abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 juni 2010 @ 14:04:51 #51
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_82281987
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 13:42 schreef senesta het volgende:

[..]

Waarom zou ik dat doen dan?
Om te laten zien dat je meer bent dan een bijgelovige blaaskaak ?

"Muhuhuh, we hebben een techniek die je vanalles over je leven vertelt, met planeten maar dan zonder planeten, en ik vertel verder niet hoe ie werkt !"
zzz
  Moderator donderdag 3 juni 2010 @ 14:08:09 #52
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_82282116
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 14:04 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Om te laten zien dat je meer bent dan een bijgelovige blaaskaak ?
Neuh
Blijft toch niets van hangen bij jou dus ik wacht wel op mensen die wel verder komen dan beledigingen en lage, weinig originele opmerkingen
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  donderdag 3 juni 2010 @ 14:10:56 #53
31101 _Led_
pi_82282217
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 14:08 schreef senesta het volgende:

[..]

Neuh
Blijft toch niets van hangen bij jou dus ik wacht wel op mensen die wel verder komen dan beledigingen en lage, weinig originele opmerkingen
Ah, je snapt zelf dus niks van astrologie
zzz
  donderdag 3 juni 2010 @ 15:52:50 #54
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_82286469
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 14:08 schreef senesta het volgende:
Neuh
Doe het dan niet voor _Led_, maar voor de andere mensen, zoals ik bijvoorbeeld .

Of geef een link naar een post waar je het uitlegt .
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_82286838
Ik ben ook wel benieuwd, eigenlijk.
Appels. En peren.
  donderdag 3 juni 2010 @ 16:55:19 #56
31101 _Led_
pi_82289597
Gokje : "Ja nee, zo werkt het niet, en bovendien heb ik er geen tijd voor. Jullie moeten er zelf moeite voor doen ! Zoek zelf maar op Internet !" enzovoort
zzz
  donderdag 3 juni 2010 @ 16:57:50 #57
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_82289711
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 16:55 schreef _Led_ het volgende:
Gokje : "Ja nee, zo werkt het niet, en bovendien heb ik er geen tijd voor. Jullie moeten er zelf moeite voor doen ! Zoek zelf maar op Internet !" enzovoort
Nou, daar neem ik geen genoegen mee hoor. Ik wil namelijk weten hoe Senesta het ziet .
pi_82293348
Senesta heeft meerdere topics over dit onderwerp, als ik me niet vergis. Zeker het lezen waard, JoepiePoepie
Liej
  donderdag 3 juni 2010 @ 20:00:55 #59
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_82297729
dan link er eens eentje waarbij ze bovenstaand gezegde verhelderd.
4000 jaar lang beschrijven astrologen dat de stand van planeten, sterren e.d. bij geboorte onze persoonlijkheid bepalen (een ronduit belachelijk idee , maar niet 4000 jaar geleden, bedoel toen geloofde men ook nog in draken ofzo. sterker nog.. de mensen die destijds astrologie "ontworpen" hadden, geloofden ook dat sterren brandende koetsen met skeletten waren.. geen grap ) en iemand zegt nu dat dit niet zo is. Dat zou ik dan toch graag verhelderd willen zien. Hoe werkt het dan wel?
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:36:45 #60
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_82323827
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 20:00 schreef Michielos het volgende:
4000 jaar lang beschrijven astrologen dat de stand van planeten, sterren e.d. bij geboorte onze persoonlijkheid bepalen (een ronduit belachelijk idee , maar niet 4000 jaar geleden, bedoel toen geloofde men ook nog in draken ofzo. sterker nog.. de mensen die destijds astrologie "ontworpen" hadden, geloofden ook dat sterren brandende koetsen met skeletten waren.. geen grap ) en iemand zegt nu dat dit niet zo is. Dat zou ik dan toch graag verhelderd willen zien. Hoe werkt het dan wel?
Ik heb gisteren nog even gezocht en heb niet echt verhelderende posts van haar gevonden over deze vraag, dus het wachten is op senesta zelf die de boel komt verduidelijken .
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:53:07 #61
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_82324520
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 20:00 schreef Michielos het volgende:
Het is 2010, dat er nog stoethaspels geloof hechten aan die onzin is echt verbazingwekkend.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:57:17 #62
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_82324697
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:53 schreef DrDarwin het volgende:
Het is 2010, dat er nog stoethaspels geloof hechten aan die onzin is echt verbazingwekkend.
Ja dus, dat het 2010 is? Dat betekent dat het bijna 2012 is, en zoals elk weldenkend mens hoort te weten, worden we in 2012 allemaal omhoog getrild. Dan is het dus zinvol om voor die tijd het een en ander over astrologie te weten .

Sommige mensen moet je werkelijk alles voorkauwen.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 13:08:47 #63
241970 R0N1N
Live free or die trying
pi_82325241
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:53 schreef DrDarwin het volgende:

De halve wereld bevolking (+/-) geloofd nog in een onzichtbare 'papa' die alles en iedereen gecreerd heeft, en dan een klein groepje/volkje uitkiest als zijn 'favoriet', en de rest 'eeuwig gedoemd' is, omdat ze niet doen zoals hij dicteert. (Dat volkje trouwens ook niet, maar dat terzijde), die vulkanen laat uitbarsten & aardbevingen loslaat, uit boosheid & als straf voor de mens, maar dan wel 1 baby op wonderlijke wijze laat overleven, om zijn onmetelijke goedheid & barmhartigheid te tonen

Dan vind ik, naar verhouding, astrologie nog niet eens zo ver gezocht.
The truth may be out there, but the lies are in your head.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 09:27:29 #64
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_82357729
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:08 schreef R0N1N het volgende:

[..]

De halve wereld bevolking (+/-) geloofd nog in een onzichtbare 'papa' die alles en iedereen gecreerd heeft, en dan een klein groepje/volkje uitkiest als zijn 'favoriet', en de rest 'eeuwig gedoemd' is, omdat ze niet doen zoals hij dicteert. (Dat volkje trouwens ook niet, maar dat terzijde), die vulkanen laat uitbarsten & aardbevingen loslaat, uit boosheid & als straf voor de mens, maar dan wel 1 baby op wonderlijke wijze laat overleven, om zijn onmetelijke goedheid & barmhartigheid te tonen

Dan vind ik, naar verhouding, astrologie nog niet eens zo ver gezocht.
Dat er mensen zijn die geloven in een "onzichtbare" papa is net zo tenenkrommend. Ieder zijn geloof, maar dit soort bs is toch wel heel erg vergezocht. Het klinkt beide ronduit belachelijk eigenlijk.
pi_82371715
Ik ga niet voor iedereen spreken, maar ik vind het juist interessant om meer te weten of de dingen waar ik in eerste instantie geen bal van geloof. Om te zien waarom anderen dat wél doen, wat er zo bijzonder aan is dat hele culturen er het nut van in zien.
Na afloop is mijn mening niet altijd verandert, al ben ik blij met de kennis. Het is prettig om op dat moment een mening te kunnen geven op basis van kennis, en niet zomaar te wauwelen in de verte zonder te snappen hoe het eigenlijk werkt.
Liej
pi_82390252
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 10:36 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Nou, ik lach eigenlijk net zo hard om types als jij, die serieus denken dat de stand van een paar planeten zo veel invloed op hun leven heeft.
De magneten in de speakers van je stereotoren oefenen meer invloed uit, best jammer eigenlijk dat mensen dat niet door hebben.
Mens bestaad voor 80% uit water de maan heeft hier zeker invloed op (kijk maar naar springvloed e.d. wat er dan met de zee gebeurt) dus waarom zouden andere planeten dat dan niet hebben? Biji volle maan slapen mensen vaak slechter en als mensen niet zouden ingrijpen door middel van anticonceptiemiddelen de pil bijv dan zouden de maandstonden voor veel vrouwen gelijk met de cyclus van de maan lopen
Alles is energie en staat in verbinding met elkaar.

heb ff gegoogled hier staat het uitgelegd : http://www.circadian.nl/menstruatiecyclus/
  zondag 6 juni 2010 @ 13:54:14 #67
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_82393041
quote:
Op zondag 6 juni 2010 12:43 schreef mousy31 het volgende:
Mens bestaad voor 80% uit water de maan heeft hier zeker invloed op (kijk maar naar springvloed e.d. wat er dan met de zee gebeurt) dus waarom zouden andere planeten dat dan niet hebben? Biji volle maan slapen mensen vaak slechter en als mensen niet zouden ingrijpen door middel van anticonceptiemiddelen de pil bijv dan zouden de maandstonden voor veel vrouwen gelijk met de cyclus van de maan lopen

heb ff gegoogled hier staat het uitgelegd : http://www.circadian.nl/menstruatiecyclus/
Ja duh! Natuurlijk loopt voor veel vrouwen de menstruatiecyclus gelijk met die van de maan... Net zoals voor veel vrouwen de menstruatiecyclus gelijk loopt met de 4-wekelijkse wasbeurt van de auto van manlief en de 4-wekelijkse koopzondag in Lutjebroek.
pi_82395074
Joepie waarom altijd zo zeiken lees eens de feiten
  zondag 6 juni 2010 @ 14:58:01 #69
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_82395892
quote:
Op zondag 6 juni 2010 14:38 schreef mousy31 het volgende:
Zeiken? Waar?

Ik ontken het niet eens dat van veel vrouwen de menstruatiecyclus gelijk loopt met de maanstand .

Maar de feiten, de officiele cijfers, dat de maan invloed heeft op mijn gebloed wil ik wel graag lezen ja . Waar staan die feiten?
  maandag 7 juni 2010 @ 10:56:00 #70
31101 _Led_
pi_82433227
quote:
Op zondag 6 juni 2010 12:43 schreef mousy31 het volgende:

[..]

Mens bestaad
quote:
voor 80% uit water de maan heeft hier zeker invloed op (kijk maar naar springvloed e.d. wat er dan met de zee gebeurt) dus waarom zouden andere planeten dat dan niet hebben?
Omdat er zaken zijn die veel dichter bij zijn die dan veel meer invloed zouden moeten hebben,
maar ik lees zelden iemand die zijn levensloop laat bepalen door wifi-straling, magnetisme van de magneten in zijn luidsprekers, de resonantie van de lucht in de schoorsteen of roep het maar.
quote:
Biji volle maan slapen mensen vaak slechter en als mensen niet zouden ingrijpen door middel van anticonceptiemiddelen de pil bijv dan zouden de maandstonden voor veel vrouwen gelijk met de cyclus van de maan lopen
http://en.wikipedia.org/wiki/Full_moon
"Full Moons are traditionally associated with temporal insomnia, insanity (hence the terms lunacy and lunatic) and various "magical phenomena" such as lycanthropy. Psychologists, however, have found that there is no strong evidence for effects on human behavior around the time of a full moon.[5] They find that studies are generally not consistent, with some showing a positive effect and others showing a negative effect."
quote:
Dat is een suffe dooddoener die zweefteven gebruiken als ze een verklaring voor iets willekeurigs nodig hebben.
"alles staat met elkaar in verbinding dus kunnen we je levensloop voorspellen aan de hand van een brok steen dat 6 miljard lichtjaar hiervandaan verwijderd is en waarvan je hier helemaal niks merkt !"

Het zegt helemaal niks.
zzz
  maandag 7 juni 2010 @ 16:52:48 #71
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_82449846
quote:
Op zondag 6 juni 2010 14:38 schreef mousy31 het volgende:
Welke feiten?

Nee, serieus... datgene wat je zei waren geen feiten maar aannames. Dus welke feiten?
  Moderator maandag 7 juni 2010 @ 22:48:57 #72
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_82471840
Astrologen beweren helemaal niet dat planeten (en daar reken ik de zon en de maan voor het gemak ook even onder al weet ik best dat dat geen planeten zijn) mensen daadwerkelijk beinvloeden. Astrologen zeggen dat er een verband bestaat tussen gebeurtenissen op aarde en de stand van de planeten in de dierenriem.

En ik heb heel vaak, heel geduldig, vragen beantwoord over astrologie maar ik word een beetje misselijk van het sarcastische treitertoontje van sommigen. Het nodigt niet echt uit tot een leuk "gesprek" zeg maar
  dinsdag 8 juni 2010 @ 09:24:01 #73
31101 _Led_
pi_82482375
quote:
Op maandag 7 juni 2010 22:48 schreef senesta het volgende:
Astrologen beweren helemaal niet dat planeten (en daar reken ik de zon en de maan voor het gemak ook even onder al weet ik best dat dat geen planeten zijn) mensen daadwerkelijk beinvloeden. Astrologen zeggen dat er een verband bestaat tussen gebeurtenissen op aarde en de stand van de planeten in de dierenriem.
..en dat is geloofwaardiger dan iemand die zegt dat de positie van de theekopjes in mijn moeders keukenkastje ten tijde van jouw geboorte verband houdt met jouw levensloop omdat...?
zzz
  dinsdag 8 juni 2010 @ 10:18:26 #74
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_82484230
quote:

