abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81671539
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:42 schreef Gewiko het volgende:

Helemaal niet, jullie schilderen me af als een wilde freak, terwijl niemand lijkt de denken aan de oprechte eerlijke en goede bedoelingen... jammer...

Ik zou het helemaal eens zijn als iemand een vrouw wekenlang lastig valt met allemaal vreemde onrealistische gedachtes en aannames. Het gaat hier in mijn ogen over twee positieve en onschuldige mailtjes met de beste bedoelingen.

Daarom mijn vraag: wat wil je precies van haar?
pi_81671555
Typisch een kerel he, die snappen subtiele hints echt niet
Tap tap tap
pi_81671599
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:47 schreef CherryLips het volgende:
Je vindt dat zij subtiele hints gebruikt?
  donderdag 20 mei 2010 @ 13:49:00 #254
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_81671619
quote:

Haha, en zo is er meteen weer een antwoord die het helemaal van de andere kant bekijkt. Jij blijft meisjes zeker tot aan hun dood bestoken met mailtjes hoe leuk je ze vind en wat je allemaal met haar zou willen doen in de hoop ooit een positief mailtje terug te krijgen, viezerik!
Je begreep niet dat het stoken en ontzettend sarcasme was.

Wat een moeilijk gedoe in dit topic zeg. Zet het gewoon uit je hoofd en klaar. Je komt vanzelf wel een ander meisje tegen.
It's you my love, you who are the stranger
pi_81671825
Maar waarop baseer je dan wat je van haar vindt? Je hebt het over haar karakter en haar droom etc maar je hebt nog nooit een woord met haar gewisselt

Snap je zelf ook niet dat het vreemd is om mailtjes van iemand te krijgen die doet alsof ie je kent maar alleen oude interviews van jaren terug van je heeft gelezen in de break out of hitkrant?
Acteurs en actrices zijn niet de personen die wij denken dat ze zijn... Ze zijn een goed doordacht image en als jij dan contact zoekt met dat image dan heb je sowieso al geen kans
begrijp dat nou
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 20 mei 2010 @ 13:53:40 #256
163650 Greys
pi_81671833
quote:

Op zich is het negeren van mail van mensen die spammen niets mis. Maar inhoudelijke mail beantwoord je toch gewoon, als is het alleen maar een kwestie van fatsoen? Zeker als er een eerste korte mailwissel geweest is...
Dat eerste korte antwoord van haar was puur uit beleefdheid. En ze gaf je daarin een verkeerd adres.
Ze vindt je nu een freak omdat je daarna haar meteen 'hulp' aanbood en vroeg of ze soms problemen had. Sorry hoor, maar dat is echt niet normaal, je kent haar niet eens. Ik vind het echt niet meer dan logisch dat ze je nooit meer geantwoord heeft. En daarbij zal ze wel betere dingen te doen hebben he, dan opdringerige mails van wildvreemden beantwoorden...

Je vroeg/vraagt je af waarom mensen je hier eng vinden he? Nou, precies HIEROM dus. Omdat jij gewoon aangeeft dat je het niet meer dan normaal vindt dat zij jouw 'inhoudelijke' mails hoort te beantwoorden, 'al is het maar uit fatsoen'. Echt, what were you thinking. Als ik mijn hele hebben en houwen op tafel gooi in een mail aan welke acteur/actrice/bekende/onbekende dan ook, die mij niet kent, moet diegene mij dan ook verplicht antwoorden 'uit fatsoen'???
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_81671900
Als je in mail 2 al maar een kleine hint maakt naar 'het rustig aan doen' ben je kansloos verloren.
pi_81671954
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:48 schreef Operc het volgende:

[..]

Het is voor mij net zo duidelijk als een meganeonreclamebord in m'n slaapkamer, maar blijkbaar geldt dat niet voor iedereen.
Tap tap tap
pi_81672001
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:53 schreef rhubarbje het volgende:
Maar waarop baseer je dan wat je van haar vindt? Je hebt het over haar karakter en haar droom etc maar je hebt nog nooit een woord met haar gewisselt

Snap je zelf ook niet dat het vreemd is om mailtjes van iemand te krijgen die doet alsof ie je kent maar alleen oude interviews van jaren terug van je heeft gelezen in de break out of hitkrant?
Acteurs en actrices zijn niet de personen die wij denken dat ze zijn... Ze zijn een goed doordacht image en als jij dan contact zoekt met dat image dan heb je sowieso al geen kans
begrijp dat nou
Inderdaad, ik vind Orlando Bloom ontzttend lekker, maar misschien is het een ontzettende eikel.
Tap tap tap
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 20 mei 2010 @ 13:58:10 #260
163650 Greys
pi_81672046
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:57 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Inderdaad, ik vind Orlando Bloom ontzttend lekker, maar misschien is het een ontzettende eikel.
Mail hem eens! Puur uit goed fatsoen hoort ie wel te antwoorden!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_81672048
Dat kind moet eigenlijk gewoon eens zeggen: 'Flikker toch eens op, eikel.' Maar daar is ze waarschijnlijk te verlegen/bang/aardig voor .
Tap tap tap
pi_81672134
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 @ 13:42 schreef Gewiko het volgende:

[..]

Op zich is het negeren van mail van mensen die spammen niets mis. Maar inhoudelijke mail beantwoord je toch gewoon, als is het alleen maar een kwestie van fatsoen? Zeker als er een eerste korte mailwissel geweest is...
Het was een mailwissel, niets meer. Geen wederzijdse interesse. Wat jij doet is namelijk ook mail spammen nadat ze toch, misschien niet zo heel overduidelijk als jij zou willen, duidelijk heeft gemaakt geen contact met je te willen, wat ik volkomen begrijp, zou ik ook niet zomaar slikken.

Een inhoudelijke mail is 1 ding. Maar een liefdesverklaring en een beschrijving alsof het van een datingsite komt met een beschrijving van jezelf, waarom je op een ander zou kunnen vallen en dergelijk is ook niet fatsoenlijk. Dat doe je gewoon niet. Dus waarom zou zij wel fatsoenlijk reageren op nog een fanmail en vertellen aan een vreemde hoe het in haar leven eraan toe gaat en waarom ze opnieuw is verhuisd? Gaat je toch geen reet aan?
pi_81672139
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:58 schreef Greys het volgende:

[..]

wie weet gaat ie binnen kort verhuizen en kun je helpen
of stuur hem anders wat leuks, je slipje of zo

[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:00:54 #264
83951 rashudo
project 2501
pi_81672177
TS het slimste is om het zo snel mogelijk te vergeten.

Maar om je gemoedsrust te gunnen kan je ook nog een mailtje sturen met de boodschap:

Ik denk dat je geen contact met me wilt omdat je niet op mijn mails reageert. Is dat zo? Als je op deze ook niet reageert dan vat ik dat dan ook maar zo op.
Their eyes opaque.
pi_81672197
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:58 schreef Greys het volgende:

[..]

'Beste Orlando,

Ik heb al je films gezien en je ziet er goed uit, en in interviews kom je ook aardig over. Ik heb je mailadres via m'n werkgever, hopelijk vind je dat niet erg. Ik zou je graag beter leren kennen, misschien kunnen we eens wat gaan drinken? O, en ik heb nog iets voor je, een verrassing! Kun je me je adres even doormailen, dan stuur ik het op.

Nou, dat was het wel weer. Ik heb nog een boel ideetjes voor je carrière, want ik heb al een tijdje niets meer van je gehoord. Het zou jammer zijn als je carrière, die zo goed van start ging dankzij LOTR en Pirates, zo ineens flopt, want je hebt veel in huis. Ik kan je vast helpen, ook al wil je liever buiten de spotlights blijven. Laat me maar weten wat je ervan denkt. Misschien kunnen we een keertje wat gaan drinken?

Ik hoor nog van je!

liefs,

CherryLips'
Tap tap tap
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 20 mei 2010 @ 14:01:27 #266
163650 Greys
pi_81672207
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:00 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Of vraag hem of hij problemen heeft, die lieve Orlando.
Misschien kan je iets voor hem betekenen

Nee sorry TS, ik neem je nu in de maling, maar ik snap werkelijk niet dat je niet inzien WAAROM je niet op je persoonlijke ontboezemingen en aanbod tot hulp (??) ingaat. She's just not that into you, enzo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_81672236
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:56 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Het is voor mij net zo duidelijk als een meganeonreclamebord in m'n slaapkamer, maar blijkbaar geldt dat niet voor iedereen.
Nee dat is duidelijk inderdaad.
pi_81672247
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Waarmee je meteen de grens overschrijdt door ervan uit te gaan dat ze in de toekomst graag meer met je wil delen. Levensverhalen of leven.

Get it through your thick skull: je hebt jezelf als creep neergezet en dat zul je voor haar blijven. Jij begon met je onfatsoenlijk op te dringen, ga nu niet roepen dat geen reactie geven geen goed fatsoen is.
En mijn gevoel gaat tegen mijn verstand in om deze domme fout toch nog recht te kunnen zetten... als is het alleen maar om het goed af te sluiten (recht te zetten) of er een vriendschap aan over te houden.
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:47 schreef Operc het volgende:

[..]

Daarom mijn vraag: wat wil je precies van haar?
Helemaal niets, ik hoop dat het goed met haar gaat en dat haar droom ooit werkelijkheid wordt. Graag wil ik haar daar bij helpen en kijken of er misschien daarnaast ook een 'klik' is. Niets meer niets minder... Is dat nu echt zo'n vreemde gedachte?
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:47 schreef CherryLips het volgende:

Subtiele hint, ach ja...
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:48 schreef Operc het volgende:

[..]

In mijn ogen laat je iemand onzeker, misschien bezorgd en radeloos achter, niet echt subtiel...
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:49 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Je begreep niet dat het stoken en ontzettend sarcasme was.

Wat een moeilijk gedoe in dit topic zeg. Zet het gewoon uit je hoofd en klaar. Je komt vanzelf wel een ander meisje tegen.
En jij begrijpt niet dat mijn antwoord sarcastisch bedoeld was
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:02:35 #269
281157 AskBrad
Heracles Almelo
pi_81672252

Wie is het nou dan?
I'm Back Again!
pi_81672312
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:00 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Die heeft ie al
Ik schaam me nu wel heel erg voor die keer dat ik Robbie Williams z'n adres van z'n bagage had afgelezen . Maar toen was ik 15. En die keer dat ik op de foto wilde met gavin Rossdale's huis. Ehm, ja .
Tap tap tap
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 20 mei 2010 @ 14:03:57 #271
163650 Greys
pi_81672321
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:02 schreef Gewiko het volgende:
In mijn ogen laat je iemand onzeker, misschien bezorgd en radeloos achter, niet echt subtiel...
Oke, nu MOET ik het weten...
Wat heeft je ze in dat ene korte mailtje dan precies gezegd waardoor jij 'bezorgd en radeloos' achterblijft?

Je fantasie gaat met je op de loop.

ZIE.
DAT.
NOU.
IN!!!!!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_81672357
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:01 schreef CherryLips het volgende:

[..]

'Beste Orlando,

Ik heb al je films gezien en je ziet er goed uit, en in interviews kom je ook aardig over. Ik heb je mailadres via m'n werkgever, hopelijk vind je dat niet erg. Ik zou je graag beter leren kennen, misschien kunnen we eens wat gaan drinken? O, en ik heb nog iets voor je, een verrassing! Kun je me je adres even doormailen, dan stuur ik het op.

Nou, dat was het wel weer. Ik heb nog een boel ideetjes voor je carrière, want ik heb al een tijdje niets meer van je gehoord. Het zou jammer zijn als je carrière, die zo goed van start ging dankzij LOTR en Pirates, zo ineens flopt, want je hebt veel in huis. Ik kan je vast helpen, ook al wil je liever buiten de spotlights blijven. Laat me maar weten wat je ervan denkt. Misschien kunnen we een keertje wat gaan drinken?

Ik hoor nog van je!

liefs,

CherryLips'

vooral ook ondertekenen met CherryLips dan moet hij wel denken met haar ga ik trouwen!
En als hij niet antwoord kun je altijd nog wat meer over jezelf vertellen om hem dat zetje richting die onvermijdelijke relatie te geven
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_81672385
quote:

[..]

Subtiele hint, ach ja...
Als iemand niet antwoordt, is dat meestal omdat die persoon niet wil antwoorden. Heb je dat ook weer geleerd .
Tap tap tap
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 20 mei 2010 @ 14:05:47 #274
163650 Greys
pi_81672399
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:04 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

vooral ook ondertekenen met CherryLips dan moet hij wel denken met haar ga ik trouwen!
En als hij niet antwoord kun je altijd nog wat meer over jezelf vertellen om hem dat zetje richting die onvermijdelijke relatie te geven
... of bezorgd en radeloos achterblijven.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:06:16 #275
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_81672415
quote:

En mijn gevoel gaat tegen mijn verstand in om deze domme fout toch nog recht te kunnen zetten... als is het alleen maar om het goed af te sluiten (recht te zetten) of er een vriendschap aan over te houden.
Damn. Je hebt het verpest, als er al een vriendschap in de breedste zin van het woord uit te halen zou vallen, wat ik ten zeerste betwijfel. De domme arrogantie alleen al dat zo'n meiske zit te wachten op de een of andere onbekende nono die haar alleen van de buis kent, als personage.

Er is niks om af te sluiten. Niet met haar tenminste. Met jezelf wellicht en dan direct door naar een goede psycholoog.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')