abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81664422
Dit vraag ik me trouwens nog steeds af ts:
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 17:05 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Wat bedoel je met wederzijds contact? Alleen die mails die je kreeg met haar adres en daarna met "dat is mijn adres toch maar niet meer"? Of hebben jullie elkaar al een keer ergens gezien/ontmoet/met elkaar gepraat?

Als je op de laatste vraag "nee" moet antwoorden, dan vrees ik dat je voor haar niet meer bent dan de zoveelste fan die denkt verliefd te zijn op haar. Geef het dan maar op zou ik zeggen
Als je geen wederzijds contact hebt gehad in de zin van "haar gesproken/ontmoet" dan zou ik het gewoon opgeven, dan ben je voor haar niet echt een bekende, dus dan zijn dat soort emails gewoon eng
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_81664491
Kunnen we je helpen TS? Is er iets? Als je problemen hebt wil ik je wel helpen hoor, als je me gewoon even je adres geeft, dan kom ik langs, of stuur ik je wat leuks op. Ik kan je ook helpen met je carriere in de IT, mocht je dat willen. Ik heb connecties. Ik denk dat wij samen heel gelukkig kunnen worden. Je bent het beste wat mij ooit is overkomen, TS. Ik laat je nooit meer alleen. NOOIT MEER, HOOR JE MIJ? NOOIT!
pi_81664624
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 @ 10:37 schreef Scorpie het volgende:
Kunnen we je helpen TS? Is er iets? Als je problemen hebt wil ik je wel helpen hoor, als je me gewoon even je adres geeft, dan kom ik langs, of stuur ik je wat leuks op. Ik kan je ook helpen met je carriere in de IT, mocht je dat willen. Ik heb connecties. Ik denk dat wij samen heel gelukkig kunnen worden. Je bent het beste wat mij ooit is overkomen, TS. Ik laat je nooit meer alleen. NOOIT MEER, HOOR JE MIJ? NOOIT!
Is er wat mis? Je reageert niet meer. Als je in de problemen zit mag je best een tijdje bij mij komen wonen!
  PR/Manusje van alles donderdag 20 mei 2010 @ 10:43:02 #204
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_81664674
Ik heb hier nog wel een bed en een leuke kamer die je op slot kan doen.. Mooi uitzicht naar buiten, over de verre weilanden. Je kan hier alles doen zonder dat iemand je hoort! lekker rustig! Kan je even helemaal ontsnappen aan die sleur van je drukke bestaan.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_81664676
Misschien ligt hij in het ziekenhuis of ligt z'n internet eruit, dan kan het nog wel even duren voor je antwoord krijgt .
Tap tap tap
  donderdag 20 mei 2010 @ 10:43:39 #206
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_81664709
Ik begin me toch een beetje zorgen te maken over TS. Wacht, ik stuur hem een PM.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  donderdag 20 mei 2010 @ 10:44:25 #207
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_81664737
wtf topic...
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  donderdag 20 mei 2010 @ 10:46:23 #208
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_81664801
Ik heb het adres achterhaald van TS (ik zit in het wereldje, vandaar) en ga zo even langs.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 20 mei 2010 @ 10:46:46 #209
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_81664818
Zo, nu maar hopen dat de lieverd een berichtje terug stuurt.
  donderdag 20 mei 2010 @ 11:53:22 #210
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_81667253
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 10:29 schreef Ringo het volgende:
Gast. Doe gewoon met je "hulpacties". En je bezorgdheid. Omdat ze niet op je mailtjes reageert. Bel anders 112 en stuur een ambulance naar haar huis.
Ik zie een grote faal in je post.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  donderdag 20 mei 2010 @ 11:53:46 #211
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_81667269
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 10:34 schreef Copycat het volgende:
Iemand vroeg ook of TS wel eens een echte relatie (die van twee kanten komt, dus) heeft gehad. Word ik ook steeds benieuwder naar.
TS is erg selectief in zijn antwoorden. Erg tekenend.
  donderdag 20 mei 2010 @ 11:56:13 #212
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_81667380
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:53 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ik zie een grote faal in je post.
Ik niet.
  donderdag 20 mei 2010 @ 11:56:46 #213
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_81667394
Tenzij je bedoelt dat ik tegen een dikke vette troll praat.
  donderdag 20 mei 2010 @ 11:56:55 #214
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_81667401
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:56 schreef Ringo het volgende:

[..]

Ik niet.
Hij heeft haar adres niet
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  donderdag 20 mei 2010 @ 11:57:41 #215
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_81667426
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:56 schreef Ripley het volgende:

[..]

Hij heeft haar adres niet
Een beetje stalker heeft dat toch zo gevonden?
  donderdag 20 mei 2010 @ 11:58:22 #216
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_81667460
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:57 schreef Ringo het volgende:

[..]

Als ie nu eens zei wie het was, dan konden we helpen
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  donderdag 20 mei 2010 @ 12:00:27 #217
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_81667563
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:58 schreef Ripley het volgende:

[..]

Als ie nu eens zei wie het was, dan konden we helpen
Bonnie St. Claire.
  donderdag 20 mei 2010 @ 12:00:49 #218
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_81667575
O nee, die is juist weer terug in the picture.
  donderdag 20 mei 2010 @ 12:01:12 #219
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_81667595
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 11:57 schreef Ringo het volgende:

[..]

En heb je het topic gelezen? Nee...dus haal die stront uit je ogen.
  donderdag 20 mei 2010 @ 12:02:13 #220
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_81667639
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 12:01 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

En heb je het topic gelezen? Nee...dus haal die stront uit je ogen.
Doe niet zo zielig jij.
  donderdag 20 mei 2010 @ 12:05:01 #221
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_81667753
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 12:02 schreef Ringo het volgende:

[..]

Doe niet zo zielig jij.
But that's all I've got
pi_81667758
Geef eens tips wie het kan zijn, kan een leuk spelletje worden
Tap tap tap
pi_81669288
Helemaal gek vindt ik het niet dat iedereen na een bericht te hebben gelezen direct antwoord met "stalker ze wil je niet, laat haar met rust". Laat ik toch nog meer info geven over hoe deze situatie ontstaan is.

Vanwege mijn werk heb ik te maken met 'nieuws' in en van series, films, theater enz. Hierdoor kom ik in contact met bekende mensen en bedrijven die juist contact zoeken met deze bekende mensen. Omdat ze niet meer werkzaam als actrice kreeg ik een nieuw mailadres. Hier heb ik een mail heen gestuurd ter bevestiging en wat het nieuwe postadres was. Als antwoord kreeg ik haar adres dat tevens naar haar vorige opdrachtgever als cc-tje gestuurd was. Enkele dagen later kreeg ik bericht dat het postadres niet juist meer was.

Omdat ik haar al enkele jaren erg leuk vindt (als persoon, niet het personage dat ze heeft gespeeld) en dit het einde lijkt van haar carrière als actrice heb ik haar toen een meer persoonlijke mail gestuurd. In de mail vertelde ik dat ik het erg vondt dat ze verhuisd was en dat als het zover was ik graag een ander postadres zou ontvangen. Ook heb ik aangegeven dat, mochten er problemen zijn ik haar graag zou willen helpen. Verder heb ik in deze mail meer over mijzelf verteld (wie ik ben, wat ik doe, etc.) Ook heb ik geschreven waarom ik haar leuk vindt. Daarnaast schreef ik het zonde zou vinden als ze haar talent niet kon gebruiken in nieuwe opdrachten en heb het idee aangeboden om daar eventueel eens werk van te gaan maken (site, promotie, etc.) Ik heb aangegeven erg geïnteresseerd te zijn en haar uitgenodigd wat meer over zichzelf te vertellen. Haar gevraagd of ze open stond voor contact, etc. Compleet verkeerde mail achteraf, maar je moet begrijpen dat ik naast het feit haar leuk te vinden het op dat moment ook erg met haar te doen heb omdat haar droom in het water aan het vallen is.

Op deze mail is geen antwoord gekomen. Een week later heb ik een tweede mail gestuurd waarin ik schreef bezorgd te zijn en het vreemd vind geen antwoord te krijgen op mijn mail en mijn excusses aangeboden voor de wat directe mail. Ook ben heb ik meer geschreven waarom ik haar leuk ben gaan vinden en gevraagd wat hoe ze het vindt mijn mail te ontvangen, het rustig aan te willen doen en me zeker niet aan haar wil opdringen.

Op dit moment weet ik dus niet goed wat voor gevoelens ik hierbij moet hebben. Is het zo dat ze oprecht geen interesse heeft in mij, maar dit niet in een (durft) te schrijven? Of negeert ze mails of heeft ze gewoon nu bijna een week haar mail niet beantwoord? Ik zal echt niet wekenlang haar met mails blijven 'lastig vallen', maar beetje raar vind ik het allemaal ook wel. Een bericht sturen met: "Wil je dat ik je niet lastig val met deze persoonlijke mails?" of kan ik beter een 'subtielere' andere soort mail sturen? Persoonlijk heb ik er vertrouwen in meteen weglopen zit gewoon niet in mijn karakter, maar zonder 'echte' signalen, is het erg moeilijk de situatie in te schatten...

Moet zeggen dat de reacties tot nu toe mij een hoop nieuwe inzichten gegeven, bedankt.
  donderdag 20 mei 2010 @ 12:54:55 #224
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_81669448
quote:
Ook ben heb ik meer geschreven waarom ik haar leuk ben gaan vinden en gevraagd wat hoe ze het vindt mijn mail te ontvangen, het rustig aan te willen doen en me zeker niet aan haar wil opdringen.
Echt waar: WHAT THE FUCK? Ze is zich rotgeschrokken. Gaat een wildvreemde creep opeens claimen dat ie HET rustig aan wil doen. Wat???

LAAT HAAR MET RUST!!!!
  donderdag 20 mei 2010 @ 12:56:11 #225
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_81669497
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 12:54 schreef Copycat het volgende:

[..]

Echt waar: WHAT THE FUCK? Ze is zich rotgeschrokken. Gaat een wildvreemde creep opeens claimen dat ie HET rustig aan wil doen. Wat???

LAAT HAAR MET RUST!!!!
Damn
  donderdag 20 mei 2010 @ 12:56:38 #226
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_81669518
TS heeft een heel groot bord voor zijn kop.
TS is een langspeelplaat op herhaling.
TS luistert niet naar wat anderen hem willen duidelijk maken.
TS trollt.
pi_81669533
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 12:51 schreef Gewiko het volgende:

Op dit moment weet ik dus niet goed wat voor gevoelens ik hierbij moet hebben. Is het zo dat ze oprecht geen interesse heeft in mij, maar dit niet in een (durft) te schrijven? Of negeert ze mails of heeft ze gewoon nu bijna een week haar mail niet beantwoord? Ik zal echt niet wekenlang haar met mails blijven 'lastig vallen', maar beetje raar vind ik het allemaal ook wel. Een bericht sturen met: "Wil je dat ik je niet lastig val met deze persoonlijke mails?" of kan ik beter een 'subtielere' andere soort mail sturen? Persoonlijk heb ik er vertrouwen in meteen weglopen zit gewoon niet in mijn karakter, maar zonder 'echte' signalen, is het erg moeilijk de situatie in te schatten...

Moet zeggen dat de reacties tot nu toe mij een hoop nieuwe inzichten gegeven, bedankt.
Geen mail raad ik aan.
Je hebt er al twee gedaan (of dat er twee teveel zijn laat ik in het midden) en kennelijk kan of wil ze er niet op reageren. Daar moet je respect voor hebben.
  donderdag 20 mei 2010 @ 12:57:48 #228
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_81669571
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 12:56 schreef Ringo het volgende:
TS heeft een heel groot bord voor zijn kop.
TS is een langspeelplaat op herhaling.
TS luistert niet naar wat anderen hem willen duidelijk maken.
TS trollt.
Ja. Iedere post legt 'ie het hele verhaal WEER uit
pi_81669583
quote:

[..]

LAAT HAAR MET RUST!!!!
hahaha, priceless dit. Ik kom niet meer bij
pi_81669635
Ik krijg hier echt de rillingen van over mijn rug.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_81669662
Elke keer leg je hetzelfde uit TS, maar elke keer wordt het enger en enger vind ik
Ook apart vind ik het dat je eerst je excuses aanbiedt voor de directe mail, en daarna weer over jezelf begint. Alsof je op een datingsite je profiel aan het invullen bent, maar dan gelijk aan haar mailt.

Wat is er ook zo raar aan niet reageren op persoonlijke mailtjes van vreemden? Het is niet zo dat je haar beste vrienin bent die haar ei kwijt wil, je bent een vreemde. Oook zou ik het idee laten varen met of je haar nog een mail moet sturen met of je wil stoppen. Dan wordt het alleen enger En hoeveel meer echte signalen wil je ontvangen van dr?
pi_81669723
quote:
Helemaal gek vindt ik het niet dat iedereen na een bericht te hebben gelezen direct antwoord met "stalker ze wil je niet, laat haar met rust".
misschien omdat wij er van een afstandje naar kunnen kijken en een beter beeld hebben van de gestoordheid van de situatie?
quote:
In de mail vertelde ik dat ik het erg vondt dat ze verhuisd was en dat als het zover was ik graag een ander postadres zou ontvangen. Ook heb ik aangegeven dat, mochten er problemen zijn ik haar graag zou willen helpen.
waarom ga je er vanuit dat het erg is dat ze verhuist is en er problemen zijn?In de meeste gevallen is verhuizen gewoon leuk en vrijwillig
quote:
Ook heb ik geschreven waarom ik haar leuk vindt.
waarom dan? je kent haar toch verder niet? Wat weet je dan van haar? hoe kun je een totaal onbekend persoon leuk vinden?
quote:
omdat haar droom in het water aan het vallen is.
hoe weet jij nou wat haar droom is? wie weet hoeft het van haar ook niet meer zo of iig niet zo hard dat ze de hulp van volslage vreemde stalkermensen aan neemt (wat ik best redelijk vind)
quote:
]

Op deze mail is geen antwoord gekomen. Een week later heb ik een tweede mail gestuurd waarin ik schreef bezorgd te zijn en het vreemd vind geen antwoord te krijgen op mijn mail en mijn excusses aangeboden voor de wat directe mail. Ook ben heb ik meer geschreven waarom ik haar leuk ben gaan vinden en gevraagd wat hoe ze het vindt mijn mail te ontvangen, het rustig aan te willen doen en me zeker niet aan haar wil opdringen.
Zie je zelf serieus niet dat dit niet normaal is? En je dringt je sowieso ontzettend op
quote:
Op dit moment weet ik dus niet goed wat voor gevoelens ik hierbij moet hebben. Is het zo dat ze oprecht geen interesse heeft in mij, maar dit niet in een (durft) te schrijven? Of negeert ze mails of heeft ze gewoon nu bijna een week haar mail niet beantwoord?
Waarom is het voor jou zo belangrijk te weten waarom ze niet terug mailt? Dat gaat ze gewoon niet doen punt uit
Trek je conclusies...
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_81669729
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 @ 12:57 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Met een extra creepy detail erbij
pi_81669780
quote:

[..]

LAAT HAAR MET RUST!!!!
en dit!!!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:03:05 #235
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_81669798
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:01 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Met een extra creepy detail erbij
Ja dit is echt fucked up
pi_81669832
TS is gewoon ordinaire troll denk. Kloonscan svp?
pi_81669857
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:43 schreef Gewiko het volgende:

[..]

Dat zou ik nooit doen. In elk geval niet zonder een afspraak te maken, dit was bedoeld om wat leuks naar toe te sturen...

Een ondergecumde foto van haar bijvoorbeeld.
pi_81669912
Je mag hopen dat je werkgever niet merkt dat je dat arme schaap lastigvalt met een e-mailadres dat je via je werk hebt gekregen . Dat kan enorm schadelijk voor het bedrijf zijn als een of ander werknemertje ineens cliënten gaat lastigvallen zonder toestemming van wie dan ook. Heb je geen contract ondertekend waarin staat om zulke dingen te laten?

Ze wil geen contact, laat dat kind met rust. Je bent een vreemde voor haar, ook al heb je de beste bedoelingen. Kruip onder je steen vandaan en denk even normaal na. Je kunt het ons wel tien keer uitleggen en er nieuwe feiten bij vertellen, maar daar wordt het totaalplaatje echt niet beter van. Laat het los.
Tap tap tap
pi_81670066
quote:

Geen antwoord krijgen is ook een soort van antwoord he. Kan je het je niet voorstellen dat ze gewoon helemaal niet geinteresseerd is in het leren kennen van nieuwe mensen?
Ja, ik generaliseer.
pi_81670144
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:10 schreef Northside het volgende:

[..]

Geen antwoord krijgen is ook een soort van antwoord he. Kan je het je niet voorstellen dat ze gewoon helemaal niet geinteresseerd is in het leren kennen van nieuwe mensen mensen die fantasie en werkelijkheid niet van elkaar kunnen scheiden?
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:13:09 #241
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_81670194
Onze eigen Nurse Betty. Alleen enger.
pi_81670243
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:05 schreef CherryLips het volgende:
Je mag hopen dat je werkgever niet merkt dat je dat arme schaap lastigvalt met een e-mailadres dat je via je werk hebt gekregen. Dat kan enorm schadelijk voor het bedrijf zijn als een of ander werknemertje ineens cliënten gaat lastigvallen zonder toestemming van wie dan ook. Heb je geen contract ondertekend waarin staat om zulke dingen te laten?
En dit. 1 klacht van haar en je bent je baan kwijt.
Ja, ik generaliseer.
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:28:09 #243
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_81670732
Fucking Priceless!
quote:
mijn excusses aangeboden voor de wat directe mail. Ook ben heb ik meer geschreven waarom ik haar leuk ben gaan vinden en gevraagd wat hoe ze het vindt mijn mail te ontvangen, het rustig aan te willen doen en me zeker niet aan haar wil opdringen.
En dat in 1 mailtje!

Stuur haar anders elke dag even een mailtje om te vragen of ze het mailtje van de dag ervoor heeft ontvangen. Vertel haar ook dat je jezelf voorlopig nog niets aandoet en dat je heel geduldig kan zijn!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_81670771
TS: Wat had je precies verwacht van haar als antwoord?
pi_81670780
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:29 schreef Operc het volgende:
TS: Wat had je precies verwacht van haar als antwoord?
'Hoi, neuken?'
Tap tap tap
pi_81670942
Misschien wilde hij gewoon helpen met verhuizen.
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:33:46 #247
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_81670958
TVP, voor de afloop
The more debt, the better
pi_81671062
Typisch een standaardtactiek van beroemde meisjes. Ze krijgen per dag vele mailtjes zoals die van TS, maar als iemand na 2 onbeantwoorde mails al afhaakt heeft ze natuurlijk geen interesse. Je moet er wel een beetje moeite voor doen TS!
pi_81671348
quote:

[..]

LAAT HAAR MET RUST!!!!
Zo letterlijk heb ik dat natuurlijk niet geschreven, maar op de manier dat ik begrip heb voor het feit dat het niet realistisch is om direct je hele leven te delen met een voor haar wildvreemde. Dat bedoel ik met 'rustig aan' doen.
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 12:57 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Juist omdat ik soms echt het verband soms niet zie tussen de oprechte, eerlijke twee berichten die ik gestuurd heb en mensen die hier reageren. Het lijkt er wel op dat als je één mail stuurt waarin je zegt geïnteresseerd te zijn in iemand en tot op zekere hoogte aangeeft bezorgt te zijn je met een tweede mail direct als stalker wordt bestempeld. Dat gaat er bij mij echt niet in.
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:00 schreef RenRen- het volgende:
Elke keer leg je hetzelfde uit TS, maar elke keer wordt het enger en enger vind ik
Ook apart vind ik het dat je eerst je excuses aanbiedt voor de directe mail, en daarna weer over jezelf begint. Alsof je op een datingsite je profiel aan het invullen bent, maar dan gelijk aan haar mailt.

Wat is er ook zo raar aan niet reageren op persoonlijke mailtjes van vreemden? Het is niet zo dat je haar beste vrienin bent die haar ei kwijt wil, je bent een vreemde. Oook zou ik het idee laten varen met of je haar nog een mail moet sturen met of je wil stoppen. Dan wordt het alleen enger En hoeveel meer echte signalen wil je ontvangen van dr?
Op zich is het negeren van mail van mensen die spammen niets mis. Maar inhoudelijke mail beantwoord je toch gewoon, als is het alleen maar een kwestie van fatsoen? Zeker als er een eerste korte mailwissel geweest is...
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:01 schreef rhubarbje het volgende:
misschien omdat wij er van een afstandje naar kunnen kijken en een beter beeld hebben van de gestoordheid van de situatie?
De situatie is ook erg raar, dat geef ik eerlijk toe, en daarom heb ik het ook hier op het forum geplaatst
quote:
waarom ga je er vanuit dat het erg is dat ze verhuist is en er problemen zijn?In de meeste gevallen is verhuizen gewoon leuk en vrijwillig
Het 'erg' vinden zijn niet de letterlijke woorden geweest. Maar meer iets van 'jammer' en succes waar je dan nu gaat wonen...
quote:
waarom dan? je kent haar toch verder niet? Wat weet je dan van haar? hoe kun je een totaal onbekend persoon leuk vinden?
Leuk vinden gaat om uiterlijk (iedereen die dat ontkent is niet eerlijk), karakter, innerlijk, gevoel. En dan 'onderzoek' je of er een 'klik' is, is die er niet dan evengoede vrienden.
quote:
hoe weet jij nou wat haar droom is? wie weet hoeft het van haar ook niet meer zo of iig niet zo hard dat ze de hulp van volslage vreemde stalkermensen aan neemt (wat ik best redelijk vind)
Als iemand verteld dat het een droom is om een goede actrice te worden en dat het nu waarschijnlijk solliciteren is naar een baantje als verkoper of medewerker op een kantoor dan mag je toch zeggen dat een droom er in elk geval voorlopig er niet in meer zit...?
quote:
Zie je zelf serieus niet dat dit niet normaal is? En je dringt je sowieso ontzettend op
Dat zie ik wel en dit gaat ook tegen mijn verstand in.
quote:
Waarom is het voor jou zo belangrijk te weten waarom ze niet terug mailt? Dat gaat ze gewoon niet doen punt uit
Trek je conclusies...
Waarom het belangrijk is. Dat is een goede vraag, misschien om iets duidelijk te krijgen of af te kunnen sluiten? Of om er geen raad mee te weten niet ergens duidelijkheid over te hebben? Op dit moment kan ik daar geen eerlijk antwoord op geven. Erg goede vraag...
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:14 schreef Northside het volgende:

[..]

En dit. 1 klacht van haar en je bent je baan kwijt.
Daar maak ik me echt geen zorgen over, maar bedankt voor je bezorgdheid in mij.
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:33 schreef Operc het volgende:
Misschien wilde hij gewoon helpen met verhuizen.
Helemaal niet, jullie schilderen me af als een wilde freak, terwijl niemand lijkt de denken aan de oprechte eerlijke en goede bedoelingen... jammer...

Ik zou het helemaal eens zijn als iemand een vrouw wekenlang lastig valt met allemaal vreemde onrealistische gedachtes en aannames. Het gaat hier in mijn ogen over twee positieve en onschuldige mailtjes met de beste bedoelingen.
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:36 schreef DonJames het volgende:
Typisch een standaardtactiek van beroemde meisjes. Ze krijgen per dag vele mailtjes zoals die van TS, maar als iemand na 2 onbeantwoorde mails al afhaakt heeft ze natuurlijk geen interesse. Je moet er wel een beetje moeite voor doen TS!
Haha, en zo is er meteen weer een antwoord die het helemaal van de andere kant bekijkt. Jij blijft meisjes zeker tot aan hun dood bestoken met mailtjes hoe leuk je ze vind en wat je allemaal met haar zou willen doen in de hoop ooit een positief mailtje terug te krijgen, viezerik!
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:46:32 #250
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_81671517
quote:
Zo letterlijk heb ik dat natuurlijk niet geschreven, maar op de manier dat ik begrip heb voor het feit dat het niet realistisch is om direct je hele leven te delen met een voor haar wildvreemde. Dat bedoel ik met 'rustig aan' doen.
Waarmee je meteen de grens overschrijdt door ervan uit te gaan dat ze in de toekomst graag meer met je wil delen. Levensverhalen of leven.

Get it through your thick skull: je hebt jezelf als creep neergezet en dat zul je voor haar blijven. Jij begon met je onfatsoenlijk op te dringen, ga nu niet roepen dat geen reactie geven geen goed fatsoen is.
pi_81671539
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:42 schreef Gewiko het volgende:

Helemaal niet, jullie schilderen me af als een wilde freak, terwijl niemand lijkt de denken aan de oprechte eerlijke en goede bedoelingen... jammer...

Ik zou het helemaal eens zijn als iemand een vrouw wekenlang lastig valt met allemaal vreemde onrealistische gedachtes en aannames. Het gaat hier in mijn ogen over twee positieve en onschuldige mailtjes met de beste bedoelingen.

Daarom mijn vraag: wat wil je precies van haar?
pi_81671555
Typisch een kerel he, die snappen subtiele hints echt niet
Tap tap tap
pi_81671599
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:47 schreef CherryLips het volgende:
Je vindt dat zij subtiele hints gebruikt?
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:49:00 #254
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_81671619
quote:

Haha, en zo is er meteen weer een antwoord die het helemaal van de andere kant bekijkt. Jij blijft meisjes zeker tot aan hun dood bestoken met mailtjes hoe leuk je ze vind en wat je allemaal met haar zou willen doen in de hoop ooit een positief mailtje terug te krijgen, viezerik!
Je begreep niet dat het stoken en ontzettend sarcasme was.

Wat een moeilijk gedoe in dit topic zeg. Zet het gewoon uit je hoofd en klaar. Je komt vanzelf wel een ander meisje tegen.
It's you my love, you who are the stranger
pi_81671825
Maar waarop baseer je dan wat je van haar vindt? Je hebt het over haar karakter en haar droom etc maar je hebt nog nooit een woord met haar gewisselt

Snap je zelf ook niet dat het vreemd is om mailtjes van iemand te krijgen die doet alsof ie je kent maar alleen oude interviews van jaren terug van je heeft gelezen in de break out of hitkrant?
Acteurs en actrices zijn niet de personen die wij denken dat ze zijn... Ze zijn een goed doordacht image en als jij dan contact zoekt met dat image dan heb je sowieso al geen kans
begrijp dat nou
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 20 mei 2010 @ 13:53:40 #256
163650 Greys
pi_81671833
quote:

Op zich is het negeren van mail van mensen die spammen niets mis. Maar inhoudelijke mail beantwoord je toch gewoon, als is het alleen maar een kwestie van fatsoen? Zeker als er een eerste korte mailwissel geweest is...
Dat eerste korte antwoord van haar was puur uit beleefdheid. En ze gaf je daarin een verkeerd adres.
Ze vindt je nu een freak omdat je daarna haar meteen 'hulp' aanbood en vroeg of ze soms problemen had. Sorry hoor, maar dat is echt niet normaal, je kent haar niet eens. Ik vind het echt niet meer dan logisch dat ze je nooit meer geantwoord heeft. En daarbij zal ze wel betere dingen te doen hebben he, dan opdringerige mails van wildvreemden beantwoorden...

Je vroeg/vraagt je af waarom mensen je hier eng vinden he? Nou, precies HIEROM dus. Omdat jij gewoon aangeeft dat je het niet meer dan normaal vindt dat zij jouw 'inhoudelijke' mails hoort te beantwoorden, 'al is het maar uit fatsoen'. Echt, what were you thinking. Als ik mijn hele hebben en houwen op tafel gooi in een mail aan welke acteur/actrice/bekende/onbekende dan ook, die mij niet kent, moet diegene mij dan ook verplicht antwoorden 'uit fatsoen'???
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_81671900
Als je in mail 2 al maar een kleine hint maakt naar 'het rustig aan doen' ben je kansloos verloren.
pi_81671954
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:48 schreef Operc het volgende:

[..]

Het is voor mij net zo duidelijk als een meganeonreclamebord in m'n slaapkamer, maar blijkbaar geldt dat niet voor iedereen.
Tap tap tap
pi_81672001
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:53 schreef rhubarbje het volgende:
Maar waarop baseer je dan wat je van haar vindt? Je hebt het over haar karakter en haar droom etc maar je hebt nog nooit een woord met haar gewisselt

Snap je zelf ook niet dat het vreemd is om mailtjes van iemand te krijgen die doet alsof ie je kent maar alleen oude interviews van jaren terug van je heeft gelezen in de break out of hitkrant?
Acteurs en actrices zijn niet de personen die wij denken dat ze zijn... Ze zijn een goed doordacht image en als jij dan contact zoekt met dat image dan heb je sowieso al geen kans
begrijp dat nou
Inderdaad, ik vind Orlando Bloom ontzttend lekker, maar misschien is het een ontzettende eikel.
Tap tap tap
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 20 mei 2010 @ 13:58:10 #260
163650 Greys
pi_81672046
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:57 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Inderdaad, ik vind Orlando Bloom ontzttend lekker, maar misschien is het een ontzettende eikel.
Mail hem eens! Puur uit goed fatsoen hoort ie wel te antwoorden!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_81672048
Dat kind moet eigenlijk gewoon eens zeggen: 'Flikker toch eens op, eikel.' Maar daar is ze waarschijnlijk te verlegen/bang/aardig voor .
Tap tap tap
pi_81672134
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 @ 13:42 schreef Gewiko het volgende:

[..]

Het was een mailwissel, niets meer. Geen wederzijdse interesse. Wat jij doet is namelijk ook mail spammen nadat ze toch, misschien niet zo heel overduidelijk als jij zou willen, duidelijk heeft gemaakt geen contact met je te willen, wat ik volkomen begrijp, zou ik ook niet zomaar slikken.

Een inhoudelijke mail is 1 ding. Maar een liefdesverklaring en een beschrijving alsof het van een datingsite komt met een beschrijving van jezelf, waarom je op een ander zou kunnen vallen en dergelijk is ook niet fatsoenlijk. Dat doe je gewoon niet. Dus waarom zou zij wel fatsoenlijk reageren op nog een fanmail en vertellen aan een vreemde hoe het in haar leven eraan toe gaat en waarom ze opnieuw is verhuisd? Gaat je toch geen reet aan?
pi_81672139
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:58 schreef Greys het volgende:

[..]

wie weet gaat ie binnen kort verhuizen en kun je helpen
of stuur hem anders wat leuks, je slipje of zo

[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:00:54 #264
83951 rashudo
project 2501
pi_81672177
TS het slimste is om het zo snel mogelijk te vergeten.

Maar om je gemoedsrust te gunnen kan je ook nog een mailtje sturen met de boodschap:

Ik denk dat je geen contact met me wilt omdat je niet op mijn mails reageert. Is dat zo? Als je op deze ook niet reageert dan vat ik dat dan ook maar zo op.
Their eyes opaque.
pi_81672197
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:58 schreef Greys het volgende:

[..]

'Beste Orlando,

Ik heb al je films gezien en je ziet er goed uit, en in interviews kom je ook aardig over. Ik heb je mailadres via m'n werkgever, hopelijk vind je dat niet erg. Ik zou je graag beter leren kennen, misschien kunnen we eens wat gaan drinken? O, en ik heb nog iets voor je, een verrassing! Kun je me je adres even doormailen, dan stuur ik het op.

Nou, dat was het wel weer. Ik heb nog een boel ideetjes voor je carrière, want ik heb al een tijdje niets meer van je gehoord. Het zou jammer zijn als je carrière, die zo goed van start ging dankzij LOTR en Pirates, zo ineens flopt, want je hebt veel in huis. Ik kan je vast helpen, ook al wil je liever buiten de spotlights blijven. Laat me maar weten wat je ervan denkt. Misschien kunnen we een keertje wat gaan drinken?

Ik hoor nog van je!

liefs,

CherryLips'
Tap tap tap
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 20 mei 2010 @ 14:01:27 #266
163650 Greys
pi_81672207
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:00 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Of vraag hem of hij problemen heeft, die lieve Orlando.
Misschien kan je iets voor hem betekenen

Nee sorry TS, ik neem je nu in de maling, maar ik snap werkelijk niet dat je niet inzien WAAROM je niet op je persoonlijke ontboezemingen en aanbod tot hulp (??) ingaat. She's just not that into you, enzo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_81672236
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:56 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Het is voor mij net zo duidelijk als een meganeonreclamebord in m'n slaapkamer, maar blijkbaar geldt dat niet voor iedereen.
Nee dat is duidelijk inderdaad.
pi_81672247
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Waarmee je meteen de grens overschrijdt door ervan uit te gaan dat ze in de toekomst graag meer met je wil delen. Levensverhalen of leven.

Get it through your thick skull: je hebt jezelf als creep neergezet en dat zul je voor haar blijven. Jij begon met je onfatsoenlijk op te dringen, ga nu niet roepen dat geen reactie geven geen goed fatsoen is.
En mijn gevoel gaat tegen mijn verstand in om deze domme fout toch nog recht te kunnen zetten... als is het alleen maar om het goed af te sluiten (recht te zetten) of er een vriendschap aan over te houden.
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:47 schreef Operc het volgende:

[..]

Daarom mijn vraag: wat wil je precies van haar?
Helemaal niets, ik hoop dat het goed met haar gaat en dat haar droom ooit werkelijkheid wordt. Graag wil ik haar daar bij helpen en kijken of er misschien daarnaast ook een 'klik' is. Niets meer niets minder... Is dat nu echt zo'n vreemde gedachte?
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:47 schreef CherryLips het volgende:

Subtiele hint, ach ja...
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:48 schreef Operc het volgende:

[..]

In mijn ogen laat je iemand onzeker, misschien bezorgd en radeloos achter, niet echt subtiel...
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:49 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Je begreep niet dat het stoken en ontzettend sarcasme was.

Wat een moeilijk gedoe in dit topic zeg. Zet het gewoon uit je hoofd en klaar. Je komt vanzelf wel een ander meisje tegen.
En jij begrijpt niet dat mijn antwoord sarcastisch bedoeld was
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:02:35 #269
281157 AskBrad
Heracles Almelo
pi_81672252

Wie is het nou dan?
I'm Back Again!
pi_81672312
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:00 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Die heeft ie al
Ik schaam me nu wel heel erg voor die keer dat ik Robbie Williams z'n adres van z'n bagage had afgelezen . Maar toen was ik 15. En die keer dat ik op de foto wilde met gavin Rossdale's huis. Ehm, ja .
Tap tap tap
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 20 mei 2010 @ 14:03:57 #271
163650 Greys
pi_81672321
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:02 schreef Gewiko het volgende:
In mijn ogen laat je iemand onzeker, misschien bezorgd en radeloos achter, niet echt subtiel...
Oke, nu MOET ik het weten...
Wat heeft je ze in dat ene korte mailtje dan precies gezegd waardoor jij 'bezorgd en radeloos' achterblijft?

Je fantasie gaat met je op de loop.

ZIE.
DAT.
NOU.
IN!!!!!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_81672357
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:01 schreef CherryLips het volgende:

[..]

'Beste Orlando,

Ik heb al je films gezien en je ziet er goed uit, en in interviews kom je ook aardig over. Ik heb je mailadres via m'n werkgever, hopelijk vind je dat niet erg. Ik zou je graag beter leren kennen, misschien kunnen we eens wat gaan drinken? O, en ik heb nog iets voor je, een verrassing! Kun je me je adres even doormailen, dan stuur ik het op.

Nou, dat was het wel weer. Ik heb nog een boel ideetjes voor je carrière, want ik heb al een tijdje niets meer van je gehoord. Het zou jammer zijn als je carrière, die zo goed van start ging dankzij LOTR en Pirates, zo ineens flopt, want je hebt veel in huis. Ik kan je vast helpen, ook al wil je liever buiten de spotlights blijven. Laat me maar weten wat je ervan denkt. Misschien kunnen we een keertje wat gaan drinken?

Ik hoor nog van je!

liefs,

CherryLips'

vooral ook ondertekenen met CherryLips dan moet hij wel denken met haar ga ik trouwen!
En als hij niet antwoord kun je altijd nog wat meer over jezelf vertellen om hem dat zetje richting die onvermijdelijke relatie te geven
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_81672385
quote:

[..]

Subtiele hint, ach ja...
Als iemand niet antwoordt, is dat meestal omdat die persoon niet wil antwoorden. Heb je dat ook weer geleerd .
Tap tap tap
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 20 mei 2010 @ 14:05:47 #274
163650 Greys
pi_81672399
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:04 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

vooral ook ondertekenen met CherryLips dan moet hij wel denken met haar ga ik trouwen!
En als hij niet antwoord kun je altijd nog wat meer over jezelf vertellen om hem dat zetje richting die onvermijdelijke relatie te geven
... of bezorgd en radeloos achterblijven.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:06:16 #275
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_81672415
quote:

En mijn gevoel gaat tegen mijn verstand in om deze domme fout toch nog recht te kunnen zetten... als is het alleen maar om het goed af te sluiten (recht te zetten) of er een vriendschap aan over te houden.
Damn. Je hebt het verpest, als er al een vriendschap in de breedste zin van het woord uit te halen zou vallen, wat ik ten zeerste betwijfel. De domme arrogantie alleen al dat zo'n meiske zit te wachten op de een of andere onbekende nono die haar alleen van de buis kent, als personage.

Er is niks om af te sluiten. Niet met haar tenminste. Met jezelf wellicht en dan direct door naar een goede psycholoog.
pi_81672437
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:05 schreef Greys het volgende:

[..]

... of bezorgd en radeloos achterblijven.
Ik zou namelijk echt antwoord verwachten, vooral na dat zestiende mailtje waarin ik hem mijn diepste gevoelens vertelde .
Tap tap tap
pi_81672438
quote:

[..]

Forget it. Hier sleep je echt geen 'vriendschap' meer uit.

ik weet niet wat jij onder vriendschap verstaat
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:08:13 #278
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_81672503
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:06 schreef Scorpie het volgende:

ik weet niet wat jij onder vriendschap verstaat

Roosje, m'n roosje.
pi_81672601
quote:

[..]

Een vriendschap? Serieus? denk je nou echt dat ze nog vrienden met jou wil zijn? waarom zou ze?
quote:
[..]

Helemaal niets, ik hoop dat het goed met haar gaat en dat haar droom ooit werkelijkheid wordt. Graag wil ik haar daar bij helpen en kijken of er misschien daarnaast ook een 'klik' is. Niets meer niets minder... Is dat nu echt zo'n vreemde gedachte?
[..]

ja JA! J!A! Yes! Si! نعم! 是的! Ja (dat was deens) יאָ dat is een vreemde gedachte!

En je wil wel meer, namelijk vriendschap! dat zeg je net
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_81672823
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:10 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Een vriendschap? Serieus? denk je nou echt dat ze nog vrienden met jou wil zijn? waarom zou ze?
[..]

ja JA! J!A! Yes! Si! نعم! 是的! Ja (dat was deens) יאָ dat is een vreemde gedachte!

En je wil wel meer, namelijk vriendschap! dat zeg je net
Sterker nog, hij zegt "al is het alleen maar om af te sluiten/vriendschap"
Dus eigenlijk wil hij nóg meer....
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 20 mei 2010 @ 14:15:00 #281
163650 Greys
pi_81672845
Geloof het of niet, maar die meid heeft ook IRL gewoon familie en vrienden en kennissen enzo die haar kunnen helpen bij wat dan ook hoor. Daar heeft ze echt geen opdringerige vreemde voor nodig
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_81672861
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:14 schreef Operc het volgende:

[..]

Sterker nog, hij zegt "al is het alleen maar om af te sluiten/vriendschap"
Dus eigenlijk wil hij nóg meer....
Gatverdamme
Tap tap tap
pi_81673128
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:15 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Gatverdamme
Ik heb het ook niet verzonnen
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:30:41 #284
83951 rashudo
project 2501
pi_81673560
Als (knappe) vrouwelijke stalker is het natuurlijk anders, dan kan je misschien nog een beurtje scoren.
Their eyes opaque.
pi_81673899
Ach, je kan wel tegen hem aan blijven praten maar hij heeft het idee dat ex-BN'ers wel zitten te wachten op steunbetuigingen en ronduit onbeschofte privévragen van volslagen vreemden.

TS is blijkbaar niet opgevoed door zijn ouders of zit in een sociaal isolement. We hebben hem met zijn waanideeën al te veel aandacht gegeven.
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:40:09 #286
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_81674036
Ik gok op een stoornis binnen het autistische spectrum.
pi_81674103
Geniale troll dit.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_81674115
Het is net zo'n resusaapje waar ze vroeger mee experimenteerden
Tap tap tap
pi_81674162
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:15 schreef Greys het volgende:
Geloof het of niet, maar die meid heeft ook IRL gewoon familie en vrienden en kennissen enzo die haar kunnen helpen bij wat dan ook hoor. Daar heeft ze echt geen opdringerige vreemde voor nodig
Bovendien is haar enige probleem op het moment TS prbly.
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:43:23 #290
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_81674202
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:41 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Geniale troll dit.
Hij sleept er waarschijnlijk een deel twee uit, dus dat heeft-ie inderdaad best netjes gedaan.
pi_81674353
Zo te lezen mag ze je nu toch al niet, een e-mailadres verhuisd namelijk gewoon vaak mee. Dus het kan alleen maar beter worden TS.
pi_81674732
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:43 schreef broer het volgende:

[..]

Hij sleept er waarschijnlijk een deel twee uit, dus dat heeft-ie inderdaad best netjes gedaan.
Ik vind dat een deel 2 gewoon geboycot moet worden, 300 posts aandacht is wel genoeg lijkt me.
pi_81674742
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:53 schreef rhubarbje het volgende:

begrijp dat nou
Als het een vreemd en raar is is het dan onmogelijk om het te onderzoeken?
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:53 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat eerste korte antwoord van haar was puur uit beleefdheid. En ze gaf je daarin een verkeerd adres.
Ze vindt je nu een freak omdat je daarna haar meteen 'hulp' aanbood en vroeg of ze soms problemen had. Sorry hoor, maar dat is echt niet normaal, je kent haar niet eens. Ik vind het echt niet meer dan logisch dat ze je nooit meer geantwoord heeft. En daarbij zal ze wel betere dingen te doen hebben he, dan opdringerige mails van wildvreemden beantwoorden...

Je vroeg/vraagt je af waarom mensen je hier eng vinden he? Nou, precies HIEROM dus. Omdat jij gewoon aangeeft dat je het niet meer dan normaal vindt dat zij jouw 'inhoudelijke' mails hoort te beantwoorden, 'al is het maar uit fatsoen'. Echt, what were you thinking. Als ik mijn hele hebben en houwen op tafel gooi in een mail aan welke acteur/actrice/bekende/onbekende dan ook, die mij niet kent, moet diegene mij dan ook verplicht antwoorden 'uit fatsoen'???
Over een 'verkeerd' adres moet je toch echt het topic nog eens teruglezen. Het idee dat je schrijft dat het op z'n zacht gezegd raar is om meteen hulp aan te bieden ben ik het achteraf helemaal mee eens, met alle goede bedoelingen schrijf je soms impulsief iets vreemds. Hoe kan iemand deze fout herstellen?

De stelling die je hebt dat iemand niet 'verplicht' is om mails te beantwoorden 'uit fatsoen' als het om een inhoudelijke mail gaat is interessant en heeft me wel aan het denken gezet. Tot nu toe vond ik het zoals ik schreef een ongeschreven regel. Zelf beantwoord ik inhoudelijke mail altijd, al is het maar met een regeltje "sorry, geen interesse". We hebben het hier niet over een reclamemail, maar echt over een persoonlijke mail.
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:54 schreef Scorpie het volgende:
Als je in mail 2 al maar een kleine hint maakt naar 'het rustig aan doen' ben je kansloos verloren.
Ja als je het zo stelt wel, maar aan de andere kant wil je toch ook laten blijken dat je je niet wilt opdringen?
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:58 schreef CherryLips het volgende:
Dat kind moet eigenlijk gewoon eens zeggen: 'Flikker toch eens op, eikel.' Maar daar is ze waarschijnlijk te verlegen/bang/aardig voor .
Misschien, maar zou wel een hoop duidelijkheid geven.
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:00 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Het was een mailwissel, niets meer. Geen wederzijdse interesse. Wat jij doet is namelijk ook mail spammen nadat ze toch, misschien niet zo heel overduidelijk als jij zou willen, duidelijk heeft gemaakt geen contact met je te willen, wat ik volkomen begrijp, zou ik ook niet zomaar slikken.

Een inhoudelijke mail is 1 ding. Maar een liefdesverklaring en een beschrijving alsof het van een datingsite komt met een beschrijving van jezelf, waarom je op een ander zou kunnen vallen en dergelijk is ook niet fatsoenlijk. Dat doe je gewoon niet. Dus waarom zou zij wel fatsoenlijk reageren op nog een fanmail en vertellen aan een vreemde hoe het in haar leven eraan toe gaat en waarom ze opnieuw is verhuisd? Gaat je toch geen reet aan?
Liefdesverklaring is een heel ander iets, in de mail heb ik dit nooit geschreven. Ik kan me ook niet herinneren dat ooit in dit topic gezegd te hebben. Liefde kun je niet baseren op plaatjes en foto's. dat moet in mijn ogen groeien door wat af te spreken in real llife. Ik heb aangegeven haar leuk te vinden, met niet aan haar te willen opdringen en geïnteresseerd te zijn in haar. En na geen antwoord gekregen te hebebn me toch een beetje zorgen te gaan maken.

Natuurlijk gaat een wildvreemde het niet aan wat iemand met zijn of haar leven doet, maar is het echt zo fout om interesse te tonen?
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:00 schreef rashudo het volgende:
TS het slimste is om het zo snel mogelijk te vergeten.

Maar om je gemoedsrust te gunnen kan je ook nog een mailtje sturen met de boodschap:

Ik denk dat je geen contact met me wilt omdat je niet op mijn mails reageert. Is dat zo? Als je op deze ook niet reageert dan vat ik dat dan ook maar zo op.
Aan zo'n mail zat ik ook te denken en dan misschien wat uitgebreider om tevens ook proberen de schade in de twee mails te herstellen. Als het inderdaad zo is dat ze niet geïnteresseerd is dan is dat duidelijk, als ze wel geïnteresseerd is of een 'sorry' van de ongelukkige mails accepteert dan is dat ook duidelijk.
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:01 schreef CherryLips het volgende:

[..]

'Beste Orlando,

Ik hoor nog van je!

liefs,

CherryLips'
Leuke mail, ik hoop dat hij reageert als je hem stuurt...

Je stuurt deze mail natuurlijk wel naar iemand die waarschijnlijk honderden mails krijgt in tegenstelling tot de persoon waar ik een mail heen gestuurd heb die blij mag zijn als er nog een 'fanmail' voor haar binnenkomt.

Mijn intentie is ook nooit geweest een relatie te beginnen, maar om 'contact' te krijgen, interesse, vriendschap, hulp, ondersteunen, van iemand die ik erg leuk vindt.
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:15 schreef Greys het volgende:
Dat is waar, maar zoals ik eerder schreef, is het echt zo fout om hulp aan te bieden?
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:37 schreef Mystikvm het volgende:
Ach, je kan wel tegen hem aan blijven praten maar hij heeft het idee dat ex-BN'ers wel zitten te wachten op steunbetuigingen en ronduit onbeschofte privévragen van volslagen vreemden.

TS is blijkbaar niet opgevoed door zijn ouders of zit in een sociaal isolement. We hebben hem met zijn waanideeën al te veel aandacht gegeven.
Natuurlijk is het niet zo dat ex-BN'ers zitten te wachten op steunbetuigingen en vragen van vreemden. Maar het neemt natuurlijk niet wet dat je niet eens contact kunt opnemen met een weer onbekende BN-er.
Nieuwe opdrachten en een 'comeback' komen vaak doordat mensen en /of bedrijven 'gewoon' contact opnemen.
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:43 schreef broer het volgende:

[..]

Daarnaast toch ook een erg 'vermakelijk' topic, of niet dan?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 20 mei 2010 @ 15:05:00 #294
163650 Greys
pi_81675175
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:55 schreef Gewiko het volgende:
De stelling die je hebt dat iemand niet 'verplicht' is om mails te beantwoorden 'uit fatsoen' als het om een inhoudelijke mail gaat is interessant en heeft me wel aan het denken gezet. Tot nu toe vond ik het zoals ik schreef een ongeschreven regel. Zelf beantwoord ik inhoudelijke mail altijd, al is het maar met een regeltje "sorry, geen interesse". We hebben het hier niet over een reclamemail, maar echt over een persoonlijke mail.
Ze hééft toch je eerste mail beantwoord zei je?
Daarna ging jij er nog van alles persoonlijks tegenaan zitten gooien en hulp aanbieden, en dan vervolgens vind je het vreemd dat ze niet wéér reageert. Alsof ze verplicht is om net zolang die mailwisseling voort te zetten zolang jij maar 'inhoudelijke' mails blijft sturen. Waar haal je dat toch vandaan? Ze kent je verder niet, jij kent haar verder niet, het is écht niet zo dat zij dan uit fatsoen maar elke keer weer nieuwe mails van je moet gaan zitten beantwoorden, op geen enkele manier. Ze heeft 1 keertje gereageerd, dat is netjes zat. Punt. Verder is ze jou absoluut niets verplicht en is er niets onfatsoenlijks aan als ze zich nu verder stil houdt.
quote:
Ja als je het zo stelt wel, maar aan de andere kant wil je toch ook laten blijken dat je je niet wilt opdringen?
Dat kan je niet meer terugdraaien, je hébt je namelijk al opgedrongen.
quote:
Natuurlijk gaat een wildvreemde het niet aan wat iemand met zijn of haar leven doet, maar is het echt zo fout om interesse te tonen?
En is het echt zo fout om vervolgens géén interesse te tonen van de andere kant gezien? Ze heeft verder gewoon geen interesse, leg je daar nou gewoon bij neer. Je kunt het vanaf nu echt alleen maar erger maken.
quote:
Dat is waar, maar zoals ik eerder schreef, is het echt zo fout om hulp aan te bieden?
Aan een volslagen vreemde? Mjah, of je het fóut kunt noemen... het is in elk geval vreemd. Want je doet net alsof zij verder eenzaam en alleen op de wereld is en niemand om zich heen heeft om haar eventueel met iets te helpen. Ik snap ook werkelijk niet waarom je je geroepen voelde om haar hulp te gaan aanbieden.
quote:
Natuurlijk is het niet zo dat ex-BN'ers zitten te wachten op steunbetuigingen en vragen van vreemden. Maar het neemt natuurlijk niet wet dat je niet eens contact kunt opnemen met een weer onbekende BN-er.
Nieuwe opdrachten en een 'comeback' komen vaak doordat mensen en /of bedrijven 'gewoon' contact opnemen.
Dan nog gaat het vaak via een management en niet door iemand persoonlijk te gaan stalken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_81676238
TS geef mij is wat tips voor victoria asjelblieft
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
pi_81676282
Oke, nu weet ik het zeker. Geniale troll.
pi_81676613
OMG dit is echt erg...
Ik kwam net Sophie Hildebrand tegen in de stad... Maar ze keek niet echt gelukkig, zal ik een mail sturen of ze er over wil praten?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_81677544
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:05 schreef Greys het volgende:
Ze hééft toch je eerste mail beantwoord zei je?
Daarna ging jij er nog van alles persoonlijks tegenaan zitten gooien en hulp aanbieden, en dan vervolgens vind je het vreemd dat ze niet wéér reageert. Alsof ze verplicht is om net zolang die mailwisseling voort te zetten zolang jij maar 'inhoudelijke' mails blijft sturen. Waar haal je dat toch vandaan? Ze kent je verder niet, jij kent haar verder niet, het is écht niet zo dat zij dan uit fatsoen maar elke keer weer nieuwe mails van je moet gaan zitten beantwoorden, op geen enkele manier. Ze heeft 1 keertje gereageerd, dat is netjes zat. Punt. Verder is ze jou absoluut niets verplicht en is er niets onfatsoenlijks aan als ze zich nu verder stil houdt.
Dank je voor je inhoudelijke en serieuze antwoord. Vanaf het moment dat ik heb aangegeven haar leuk te vinden en haar structureel te willen 'helpen' is er geen antwoord meer gekomen. Het is niet zo dat ik ik verwacht dat iemand altijd maar mails blijft beantwoorden als er al een conclusie is geweest, dat is onwerkelijk. Maar op z'n minst had ik toch wel een reactie verwacht op mijn "jammer dat het postadres niet meer klopt, als je een nieuwe hebt hoor ik dat graag, ik vindt je leuk, ik ben die en doe dit en dat, jammer dat je niet meer op tv bent, en heb je interesse in iemand die bekend is met promotie, website, etc."
quote:
Dat kan je niet meer terugdraaien, je hébt je namelijk al opgedrongen.
De berichten zijn niet meer terug te draaien, maar ik merk nu zelf dat mails op veel verschillende manieren gelezen kunnen worden. Opdringen, interesse tonen, hulp aan bieden, bang maken... Iet het echt zo'n rare gedachte om te willen uitleggen dat ik echt bedoelde?
quote:
En is het echt zo fout om vervolgens géén interesse te tonen van de andere kant gezien? Ze heeft verder gewoon geen interesse, leg je daar nou gewoon bij neer. Je kunt het vanaf nu echt alleen maar erger maken.
Als dat gebaseerd is op verkeerde aannames of verkeerd begrepen bedoelingen dat ligt het toch voor de hand dat uit de wereld te willen helpen? Zou toch eeuwig zonde zijn? Of niet?
quote:
Aan een volslagen vreemde? Mjah, of je het fóut kunt noemen... het is in elk geval vreemd. Want je doet net alsof zij verder eenzaam en alleen op de wereld is en niemand om zich heen heeft om haar eventueel met iets te helpen. Ik snap ook werkelijk niet waarom je je geroepen voelde om haar hulp te gaan aanbieden.
Kan ik niet duidelijk omschrijven in woorden. Het is een gevoel van 'shit', 'jammer', 'verdorie', 'je kan het', kom op', 'ondersteunen', 'zonde', 'talentvol'. En gelijk gevoelens van 'ik vind je ook leuk', 'interesses' etc.. (...)
quote:
Dan nog gaat het vaak via een management en niet door iemand persoonlijk te gaan stalken.
Op dit moment is er helaas geen management meer. Ze staat ingeschreven een bureau en deze doen helaas niet veel aan investeringen in acteurs.
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:34 schreef tombolafan het volgende:
OMG dit is echt erg...
Ik kwam net Sophie Hildebrand tegen in de stad... Maar ze keek niet echt gelukkig, zal ik een mail sturen of ze er over wil praten?
Is toch een heel ander persoon. Je hebt het over een presentatrice dat zich veel minder zorgen hoeft te maken over nieuwe opdrachten en haar toekomst, mede doordat ze veel breder bekend is bij het publiek.
pi_81677609
Nu begint het wel erg doorzichtig te worden hoor TS.

Of je hebt een ongelooflijke plaat voor je harses, maar ik hoop dat het gewoon een goeie troll is
  donderdag 20 mei 2010 @ 15:56:54 #300
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_81677642
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:27 schreef Scorpie het volgende:
Oke, nu weet ik het zeker. Geniale troll.
+1
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')