abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 20 mei 2010 @ 13:53:40 #256
163650 Greys
pi_81671833
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:42 schreef Gewiko het volgende:

Op zich is het negeren van mail van mensen die spammen niets mis. Maar inhoudelijke mail beantwoord je toch gewoon, als is het alleen maar een kwestie van fatsoen? Zeker als er een eerste korte mailwissel geweest is...
Dat eerste korte antwoord van haar was puur uit beleefdheid. En ze gaf je daarin een verkeerd adres.
Ze vindt je nu een freak omdat je daarna haar meteen 'hulp' aanbood en vroeg of ze soms problemen had. Sorry hoor, maar dat is echt niet normaal, je kent haar niet eens. Ik vind het echt niet meer dan logisch dat ze je nooit meer geantwoord heeft. En daarbij zal ze wel betere dingen te doen hebben he, dan opdringerige mails van wildvreemden beantwoorden...

Je vroeg/vraagt je af waarom mensen je hier eng vinden he? Nou, precies HIEROM dus. Omdat jij gewoon aangeeft dat je het niet meer dan normaal vindt dat zij jouw 'inhoudelijke' mails hoort te beantwoorden, 'al is het maar uit fatsoen'. Echt, what were you thinking. Als ik mijn hele hebben en houwen op tafel gooi in een mail aan welke acteur/actrice/bekende/onbekende dan ook, die mij niet kent, moet diegene mij dan ook verplicht antwoorden 'uit fatsoen'???
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_81671900
Als je in mail 2 al maar een kleine hint maakt naar 'het rustig aan doen' ben je kansloos verloren.
pi_81671954
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:48 schreef Operc het volgende:

[..]

Je vindt dat zij subtiele hints gebruikt?
Het is voor mij net zo duidelijk als een meganeonreclamebord in m'n slaapkamer, maar blijkbaar geldt dat niet voor iedereen.
Tap tap tap
pi_81672001
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:53 schreef rhubarbje het volgende:
Maar waarop baseer je dan wat je van haar vindt? Je hebt het over haar karakter en haar droom etc maar je hebt nog nooit een woord met haar gewisselt

Snap je zelf ook niet dat het vreemd is om mailtjes van iemand te krijgen die doet alsof ie je kent maar alleen oude interviews van jaren terug van je heeft gelezen in de break out of hitkrant?
Acteurs en actrices zijn niet de personen die wij denken dat ze zijn... Ze zijn een goed doordacht image en als jij dan contact zoekt met dat image dan heb je sowieso al geen kans
begrijp dat nou
Inderdaad, ik vind Orlando Bloom ontzttend lekker, maar misschien is het een ontzettende eikel.
Tap tap tap
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 20 mei 2010 @ 13:58:10 #260
163650 Greys
pi_81672046
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:57 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Inderdaad, ik vind Orlando Bloom ontzttend lekker, maar misschien is het een ontzettende eikel.
Mail hem eens! Puur uit goed fatsoen hoort ie wel te antwoorden!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_81672048
Dat kind moet eigenlijk gewoon eens zeggen: 'Flikker toch eens op, eikel.' Maar daar is ze waarschijnlijk te verlegen/bang/aardig voor .
Tap tap tap
pi_81672134
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 @ 13:42 schreef Gewiko het volgende:

[..]

Op zich is het negeren van mail van mensen die spammen niets mis. Maar inhoudelijke mail beantwoord je toch gewoon, als is het alleen maar een kwestie van fatsoen? Zeker als er een eerste korte mailwissel geweest is...
Het was een mailwissel, niets meer. Geen wederzijdse interesse. Wat jij doet is namelijk ook mail spammen nadat ze toch, misschien niet zo heel overduidelijk als jij zou willen, duidelijk heeft gemaakt geen contact met je te willen, wat ik volkomen begrijp, zou ik ook niet zomaar slikken.

Een inhoudelijke mail is 1 ding. Maar een liefdesverklaring en een beschrijving alsof het van een datingsite komt met een beschrijving van jezelf, waarom je op een ander zou kunnen vallen en dergelijk is ook niet fatsoenlijk. Dat doe je gewoon niet. Dus waarom zou zij wel fatsoenlijk reageren op nog een fanmail en vertellen aan een vreemde hoe het in haar leven eraan toe gaat en waarom ze opnieuw is verhuisd? Gaat je toch geen reet aan?
pi_81672139
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:58 schreef Greys het volgende:

[..]

wie weet gaat ie binnen kort verhuizen en kun je helpen
of stuur hem anders wat leuks, je slipje of zo

He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:00:54 #264
83951 rashudo
project 2501
pi_81672177
TS het slimste is om het zo snel mogelijk te vergeten.

Maar om je gemoedsrust te gunnen kan je ook nog een mailtje sturen met de boodschap:

Ik denk dat je geen contact met me wilt omdat je niet op mijn mails reageert. Is dat zo? Als je op deze ook niet reageert dan vat ik dat dan ook maar zo op.
Their eyes opaque.
pi_81672197
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:58 schreef Greys het volgende:

[..]

'Beste Orlando,

Ik heb al je films gezien en je ziet er goed uit, en in interviews kom je ook aardig over. Ik heb je mailadres via m'n werkgever, hopelijk vind je dat niet erg. Ik zou je graag beter leren kennen, misschien kunnen we eens wat gaan drinken? O, en ik heb nog iets voor je, een verrassing! Kun je me je adres even doormailen, dan stuur ik het op.

Nou, dat was het wel weer. Ik heb nog een boel ideetjes voor je carrière, want ik heb al een tijdje niets meer van je gehoord. Het zou jammer zijn als je carrière, die zo goed van start ging dankzij LOTR en Pirates, zo ineens flopt, want je hebt veel in huis. Ik kan je vast helpen, ook al wil je liever buiten de spotlights blijven. Laat me maar weten wat je ervan denkt. Misschien kunnen we een keertje wat gaan drinken?

Ik hoor nog van je!

liefs,

CherryLips'
Tap tap tap
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 20 mei 2010 @ 14:01:27 #266
163650 Greys
pi_81672207
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:00 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Of vraag hem of hij problemen heeft, die lieve Orlando.
Misschien kan je iets voor hem betekenen

Nee sorry TS, ik neem je nu in de maling, maar ik snap werkelijk niet dat je niet inzien WAAROM je niet op je persoonlijke ontboezemingen en aanbod tot hulp (??) ingaat. She's just not that into you, enzo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_81672236
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:56 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Het is voor mij net zo duidelijk als een meganeonreclamebord in m'n slaapkamer, maar blijkbaar geldt dat niet voor iedereen.
Nee dat is duidelijk inderdaad.
pi_81672247
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Waarmee je meteen de grens overschrijdt door ervan uit te gaan dat ze in de toekomst graag meer met je wil delen. Levensverhalen of leven.

Get it through your thick skull: je hebt jezelf als creep neergezet en dat zul je voor haar blijven. Jij begon met je onfatsoenlijk op te dringen, ga nu niet roepen dat geen reactie geven geen goed fatsoen is.
En mijn gevoel gaat tegen mijn verstand in om deze domme fout toch nog recht te kunnen zetten... als is het alleen maar om het goed af te sluiten (recht te zetten) of er een vriendschap aan over te houden.
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:47 schreef Operc het volgende:

[..]

Daarom mijn vraag: wat wil je precies van haar?
Helemaal niets, ik hoop dat het goed met haar gaat en dat haar droom ooit werkelijkheid wordt. Graag wil ik haar daar bij helpen en kijken of er misschien daarnaast ook een 'klik' is. Niets meer niets minder... Is dat nu echt zo'n vreemde gedachte?
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:47 schreef CherryLips het volgende:
Typisch een kerel he, die snappen subtiele hints echt niet

Subtiele hint, ach ja...
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:48 schreef Operc het volgende:

[..]

Je vindt dat zij subtiele hints gebruikt?
In mijn ogen laat je iemand onzeker, misschien bezorgd en radeloos achter, niet echt subtiel...
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:49 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Je begreep niet dat het stoken en ontzettend sarcasme was.

Wat een moeilijk gedoe in dit topic zeg. Zet het gewoon uit je hoofd en klaar. Je komt vanzelf wel een ander meisje tegen.
En jij begrijpt niet dat mijn antwoord sarcastisch bedoeld was
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:02:35 #269
281157 AskBrad
Heracles Almelo
pi_81672252

Wie is het nou dan?
I'm Back Again!
pi_81672312
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:00 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Die heeft ie al
Ik schaam me nu wel heel erg voor die keer dat ik Robbie Williams z'n adres van z'n bagage had afgelezen . Maar toen was ik 15. En die keer dat ik op de foto wilde met gavin Rossdale's huis. Ehm, ja .
Tap tap tap
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 20 mei 2010 @ 14:03:57 #271
163650 Greys
pi_81672321
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:02 schreef Gewiko het volgende:
In mijn ogen laat je iemand onzeker, misschien bezorgd en radeloos achter, niet echt subtiel...
Oke, nu MOET ik het weten...
Wat heeft je ze in dat ene korte mailtje dan precies gezegd waardoor jij 'bezorgd en radeloos' achterblijft?

Je fantasie gaat met je op de loop.

ZIE.
DAT.
NOU.
IN!!!!!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_81672357
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:01 schreef CherryLips het volgende:

[..]

'Beste Orlando,

Ik heb al je films gezien en je ziet er goed uit, en in interviews kom je ook aardig over. Ik heb je mailadres via m'n werkgever, hopelijk vind je dat niet erg. Ik zou je graag beter leren kennen, misschien kunnen we eens wat gaan drinken? O, en ik heb nog iets voor je, een verrassing! Kun je me je adres even doormailen, dan stuur ik het op.

Nou, dat was het wel weer. Ik heb nog een boel ideetjes voor je carrière, want ik heb al een tijdje niets meer van je gehoord. Het zou jammer zijn als je carrière, die zo goed van start ging dankzij LOTR en Pirates, zo ineens flopt, want je hebt veel in huis. Ik kan je vast helpen, ook al wil je liever buiten de spotlights blijven. Laat me maar weten wat je ervan denkt. Misschien kunnen we een keertje wat gaan drinken?

Ik hoor nog van je!

liefs,

CherryLips'

vooral ook ondertekenen met CherryLips dan moet hij wel denken met haar ga ik trouwen!
En als hij niet antwoord kun je altijd nog wat meer over jezelf vertellen om hem dat zetje richting die onvermijdelijke relatie te geven
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_81672385
quote:

[..]

Subtiele hint, ach ja...
Als iemand niet antwoordt, is dat meestal omdat die persoon niet wil antwoorden. Heb je dat ook weer geleerd .
Tap tap tap
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 20 mei 2010 @ 14:05:47 #274
163650 Greys
pi_81672399
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:04 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

vooral ook ondertekenen met CherryLips dan moet hij wel denken met haar ga ik trouwen!
En als hij niet antwoord kun je altijd nog wat meer over jezelf vertellen om hem dat zetje richting die onvermijdelijke relatie te geven
... of bezorgd en radeloos achterblijven.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:06:16 #275
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_81672415
quote:

En mijn gevoel gaat tegen mijn verstand in om deze domme fout toch nog recht te kunnen zetten... als is het alleen maar om het goed af te sluiten (recht te zetten) of er een vriendschap aan over te houden.
Damn. Je hebt het verpest, als er al een vriendschap in de breedste zin van het woord uit te halen zou vallen, wat ik ten zeerste betwijfel. De domme arrogantie alleen al dat zo'n meiske zit te wachten op de een of andere onbekende nono die haar alleen van de buis kent, als personage.

Er is niks om af te sluiten. Niet met haar tenminste. Met jezelf wellicht en dan direct door naar een goede psycholoog.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_81672437
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:05 schreef Greys het volgende:

[..]

... of bezorgd en radeloos achterblijven.
Ik zou namelijk echt antwoord verwachten, vooral na dat zestiende mailtje waarin ik hem mijn diepste gevoelens vertelde .
Tap tap tap
pi_81672438
quote:

[..]

Forget it. Hier sleep je echt geen 'vriendschap' meer uit.

ik weet niet wat jij onder vriendschap verstaat
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:08:13 #278
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_81672503
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:06 schreef Scorpie het volgende:

ik weet niet wat jij onder vriendschap verstaat

Roosje, m'n roosje.
pi_81672601
quote:

[..]

Een vriendschap? Serieus? denk je nou echt dat ze nog vrienden met jou wil zijn? waarom zou ze?
quote:
[..]

Helemaal niets, ik hoop dat het goed met haar gaat en dat haar droom ooit werkelijkheid wordt. Graag wil ik haar daar bij helpen en kijken of er misschien daarnaast ook een 'klik' is. Niets meer niets minder... Is dat nu echt zo'n vreemde gedachte?
[..]

ja JA! J!A! Yes! Si! نعم! 是的! Ja (dat was deens) יאָ dat is een vreemde gedachte!

En je wil wel meer, namelijk vriendschap! dat zeg je net
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_81672823
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:10 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Een vriendschap? Serieus? denk je nou echt dat ze nog vrienden met jou wil zijn? waarom zou ze?
[..]

ja JA! J!A! Yes! Si! نعم! 是的! Ja (dat was deens) יאָ dat is een vreemde gedachte!

En je wil wel meer, namelijk vriendschap! dat zeg je net
Sterker nog, hij zegt "al is het alleen maar om af te sluiten/vriendschap"
Dus eigenlijk wil hij nóg meer....
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 20 mei 2010 @ 14:15:00 #281
163650 Greys
pi_81672845
Geloof het of niet, maar die meid heeft ook IRL gewoon familie en vrienden en kennissen enzo die haar kunnen helpen bij wat dan ook hoor. Daar heeft ze echt geen opdringerige vreemde voor nodig
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_81672861
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:14 schreef Operc het volgende:

[..]

Sterker nog, hij zegt "al is het alleen maar om af te sluiten/vriendschap"
Dus eigenlijk wil hij nóg meer....
Gatverdamme
Tap tap tap
pi_81673128
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:15 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Gatverdamme
Ik heb het ook niet verzonnen
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:30:41 #284
83951 rashudo
project 2501
pi_81673560
Als (knappe) vrouwelijke stalker is het natuurlijk anders, dan kan je misschien nog een beurtje scoren.
Their eyes opaque.
pi_81673899
Ach, je kan wel tegen hem aan blijven praten maar hij heeft het idee dat ex-BN'ers wel zitten te wachten op steunbetuigingen en ronduit onbeschofte privévragen van volslagen vreemden.

TS is blijkbaar niet opgevoed door zijn ouders of zit in een sociaal isolement. We hebben hem met zijn waanideeën al te veel aandacht gegeven.
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:40:09 #286
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_81674036
Ik gok op een stoornis binnen het autistische spectrum.
pi_81674103
Geniale troll dit.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_81674115
Het is net zo'n resusaapje waar ze vroeger mee experimenteerden
Tap tap tap
pi_81674162
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:15 schreef Greys het volgende:
Geloof het of niet, maar die meid heeft ook IRL gewoon familie en vrienden en kennissen enzo die haar kunnen helpen bij wat dan ook hoor. Daar heeft ze echt geen opdringerige vreemde voor nodig
Bovendien is haar enige probleem op het moment TS prbly.
  donderdag 20 mei 2010 @ 14:43:23 #290
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_81674202
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:41 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Geniale troll dit.
Hij sleept er waarschijnlijk een deel twee uit, dus dat heeft-ie inderdaad best netjes gedaan.
pi_81674353
Zo te lezen mag ze je nu toch al niet, een e-mailadres verhuisd namelijk gewoon vaak mee. Dus het kan alleen maar beter worden TS.
pi_81674732
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:43 schreef broer het volgende:

[..]

Hij sleept er waarschijnlijk een deel twee uit, dus dat heeft-ie inderdaad best netjes gedaan.
Ik vind dat een deel 2 gewoon geboycot moet worden, 300 posts aandacht is wel genoeg lijkt me.
pi_81674742
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:53 schreef rhubarbje het volgende:
Maar waarop baseer je dan wat je van haar vindt? Je hebt het over haar karakter en haar droom etc maar je hebt nog nooit een woord met haar gewisselt

Snap je zelf ook niet dat het vreemd is om mailtjes van iemand te krijgen die doet alsof ie je kent maar alleen oude interviews van jaren terug van je heeft gelezen in de break out of hitkrant?
Acteurs en actrices zijn niet de personen die wij denken dat ze zijn... Ze zijn een goed doordacht image en als jij dan contact zoekt met dat image dan heb je sowieso al geen kans
begrijp dat nou
Als het een vreemd en raar is is het dan onmogelijk om het te onderzoeken?
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:53 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat eerste korte antwoord van haar was puur uit beleefdheid. En ze gaf je daarin een verkeerd adres.
Ze vindt je nu een freak omdat je daarna haar meteen 'hulp' aanbood en vroeg of ze soms problemen had. Sorry hoor, maar dat is echt niet normaal, je kent haar niet eens. Ik vind het echt niet meer dan logisch dat ze je nooit meer geantwoord heeft. En daarbij zal ze wel betere dingen te doen hebben he, dan opdringerige mails van wildvreemden beantwoorden...

Je vroeg/vraagt je af waarom mensen je hier eng vinden he? Nou, precies HIEROM dus. Omdat jij gewoon aangeeft dat je het niet meer dan normaal vindt dat zij jouw 'inhoudelijke' mails hoort te beantwoorden, 'al is het maar uit fatsoen'. Echt, what were you thinking. Als ik mijn hele hebben en houwen op tafel gooi in een mail aan welke acteur/actrice/bekende/onbekende dan ook, die mij niet kent, moet diegene mij dan ook verplicht antwoorden 'uit fatsoen'???
Over een 'verkeerd' adres moet je toch echt het topic nog eens teruglezen. Het idee dat je schrijft dat het op z'n zacht gezegd raar is om meteen hulp aan te bieden ben ik het achteraf helemaal mee eens, met alle goede bedoelingen schrijf je soms impulsief iets vreemds. Hoe kan iemand deze fout herstellen?

De stelling die je hebt dat iemand niet 'verplicht' is om mails te beantwoorden 'uit fatsoen' als het om een inhoudelijke mail gaat is interessant en heeft me wel aan het denken gezet. Tot nu toe vond ik het zoals ik schreef een ongeschreven regel. Zelf beantwoord ik inhoudelijke mail altijd, al is het maar met een regeltje "sorry, geen interesse". We hebben het hier niet over een reclamemail, maar echt over een persoonlijke mail.
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:54 schreef Scorpie het volgende:
Als je in mail 2 al maar een kleine hint maakt naar 'het rustig aan doen' ben je kansloos verloren.
Ja als je het zo stelt wel, maar aan de andere kant wil je toch ook laten blijken dat je je niet wilt opdringen?
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 13:58 schreef CherryLips het volgende:
Dat kind moet eigenlijk gewoon eens zeggen: 'Flikker toch eens op, eikel.' Maar daar is ze waarschijnlijk te verlegen/bang/aardig voor .
Misschien, maar zou wel een hoop duidelijkheid geven.
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:00 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Het was een mailwissel, niets meer. Geen wederzijdse interesse. Wat jij doet is namelijk ook mail spammen nadat ze toch, misschien niet zo heel overduidelijk als jij zou willen, duidelijk heeft gemaakt geen contact met je te willen, wat ik volkomen begrijp, zou ik ook niet zomaar slikken.

Een inhoudelijke mail is 1 ding. Maar een liefdesverklaring en een beschrijving alsof het van een datingsite komt met een beschrijving van jezelf, waarom je op een ander zou kunnen vallen en dergelijk is ook niet fatsoenlijk. Dat doe je gewoon niet. Dus waarom zou zij wel fatsoenlijk reageren op nog een fanmail en vertellen aan een vreemde hoe het in haar leven eraan toe gaat en waarom ze opnieuw is verhuisd? Gaat je toch geen reet aan?
Liefdesverklaring is een heel ander iets, in de mail heb ik dit nooit geschreven. Ik kan me ook niet herinneren dat ooit in dit topic gezegd te hebben. Liefde kun je niet baseren op plaatjes en foto's. dat moet in mijn ogen groeien door wat af te spreken in real llife. Ik heb aangegeven haar leuk te vinden, met niet aan haar te willen opdringen en geïnteresseerd te zijn in haar. En na geen antwoord gekregen te hebebn me toch een beetje zorgen te gaan maken.

Natuurlijk gaat een wildvreemde het niet aan wat iemand met zijn of haar leven doet, maar is het echt zo fout om interesse te tonen?
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:00 schreef rashudo het volgende:
TS het slimste is om het zo snel mogelijk te vergeten.

Maar om je gemoedsrust te gunnen kan je ook nog een mailtje sturen met de boodschap:

Ik denk dat je geen contact met me wilt omdat je niet op mijn mails reageert. Is dat zo? Als je op deze ook niet reageert dan vat ik dat dan ook maar zo op.
Aan zo'n mail zat ik ook te denken en dan misschien wat uitgebreider om tevens ook proberen de schade in de twee mails te herstellen. Als het inderdaad zo is dat ze niet geïnteresseerd is dan is dat duidelijk, als ze wel geïnteresseerd is of een 'sorry' van de ongelukkige mails accepteert dan is dat ook duidelijk.
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:01 schreef CherryLips het volgende:

[..]

'Beste Orlando,

Ik hoor nog van je!

liefs,

CherryLips'
Leuke mail, ik hoop dat hij reageert als je hem stuurt...

Je stuurt deze mail natuurlijk wel naar iemand die waarschijnlijk honderden mails krijgt in tegenstelling tot de persoon waar ik een mail heen gestuurd heb die blij mag zijn als er nog een 'fanmail' voor haar binnenkomt.

Mijn intentie is ook nooit geweest een relatie te beginnen, maar om 'contact' te krijgen, interesse, vriendschap, hulp, ondersteunen, van iemand die ik erg leuk vindt.
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:15 schreef Greys het volgende:
Dat is waar, maar zoals ik eerder schreef, is het echt zo fout om hulp aan te bieden?
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:37 schreef Mystikvm het volgende:
Ach, je kan wel tegen hem aan blijven praten maar hij heeft het idee dat ex-BN'ers wel zitten te wachten op steunbetuigingen en ronduit onbeschofte privévragen van volslagen vreemden.

TS is blijkbaar niet opgevoed door zijn ouders of zit in een sociaal isolement. We hebben hem met zijn waanideeën al te veel aandacht gegeven.
Natuurlijk is het niet zo dat ex-BN'ers zitten te wachten op steunbetuigingen en vragen van vreemden. Maar het neemt natuurlijk niet wet dat je niet eens contact kunt opnemen met een weer onbekende BN-er.
Nieuwe opdrachten en een 'comeback' komen vaak doordat mensen en /of bedrijven 'gewoon' contact opnemen.
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:43 schreef broer het volgende:

[..]

Daarnaast toch ook een erg 'vermakelijk' topic, of niet dan?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 20 mei 2010 @ 15:05:00 #294
163650 Greys
pi_81675175
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:55 schreef Gewiko het volgende:
De stelling die je hebt dat iemand niet 'verplicht' is om mails te beantwoorden 'uit fatsoen' als het om een inhoudelijke mail gaat is interessant en heeft me wel aan het denken gezet. Tot nu toe vond ik het zoals ik schreef een ongeschreven regel. Zelf beantwoord ik inhoudelijke mail altijd, al is het maar met een regeltje "sorry, geen interesse". We hebben het hier niet over een reclamemail, maar echt over een persoonlijke mail.
Ze hééft toch je eerste mail beantwoord zei je?
Daarna ging jij er nog van alles persoonlijks tegenaan zitten gooien en hulp aanbieden, en dan vervolgens vind je het vreemd dat ze niet wéér reageert. Alsof ze verplicht is om net zolang die mailwisseling voort te zetten zolang jij maar 'inhoudelijke' mails blijft sturen. Waar haal je dat toch vandaan? Ze kent je verder niet, jij kent haar verder niet, het is écht niet zo dat zij dan uit fatsoen maar elke keer weer nieuwe mails van je moet gaan zitten beantwoorden, op geen enkele manier. Ze heeft 1 keertje gereageerd, dat is netjes zat. Punt. Verder is ze jou absoluut niets verplicht en is er niets onfatsoenlijks aan als ze zich nu verder stil houdt.
quote:
Ja als je het zo stelt wel, maar aan de andere kant wil je toch ook laten blijken dat je je niet wilt opdringen?
Dat kan je niet meer terugdraaien, je hébt je namelijk al opgedrongen.
quote:
Natuurlijk gaat een wildvreemde het niet aan wat iemand met zijn of haar leven doet, maar is het echt zo fout om interesse te tonen?
En is het echt zo fout om vervolgens géén interesse te tonen van de andere kant gezien? Ze heeft verder gewoon geen interesse, leg je daar nou gewoon bij neer. Je kunt het vanaf nu echt alleen maar erger maken.
quote:
Dat is waar, maar zoals ik eerder schreef, is het echt zo fout om hulp aan te bieden?
Aan een volslagen vreemde? Mjah, of je het fóut kunt noemen... het is in elk geval vreemd. Want je doet net alsof zij verder eenzaam en alleen op de wereld is en niemand om zich heen heeft om haar eventueel met iets te helpen. Ik snap ook werkelijk niet waarom je je geroepen voelde om haar hulp te gaan aanbieden.
quote:
Natuurlijk is het niet zo dat ex-BN'ers zitten te wachten op steunbetuigingen en vragen van vreemden. Maar het neemt natuurlijk niet wet dat je niet eens contact kunt opnemen met een weer onbekende BN-er.
Nieuwe opdrachten en een 'comeback' komen vaak doordat mensen en /of bedrijven 'gewoon' contact opnemen.
Dan nog gaat het vaak via een management en niet door iemand persoonlijk te gaan stalken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_81676238
TS geef mij is wat tips voor victoria asjelblieft
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
pi_81676282
Oke, nu weet ik het zeker. Geniale troll.
pi_81676613
OMG dit is echt erg...
Ik kwam net Sophie Hildebrand tegen in de stad... Maar ze keek niet echt gelukkig, zal ik een mail sturen of ze er over wil praten?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_81677544
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:05 schreef Greys het volgende:
Ze hééft toch je eerste mail beantwoord zei je?
Daarna ging jij er nog van alles persoonlijks tegenaan zitten gooien en hulp aanbieden, en dan vervolgens vind je het vreemd dat ze niet wéér reageert. Alsof ze verplicht is om net zolang die mailwisseling voort te zetten zolang jij maar 'inhoudelijke' mails blijft sturen. Waar haal je dat toch vandaan? Ze kent je verder niet, jij kent haar verder niet, het is écht niet zo dat zij dan uit fatsoen maar elke keer weer nieuwe mails van je moet gaan zitten beantwoorden, op geen enkele manier. Ze heeft 1 keertje gereageerd, dat is netjes zat. Punt. Verder is ze jou absoluut niets verplicht en is er niets onfatsoenlijks aan als ze zich nu verder stil houdt.
Dank je voor je inhoudelijke en serieuze antwoord. Vanaf het moment dat ik heb aangegeven haar leuk te vinden en haar structureel te willen 'helpen' is er geen antwoord meer gekomen. Het is niet zo dat ik ik verwacht dat iemand altijd maar mails blijft beantwoorden als er al een conclusie is geweest, dat is onwerkelijk. Maar op z'n minst had ik toch wel een reactie verwacht op mijn "jammer dat het postadres niet meer klopt, als je een nieuwe hebt hoor ik dat graag, ik vindt je leuk, ik ben die en doe dit en dat, jammer dat je niet meer op tv bent, en heb je interesse in iemand die bekend is met promotie, website, etc."
quote:
Dat kan je niet meer terugdraaien, je hébt je namelijk al opgedrongen.
De berichten zijn niet meer terug te draaien, maar ik merk nu zelf dat mails op veel verschillende manieren gelezen kunnen worden. Opdringen, interesse tonen, hulp aan bieden, bang maken... Iet het echt zo'n rare gedachte om te willen uitleggen dat ik echt bedoelde?
quote:
En is het echt zo fout om vervolgens géén interesse te tonen van de andere kant gezien? Ze heeft verder gewoon geen interesse, leg je daar nou gewoon bij neer. Je kunt het vanaf nu echt alleen maar erger maken.
Als dat gebaseerd is op verkeerde aannames of verkeerd begrepen bedoelingen dat ligt het toch voor de hand dat uit de wereld te willen helpen? Zou toch eeuwig zonde zijn? Of niet?
quote:
Aan een volslagen vreemde? Mjah, of je het fóut kunt noemen... het is in elk geval vreemd. Want je doet net alsof zij verder eenzaam en alleen op de wereld is en niemand om zich heen heeft om haar eventueel met iets te helpen. Ik snap ook werkelijk niet waarom je je geroepen voelde om haar hulp te gaan aanbieden.
Kan ik niet duidelijk omschrijven in woorden. Het is een gevoel van 'shit', 'jammer', 'verdorie', 'je kan het', kom op', 'ondersteunen', 'zonde', 'talentvol'. En gelijk gevoelens van 'ik vind je ook leuk', 'interesses' etc.. (...)
quote:
Dan nog gaat het vaak via een management en niet door iemand persoonlijk te gaan stalken.
Op dit moment is er helaas geen management meer. Ze staat ingeschreven een bureau en deze doen helaas niet veel aan investeringen in acteurs.
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:34 schreef tombolafan het volgende:
OMG dit is echt erg...
Ik kwam net Sophie Hildebrand tegen in de stad... Maar ze keek niet echt gelukkig, zal ik een mail sturen of ze er over wil praten?
Is toch een heel ander persoon. Je hebt het over een presentatrice dat zich veel minder zorgen hoeft te maken over nieuwe opdrachten en haar toekomst, mede doordat ze veel breder bekend is bij het publiek.
pi_81677609
Nu begint het wel erg doorzichtig te worden hoor TS.

Of je hebt een ongelooflijke plaat voor je harses, maar ik hoop dat het gewoon een goeie troll is
  donderdag 20 mei 2010 @ 15:56:54 #300
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_81677642
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:27 schreef Scorpie het volgende:
Oke, nu weet ik het zeker. Geniale troll.
+1
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_81677670
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 15:54 schreef Gewiko het volgende:

Is toch een heel ander persoon. Je hebt het over een presentatrice dat zich veel minder zorgen hoeft te maken over nieuwe opdrachten en haar toekomst, mede doordat ze veel breder bekend is bij het publiek.
Ik was gelukkig HE-LE-MAAL niet cynisch

- edit - ik open dus geen nieuwe hoor, je blijft toch hetzelfde herhalen en niet luisteren naar adviezen (naar mijn mening dan) dus lijkt me nutteloos
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')