel je er weinig van?
I know, I knowquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
niets zonde aan
heb al objectieven liggen voor Nikon, heb een F75![]()
en ik vind Nikon fijner in de hand liggen
Hou hem onderste boven, dan is het tussen de 5,9 en 9quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Great, ik moet voor een aanvullend tentamen een mondeling afleggen, op zich niet zo'n probleem.. Maar nu vraagt die man of ik een cijferlijst wil meebrengen.. ziet ie meteen dat mn gemiddelde rond de 6 6,5 is
Wat voor knurft ben je dan! Ik heb zelfs een gemiddelde van 6,9 en ik weet alleen met de TomTom de weg naar de uni te vinden!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Great, ik moet voor een aanvullend tentamen een mondeling afleggen, op zich niet zo'n probleem.. Maar nu vraagt die man of ik een cijferlijst wil meebrengen.. ziet ie meteen dat mn gemiddelde rond de 6 6,5 is
Haha, hier bij Laysa hoor je ook vrij veel. Bij mijn hokje hoor je de buren nooit. Je kan iemand met een kettingzaag door de midden trekken en dan nog hoort er niemand geschreeuw!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:13 schreef Cocktailprikker het volgende:
Moest gisteravond om half 1 aanhoren hoe de bovenburen aan het rummikubben waren, eerst kraakte het bed langzaam, tot het steeds sneller ging en het gekeur nog harder, en ineens was het over![]()
Vraag me af in hoeverre ik gehoord wordNog steeds niet gewend, zon flat
zelf een nieuwe auto gekocht ?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:30 schreef Mikkie het volgende:
Zo... net terug uit Duitsland, even nieuwe auto opgehaald met een kennis. Door dikke files de hele dag op pad geweest.
Schade-gevalletje en dan importeren? En dan uitdeuken en een BMW rijden voor een appel en de ei?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:30 schreef Mikkie het volgende:
Zo... net terug uit Duitsland, even nieuwe auto opgehaald met een kennis. Door dikke files de hele dag op pad geweest.
Nee, voor die kennis. Ik was mee als testrijder en extra chauffeurquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:39 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zelf een nieuwe auto gekocht ?
nog terras vanavond?
Nee nee, zo erg is het niet. Gewoon kwalitatief goede auto rijden voor relatief weinig geld, that is: minder dan 'ie in NL kostquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Schade-gevalletje en dan importeren? En dan uitdeuken en een BMW rijden voor een appel en de ei?
Kwalitatief een goede auto voor weinig geld? Een mercedes-sloepje uit de jaren 70?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee, voor die kennis. Ik was mee als testrijder en extra chauffeur.
Geen terras vanavond. Kan op z'n vroegst dinsdag pas (en ook dan is het te betwijfelen). Vanavond al een afspraak staan terwijl ik veel liever thuis op de bank/in bed wat slaap had ingehaald...
[..]
Nee nee, zo erg is het niet. Gewoon kwalitatief goede auto rijden voor relatief weinig geld, that is: minder dan 'ie in NL kost.
Nee, dat is het niet. Maar ik ga je natuurlijk niet te wijs makenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kwalitatief een goede auto voor weinig geld? Een mercedes-sloepje uit de jaren 70?
Jij werkt toch in een Apple store? Sinds ik Ubuntu gebruik ben ik steeds minder liefhebber van windows. Ik vind een Apple kopen om te testen voor het testen wel duur. Wat is tweedehands wel aan te raden?quote:
alles waar een intel in zit. De 20 of 24 imac of een van de laptops. Kijk uit met de zwarte laptops, die zijn schreeuwend duur voor weinig prestaties. De witte laptops, niet de unibody witte (het verschil zit hem in de constructie) hebben de neiging te verkleuren door poreus plastic. Verder, ze zijn behoorlijk waardevast maar gaan dan ook jaren mee. Als je er een koopt met een restant applecare ben je verzekerd van reparaties bij eventuele verborgen gebreken.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jij werkt toch in een Apple store? Sinds ik Ubuntu gebruik ben ik steeds minder liefhebber van windows. Ik vind een Apple kopen om te testen voor het testen wel duur. Wat is tweedehands wel aan te raden?
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:44 schreef Laysa het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ijmegen__.html?p=2,1
quote:Dit is het ultieme bewijs dat de aarde in rap tempo aan het opwarmen is, die beesten kwamen vroeger hier niet voor, het zal ook niet zo lang meer duren dan zwemmen er nijlpaarden in de Amsterdamse grachten.
piet, zwolle | 22:18 | 21.05.10
ah, dat was wat Mr.Mo zag!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:44 schreef Laysa het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ijmegen__.html?p=2,1
Ik stond al te kijken toen ik gister avond thuis kwam en je halve auto in de tuin lagquote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:03 schreef IrishBastard het volgende:
Morrege
Zometeen weer verder met auto, nog een redelijk karwei. Kwam ook al een stuk plamuur tegen, wat door de vorige persoon dus niet goed is gedaan, want er zit nog allemaal roest onder
Even in de vijver in Dukenburg zoeken.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:25 schreef De_Kardinaal het volgende:
Heeft er iemand soms mijn krokodil gezien? Hij is groen en gemakkelijk te herkennen en luistert naar de naam Henk.
Daar heb ik hem het laatst gezien!quote:
http://www.de-schans.nl/De_Schans/Prijslijst.htmlquote:Op zaterdag 22 mei 2010 16:14 schreef vogelkooi het volgende:
Waar kun je lekker en niet al te duur eten met twee personen, en niet en snack bar.
Vervoer maakt niet uit we kunnen overal komen. En of je moet reserveren ja of nee.
Wat voor soort restaurant maakt niet echt uit als het maar niet t'e exotisch is.
Ik hoorde dat er op de waalkade en nieuw pasta restaurant was geopend, maar veel weet ik er nog niet van.
Bij voorbaat dank,
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=4d951911-3e7e-4ae6-b059-a2e79ed87041&displaylang=enquote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:59 schreef Dupje het volgende:
Vraagje!
Mijn scriptie (in word) moet ik uiteindelijk naar PDF omzetten, alleen heb ik geen legitieme versie van word. Er zit dus geen optie "exporteren als PDF" in mijn versie van word. Ik heb openoffice gedownload en alles daarin geplakt, maar dat is niet echt een optie, want hij gooit daar echt alles door elkaar, en haalt mijn plaatjes weg.
Iemand een idee hoe ik dit het best kan aanpakken?
PdfCreator?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:59 schreef Dupje het volgende:
Vraagje!
Mijn scriptie (in word) moet ik uiteindelijk naar PDF omzetten, alleen heb ik geen legitieme versie van word. Er zit dus geen optie "exporteren als PDF" in mijn versie van word. Ik heb openoffice gedownload en alles daarin geplakt, maar dat is niet echt een optie, want hij gooit daar echt alles door elkaar, en haalt mijn plaatjes weg.
als ik van te voren wist dat het 20 was had ik t niet gedaanquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
daaamn, nice.
Ben deze week de hele week op de fiets naar werk gegaan (15km) en dat is al ver.
haha, ik sprak S gister nog, hij zei owja fuckquote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:13 schreef Sander het volgende:
Nice inderdaad
Sta vanavond wederom in de van buren =)
Wie is S?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
haha, ik sprak S gister nog, hij zei owja fuckmaar je bent weer beter nu dus..
?
Mijn openoffice heeft gewoon een exporten als pdf functie. Openen in openoffice en dan exporten als pdf zou gewoon moeten werken. Gebruik anders gewoon een pdf printer driver zoalsquote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:59 schreef Dupje het volgende:
Vraagje!
er staan de hele tijd mensen daar te kijken volgens mijquote:
Naar het monster van Loch Ness! In Dukenburg! Toe maar!quote:Op zondag 23 mei 2010 13:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
er staan de hele tijd mensen daar te kijken volgens mij
staan grote hekken om heen inmiddels, en toen we er gisteren met de auto langskwamen stonden er hele hordes mensen met brommertjes enzo te kijken!
nu al weer wakker? had je nog nageborreld of gelijk naar huis gegaan ?quote:
Gelijk naar huis, vanochtend ontbijt bij mijn zusjequote:Op zondag 23 mei 2010 13:55 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nu al weer wakker? had je nog nageborreld of gelijk naar huis gegaan ?
http://wiki.services.open(...)Guide/Page_numberingquote:Op zondag 23 mei 2010 16:45 schreef Dupje het volgende:
Weet iemand waar de knop voor pagina nummers in Open Office zit? Ik kan m niet vinden!
en PM terugquote:
hij vroeg of ik wilde datenquote:Op zondag 23 mei 2010 20:01 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik ben veel te nieuwsgierig voor dat soort posts![]()
.
Iets met brommers.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:01 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik ben veel te nieuwsgierig voor dat soort posts![]()
.
Ah, CP is één van die fokkers! Niet zo handig bij een bijna getrouwde vrouw!quote:
Ja, je wordt een oud wijf door te trouwen!quote:Op zondag 23 mei 2010 20:13 schreef motorbloempje het volgende:
erg hè? hoe oud dat klinkt!?
damn!
over precies 2 maanden zijn we nu een dag getrouwden gaan we over 2 dagen op huwelijksreis
heb er wel zin inen ga zo nog maar 's naar de trouwringen kijken
Nu kan het nogquote:Op zondag 23 mei 2010 20:12 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ah, CP is één van die fokkers! Niet zo handig bij een bijna getrouwde vrouw!Wat klinkt dat oud, 'getrouwde vrouw'!
wat is precies je project? je bestaande auto?quote:Op zondag 23 mei 2010 20:35 schreef IrishBastard het volgende:
Plamuren en schuren, maar bijna klaar voor de eerste lagen primer
Mja, was dan ook niet gaan zeilen.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:45 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Zeg dat wel!
En mn neus, en mn wangen, en mn nek, enzovoort, zeilen is stom
Hoe kan ik nou een heeeeeel weekend op een skûtsje in Friesland met veul bier en foute outfits en stappen in Grou afslaan! Had me eerder gevraagd, dan was ik zeker weten in A'dam gebleven!quote:
Vis jij achter het net?quote:
Noem je Mikkie nou dik?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |