1 |
Je hebt me doorquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:21 schreef FBreijer het volgende:
TS is zo onzeker over zichzelf dat hij anderen moet afzeiken om zich beter te voelen.
fixedquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:18 schreef Varkensteen het volgende:
Ik haat mensen die merkkleding dragen, omdat het allemaal van die flikkers zijn die proberen iets te zijn wat ze niet zijn.
Inderdaad , hoe oppertriest ben je danquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:26 schreef Copycat het volgende:
Mensen haten omdat ze een bepaald merk dragen.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:27 schreef Varkensteen het volgende:
[..]
Zoek de homo.
Bewijs:
[ afbeelding ]
Ligt eraan wat je veel geld vindt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:31 schreef Copycat het volgende:
G-Star is trouwens toch helemaal niet zo duur? Middenklassertje volgens mij. Aan de down side.
G-star valt inderdaad wel mee. De meeste shirts zijn rond de 50 euro.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:31 schreef Copycat het volgende:
G-Star is trouwens toch helemaal niet zo duur? Middenklassertje volgens mij. Aan de down side.
Een gemiddeld G-Start T shirt is eerder 30 / 40 volgens mij hoor.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:34 schreef FBreijer het volgende:
[..]
G-star valt inderdaad wel mee. De meeste shirts zijn rond de 50 euro.
Er zijn een hoop duurdere merken zoals D&G.
En een hoop goedkopere van precies dezelfde kwaliteit en geen merk.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:34 schreef FBreijer het volgende:
[..]
G-star valt inderdaad wel mee. De meeste shirts zijn rond de 50 euro.
Er zijn een hoop duurdere merken zoals D&G.
Die gast in dat rode shirt. Hoe hij erbij staat.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:27 schreef Varkensteen het volgende:
[..]
Zoek de homo.
Bewijs:
[ afbeelding ]
Maikuuulquote:
FAIL. We hebben er één jongens. Een onzeker zolderkamer-figuur, dun en denkt dat merkkleding zijn uiterlijk compenseert!quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:36 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Door strakke kleding te dragen wordt je helemaal niet slanker... Wat een fail![]()
En mensen die dun zijn staat zoiets gewoon een stuk beter dan van die merkloze kleding
Jouw filmpje, zulke mensen bedoel ik precies hulde aan jouwquote:
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:39 schreef Varkensteen het volgende:
[..]
Jouw filmpje, zulke mensen bedoel ik precies hulde aan jouw
quote:
Ze zijn nooit goed geweest. En altijd te duurquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:46 schreef Adames het volgende:
Onterecht. G-Star heeft juist genoeg leuke kleding, zowel broeken, shirts, blousejes als jassen. Nadeel is dat de prijs niet meer in verhouding staat met de kwaliteit. Vroeger waren G-Star broeken echt onverwoestbaar, nu scheur je er zo doorheen. Zijn nu veel betere merken te koop voor dezelfde prijs.
koop dan nog gsus of blue blood.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:46 schreef electronique het volgende:
Maar g-star is een nederlands merk, en als dat veel verkocht wordt, stimuleert dat de nederlandse economie
D&G is italiaans, H&M is zweeds, daar help je de nederlandse economie dus niet mee, behalve dan de winstmarge die nederlandse winkels erop hebben
echter, g-star blijft een paupermerk
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:39 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
FAIL. We hebben er één jongens. Een onzeker zolderkamer-figuur, dun en denkt dat merkkleding zijn uiterlijk compenseert!![]()
![]()
Oh, zo te lezen net niet. Wel een baggerbedrijf jaquote:
Wanneer ze denken dat ze er knapper van worden. Lelijk blijf je zoiezo toch wel.quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:54 schreef FBreijer het volgende:
Sinds wanneer mogen mensen geen kleding meer dragen waar ze zich comfortabel in voelen zonder gelijk losers te zijn?
kleren maken de man, als je dat gelooft waarom snij je dan je ballen en lul niet af en ga je lekker kleding kopen waarmee je "goed" kan laten zien aan de buitenwereld wat voor soort persoon jij bent zonder ook maar 1 woord te hebben gezegd want als je dat doet weten mensen pas echt wat voor mongool je bentquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:51 schreef Arjentjuh86 het volgende:
[..]
![]()
Er is niet voor niks een gezegde: "Kleren maken de man"![]()
En overigens dat jij zo'n opmerking naar mij maakt dat ik onzeker ben is gewoon om jou onzekerheid te compenseren kneus!
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:20 schreef Brerius het volgende:
TS is jaloers kan geen G-star veroorloven![]()
Pricelessquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:52 schreef Varkensteen het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3136555040481922521&q=stone+island&pl=true#
alsof Stone Island en g-star te vergelijken zijnquote:Op woensdag 19 mei 2010 12:44 schreef Varkensteen het volgende:
En het is niet alleen G-Star
http://video.google.com/videoplay?docid=-3136555040481922521&q=stone+island&pl=true#
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |