Nee, toch niet.quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Luc, vandaag voel ik me wat fitter om TMO te kijken tijdens het computeren.
Ik ga vandaag sporten.quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:53 schreef L.no het volgende:
[..]
Luc, vandaag voel ik me wat fitter om TMO te kijken tijdens het computeren.
Komt mooi uit dan.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:14 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee, toch niet.kutzooi
* L.no gaat weer in bed liggen
Donequote:Op donderdag 20 mei 2010 21:51 schreef PiRANiA het volgende:
Stage-people
Zouden jullie hier even naar willen kijken? Tijd bijhouden voor school of werk. .
Thanks alvast
quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:51 schreef PiRANiA het volgende:
Stage-people
Zouden jullie hier even naar willen kijken? Tijd bijhouden voor school of werk. .
Thanks alvast
Wat peebee zegtquote:
Heb 'em ook ingevuld. Factuur volgt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:51 schreef PiRANiA het volgende:
Stage-people
Thanks alvast
Ik weet dat die befaamde inholland DH feesten in de Silly's ook op woensdag waren.. (daarna was het wel hemelvaartsdag)quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:05 schreef Bootje84 het volgende:
Mailtje van school..
Eindejaarsfeest.. Woensdag 26 mei van 23.00-04.00 uur.. whut the fuck. op WOENSDAG???
Ja, dan kan ik het nog begrijpen.. Maar nu ben ik het kwijt.. Donderdag is geen feestdag afaik...quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik weet dat die befaamde inholland DH feesten in de Silly's ook op woensdag waren.. (daarna was het wel hemelvaartsdag)
Nope. Heeft ook met het afhuren van de tent te maken. Waar is het trouwens?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ja, dan kan ik het nog begrijpen.. Maar nu ben ik het kwijt.. Donderdag is geen feestdag afaik...
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nope. Heeft ook met het afhuren van de tent te maken. Waar is het trouwens?
Mijn eerste lemming gemaakt btwquote:HOGESCHOOL INHolland Den Haag eindejaarsfeest
Wanneer: Woensdag 26 mei
Waar: Grote zaal van het Paard van Troje (Prinsegracht 12)
Hoe laat: 23:00 tot 4:00 uur
Entree: 3 euro (kaarten te koop bij Servicedesk)
Line-Up van Dazzling Luxury:
- Benny Rodrigues
- Leroy Styles
- The Outsiders
- Don Alexandro & Rico Morello & MC
Kaarten kunnen worden gekocht bij INHolland voor 3 euro bij de servicedesk (pin & chip) op de begane grond tot woensdagmiddag.
's Avonds worden de resterende kaarten verkocht aan de deur (op=op). Het feest wordt georganiseerd door vier enthousiaste Communication studentes van Hogeschool INHolland.
Holla!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |