ja want als ik me 5 euro vormloze shirt uittrek en er komt een goddelijk lichaam tevoorschijn verbleekt dat natuurlijk naast jouw door lycra gevormde 20e t-shirtquote:
ik koop geen 20e t-shirts, eihoofd.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:15 schreef klaagbaas het volgende:
[..]
ja want als ik me 5 euro vormloze shirt uittrek en er komt een goddelijk lichaam tevoorschijn verbleekt dat natuurlijk naast jouw door lycra gevormde 20e t-shirt
ja de meeste broeken van G-star zijn wel leuke/normale modellen en van redleijke kwaliteit.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:30 schreef geertn het volgende:
kheb +/- 20 broeken (bijna allemaal G-star) in de kast (kom maar met de reacties "STOER MAN")
nu de uitleg van het waarom: ik ben een broekenfreak, vind dat g-star vaak mooie broeken heeft en ze zitten ook nog eens fijn. Ik moet ze gewoon kopen
Homoquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:30 schreef geertn het volgende:
kheb +/- 20 broeken (bijna allemaal G-star) in de kast (kom maar met de reacties "STOER MAN")
nu de uitleg van het waarom: ik ben een broekenfreak, vind dat g-star vaak mooie broeken heeft en ze zitten ook nog eens fijn. Ik moet ze gewoon kopen
Je bent geen broeken freak. Als je broeken freak was had je kwaliteitsbroeken. LVC's, Sugarcane etc.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:30 schreef geertn het volgende:
Op basis van wat?quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:32 schreef Varkensteen het volgende:
[..]
Nee, maar dan kon ik je discrimineren.
kheb geen bodemloze portemonnee, telt dat ook? Flamerquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:34 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je bent geen broeken freak. Als je broeken freak was had je kwaliteitsbroeken. LVC's, Sugarcane etc.
Neequote:Op woensdag 19 mei 2010 15:36 schreef geertn het volgende:
kheb geen bodemloze portemonnee, telt dat ook. Flamer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.terrorist
Je Nederlands is bagger. Maar goed, je hebt geen bodemloze portemonnee maar koopt wel kutkwaliteit broeken die meestal meer dan 100 euro kostenquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:36 schreef geertn het volgende:
[..]
kheb geen bodemloze portemonnee, telt dat ook? Flamer
overigens heb ik wel een paar dure modelletjes liggen hoor maar ik vond het niet nodig om dat te noemen. Inmiddels vond ik het wel nodig om jouw achterlijke comment onderuit te halen![]()
H&M, V&D, Stingquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:39 schreef Broder het volgende:
Mensen die G-star haten maar zelf in C&A en H&M kleding lopen
Een reactie in deze strekking had ik wel verwacht. Goed gedaan. Autist.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:38 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je Nederlands is bagger. Maar goed, je hebt geen bodemloze portemonnee maar koopt wel kutkwaliteit broeken die meestal meer dan 100 euro kosten
Oh en je hebt er meer dan 20...![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:38 schreef geertn het volgende:
rekkie gekkieOnderdrukteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt geen bodemloze portemonnee, maar je kan wel 20 broeken kopen van 100 euro, leg uit.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:40 schreef geertn het volgende:
[..]
Een reactie in deze strekking had ik wel verwacht. Goed gedaan. Autist.
Gespreid aankopen doen, broeken in de aanbieding kopen. Ook groei ik niet meer, ben ik zuinig op mijn kleding, dus gaan ze lang mee?quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:41 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je hebt geen bodemloze portemonnee, maar je kan wel 20 broeken kopen van 100 euro, leg uit.
Fabel, G-star kan niet lang mee gaan.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:42 schreef geertn het volgende:
[..]
Gespreid aankopen doen, broeken in de aanbieding kopen. Ook groei ik niet meer, ben ik zuinig op mijn kleding, dus gaan ze lang mee?
quote:
Bekrompen wereldje leef je in ofniet?quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:43 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Fabel, G-star kan niet lang mee gaan.
Ik vind het geen pauper kleding, overhemden e.d. kunnen prima zijn van de V&D, tevens staat er geen g-star enorm groot op.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:43 schreef Broder het volgende:
[..]
Als je G-star pauper noemt is dat is ook pauper kleding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |