Dat sowieso.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:46 schreef Seam het volgende:
Mensen boven de twintig die G-star dragen vind ik trouwens een stuk erger dan de jeugd. Dat is pas echt kansloos.
Nee ik vind G-star gewoon een verschrikkelijk merk, net als blue blood... Duur, overrated, en slechte kwaliteit.quote:
Levi's 501 STFquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:53 schreef ukga het volgende:
wat voor merken broeken dragen jullie eigenlijk? (tegen standers van G-star)
Dat mag jij vinden, beste jongenquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:53 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee ik vind G-star gewoon een verschrikkelijk merk, net als blue blood... Duur, overrated, en slechte kwaliteit.
veel te duurquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:01 schreef ukga het volgende:
Draagt niemand Marc Jacobs tegenwoordig meer ?
Tis een feit.quote:
Diesel, Levi en soms Chasin. In ieder geval geen broek met twintig zakken erop, een of andere onzinnige pauper riempje wat erbij zit zoals bij G-Star. En waar nergens in het groot het merk opgeschreven staat op een onzinnige plek.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:53 schreef ukga het volgende:
En dan nog dat handje op zn heupenquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:36 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Die gast in dat rode shirt. Hoe hij erbij staat._!
Nee, sorry.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:00 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nou mijn avatar is wel een neger, kun je daar iets mee?
Mijn wat?quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:06 schreef Varkensteen het volgende:
[..]
Hey man, jij hebt het gevonden.Hulde voor jouw jij komt in de op.
Bij de foto in de OP stond: Zoek de homo.quote:
Je bedoelt dit?quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:04 schreef Varkensteen het volgende:
[..]
Diesel, Levi en soms Chasin. In ieder geval geen broek met twintig zakken erop, een of andere onzinnige pauper riempje wat erbij zit zoals bij G-Star.
Tof! Mijn minutes of famequote:Op woensdag 19 mei 2010 16:10 schreef Varkensteen het volgende:
[..]
Bij de foto in de OP stond: Zoek de homo.
Jij hebt hem gevonden, en uitgelegd waarom. De eerste ben jij dus daarom hulde voor jouw. Oh en je staat nu in de OP. Gefeliciteerd.
![]()
Atelier Ladurance, Nudie, Diesel.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:53 schreef ukga het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |