Ik geloof dat je wat mensen door elkaar haalt, dat ben ikquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:41 schreef Summers het volgende:
[..]
Nu lul je , jij loopt me overal achterna om me door mijn strot te duwen dat ik hallucineer of vooral
een psychische stoornis heb ipv iets spiritueels
Ik heb alle recht van spreken omdat een groepje believers bovenop mij dook. Zelfs nu nog word ik door Ticker in veel topics en per PM achtervolgd. Dus kom niet aan met een soort spiegeltje.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:36 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Omgekeerd toch net zo goed ... je zei het zelf :
[..]
IK draai weg ?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:42 schreef senesta het volgende:
[..]
Je draait fijn weg van het oorspronkelijke punt he![]()
Het zit wel goed met je ...
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:39 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk niet eens trollen maar gewoon de andere kant van de medaille laten zien. Ik snap ook wel dat het niet leuk is om te lezen dat er een logische verklaring is voor spookjes en superkrachten maar dat wil toch niet zeggen dat het trollen is?
Er zijn mogelijke oplossingen die ik al 1000000x aangedragen heb maar in plaats van dat iemand het gebruikt vinden de mensen het veel leuker om hier keihard te janken over mensen die slechts hun levensbeeld posten over bekende TRU fenomenen:
- Zet het gvd in je openingspost. Dan krijg je enkel gelijkgestemden (KLAAAAAAAR!)
- Neem een fok abonnement zodat je users kan blokkeren als je zelf de ballen niet hebt om ze te negeren
- Zoek een ander forum
En nee dit si niet tegen unclescorp persoonlijk gericht maar tegen iedereen die er een heel probleem van maakt, heerlijk keihard wil klagen op bepaalde users zonder reden (maar zelf nog nooit fatsoenlijke posts gemaakt hebben) in plaats van dat deze personen zelf ook maar eens iets extra willen doen zodat het voorkomen kan worden.
Ik doe de moeite nog een keer. Sla dit op en copy paste het de volgende keer als je een topic in TRU wil maken:
"In deze thread wil ik met gelijkgestemden praten en discussieren over ervaringen en deze wisselen. Wetenschappelijke insteek is bij deze dus niet welkom en zal door de moderaters aangepakt worden"
Makkelijker kan niet. Veel plezier
Dat dus.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:46 schreef senesta het volgende:
[..]
We posten in TRU een forum over paranormale onderwerpen die NIET!!!! wetenschappelijk zijn aangetoond en niet, lees: NIET!! bewezen.
Waarom moeten we dan nog vermelden dat de wetenschappelijke vraag dan dus overbodig is?
Misschien weten de believers gewoon niet dat het wetenschappelijk is aangetoond omdat ze telkens lezen dat het niet wetenschappelijk te verklaren is terwijl het allang is aangetoond?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:46 schreef senesta het volgende:
[..]
We posten in TRU een forum over paranormale onderwerpen die NIET!!!! wetenschappelijk zijn aangetoond en niet, lees: NIET!! bewezen.
Waarom moeten we dan nog vermelden dat de wetenschappelijke vraag dan dus overbodig is?
Paranoiaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:41 schreef Summers het volgende:
Nu lul je , jij loopt me overal achterna
En jij duwt me regelmatig door mijn strot dat ik lieg als ik een ervaring van mezelf postquote:om me door mijn strot te duwen dat ik hallucineer of vooral
een psychische stoornis heb ipv iets spiritueels ,
Dat opereren in een groepje is jouw waandenkbeeld (en van sommige anderen). Als mensen ergens dezelfde mening over hebben opereren ze niet per se in een groepje. Ik zie jou ook niet als groepje met bijvoorbeeld Bastard en jogy, ook al hebben jullie vaak dezelfde mening over deze onderwerpenquote:ik kom hier puur over tru onderwerpen praten
en ben helemaal niet geinteresseert om jouw geloof aan te nemen , het lijkt wel of jullie iedereen de mond willen snoeren die iets TRU gerelateerds wilt vertellen onder het mom van
"ik ben sceptisch en heb een andere mening " daar zijn jullie ver voorbij ,
zo overtuigt van je eigen geloof dat "leven en laten leven " niet meer leeft bij jullie .
laf om telkens in een groepje te opereren en mensen die hier serieus posten , staan tenminste wel op eigen benen dus ipv klagen kan je beter in eigen boezem kijken .
'Links en rechts'quote:Links en rechts noemt iedereen je zeikerd en dat komt vast omdat je dat ook gewoon doet .
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:44 schreef _Led_ het volgende:
[..]
IK draai weg ?
Jij doet eerst alsof enkel jouw visie op astrologie de juiste is, wordt boos als ik laat zien dat er mensen zijn met een andere visie,
beschuldigt vervolgens MIJ van het doorduwen van wat "mijn enige juiste visie" zou zijn,
en roept vervolgens dat IK weg draai van het punt ?
Overbodig ? Voor wie ?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:46 schreef senesta het volgende:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:52 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Overbodig ? Voor wie ?
Hoe moeilijk is het om te begrijpen dat er andere mensen zijn die misschien andere zaken weer interessant vinden mbt. TRU ?
Er is een prima regel voor, toch ?
Je zegt nu dus eigenlijk dat wetenschappelijke mensen kunnen oprottenquote:
Ik zie wel dat jij veel respect hebt voor mensen met een andere mening over TRU gerelateerde zaken ja.. ze mogen van jou dus gewoon oprottenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:53 schreef senesta het volgende:
[..]
Als die andere zaken de wetenschap zijn dan hebben we daar een heel mooi apart forum voor, hoe moeilijk is dat te begrijpen?
En als je het daar hebt over wichelroedes wordt je naar TRU gestuurd, zo simpel is hetquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:53 schreef senesta het volgende:
Als die andere zaken de wetenschap zijn dan hebben we daar een heel mooi apart forum voor, hoe moeilijk is dat te begrijpen?
Daar geldt toch dezelfde regel ?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:55 schreef Flammie het volgende:
Ik zie wel dat jij veel respect hebt voor mensen met een andere mening over TRU gerelateerde zaken ja.. ze mogen van jou dus gewoon oprotten![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:55 schreef _Led_ het volgende:
En als je het daar hebt over wichelroedes wordt je naar TRU gestuurd, zo simpel is het
Waarom zou jij daar een TRU topic openen ? Jij bent toch een wetenschapsmens ?quote:Wat denk je wat er gebeurd als ik daar een TRU topic open?
Zie je wat je doet ?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:58 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Daar geldt toch dezelfde regel ?
[..]
[..]
Waarom zou jij daar een TRU topic openen ? Jij bent toch een wetenschapsmens ?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:54 schreef Flammie het volgende:
[..]
Je zegt nu dus eigenlijk dat wetenschappelijke mensen kunnen oprotten
Geen wonder dat veel mensen zich niet meer welkom voelen idd... En nee dat gaat ook over de andere kant van de medaille...
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:24 schreef _Led_ het volgende:
[..]
..en dat is geloofwaardiger dan iemand die zegt dat de positie van de theekopjes in mijn moeders keukenkastje ten tijde van jouw geboorte verband houdt met jouw levensloop omdat...?
en dingen die volgens de wetenschap niet 'kunnen'.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:59 schreef Flammie het volgende:
Als ik daar begin over aliens en tru gerelateerde zaken om daar wetenschappelijk over te praten word ik verwezen naar TRU omdat dat het subforum is om te praten over het paranormale
Het is niet TRU omdat jij het gepost hebt..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:03 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
en dingen die volgens de wetenschap niet 'kunnen'.
Zoals bijvoorbeeld:
Wim Hof a.k.a. The Iceman
![]()
* JoepiePoepie vraagt zich nog steeds af waarom sommige believers dat topic niet TRU-waardig vinden, want helaas heeft ze geen antwoord gekregen op die vraag.
En waarom een man die door meditatie niet eet wel ineens tru is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:04 schreef Amos_ het volgende:
Ik vraag me bij dit topic nog steeds af waarom het als niet-TRU gezien wordt. De beste man geeft notabene zelf aan door meditatie in staat te zijn tot dit bovenmenselijke.
edit: Joepiepoepie, we hadden dezelfde hersenkronkel zie ik
* JoepiePoepie is overigens erg geinteresseerd in dingen die volgens de wetenschap 'niet kunnen' zoals bijvoorbeeld wat die The Iceman doetquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:04 schreef Amos_ het volgende:
Ik vraag me bij dit topic nog steeds af waarom het als niet-TRU gezien wordt. De beste man geeft notabene zelf aan door meditatie in staat te zijn tot dit bovenmenselijke.
Dat komt omdat je in mijn groepje zitquote:edit: Joepiepoepie, we hadden dezelfde hersenkronkel zie ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |