Kunnen ze met hulp van anderen al wel vliegen dan?quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wanneer leren beren op eigen kracht vliegen?
Als ik een g-star broek koop betekent dat niet dat ik ook gelijk in zo'n shirtje loop met grote opdrukquote:
Je zou ze in een vliegtuig kunnen stoppen. Of in een big ass katapult.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:08 schreef Jos. het volgende:
Kunnen ze met hulp van anderen al wel vliegen dan?
Naja een troost, je bent tenminste beter dan Sieneke, misschien moet jij maar meedoen met song festivalquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:09 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
http://www.muziboo.com/SampSoem/music/richcalibier-gstar/
Dat niveau is hoog genoeg voor mijquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:12 schreef Varkensteen het volgende:
[..]
Naja een troost, je bent tenminste beter dan Sieneke, misschien moet jij maar meedoen met song festivalMaar jammer genoeg zit je nog wel op hetzelfde faal niveau.
Hm. Ja. Dat lijkt me wel wat.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je zou ze in een vliegtuig kunnen stoppen. Of in een big ass katapult.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:09 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
http://www.muziboo.com/SampSoem/music/richcalibier-gstar/
Gaat daar niet 90% van de topics over op Fok.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:21 schreef Justinn het volgende:
Wat een triest topic over mensen die elkaars smaak niet kunnen waarderen.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:06 schreef slashdotter3 het volgende:
Iedereen die in dit topic reageert =>
Naja beter bij de zeeman spullen halen dan mijn lelijkheid te compenseren met spullen waarvan je denkt dat het status oplevert. Droeftoeterquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:08 schreef TheDocter het volgende:
TS is een zielige sloeber.
Dat je het niet kunt betalen, prima. Maar ga dan lekker naar de zeeman (of zoek een baan), maar ga andere mensen niet zitten afzeiken. Hoe triest. Dure spullen geven eenmaal meer status, en die heb jij dus niet.
Stumpert, het levert geen status op maar ziet er gewoon een stuk mooier uit als een gaar wibra kankershirt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:14 schreef Varkensteen het volgende:
[..]
Naja beter bij de zeeman spullen halen dan mijn lelijkheid te compenseren met spullen waarvan je denkt dat het status oplevert. Droeftoeter
Faalhaas heb ik gezegd dat het status oplevert? Nee.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:16 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Stumpert, het levert geen status op maar ziet er gewoon een stuk mooier uit als een gaar wibra kankershirt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |