TS rijdt deze morgen lekker op de fiets richting zijn werk. Doordat het fietspad opnieuw bestraat werd, fietste TS een stukje op de stoep. Terwijl de Ipod ontspannen ochtendmuziek in de oren van TS doet stromen, vervolg ik de weg.
Plotseling staat er een fietser voor me stil (terugtrekkende haargrens, jaartje of 17, ICT-nerd in spé) die met zijn fiets half versuft op de stoep staat. Hij lijkt zich te vergapen op 14 jarige br33zersletjes aan de overkant. TS kan aardig goed fietsen, maar het voorwiel ontwijken van deze fietser blijkt
a bridge too far. Ik raak het voorwiel van zijn fiets, deze draait een beetje en ik vervolg mijn weg.
Ik hoor hem zachtjes (Ipod staat niet heel hard in de ochtend) roepen om zijn moeder.. Blijkbaar was hij heel erg geschrokken..
Ik keek nog even om en zag de tranen van zijn wangetjes biggelen.. Ach, TS denkt maar zo.. Bijna weekend
Leer spaties gebruiken! Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P