Scherpquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:42 schreef Kumerian het volgende:
"druk alsjeblieft op "Submit""
maar er is helemaal geen submit knop, alleen een "insturen" knop....
Wel ingevuld overigens....
Ik ken helpenquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:38 schreef PiRANiA het volgende:
Hoe zou ik nog ZZP'ers kunnen vinden? Hebben jullie een idee?
Andere fora misschien. MKB Nederland, Bizz etc.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:38 schreef PiRANiA het volgende:
Hoe zou ik nog ZZP'ers kunnen vinden? Hebben jullie een idee?
Thanks voor de tips.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:04 schreef sanger het volgende:
[..]
Andere fora misschien. MKB Nederland, Bizz etc.
Verder kun je misschien ook ervaringen vragen van werkgevers, en niet alleen van werknemers. Dit kun je bv. op HRBase.nl doen. Ook daar kan ik je wel antwoorden opgeven (zit in de uitzendbranche).
Ik stuur je daar even een PM overquote:Op vrijdag 21 mei 2010 06:41 schreef Sandertje23 het volgende:
Ik heb een tijdje terug met een projectgroep op het HBO zelf een applicatie moeten schrijven en testen voor een externe opdrachtgever. Bij ons kwam willekeurig een soort msn popupje omhoog waar je diverse taken kon aanklikken, zodat je tijd daardoor berekend werd. Werkte super
Misschien wel als je toestemming vraagt en het er duidelijk bij vermeld.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:51 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Thanks voor de tips.
Maar om je zomaar te registreren op een forum en meteen een poll te plaatsen, is dat neit een beetje 'not done'?
quote:Op donderdag 27 mei 2010 12:44 schreef PiRANiA het volgende:
Tijd bijhouden voor school of werk.
Ik heb genoeg response. Hij kan dicht.
Bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |