of een blogquote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:20 schreef Bootje84 het volgende:
TS.. Jij maakt toch elke dag weer wat mee. Kan je jouw avonturen niet verwerken in een boek?
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:20 schreef Netsplitter het volgende:
En jij bent er niet achteraan gereden om 'm eens flink uit te schelden of te bedreigen?
Een ware internetheld dus.
ManianMan presenteert:quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:20 schreef Bootje84 het volgende:
TS.. Jij maakt toch elke dag weer wat mee. Kan je jouw avonturen niet verwerken in een boek?
Nee maar ik kon niet achter hem aan gaan zie de quote hieronderquote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:25 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Hij versnelde zijn gang en ik kon niet zo snel opstappen want de stoep is smal en de fietsers op het fietspad waren nog niet allemaal voorbij
TS. Wanneer ga je eens afstand nemen van jouw internetheldengedrag en doe je eens iets nuttigs.? Ga eens UTP-kabels vlechten ofzo..quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:32 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Nee maar ik kon wilde niet achter hem aan gaan zie de quote hieronder
[..]
Gast ik heb al kabels gevlochten hoor niet alleen UTPquote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
TS. Wanneer ga je eens afstand nemen van jouw internetheldengedrag en doe je eens iets nuttigs.? Ga eens UTP-kabels vlechten ofzo..
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:25 schreef Rectum het volgende:
[..]
ManianMan presenteert:
'De dagelijkse beslommeringen uit het leven van een ICT-stagiair internet superheld.'
Zit ik wel aan te denkenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:56 schreef RaymondK het volgende:
Tip:
Racefiets kopen, elke dag gaan trainen, en dan fietst niemand je er meer uit.
Zeker de gemiddelde forens niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |