Fipo de Clown zonder tieten?quote:
Nee ook om billen!quote:
zet eens een e achter best in de TT!quote:
aye aye sir!quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
zet eens een e achter best in de TT!
ben donderdag om 4 uur klaar... half 5 dan? inc etenquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:35 schreef Mikkie het volgende:
Brave knul! Wanneer gaan we borrelen op het terras?
Dat wordt 'm nietquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:39 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ben donderdag om 4 uur klaar... half 5 dan? inc eten?
sorryquote:
Zo tegen je hooft!quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:15 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
sorryswine geeft me ook op mn kop nu
Het is toch niet dat ie een penvriendinneke probeert te scoren?quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:28 schreef morgane het volgende:
[..]
Snap je nu waarom hij moeilijk aan de vrouw raakt?
Als hij praat zoals hij schrijft (al maakt dat bij hoofd/hooft niet uit) kan hij het meteen al vergeten en anders nemen ze zodra hij door de mand valt wel de benenquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is toch niet dat ie een penvriendinneke probeert te scoren?
Liefe Morgaanquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:39 schreef morgane het volgende:
[..]
Als hij praat zoals hij schrijft (al maakt dat bij hoofd/hooft niet uit) kan hij het meteen al vergeten en anders nemen ze zodra hij door de mand valt wel de benen
quote:
Nee, jij bent geen lafbek denk ik, maar ik vind je wel een schatjequote:
Dat ben ik ookquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, jij bent geen lafbek denk ik, maar ik vind je wel een schatje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.
Mja goed, lijkt me een dag die nogal dubbel is. Voor het eerst dat je moeder er niet bij is natuurlijk. Aan de andere kant een mooi punt om tegen jezelf te zeggen: fuck it, ik ga volgend jaar een opleiding doen, ik heb nog steeds een toffe vriendin, ik doe het helemaal niet zo slecht!quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
dank jeheb me nog nooit zo niet jarig gevoeld
![]()
Oeh '89, goed jaarquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ja, ze zeggen dat ik nu volwassen ben![]()
quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:51 schreef Merel1808 het volgende:
Oh, wat zou ik er veel voor over hebben om de discipline te hebben om eerder met dit soort dingen te beginnen....
Nog even een powerpoint in elkaar zetten en dan straks nog het practicum van morgenochtend voorbereiden, gaat helemaal goedkomen dit
gefeliciteerd!quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
'85 is mijn zusje geboren, 83 dat is die shitquote:Op donderdag 20 mei 2010 08:24 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
gefeliciteerd!
89.... toen werd mijn kleine zusje geboren!
'85 is een bazenjaar
wrsch niet... vergadering gepland staanquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:34 schreef Rituals het volgende:
Gaan er nog meer mensen naar het diesfestival vanavond?
Ik ga iig, Go Back To The Zoo, Caro Emerald en C-mon & Kypski iig kijken.quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:34 schreef Rituals het volgende:
Gaan er nog meer mensen naar het diesfestival vanavond?
Ik wil wel maar scriptie bluh.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:02 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik ga iig, Go Back To The Zoo, Caro Emerald en C-mon & Kypski iig kijken.
Vorig jaar was het heel gezellig in ieder geval!quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:22 schreef Merel1808 het volgende:
Is de dies van de universiteit bij jullie echt leuk dus? Bij ons is dat echt zo'n hopeloos formeel gebeuren in een of andere aula met allerlei suffe praatjes
Om 17.00 uur komt als eerste Motownhead meen ik.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:29 schreef LastRequest het volgende:
Hoe laat begint die ongein eigenlijk?
CP gefeliciteerd!
Het is gewoon een mini festival eigenlijkquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:22 schreef Merel1808 het volgende:
Is de dies van de universiteit bij jullie echt leuk dus? Bij ons is dat echt zo'n hopeloos formeel gebeuren in een of andere aula met allerlei suffe praatjes
Vorig jaar was het zeker leuk, toen heb ik Hit Me TV ontdektquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:35 schreef Rituals het volgende:
[..]
Vorig jaar was het heel gezellig in ieder geval!
[..]
Om 17.00 uur komt als eerste Motownhead meen ik.
Nee, dan moeten eerst je ballekes indalen! Maar verder gefeliciteerd! Dat je maar een ferme knul moge worden!quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
Die vind ik echt helemaal niksquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:12 schreef morgane het volgende:
[..]
Vorig jaar was het zeker leuk, toen heb ik Hit Me TV ontdekt
Jup, ik vind hun hitjes ook leuk, maar liever op cd dan livequote:Op donderdag 20 mei 2010 13:54 schreef AMDB het volgende:
[..]
Die vind ik echt helemaal niks![]()
@Dupje:
Go Back to the Zoo is live zeer tof, muzikaal zijn ze niet erg goed maar de hitjes zijn erg fijn imho
Ja hoi, vijf uur terras? Waar?quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:51 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb mijn blauwe brief ontvangen
nu ben ik benieuwd wanneer ze storten ? iemand n idee....
Vrijdag de enveloppe, datum stond op 15 mei als dagtekening, en maandag stond t op mijn rekeningquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:51 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb mijn blauwe brief ontvangen
nu ben ik benieuwd wanneer ze storten ? iemand n idee....
vandaag gekregen, dagtekening zaterdag, denk dan volgende week di of wo ivm pinksteren ofzo...quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vrijdag de enveloppe, datum stond op 15 mei als dagtekening, en maandag stond t op mijn rekening
samson ofzo? nog meer nijmegen hoolies die zin hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |