Geen mail raad ik aan.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:51 schreef Gewiko het volgende:
Op dit moment weet ik dus niet goed wat voor gevoelens ik hierbij moet hebben. Is het zo dat ze oprecht geen interesse heeft in mij, maar dit niet in een (durft) te schrijven? Of negeert ze mails of heeft ze gewoon nu bijna een week haar mail niet beantwoord? Ik zal echt niet wekenlang haar met mails blijven 'lastig vallen', maar beetje raar vind ik het allemaal ook wel. Een bericht sturen met: "Wil je dat ik je niet lastig val met deze persoonlijke mails?" of kan ik beter een 'subtielere' andere soort mail sturen? Persoonlijk heb ik er vertrouwen in meteen weglopen zit gewoon niet in mijn karakter, maar zonder 'echte' signalen, is het erg moeilijk de situatie in te schatten...
Moet zeggen dat de reacties tot nu toe mij een hoop nieuwe inzichten gegeven, bedankt.
Ja. Iedere post legt 'ie het hele verhaal WEER uitquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:56 schreef Ringo het volgende:
TS heeft een heel groot bord voor zijn kop.
TS is een langspeelplaat op herhaling.
TS luistert niet naar wat anderen hem willen duidelijk maken.
TS trollt.
hahaha, priceless dit. Ik kom niet meer bijquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Echt waar: WHAT THE FUCK? Ze is zich rotgeschrokken. Gaat een wildvreemde creep opeens claimen dat ie HET rustig aan wil doen. Wat???
LAAT HAAR MET RUST!!!!
misschien omdat wij er van een afstandje naar kunnen kijken en een beter beeld hebben van de gestoordheid van de situatie?quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:51 schreef Gewiko het volgende:
Helemaal gek vindt ik het niet dat iedereen na een bericht te hebben gelezen direct antwoord met "stalker ze wil je niet, laat haar met rust".
waarom ga je er vanuit dat het erg is dat ze verhuist is en er problemen zijn?In de meeste gevallen is verhuizen gewoon leuk en vrijwilligquote:In de mail vertelde ik dat ik het erg vondt dat ze verhuisd was en dat als het zover was ik graag een ander postadres zou ontvangen. Ook heb ik aangegeven dat, mochten er problemen zijn ik haar graag zou willen helpen.
waarom dan? je kent haar toch verder niet? Wat weet je dan van haar? hoe kun je een totaal onbekend persoon leuk vinden?quote:Ook heb ik geschreven waarom ik haar leuk vindt.
hoe weet jij nou wat haar droom is? wie weet hoeft het van haar ook niet meer zo of iig niet zo hard dat ze de hulp van volslage vreemde stalkermensen aan neemt (wat ik best redelijk vind)quote:omdat haar droom in het water aan het vallen is.
Zie je zelf serieus niet dat dit niet normaal is? En je dringt je sowieso ontzettend opquote:]
Op deze mail is geen antwoord gekomen. Een week later heb ik een tweede mail gestuurd waarin ik schreef bezorgd te zijn en het vreemd vind geen antwoord te krijgen op mijn mail en mijn excusses aangeboden voor de wat directe mail. Ook ben heb ik meer geschreven waarom ik haar leuk ben gaan vinden en gevraagd wat hoe ze het vindt mijn mail te ontvangen, het rustig aan te willen doen en me zeker niet aan haar wil opdringen.
Waarom is het voor jou zo belangrijk te weten waarom ze niet terug mailt? Dat gaat ze gewoon niet doen punt uitquote:Op dit moment weet ik dus niet goed wat voor gevoelens ik hierbij moet hebben. Is het zo dat ze oprecht geen interesse heeft in mij, maar dit niet in een (durft) te schrijven? Of negeert ze mails of heeft ze gewoon nu bijna een week haar mail niet beantwoord?
Met een extra creepy detail erbijquote:Op donderdag 20 mei 2010 @ 12:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja. Iedere post legt 'ie het hele verhaal WEER uit
en dit!!!quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Echt waar: WHAT THE FUCK? Ze is zich rotgeschrokken. Gaat een wildvreemde creep opeens claimen dat ie HET rustig aan wil doen. Wat???
LAAT HAAR MET RUST!!!!
Een ondergecumde foto van haar bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:43 schreef Gewiko het volgende:
[..]
Dat zou ik nooit doen. In elk geval niet zonder een afspraak te maken, dit was bedoeld om wat leuks naar toe te sturen...
Geen antwoord krijgen is ook een soort van antwoord he. Kan je het je niet voorstellen dat ze gewoon helemaal niet geinteresseerd is in het leren kennen van nieuwe mensen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:51 schreef Gewiko het volgende:
Op deze mail is geen antwoord gekomen. Een week later heb ik een tweede mail gestuurd waarin ik schreef bezorgd te zijn en het vreemd vind geen antwoord te krijgen op mijn mail en mijn excusses aangeboden voor de wat directe mail. Ook ben heb ik meer geschreven waarom ik haar leuk ben gaan vinden en gevraagd wat hoe ze het vindt mijn mail te ontvangen, het rustig aan te willen doen en me zeker niet aan haar wil opdringen.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:10 schreef Northside het volgende:
[..]
Geen antwoord krijgen is ook een soort van antwoord he. Kan je het je niet voorstellen dat ze gewoon helemaal niet geinteresseerd is in het leren kennen van nieuwe mensen mensen die fantasie en werkelijkheid niet van elkaar kunnen scheiden?
En dit. 1 klacht van haar en je bent je baan kwijt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:05 schreef CherryLips het volgende:
Je mag hopen dat je werkgever niet merkt dat je dat arme schaap lastigvalt met een e-mailadres dat je via je werk hebt gekregen. Dat kan enorm schadelijk voor het bedrijf zijn als een of ander werknemertje ineens cliënten gaat lastigvallen zonder toestemming van wie dan ook. Heb je geen contract ondertekend waarin staat om zulke dingen te laten?
En dat in 1 mailtje!quote:mijn excusses aangeboden voor de wat directe mail. Ook ben heb ik meer geschreven waarom ik haar leuk ben gaan vinden en gevraagd wat hoe ze het vindt mijn mail te ontvangen, het rustig aan te willen doen en me zeker niet aan haar wil opdringen.
'Hoi, neuken?'quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:29 schreef Operc het volgende:
TS: Wat had je precies verwacht van haar als antwoord?
Zo letterlijk heb ik dat natuurlijk niet geschreven, maar op de manier dat ik begrip heb voor het feit dat het niet realistisch is om direct je hele leven te delen met een voor haar wildvreemde. Dat bedoel ik met 'rustig aan' doen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
LAAT HAAR MET RUST!!!!
Juist omdat ik soms echt het verband soms niet zie tussen de oprechte, eerlijke twee berichten die ik gestuurd heb en mensen die hier reageren. Het lijkt er wel op dat als je één mail stuurt waarin je zegt geïnteresseerd te zijn in iemand en tot op zekere hoogte aangeeft bezorgt te zijn je met een tweede mail direct als stalker wordt bestempeld. Dat gaat er bij mij echt niet in.quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja. Iedere post legt 'ie het hele verhaal WEER uit
Op zich is het negeren van mail van mensen die spammen niets mis. Maar inhoudelijke mail beantwoord je toch gewoon, als is het alleen maar een kwestie van fatsoen? Zeker als er een eerste korte mailwissel geweest is...quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:00 schreef RenRen- het volgende:
Elke keer leg je hetzelfde uit TS, maar elke keer wordt het enger en enger vind ik![]()
Ook apart vind ik het dat je eerst je excuses aanbiedt voor de directe mail, en daarna weer over jezelf begint. Alsof je op een datingsite je profiel aan het invullen bent, maar dan gelijk aan haar mailt.
Wat is er ook zo raar aan niet reageren op persoonlijke mailtjes van vreemden? Het is niet zo dat je haar beste vrienin bent die haar ei kwijt wil, je bent een vreemde. Oook zou ik het idee laten varen met of je haar nog een mail moet sturen met of je wil stoppen. Dan wordt het alleen engerEn hoeveel meer echte signalen wil je ontvangen van dr?
De situatie is ook erg raar, dat geef ik eerlijk toe, en daarom heb ik het ook hier op het forum geplaatstquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:01 schreef rhubarbje het volgende:
misschien omdat wij er van een afstandje naar kunnen kijken en een beter beeld hebben van de gestoordheid van de situatie?
Het 'erg' vinden zijn niet de letterlijke woorden geweest. Maar meer iets van 'jammer' en succes waar je dan nu gaat wonen...quote:waarom ga je er vanuit dat het erg is dat ze verhuist is en er problemen zijn?In de meeste gevallen is verhuizen gewoon leuk en vrijwillig
Leuk vinden gaat om uiterlijk (iedereen die dat ontkent is niet eerlijk), karakter, innerlijk, gevoel. En dan 'onderzoek' je of er een 'klik' is, is die er niet dan evengoede vrienden.quote:waarom dan? je kent haar toch verder niet? Wat weet je dan van haar? hoe kun je een totaal onbekend persoon leuk vinden?
Als iemand verteld dat het een droom is om een goede actrice te worden en dat het nu waarschijnlijk solliciteren is naar een baantje als verkoper of medewerker op een kantoor dan mag je toch zeggen dat een droom er in elk geval voorlopig er niet in meer zit...?quote:hoe weet jij nou wat haar droom is? wie weet hoeft het van haar ook niet meer zo of iig niet zo hard dat ze de hulp van volslage vreemde stalkermensen aan neemt (wat ik best redelijk vind)
Dat zie ik wel en dit gaat ook tegen mijn verstand in.quote:Zie je zelf serieus niet dat dit niet normaal is? En je dringt je sowieso ontzettend op
Waarom het belangrijk is. Dat is een goede vraag, misschien om iets duidelijk te krijgen of af te kunnen sluiten? Of om er geen raad mee te weten niet ergens duidelijkheid over te hebben? Op dit moment kan ik daar geen eerlijk antwoord op geven. Erg goede vraag...quote:Waarom is het voor jou zo belangrijk te weten waarom ze niet terug mailt? Dat gaat ze gewoon niet doen punt uit
Trek je conclusies...
Daar maak ik me echt geen zorgen over, maar bedankt voor je bezorgdheid in mij.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:14 schreef Northside het volgende:
[..]
En dit. 1 klacht van haar en je bent je baan kwijt.
Helemaal niet, jullie schilderen me af als een wilde freak, terwijl niemand lijkt de denken aan de oprechte eerlijke en goede bedoelingen... jammer...quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:33 schreef Operc het volgende:
Misschien wilde hij gewoon helpen met verhuizen.
Haha, en zo is er meteen weer een antwoord die het helemaal van de andere kant bekijkt. Jij blijft meisjes zeker tot aan hun dood bestoken met mailtjes hoe leuk je ze vind en wat je allemaal met haar zou willen doen in de hoop ooit een positief mailtje terug te krijgen, viezerik!quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:36 schreef DonJames het volgende:
Typisch een standaardtactiek van beroemde meisjes. Ze krijgen per dag vele mailtjes zoals die van TS, maar als iemand na 2 onbeantwoorde mails al afhaakt heeft ze natuurlijk geen interesse. Je moet er wel een beetje moeite voor doen TS!
Waarmee je meteen de grens overschrijdt door ervan uit te gaan dat ze in de toekomst graag meer met je wil delen. Levensverhalen of leven.quote:Zo letterlijk heb ik dat natuurlijk niet geschreven, maar op de manier dat ik begrip heb voor het feit dat het niet realistisch is om direct je hele leven te delen met een voor haar wildvreemde. Dat bedoel ik met 'rustig aan' doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |