1 |
Je hebt me doorquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:21 schreef FBreijer het volgende:
TS is zo onzeker over zichzelf dat hij anderen moet afzeiken om zich beter te voelen.
fixedquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:18 schreef Varkensteen het volgende:
Ik haat mensen die merkkleding dragen, omdat het allemaal van die flikkers zijn die proberen iets te zijn wat ze niet zijn.
Inderdaad , hoe oppertriest ben je danquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:26 schreef Copycat het volgende:
Mensen haten omdat ze een bepaald merk dragen.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:27 schreef Varkensteen het volgende:
[..]
Zoek de homo.
Bewijs:
[ afbeelding ]
Ligt eraan wat je veel geld vindt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:31 schreef Copycat het volgende:
G-Star is trouwens toch helemaal niet zo duur? Middenklassertje volgens mij. Aan de down side.
G-star valt inderdaad wel mee. De meeste shirts zijn rond de 50 euro.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:31 schreef Copycat het volgende:
G-Star is trouwens toch helemaal niet zo duur? Middenklassertje volgens mij. Aan de down side.
Een gemiddeld G-Start T shirt is eerder 30 / 40 volgens mij hoor.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:34 schreef FBreijer het volgende:
[..]
G-star valt inderdaad wel mee. De meeste shirts zijn rond de 50 euro.
Er zijn een hoop duurdere merken zoals D&G.
En een hoop goedkopere van precies dezelfde kwaliteit en geen merk.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:34 schreef FBreijer het volgende:
[..]
G-star valt inderdaad wel mee. De meeste shirts zijn rond de 50 euro.
Er zijn een hoop duurdere merken zoals D&G.
Die gast in dat rode shirt. Hoe hij erbij staat.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:27 schreef Varkensteen het volgende:
[..]
Zoek de homo.
Bewijs:
[ afbeelding ]
Maikuuulquote:
FAIL. We hebben er één jongens. Een onzeker zolderkamer-figuur, dun en denkt dat merkkleding zijn uiterlijk compenseert!quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:36 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Door strakke kleding te dragen wordt je helemaal niet slanker... Wat een fail![]()
En mensen die dun zijn staat zoiets gewoon een stuk beter dan van die merkloze kleding
Jouw filmpje, zulke mensen bedoel ik precies hulde aan jouwquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:39 schreef Varkensteen het volgende:
[..]
Jouw filmpje, zulke mensen bedoel ik precies hulde aan jouw
quote:
Ze zijn nooit goed geweest. En altijd te duurquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:46 schreef Adames het volgende:
Onterecht. G-Star heeft juist genoeg leuke kleding, zowel broeken, shirts, blousejes als jassen. Nadeel is dat de prijs niet meer in verhouding staat met de kwaliteit. Vroeger waren G-Star broeken echt onverwoestbaar, nu scheur je er zo doorheen. Zijn nu veel betere merken te koop voor dezelfde prijs.
koop dan nog gsus of blue blood.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:46 schreef electronique het volgende:
Maar g-star is een nederlands merk, en als dat veel verkocht wordt, stimuleert dat de nederlandse economie
D&G is italiaans, H&M is zweeds, daar help je de nederlandse economie dus niet mee, behalve dan de winstmarge die nederlandse winkels erop hebben
echter, g-star blijft een paupermerk
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:39 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
FAIL. We hebben er één jongens. Een onzeker zolderkamer-figuur, dun en denkt dat merkkleding zijn uiterlijk compenseert!![]()
![]()
Oh, zo te lezen net niet. Wel een baggerbedrijf jaquote:
Wanneer ze denken dat ze er knapper van worden. Lelijk blijf je zoiezo toch wel.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:54 schreef FBreijer het volgende:
Sinds wanneer mogen mensen geen kleding meer dragen waar ze zich comfortabel in voelen zonder gelijk losers te zijn?
kleren maken de man, als je dat gelooft waarom snij je dan je ballen en lul niet af en ga je lekker kleding kopen waarmee je "goed" kan laten zien aan de buitenwereld wat voor soort persoon jij bent zonder ook maar 1 woord te hebben gezegd want als je dat doet weten mensen pas echt wat voor mongool je bentquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:51 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
![]()
Er is niet voor niks een gezegde: "Kleren maken de man"![]()
En overigens dat jij zo'n opmerking naar mij maakt dat ik onzeker ben is gewoon om jou onzekerheid te compenseren kneus!
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:20 schreef Brerius het volgende:
TS is jaloers kan geen G-star veroorloven![]()
Pricelessquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:52 schreef Varkensteen het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3136555040481922521&q=stone+island&pl=true#
alsof Stone Island en g-star te vergelijken zijnquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:44 schreef Varkensteen het volgende:
En het is niet alleen G-Star
http://video.google.com/videoplay?docid=-3136555040481922521&q=stone+island&pl=true#
Ach gutquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:55 schreef klaagbaas het volgende:
[..]
kleren maken de man, als je dat gelooft waarom snij je dan je ballen en lul niet af en ga je lekker kleding kopen waarmee je "goed" kan laten zien aan de buitenwereld wat voor soort persoon jij bent zonder ook maar 1 woord te hebben gezegd want als je dat doet weten mensen pas echt wat voor mongool je bent
En wat zou dat voor jou uitmaken?quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:55 schreef Varkensteen het volgende:
[..]
Wanneer ze denken dat ze er knapper van worden. Lelijk blijf je zoiezo toch wel.
Allebei gedragen door kansloze figurenquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
alsof Stone Island en g-star te vergelijken zijn
Mijn lul maakt mij een man.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:51 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
![]()
En overigens dat jij zo'n opmerking naar mij maakt dat ik onzeker ben is gewoon om jou onzekerheid te compenseren kneus!
Het is allebei lelijk, in dat opzicht wel.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
alsof Stone Island en g-star te vergelijken zijn
Ja, ze bederven mijn zicht.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:56 schreef FBreijer het volgende:
[..]
En wat zou dat voor jou uitmaken?
Wordt jij er op maar een enkele manier slechter van?
Alle merken worden well gedragen door minsten een kansloos figuur.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:56 schreef Varkensteen het volgende:
[..]
Allebei gedragen door kansloze figuren
Het is een terecht punt dat hij maakte.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:55 schreef klaagbaas het volgende:
[..]
kleren maken de man, als je dat gelooft waarom snij je dan je ballen en lul niet af en ga je lekker kleding kopen waarmee je "goed" kan laten zien aan de buitenwereld wat voor soort persoon jij bent zonder ook maar 1 woord te hebben gezegd want als je dat doet weten mensen pas echt wat voor mongool je bent
G-star heeft wel toffe kleding hoor. Pauper is merkloze kleding dan eerder.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:46 schreef electronique het volgende:
Maar g-star is een nederlands merk, en als dat veel verkocht wordt, stimuleert dat de nederlandse economie
D&G is italiaans, H&M is zweeds, daar help je de nederlandse economie dus niet mee, behalve dan de winstmarge die nederlandse winkels erop hebben
echter, g-star blijft een paupermerk
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:51 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
![]()
mensen die niet wetenquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:56 schreef Varkensteen het volgende:
[..]
Allebei gedragen door kansloze figuren
Alleen bij g-star ligt het gewoon heel hoog.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:58 schreef Egotripper het volgende:
[..]
Alle merken worden well gedragen door minsten een kansloos figuur.
Psht. Levi's is onverwoestbaarquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:58 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
G-star heeft wel toffe kleding hoor. Pauper is merkloze kleding dan eerder.
Persoonlijk heb ik het liefst CK of Hilfiger, die kleding is onverwoestbaar.
Misschien ben ik wel een vrouwquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat moet je opzij gaan of niet telkens dat soort jongens uitzoeken, gaylord
Lekker indruk wek je dan als "man" ( Naar mijn weten dragen alleen Jongetjes G-Star )quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:58 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Het is een terecht punt dat hij maakte.
Kleding maken de man, althans, in ieder geval de eerste indruk van een man.
Zeker. Alleen met zo'n G-Star kleren maak je niet de juiste eerste indruk.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:58 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Het is een terecht punt dat hij maakte.
Kleding maken de man, althans, in ieder geval de eerste indruk van een man.
Dat weet je niet eens? Godverdomme zeg hopeloos geval!quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:59 schreef Varkensteen het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel een vrouwkneus.
Zegt meneerquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:57 schreef DutchErrorist het volgende:
Het is allebei lelijk, in dat opzicht wel.
Ga maar lekker huilen op je zolderkamer met je wolf t-shirt want je weet natuurlijk dat jij zo'n figuur bentquote:
Ja ik zie er inderdaad zo uitquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:02 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Ga maar lekker huilen op je zolderkamer met je wolf t-shirt want je weet natuurlijk dat jij zo'n figuur bent
Precies, met G-star kleding wek je de indruk dat je een jonge man / eind puberend man bent, net als dat je met een 3 delig pak de indruk wekt dat je voor iets serieus bent.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:59 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Lekker indruk wek je dan als "man" ( Naar mijn weten dragen alleen Jongetjes G-Star )
Klootzakquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat weet je niet eens? Godverdomme zeg hopeloos geval!
Daar is niets mis mee, ik gaf het alleen als reactie omdat jij aangaf dat 'Kleding de man' maakt en dat Arjen daarmee een punt had. In zijn geval is het dus, Kleding maakt het zolderkamerknulletje.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:08 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Precies, met G-star kleding wek je de indruk dat je een jonge man / eind puberend man bent, net als dat je met een 3 delig pak de indruk wekt dat je voor iets serieus bent.
Is hier iets mis mee?
Mwha, knulletje check je eigen fobo en je ziet daar een 18 jarig mannetje staanquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:10 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Daar is niets mis mee, ik gaf het alleen als reactie omdat jij aangaf dat 'Kleding de man' maakt en dat Arjen daarmee een punt had. In zijn geval is het dus, Kleding maakt het zolderkamerknulletje.
Omdat mijn post dan weer eens nergens op slaat.quote:
http://www.artmiks.nl/www/copycat.phpquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Omdat mijn post dan weer eens nergens op slaat.
LOL!quote:
Werkt nietquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:39 schreef RichCalibier het volgende:
Wat ik van dit topic vind:
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-NBFSDSIEGKC3.mp3
quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:18 schreef ukga het volgende:
TS heeft geen gepompte chest en armen om te showen in zijn g-styar v-hals shirt
g-star heeft v-hals shirtjes waar alleen ana de binnenkant van de nek het merk staat, en voor de rest geen opdrukquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:53 schreef Varkensteen het volgende:
[..]
Ik neem nog liever een Cyanide pil in dan te lopen met een V-Hals shirt, en zeker als die van G-Star is.
en hoe duur zijn deze pareltjesquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:54 schreef ukga het volgende:
[..]
g-star heeft v-hals shirtjes waar alleen ana de binnenkant van de nek het merk staat, en voor de rest geen opdruk
Waarom is de prijs relevant? Als iemand het er voor over heeft, ongeacht de prijs, dan is dat toch zeker zijn keus?quote:
18 Jarig.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:19 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Mwha, knulletje check je eigen fobo en je ziet daar een 18 jarig mannetje staan![]()
Overigens niks mis met je kledingstijl hoor...
Maar omdat ik het dus voor dunnere/slankere mensen op neem dat het beter staat dat ze slimfit/muslefit dragen dan classic denk je dat ik anorexia heb... Je komt nog maar net kijken merk ik wel weer losert
Inderdaad en als je daar nog trots mee pronkend rondloopt moet je jezelf helemaal voor je hoofd slaan.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:01 schreef ukga het volgende:
verder zijn de kleding stukke (op de meeste broeken na) ook idd vrij pauper, al is het om het feit dat op alle truien en shirts met KOEIEN ; G-STAR, staat
als je met zo een shirt uitgaat, ben je soberso een boer
20 euro voor een v-hals tshirt met dezelfde eigenschappen, geen merk zichtbaar en wit, als 1 van bijvoorbeeld h en m die 5 euro kost.quote:
Whéhéhé, jij hebt echt mensenkennisquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:58 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
18 Jarig.Oh wat een belediging weer meid. maar 21
Muslefit ook he. Net alsof zo'n dun iemand spieren heeft. Volgens mij heeft iemand hier issues.En dan ook zeggen dat je het "opneemt" voor de dunne mensen. Terwijl je zelf waarschijnlijk een slungel bent.
Je draag zeker van die g-star shirtjes die bij je boven lichaam strak zitten en dan zitten de mouwen helemaal los en wijd omdat je niet verder komt dan WoW spelen en je muis en toetsenbord armen zo dun zijn.![]()
![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:12 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Whéhéhé, jij hebt echt mensenkennis![]()
Ten eerste heb ik geen g-star kleding maar vind dat ze prima kleding maken (mits geen t-shirts met grote opdruk)
Ten tweede WoW heb ik nog nooit gespeeld en ga ik ook nooit doen... Kom maar online en ik knal je helemaal af met MW2![]()
En dat laatste over die mouwen komt me niet bekend voor maar daar zou jij met je bouw wel last van hebben![]()
Ik gebruik Synthol dus mager ben ik echt niet
shirtjes van JC. rags en sommige van g-star zijn van een soort lycra, en de shirtje svan 5 euro op d emarkt zijn van katoen waar snel alle vorm uit is na 2 x wassen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:12 schreef klaagbaas het volgende:
[..]
20 euro voor een v-hals tshirt met dezelfde eigenschappen, geen merk zichtbaar en wit, als 1 van bijvoorbeeld h en m die 5 euro kost.
tjaje koopt die dingen alleen als je dan overtuigd bent dat ze echt daadwerkelijk van betere kwaliteit zijn
Hey die hek nu ook aanquote:
Als je synthol gebruikt dan ben je helemaal een loser en een pussy? Kan je niet naturel trainen, zwakkeling. Meestal zijn die synthol gebruikers opgeblazen gozers waarbij de balans tussen alle spieren weg is. Wat dus inhoud dat sommige spieren gewoon te klein zijn in vergelijking met andere. En trainen ze qua gewicht en reps zwaar onder wat je van hun massa en gewicht zou verwachten.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:12 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Whéhéhé, jij hebt echt mensenkennis![]()
Ten eerste heb ik geen g-star kleding maar vind dat ze prima kleding maken (mits geen t-shirts met grote opdruk)
Ten tweede WoW heb ik nog nooit gespeeld en ga ik ook nooit doen... Kom maar online en ik knal je helemaal af met MW2![]()
En dat laatste over die mouwen komt me niet bekend voor maar daar zou jij met je bouw wel last van hebben![]()
Ik gebruik Synthol dus mager ben ik echt niet
PM elkaar even joh, dit ging over G-starquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:25 schreef Varkensteen het volgende:
[..]
Als je synthol gebruikt dan ben je helemaal een loser en een pussy? Kan je niet naturel trainen, zwakkeling. Meestal zijn die synthol gebruikers opgeblazen gozers waarbij de balans tussen alle spieren weg is. Wat dus inhoud dat sommige spieren gewoon te klein zijn in vergelijking met andere. En trainen ze qua gewicht en reps zwaar onder wat je van hun massa en gewicht zou verwachten.
Maak je een grapquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:14 schreef solyaris het volgende:
Mooi man.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maakt niet uit als je goed gebouwd bentquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:22 schreef ukga het volgende:
[..]
shirtjes van JC. rags en sommige van g-star zijn van een soort lycra, en de shirtje svan 5 euro op d emarkt zijn van katoen waar snel alle vorm uit is na 2 x wassen.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:28 schreef klaagbaas het volgende:
[..]
maakt niet uit als je goed gebouwd bent
Ben jij zwart?quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:27 schreef Rekkie het volgende:
[..]
PM elkaar even joh, dit ging over G-star
Jij snapt hetquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:28 schreef klaagbaas het volgende:
[..]
maakt niet uit als je goed gebouwd bent
quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:25 schreef Varkensteen het volgende:
[..]
Als je synthol gebruikt dan ben je helemaal een loser en een pussy? Kan je niet naturel trainen, zwakkeling. Meestal zijn die synthol gebruikers opgeblazen gozers waarbij de balans tussen alle spieren weg is. Wat dus inhoud dat sommige spieren gewoon te klein zijn in vergelijking met andere. En trainen ze qua gewicht en reps zwaar onder wat je van hun massa en gewicht zou verwachten.
Nee, 2 verstandskiezen zijn getrokken waarvan 1 onstoken was en ik heb een voorholteonsteking nu een week later en koorts. Dus daarom ga ik nu fok spammen aangezien ik niks anders te doen heb naast te gamen.quote:
Er is ook een grote groep paupersquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:33 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Ontopic: oneens met de klacht dat er veel paupers in rond lopen is natuurlijk logisch als ook veel mensen het dragen...![]()
Helemaal niet die dragen londsdale, kisten en een legerbroekquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:37 schreef ukga het volgende:
de onzekere puberende jongetjes met hun Aerox en ZIP scooters moeten toch iets dragen om er bij te horen?
door deze shirtjes te dragen kunnen ze elkaar herkennen
Ik weet niet uit welke tijd jij komt maar de Hitlerjugend is al lang afgeschaftquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:41 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
Helemaal niet die dragen londsdale, kisten en een legerbroek
ja want als ik me 5 euro vormloze shirt uittrek en er komt een goddelijk lichaam tevoorschijn verbleekt dat natuurlijk naast jouw door lycra gevormde 20e t-shirtquote:
ik koop geen 20e t-shirts, eihoofd.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:15 schreef klaagbaas het volgende:
[..]
ja want als ik me 5 euro vormloze shirt uittrek en er komt een goddelijk lichaam tevoorschijn verbleekt dat natuurlijk naast jouw door lycra gevormde 20e t-shirt
ja de meeste broeken van G-star zijn wel leuke/normale modellen en van redleijke kwaliteit.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:30 schreef geertn het volgende:
kheb +/- 20 broeken (bijna allemaal G-star) in de kast (kom maar met de reacties "STOER MAN")
nu de uitleg van het waarom: ik ben een broekenfreak, vind dat g-star vaak mooie broeken heeft en ze zitten ook nog eens fijn. Ik moet ze gewoon kopen
Homoquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:30 schreef geertn het volgende:
kheb +/- 20 broeken (bijna allemaal G-star) in de kast (kom maar met de reacties "STOER MAN")
nu de uitleg van het waarom: ik ben een broekenfreak, vind dat g-star vaak mooie broeken heeft en ze zitten ook nog eens fijn. Ik moet ze gewoon kopen
Je bent geen broeken freak. Als je broeken freak was had je kwaliteitsbroeken. LVC's, Sugarcane etc.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:30 schreef geertn het volgende:
Op basis van wat?quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:32 schreef Varkensteen het volgende:
[..]
Nee, maar dan kon ik je discrimineren.
kheb geen bodemloze portemonnee, telt dat ook? Flamerquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:34 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je bent geen broeken freak. Als je broeken freak was had je kwaliteitsbroeken. LVC's, Sugarcane etc.
Neequote:Op woensdag 19 mei 2010 15:36 schreef geertn het volgende:
kheb geen bodemloze portemonnee, telt dat ook. Flamer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.terrorist
Je Nederlands is bagger. Maar goed, je hebt geen bodemloze portemonnee maar koopt wel kutkwaliteit broeken die meestal meer dan 100 euro kostenquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:36 schreef geertn het volgende:
[..]
kheb geen bodemloze portemonnee, telt dat ook? Flamer
overigens heb ik wel een paar dure modelletjes liggen hoor maar ik vond het niet nodig om dat te noemen. Inmiddels vond ik het wel nodig om jouw achterlijke comment onderuit te halen![]()
H&M, V&D, Stingquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:39 schreef Broder het volgende:
Mensen die G-star haten maar zelf in C&A en H&M kleding lopen
Een reactie in deze strekking had ik wel verwacht. Goed gedaan. Autist.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:38 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je Nederlands is bagger. Maar goed, je hebt geen bodemloze portemonnee maar koopt wel kutkwaliteit broeken die meestal meer dan 100 euro kosten
Oh en je hebt er meer dan 20...![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:38 schreef geertn het volgende:
rekkie gekkieOnderdrukteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt geen bodemloze portemonnee, maar je kan wel 20 broeken kopen van 100 euro, leg uit.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:40 schreef geertn het volgende:
[..]
Een reactie in deze strekking had ik wel verwacht. Goed gedaan. Autist.
Gespreid aankopen doen, broeken in de aanbieding kopen. Ook groei ik niet meer, ben ik zuinig op mijn kleding, dus gaan ze lang mee?quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:41 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je hebt geen bodemloze portemonnee, maar je kan wel 20 broeken kopen van 100 euro, leg uit.
Fabel, G-star kan niet lang mee gaan.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:42 schreef geertn het volgende:
[..]
Gespreid aankopen doen, broeken in de aanbieding kopen. Ook groei ik niet meer, ben ik zuinig op mijn kleding, dus gaan ze lang mee?
quote:
Bekrompen wereldje leef je in ofniet?quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:43 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Fabel, G-star kan niet lang mee gaan.
Ik vind het geen pauper kleding, overhemden e.d. kunnen prima zijn van de V&D, tevens staat er geen g-star enorm groot op.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:43 schreef Broder het volgende:
[..]
Als je G-star pauper noemt is dat is ook pauper kleding.
Dat sowieso.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:46 schreef Seam het volgende:
Mensen boven de twintig die G-star dragen vind ik trouwens een stuk erger dan de jeugd. Dat is pas echt kansloos.
Nee ik vind G-star gewoon een verschrikkelijk merk, net als blue blood... Duur, overrated, en slechte kwaliteit.quote:
Levi's 501 STFquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:53 schreef ukga het volgende:
wat voor merken broeken dragen jullie eigenlijk? (tegen standers van G-star)
Dat mag jij vinden, beste jongenquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:53 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee ik vind G-star gewoon een verschrikkelijk merk, net als blue blood... Duur, overrated, en slechte kwaliteit.
veel te duurquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:01 schreef ukga het volgende:
Draagt niemand Marc Jacobs tegenwoordig meer ?
Tis een feit.quote:
Diesel, Levi en soms Chasin. In ieder geval geen broek met twintig zakken erop, een of andere onzinnige pauper riempje wat erbij zit zoals bij G-Star. En waar nergens in het groot het merk opgeschreven staat op een onzinnige plek.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:53 schreef ukga het volgende:
En dan nog dat handje op zn heupenquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:36 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Die gast in dat rode shirt. Hoe hij erbij staat._!
Nee, sorry.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:00 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nou mijn avatar is wel een neger, kun je daar iets mee?
Mijn wat?quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:06 schreef Varkensteen het volgende:
[..]
Hey man, jij hebt het gevonden.Hulde voor jouw jij komt in de op.
Bij de foto in de OP stond: Zoek de homo.quote:
Je bedoelt dit?quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:04 schreef Varkensteen het volgende:
[..]
Diesel, Levi en soms Chasin. In ieder geval geen broek met twintig zakken erop, een of andere onzinnige pauper riempje wat erbij zit zoals bij G-Star.
Tof! Mijn minutes of famequote:Op woensdag 19 mei 2010 16:10 schreef Varkensteen het volgende:
[..]
Bij de foto in de OP stond: Zoek de homo.
Jij hebt hem gevonden, en uitgelegd waarom. De eerste ben jij dus daarom hulde voor jouw. Oh en je staat nu in de OP. Gefeliciteerd.
![]()
Atelier Ladurance, Nudie, Diesel.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:53 schreef ukga het volgende:
Dit is een Selvadge Edwin, dat is ook een goed merk hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:11 schreef Varkensteen het volgende:
[..]
Precies dat. Soort van neukteugel voor anale seks.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:11 schreef Varkensteen het volgende:
[..]
Precies dat. Soort van neukteugel voor anale seks.
quote:Also known as martingale, the back cinch with a back buckle was used to tighten the waist on jeans before widespread use of belts; hence the term ‘buckle back’. Most jeans makers abandoned them by 1942; with renewed interest in vintage-style looks, cinch backs have returned on modern jeans including Evisu, Atelier La Durance and Levi’s.
Stiekem zijn die riempjes wel lelijkquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:13 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dit is een Selvadge Edwin, dat is ook een goed merk hoor
Maar ze hebben het wel op 90% van hun broekenquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:13 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
![]()
Das al ongelooflijk oud en dat komt echt niet van G-star.
Rot op TS het zat al op Levi's in 1901...quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:16 schreef Varkensteen het volgende:
[..]
Maar ze hebben het wel op 90% van hun broekenen daar gaat het om. Ze proberen homo seksualiteit te bevorderen onder de jongeren.
Ze zijn zeker lid van de NWO.
Complot Theorie
chasin is gelijk danwel erger dan g-star broeken.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:04 schreef Varkensteen het volgende:
[..]
Diesel, Levi en soms Chasin. In ieder geval geen broek met twintig zakken erop, een of andere onzinnige pauper riempje wat erbij zit zoals bij G-Star. En waar nergens in het groot het merk opgeschreven staat op een onzinnige plek.
Qua t-shirts maakt het me echt niet uit, zolang het maar geen G-Star is en zolang het maar zo rustig mogelijk is, dus niet druk beprint met allemaal bullshit. En die korte mouwtjes heb ik helemaal een tering hekel aan. Moet gewoon normale lengte mouwen zijn. In ieder geval meestal gewoon een effen shirt of trui.
Chasin broekenquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:53 schreef ukga het volgende:
Heb ik gezegd dan dat het niet zo was? Faalhaas, je dwaalt af waarover we het hebben. We hebben het namelijk over G-Star en dat 90% van hun broeken die riempjes hebben.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:18 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Rot op TS het zat al op Levi's in 1901...
Maar wat is er mis mee?quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:20 schreef Varkensteen het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dan dat het niet zo was? Faalhaas, je dwaalt af waarover we het hebben. We hebben het namelijk over G-Star en dat 90% van hun broeken die riempjes hebben.
Klopt.. echt van zie mij stoer doen met een bergje op mijn reetquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Maar wat is er mis mee?
Chasin is nog erger dan G-star trouwens.
Hoe bedoel je? De enige die bergjes op hun reet hebben zijn G-Star. En naast dat ik draag soms Chasin. Maar het zijn altijd broeken die qua model gewoon normaal zijn en niet allemaal van die vage poes pas hebben en onzinnige zakken etc.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:22 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Klopt.. echt van zie mij stoer doen met een bergje op mijn reet
Nee,quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:21 schreef DutchErrorist het volgende:
Het zijn nog steeds lelijke broeken voor veel geld, koop dan nudies.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:25 schreef Varkensteen het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? De enige die bergjes op hun reet hebben zijn G-Star. En naast dat ik draag soms Chasin. Maar het zijn altijd broeken die qua model gewoon normaal zijn en niet allemaal van die vage poes pas hebben en onzinnige zakken etc.
Mijn Levi's is anders baas. Niet haten noelgallagherquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:27 schreef NoelGallagher het volgende:
g-star en chasin zijn allebei![]()
Levi's vind ik ook niks aan
quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wat noem je dit dan?quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:25 schreef Varkensteen het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? De enige die bergjes op hun reet hebben zijn G-Star. En naast dat ik draag soms Chasin. Maar het zijn altijd broeken die qua model gewoon normaal zijn en niet allemaal van die vage poes pas hebben en onzinnige zakken etc.
Je levi's in het jeanstopic vond ik wel tof, dat moet ik wel nageven jaquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:28 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Mijn Levi's is anders baas. Niet haten noelgallagher
quote:
Mooi tochquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Je levi's in het jeanstopic vond ik wel tof, dat moet ik wel nageven ja![]()
Vinde gij van ALD dan?
Dat zeggen alleen mensen die faalkleding dragen. Zie het als dikke mensen die zeggen dat dikke mensen gezellig zijnquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:39 schreef Equites het volgende:
Waarom maken jullie je zo druk over welk merk je draagt? Als een broek mooi is koop je die, is die lelijk dan laat je hem lekker hangen. Ga je ergens anders druk over maken fucking huillies.
Ik moest huilen.quote:
Maar je bent wel echt nog net zo lelijk als ik kijk naar je huidige foto'squote:Op woensdag 19 mei 2010 16:42 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die nog steeds denken dat ik dat draagis inmiddels 4 jaar oud, en het was trouwens een parodie op de Stone Island meneer
Ok man, jij weet dus blijkbaar wat ik draag. Discussieren over kleding als man zijnde is sowieso al ernstig gay.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen mensen die faalkleding dragen. Zie het als dikke mensen die zeggen dat dikke mensen gezellig zijn
Je moeder is gay.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:47 schreef Equites het volgende:
[..]
Ok man, jij weet dus blijkbaar wat ik draag. Discussieren over kleding als man zijnde is sowieso al ernstig gay.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:47 schreef Varkensteen het volgende:
[..]
Maar je bent wel echt nog net zo lelijk als ik kijk naar je huidige foto's
Wat is je punt ?quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:47 schreef Varkensteen het volgende:
[..]
Maar je bent wel echt nog net zo lelijk als ik kijk naar je huidige foto's
Je nummer staat in de OP, gefeliciteerd.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:49 schreef RichCalibier het volgende:
Ik vind van dit topic:
http://www.muziboo.com/SampSoem/music/richcalibier-gstar/
Zo, haters!![]()
Mensen die geen argumenten meer hebben komen met: Je moeder .... aan. Dag.quote:
Je vader?quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:55 schreef Equites het volgende:
[..]
Mensen die geen argumenten meer hebben komen met: Je moeder .... aan. Dag.
Lees deze gequote post van mij:quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:52 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wat is je punt ?
Nerds op internet die proberen te beledigen maar episch falen omdat ze zelf de hele dag op hun zolderkamertje zittenEn vanzelfsprekend geen foto online hebben staan omdat we niet mogen zien dat hun moeder de kleding nog steeds voor ze koopt.
Naast dat ik draag eigenlijk geen kledingquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:39 schreef Varkensteen het volgende:
[..]
Nee, 2 verstandskiezen zijn getrokken waarvan 1 onstoken was en ik heb een voorholteonsteking nu een week later en koorts. Dus daarom ga ik nu fok spammen aangezien ik niks anders te doen heb naast te gamen.
En dan ook nog falen in grappig zijnquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:56 schreef Varkensteen het volgende:
[..]
Lees deze gequote post van mij:
[..]
Naast dat ik draag eigenlijk geen kledingmijn kleding is mijn lichaamsbeharing.
Je kan ook aan je moeder vragenquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:57 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En dan ook nog falen in grappig zijn
Wees gewoon eerlijk en zeg dat je over 1 week gewoon een foto van internet afplukt en die in je fotoboek plakt om je "hotness" te bewijzen ?
Dit zijn volgens mij een paar gastjes van 16 die zich helemaal hot voelen nu mama een nieuwe diesel broek voor ze heeft gekochtquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:57 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En dan ook nog falen in grappig zijn
Wees gewoon eerlijk en zeg dat je over 1 week gewoon een foto van internet afplukt en die in je fotoboek plakt om je "hotness" te bewijzen ?
Wanneer word je een keer grappig?quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:58 schreef Varkensteen het volgende:
[..]
Je kan ook aan je moeder vragenvoor bewijs over mijn hotness
Ik zou m doen als hij een baardje zou laten staan. En die zonnebril van zijn hoofd afhaalt. En niet meer zo poseert op foto's. En niet meer zo Limburgs praat.quote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:00 schreef Maikuuul het volgende:
* Maikuuul rent huilend naar zijn moeder omdat internetkneusjes hem beledigen
Inderdaad waarom ga ik eigenlijk in op 16 jarige jongenshet is te makkelijk !
Wanneer leren beren op eigen kracht vliegen?quote:
Welk nummer ?quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:02 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
In mijn nummer over dit topic verdedig ik G-star.
Ik heb je dag al gered
Kunnen ze met hulp van anderen al wel vliegen dan?quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wanneer leren beren op eigen kracht vliegen?
Als ik een g-star broek koop betekent dat niet dat ik ook gelijk in zo'n shirtje loop met grote opdrukquote:
Je zou ze in een vliegtuig kunnen stoppen. Of in een big ass katapult.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:08 schreef Jos. het volgende:
Kunnen ze met hulp van anderen al wel vliegen dan?
Naja een troost, je bent tenminste beter dan Sieneke, misschien moet jij maar meedoen met song festivalquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:09 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Dat niveau is hoog genoeg voor mijquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:12 schreef Varkensteen het volgende:
[..]
Naja een troost, je bent tenminste beter dan Sieneke, misschien moet jij maar meedoen met song festivalMaar jammer genoeg zit je nog wel op hetzelfde faal niveau.
Hm. Ja. Dat lijkt me wel wat.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je zou ze in een vliegtuig kunnen stoppen. Of in een big ass katapult.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:09 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Gaat daar niet 90% van de topics over op Fok.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:21 schreef Justinn het volgende:
Wat een triest topic over mensen die elkaars smaak niet kunnen waarderen.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:06 schreef slashdotter3 het volgende:
Iedereen die in dit topic reageert =>
Naja beter bij de zeeman spullen halen dan mijn lelijkheid te compenseren met spullen waarvan je denkt dat het status oplevert. Droeftoeterquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:08 schreef TheDocter het volgende:
TS is een zielige sloeber.
Dat je het niet kunt betalen, prima. Maar ga dan lekker naar de zeeman (of zoek een baan), maar ga andere mensen niet zitten afzeiken. Hoe triest. Dure spullen geven eenmaal meer status, en die heb jij dus niet.
Stumpert, het levert geen status op maar ziet er gewoon een stuk mooier uit als een gaar wibra kankershirt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:14 schreef Varkensteen het volgende:
[..]
Naja beter bij de zeeman spullen halen dan mijn lelijkheid te compenseren met spullen waarvan je denkt dat het status oplevert. Droeftoeter
Faalhaas heb ik gezegd dat het status oplevert? Nee.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:16 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Stumpert, het levert geen status op maar ziet er gewoon een stuk mooier uit als een gaar wibra kankershirt.
quote:
Ik dacht het begon dood te gaanquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:36 schreef pallmallroker het volgende:
[..]
je kan de kut reactie's niet meer aan?
Terug naar de keuken.quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:41 schreef Decode het volgende:
Laat mensen dragen wat ze willen. Je hoeft er zelf niet mee rond te lopen
Ik ben fan.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:09 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Kwam jij niet uit het Smatjes-uitlachtopic?quote:Op donderdag 20 mei 2010 01:41 schreef Decode het volgende:
Laat mensen dragen wat ze willen. Je hoeft er zelf niet mee rond te lopen
Hulde voor Varkensteenquote:Op donderdag 20 mei 2010 09:47 schreef Varkensteen het volgende:
Wat een kwaliteits topic is dit toch geworden. En dit als mijn eerste topic. Hulde voor mezelf![]()
quote:
Jij weet.quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:14 schreef shayolo het volgende:
Broeken zijn goed, heb een broek al 3 jaar en nog prima.
JCRags broeken zijn ook oké.
Voor het bovenlichaam:
Fred Perry, Ralph Lauren, Lacoste, Lyle & Scott, Aquascutum, Stone Island, Abercrombie & Fitch.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:30 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Hulde voor VarkensteenJe wordt vast *bent* een gewaardeerd user!
![]()
[..]
BAASquote:
quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:14 schreef shayolo het volgende:
Broeken zijn goed, heb een broek al 3 jaar en nog prima.
JCRags broeken zijn ook oké.
Voor het bovenlichaam:
Fred Perry, Ralph Lauren, Lacoste, Lyle & Scott, Aquascutum, Stone Island, Abercrombie & Fitch.
Mensen die denken dat wij ons in hun merken interesserenquote:
Jaquote:Op donderdag 20 mei 2010 07:52 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Kwam jij niet uit het Smatjes-uitlachtopic?![]()
En RichCalibier heeft toch een block van twee dagen
grrquote:
Maikuuulquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:55 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die alleen kleding van een bepaald merk dragen
Je moet kleding dragen die je goed zit, niet omdat er een merkje op staat.
Mensen die denken dat mijn kledingkast volhangt met g-star
Mensen die denken, sowiesoquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:55 schreef Maikuuul het volgende:
Mensen die alleen kleding van een bepaald merk dragen
Je moet kleding dragen die je goed zit, niet omdat er een merkje op staat.
Mensen die denken dat mijn kledingkast volhangt met g-star
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag het aan mij, ik weet het ook niet.
Die G-Star broeken die ik heb gehad gaan meestal na een jaar al kapot.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:09 schreef HenkXL het volgende:
Broekjes van G-star zijn wel te doenT-shirts en dergelijke daarentegen
ik heb je vader gepijpt gisteravond.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:40 schreef Copycat het volgende:
Je weet dat homofobie gebet is in latente homoseksualiteit?
Doe je goed aangezien die al drie jaar terug is gecremeerd.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:43 schreef Varkensteen het volgende:
ik heb je vader gepijpt gisteravond.![]()
Ja, of 110 ofzo.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:48 schreef borstmelk het volgende:
Wat was ook alweer de gemiddelde prijs van G-star broeken? 100 euro toch of?
topicwendingquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doe je goed aangezien die al drie jaar terug is gecremeerd.
TS is een homoseksuele necrofiel. Vandaar dat ie geen geld heeft voor een relatief cheap merk als G-Star. Dode klantjes betalen niet.quote:
Ik bespeur hier onzekerheid over de geaardheid bij een rukkende puber !quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:37 schreef Varkensteen het volgende:
Dus conclusie van dit topic, G-Star is een pauper merk en iedereen is het met me eens behalve die bati boys zoals maikul die zich aangevallen voelen omdat ik zijn seksuele geaardheid tegen hem gebruik.
En ja maikul je bent een homo, je draagt witte broeken, welke heteroseksueel draagt nou witte broeken. HOMO!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |