Zie mijn vorige post. Maar hier dan nog een linkje naar een flinke lijst:quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:25 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ik kom morgen wel terug voor die batterij aan experts die zeggen dat WTC7 niet ingestort kan zijn zonder CD.
Waar denk je dat die seismische activiteit vandaan komt? Misschien van het instorten van een enorme wolkenkrabber?quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:00 schreef J0kkebr0k het volgende:
Oh.. en geen seismische activiteit?
[ afbeelding ]
[..]
Overigens hoeft het sowieso niet zo te zijn dat explosies worden geregistreerd:
[..]
Waarom vind jij twijfel aan die officiele rapporten aan genoeg om de NIST rapporten in de prullebak te gooien?quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zie mijn vorige post. Maar hier dan nog een linkje naar een flinke lijst:
http://www.ae911truth.org/signpetition.php
Check het interviewtje even met Richard Gage dat ik eerder postte
In het begin van het interview zegt ie:
- "We have the evidence of the 10 key features of controlled demolition"
Later zegt ie:
- "Almost every architect and engineer that we show this information to, agrees with us that these are controlled demolitions"
Zo lang er zoveel mensen met verstand van zaken zijn die de boel zwaar in twijfel trekken, dan ben ik van mening dat die officiële rapporten zo de vuilnisbak in kunnen.
Het NIST onderzoek zou onvolledig zijn en bovendien niet ondertekend door de experts die er aan zouden hebben meegewerkt. Daarnaast zouden de diverse experts allemaal aan een eigen stukje hebben gewerkt, hetgeen betekent dat het volledige rapport een bij elkaar geraapt verhaal is van los beoordeelde gebeurtenissen.
Er worden in de VS vast wel vergelijkbare gebouwen als WTC 7 gesloopt. Ram daar een vergelijkbare hap uit en zet het eens c.a. 7 uur in de hens. Ben benieuwd wat er dan gaat gebeuren en of ie ook zo sierlijk in vrije val van onderaf inzakt. Ik denk dat ik het antwoord wel weet.
Detroit staat lekker leeg, ga je daar eens uitleven![]()
Dan maak je toch wel een klein foutje.. de complot theorieën die jij kan weerleggen, zijn discussies op forums. Er dwalen genoeg boeken van diverse auteurs in bibliotheken, met een zodanige hoeveelheid aan informatie dat ik betwijfel of je wel beseft wat je zegt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:15 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Waarom vind jij twijfel aan die officiele rapporten aan genoeg om de NIST rapporten in de prullebak te gooien?
Dergelijke onderzoeken ga ik pas in de prullebak gooien als ik aan kan tonen wat er precies fout is. Dat kan ik bij de meeste complot verhalen wel, bij de officle rapporten niet.
Tja, als jij er al vanuit gaat dat het officiele rapport alleen maar de bedoeling had om Amerika vrij te pleiten van een schandaal heeft het zeker geen zin meer om verder te discussieren.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:31 schreef Ticker het volgende:
[..]
Dan maak je toch wel een klein foutje.. de complot theorieën die jij kan weerleggen, zijn discussies op forums. Er dwalen genoeg boeken van diverse auteurs in bibliotheken, met een zodanige hoeveelheid aan informatie dat ik betwijfel of je wel beseft wat je zegt.
Het officiele rapport.. is niet in elkaar gezet door een stel domme sukkels, ofwel er zal veel tijd en geld in zitten om zo'n rapport te maken. Het moet er daarnaast ook voor zorgen dat Amerika vrij gepleit zou worden van een of ander schandaal. Hoeveel geld en knappe koppen denk je dat daar achter zitten?
Maar waarom willen mensen die het officiele verhaal aanhouden zich altijd blind staren op getallen op papier en video's overboord gooien. Besef je niet dat er gekeken is naar 'hoe het mogelijk is dat een gebouw kon instoren'. Daar is een antwoord op gekomen, zonder in acht te nemen of het ook realistisch is dat dit 2x op 1 dag gebeurt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:35 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Tja, als jij er al vanuit gaat dat het officiele rapport alleen maar de bedoeling had om Amerika vrij te pleiten van een schandaal heeft het zeker geen zin meer om verder te discussieren.
En ik besef wel degelijk wat ik zeg. Wat jij nu ook weer doet is roepen dat er ergens een duidelijk verhaal is waaruit blijkt dat het officiele verhaal niet klopt. Maar weer geen link naar duidelijk bewijs daarover.
Het blijft een spelletje van mensen zoals jij die de andere kant op wijzen en dan moet ik maar zelf gaan zoeken wat je bedoeld, zolang ik het officiele verhaal maar niet geloof.
Ik staar me nergens blind op, ik houd alle opties open.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:38 schreef Ticker het volgende:
[..]
Maar waarom willen mensen die het officiele verhaal aanhouden zich altijd blind staren op getallen op papier en video's overboord gooien. Besef je niet dat er gekeken is naar 'hoe het mogelijk is dat een gebouw kon instoren'. Daar is een antwoord op gekomen, zonder in acht te nemen of het ook realistisch is dat dit 2x op 1 dag gebeurt.
Maar als we dan naar de video's kijken dan klopt het weer niet.. Nee, want je ogen kunnen je voor de gek houden.. en we waren er niet bij etc
Gast... ik wist dat je niet kon tellen, maar dat je niet kon lezen is nieuw voor mij:quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:02 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Waar denk je dat die seismische activiteit vandaan komt? Misschien van het instorten van een enorme wolkenkrabber?![]()
quote:The Palisades seismic record shows that -- as the collapses began -- a huge seismic "spike" marked the moment the greatest energy went into the ground. The strongest jolts were all registered at the beginning of the collapses, well before the falling debris struck the earth. These unexplained "spikes" in the seismic data lend credence to the theory that massive explosions at the base of the towers caused the collapses.
Prullenbak is misschien wat rigoreus, maar ik vind wel dat er een grondig en volledig nieuw onderzoek moet plaatsvinden door andere onafhankelijke personen. Overigens is dat NIST rapport door geen van de meewerkende onderzoekers volledig ondertekend.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:15 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Waarom vind jij twijfel aan die officiele rapporten aan genoeg om de NIST rapporten in de prullebak te gooien?
Dergelijke onderzoeken ga ik pas in de prullebak gooien als ik aan kan tonen wat er precies fout is. Dat kan ik bij de meeste complot verhalen wel, bij de officle rapporten niet.
Kleine correctie. 3x op 1 dag.quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:38 schreef Ticker het volgende:
[..]
Maar waarom willen mensen die het officiele verhaal aanhouden zich altijd blind staren op getallen op papier en video's overboord gooien. Besef je niet dat er gekeken is naar 'hoe het mogelijk is dat een gebouw kon instoren'. Daar is een antwoord op gekomen, zonder in acht te nemen of het ook realistisch is dat dit 2x op 1 dag gebeurt.
Maar als we dan naar de video's kijken dan klopt het weer niet.. Nee, want je ogen kunnen je voor de gek houden.. en we waren er niet bij etc
En hoe kan het dat bij die onderzoeken van zowel de gewone mens zonder technische ervaring als mensen met vakkennis, die meningen over die onderzoeken enorm verdeelt zijn (ik neem aan dat je de posts hierover niet negeert).quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:44 schreef VancouverFan het volgende:
Dan hecht ik toch echt meer waarde aan onderzoeken die duidelijk op papier staan waarna mensen duidelijk kunnen aantonen of dat wel of niet klopt.
En wie zou dat onderzoek dan moeten gaan uitvoeren zodat het jouw vertrouwens heeft?quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Gast... ik wist dat je niet kon tellen, maar dat je niet kon lezen is nieuw voor mij:
[..]
![]()
![]()
[..]
Prullenbak is misschien wat rigoreus, maar ik vind wel dat er een grondig en volledig nieuw onderzoek moet plaatsvinden door andere onafhankelijke personen. Overigens is dat NIST rapport door geen van de meewerkende onderzoekers volledig ondertekend.
Omdat sommige mensen nou eenmaal perse een andere mening willen hebben dan wat het officiele onderzoek zegt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:06 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
En hoe kan het dat bij die onderzoeken van zowel de gewone mens zonder technische ervaring als mensen met vakkennis, die meningen over die onderzoeken enorm verdeelt zijn (ik neem aan dat je de posts hierover niet negeert).
Sjonge, wat zit jij de boel te verdraaien zeg. Doe je dit werkelijk ook in je eigen hoofd? Dan verbaasd het me niet dat je zo vast zit.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:07 schreef VancouverFan het volgende:
En waarom is dat volledig ondertekenen van jou zo belangrijk? Er staat duidelijk bij wie hebben meegewerkt aan het onderzoek. Het vermoeden ze geen goede handtekening hebben gezet is een behoorlijke sneue manier van het onderzoek diskwalificeren, toon gewoon aan waar er foute berekeningen zijn gemaakt.
Eerlijk is eerlijk, dat gaat gewoon heel lastig worden. Maar ik denk een team ver buiten Amerika.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:07 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
En wie zou dat onderzoek dan moeten gaan uitvoeren zodat het jouw vertrouwens heeft?
Zou je dat onderzoek dan wel geloven ook al ze hetzelfde concluderen als het NIST?
Je volgt de andere posts hierover dus niet.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:09 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen nou eenmaal perse een andere mening willen hebben dan wat het officiele onderzoek zegt.
En vooralsnog blijven het meningen, niemand die met een andere onderzoek aan kan tonen wat er fout is.
Ik denk dat het NIST rapport sowieso nog eens heel goed bekeken dient te worden door een team van onafhankelijke experts. Wat mij betreft plukken ze de beste mensen uit de club, of iig uit de lijst van degenen die de petitie hebben ondertekend, van die Richard Gage. Zij zijn, of pretenderen iig samen, experts te zijn en trekken het officiële NIST rapport in twijfel. Dan vind ik dus ook dat zij degenen mogen zijn die het NIST rapport mogen proberen te debunken, maar dan moeten ze wel 100% medewerking en inzage in de officiële stukken / bewijsmateriaal krijgen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:07 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
En wie zou dat onderzoek dan moeten gaan uitvoeren zodat het jouw vertrouwens heeft?
Zou je dat onderzoek dan wel geloven ook al ze hetzelfde concluderen als het NIST?
En waarom is dat volledig ondertekenen van jou zo belangrijk? Er staat duidelijk bij wie hebben meegewerkt aan het onderzoek. Het vermoeden ze geen goede handtekening hebben gezet is een behoorlijke sneue manier van het onderzoek diskwalificeren, toon gewoon aan waar er foute berekeningen zijn gemaakt.
Mooie uitspraak, waar komt die van?quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
Nogmaals: "Do you believe what you have seen with your own eyes, or do you believe what you where told?"
http://wtc.nist.gov/NCSTAR1/PDF/NCSTAR%201A.pdfquote:Op donderdag 20 mei 2010 10:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik denk dat het NIST rapport sowieso nog eens heel goed bekeken dient te worden door een team van onafhankelijke experts. Wat mij betreft plukken ze de beste mensen uit de club, of iig uit de lijst van degenen die de petitie hebben ondertekend, van die Richard Gage. Zij zijn, of pretenderen iig samen, experts te zijn en trekken het officiële NIST rapport in twijfel. Dan vind ik dus ook dat zij degenen mogen zijn die het NIST rapport mogen proberen te debunken, maar dan moeten ze wel 100% medewerking en inzage in de officiële stukken / bewijsmateriaal krijgen.
Dat volledig ondertekenen is zo belangrijk omdat nu iedereen een eigen stukje heeft onderzocht zonder naar het totaalplaatje of eventuele samenhang te kijken. Als er 1 of 2 engineers tussen zaten die (opzettelijk) fouten hebben gemaakt of dingen zijn vergeten of hebben verzwegen, dan klopt er al geen reet meer van de conclusie. Ik zou zeggen dat het betrouwbaarder zou zijn als het gehele team gezamelijk de boel zou hebben onderzocht en dus ook een gezamelijke conclusie zou hebben getrokken.
Nogmaals: "Do you believe what you have seen with your own eyes, or do you believe what you where told?"
Een handtekening maakt het volgens mij sowieso rechtsgeldig, maar goed... weet niet precies hoe dat zit.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:30 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
http://wtc.nist.gov/NCSTAR1/PDF/NCSTAR%201A.pdf
Pagina 5
Daar staan alle namen en functies van de mensen die hebben meegewerkt aan het WTC7 rapport. Ik zou echt niet weten waarom een handtekening een bepaalde meerwaarde aan het onderzoek geeft. Belangrijke delen zijn al door meerdere mensen onderzocht en sowieso zijn er overlappende zaken.
En het lijkt me ook weinig zinvol dat de brand expert de structuur expert uitgebreid gaat controleren.
Naar mijn mening ben je nu echt spijkers op laag water aan het zoeken.
Waarom ga je niet gewoon duidelijk aangeven welke fout berekeningen of tests er zijn gedaan? Daar valt heel wat meer te halen dan moeilijk doen over een handtekening.
Een paar Youtube video's met feitjes die iedereen kan verdraaien en dan zeggen dat er geen speld tussen te krijgen is.quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:06 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Geen speld tussen te krijgen. Maarja...
Tja, jij bent diegene die het NIST rapport wegwuivd. Die experts hebben toegang gehad tot allerlei gegevens, materiaal, testen gedaan.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Een handtekening maakt het volgens mij sowieso rechtsgeldig, maar goed... weet niet precies hoe dat zit.
Check onderstaand filmpje even. Ik weet de details momenteel even niet die aan de orde komen (zit op kantoor), maar ik weet wel dat ik op basis hiervan vond dat er zaken aan het NIST rapport niet kloppen. Ik ben zelf geen expert en weet ook niet of het filmpje het bij het rechte eind heeft. Zover zit ik hier namelijk niet in. Daar zijn andere mensen voor. Mensen die er voor geleerd hebben. Feit is dat vele mensen met know how het NIST rapport in twijfel trekken, dus wie ben jij of wie ben ik om deze mensen weg te wuiven?
Durven jullie niet op dit goede complot te reagerenquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:32 schreef Vaatwasafwasmiddel het volgende:
[..]
hmmm, dat het me onwaarschijnlijk lijkt dat er zonder dat mensen het gezien hebben explosieven kunnen worden geplaatst in een gebouw. Wat voor een gebouw heb je een hoop explosieven nodig.
Dit bedoelen jullie toch of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |