Helemaal gek vindt ik het niet dat iedereen na een bericht te hebben gelezen direct antwoord met "stalker ze wil je niet, laat haar met rust". Laat ik toch nog meer info geven over hoe deze situatie ontstaan is.
Vanwege mijn werk heb ik te maken met 'nieuws' in en van series, films, theater enz. Hierdoor kom ik in contact met bekende mensen en bedrijven die juist contact zoeken met deze bekende mensen. Omdat ze niet meer werkzaam als actrice kreeg ik een nieuw mailadres. Hier heb ik een mail heen gestuurd ter bevestiging en wat het nieuwe postadres was. Als antwoord kreeg ik haar adres dat tevens naar haar vorige opdrachtgever als cc-tje gestuurd was. Enkele dagen later kreeg ik bericht dat het postadres niet juist meer was.
Omdat ik haar al enkele jaren erg leuk vindt (als persoon, niet het personage dat ze heeft gespeeld) en dit het einde lijkt van haar carrière als actrice heb ik haar toen een meer persoonlijke mail gestuurd. In de mail vertelde ik dat ik het erg vondt dat ze verhuisd was en dat als het zover was ik graag een ander postadres zou ontvangen. Ook heb ik aangegeven dat, mochten er problemen zijn ik haar graag zou willen helpen. Verder heb ik in deze mail meer over mijzelf verteld (wie ik ben, wat ik doe, etc.) Ook heb ik geschreven waarom ik haar leuk vindt. Daarnaast schreef ik het zonde zou vinden als ze haar talent niet kon gebruiken in nieuwe opdrachten en heb het idee aangeboden om daar eventueel eens werk van te gaan maken (site, promotie, etc.) Ik heb aangegeven erg geïnteresseerd te zijn en haar uitgenodigd wat meer over zichzelf te vertellen. Haar gevraagd of ze open stond voor contact, etc. Compleet verkeerde mail achteraf, maar je moet begrijpen dat ik naast het feit haar leuk te vinden het op dat moment ook erg met haar te doen heb omdat haar droom in het water aan het vallen is.
Op deze mail is geen antwoord gekomen. Een week later heb ik een tweede mail gestuurd waarin ik schreef bezorgd te zijn en het vreemd vind geen antwoord te krijgen op mijn mail en mijn excusses aangeboden voor de wat directe mail. Ook ben heb ik meer geschreven waarom ik haar leuk ben gaan vinden en gevraagd wat hoe ze het vindt mijn mail te ontvangen, het rustig aan te willen doen en me zeker niet aan haar wil opdringen.
Op dit moment weet ik dus niet goed wat voor gevoelens ik hierbij moet hebben. Is het zo dat ze oprecht geen interesse heeft in mij, maar dit niet in een (durft) te schrijven? Of negeert ze mails of heeft ze gewoon nu bijna een week haar mail niet beantwoord? Ik zal echt niet wekenlang haar met mails blijven 'lastig vallen', maar beetje raar vind ik het allemaal ook wel. Een bericht sturen met: "Wil je dat ik je niet lastig val met deze persoonlijke mails?" of kan ik beter een 'subtielere' andere soort mail sturen? Persoonlijk heb ik er vertrouwen in meteen weglopen zit gewoon niet in mijn karakter, maar zonder 'echte' signalen, is het erg moeilijk de situatie in te schatten...
Moet zeggen dat de reacties tot nu toe mij een hoop nieuwe inzichten gegeven, bedankt.