En ik heb heel vaak, heel geduldig, vragen beantwoord over astrologie maar ik word een beetje misselijk van het sarcastische treitertoontje van sommigen. Het nodigt niet echt uit tot een leuk "gesprek" zeg maar
Nou, link dan eens naar een post waar je het, voor een leek als ik, goed uitlegt wat jouw visie erop is . Ik heb niet zo'n zin om jouw hele postgeschiedenis door te spitten namelijk .
pi_82485066
Yeh ik heb ook niet al die topics gelezen hoor maar ik ben toch benieuwd.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 14:02:17 #76
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_82494219
Nou, dan probeer ik het wel anders (en wat specifieker) :

Senesta, denk jij (net als mousy31) dat ons maandelijks gebloed beinvloed wordt door invloeden van buitenaf? Zoals door allerlei energieen en dergelijke ? En zo ja, energieen waarvan?
  dinsdag 8 juni 2010 @ 14:05:09 #77
8372 Bastard
Persona non grata
pi_82494369
quote:

Het is vlgs mij ook al een hele oude studie toch, astrologie?
2000 jaar geleden deden ze dat vlgs mij ook al?
The truth was in here.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 14:24:03 #78
31101 _Led_
pi_82495300
reden te meer om het niet gelijk voor zoete koek te slikken
zzz
pi_82495678
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:24 schreef _Led_ het volgende:
reden te meer om het niet gelijk voor zoete koek te slikken
Idd want 2000 jaar geleden werden er ook nog geen theekopjes in de keukenkast gezet !
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  Moderator dinsdag 8 juni 2010 @ 14:33:18 #80
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_82495739
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:05 schreef Bastard het volgende:

[..]

Het is vlgs mij ook al een hele oude studie toch, astrologie?
2000 jaar geleden deden ze dat vlgs mij ook al?

Het is één van de oudste beroepen inderdaad
Uit 1646 v. C hebben we de venustablet en er is een sterrencatalogus bekend uit 687 v. C uit de bibliotheek van Koning Assurbanipal

En de maanfases werden al veel langer bijgehouden.

Astrologie is door de kerk in de ban gedaan en daardoor is een helehoop literatuur verloren gegaan. Toch worden er nog steeds oude werken die wel bewaard zijn gebleven bestudeerd. Er schijnen in het Vaticaan ook nog heel veel oude werken te staan. Maar daar zullen we helaas wel niet meer bij kunnen komen.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 14:38:07 #81
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_82495980
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:33 schreef senesta het volgende:
Het is één van de oudste beroepen inderdaad
Uit 1646 v. C hebben we de venustablet en er is een sterrencatalogus bekend uit 687 v. C uit de bibliotheek van Koning Assurbanipal

En de maanfases werden al veel langer bijgehouden.

Astrologie is door de kerk in de ban gedaan en daardoor is een helehoop literatuur verloren gegaan. Toch worden er nog steeds oude werken die wel bewaard zijn gebleven bestudeerd. Er schijnen in het Vaticaan ook nog heel veel oude werken te staan. Maar daar zullen we helaas wel niet meer bij kunnen komen.
En we worden ook al sinds heel lang geleden maandelijks ongesteld ! Zouden de astrologie/de maan/de menstruatie dan allemaal toch met elkaar in verband staan? Wat denk jij senesta ?
  Moderator dinsdag 8 juni 2010 @ 14:39:11 #82
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_82496020
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:02 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nou, dan probeer ik het wel anders (en wat specifieker) :

Senesta, denk jij (net als mousy31) dat ons maandelijks gebloed beinvloed wordt door invloeden van buitenaf? Zoals door allerlei energieen en dergelijke ? En zo ja, energieen waarvan?

Ik weet het niet

Ik heb wel verhalen gehoord over meer bevallingen bij volle maan of zoiets toch? Maar geen idee of dat klopt
  dinsdag 8 juni 2010 @ 14:43:05 #83
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_82496208
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:39 schreef senesta het volgende:
Ik weet het niet

Ik heb wel verhalen gehoord over meer bevallingen bij volle maan of zoiets toch? Maar geen idee of dat klopt
Zijn daar statistieken van? Altijd leuk om te zien .

* JoepiePoepie is namelijk dol op statistieken
pi_82496248
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:39 schreef senesta het volgende:
Ik weet het niet

Tja, als de maan zelfs aan de oceanen trekt, zal ze wss ook wel invloed hebben op vrouwelijk vruchtwater
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 14:46:24 #85
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_82496370
Meer bevallingen bij volle maan: een mythe of niet?
quote:
De maan heeft geen enkele invloed op het ogenblik van de geboorten

De resultaten zijn identiek dezelfde, ongeacht de dag waarop de geboorten
plaatsvinden, zo blijkt uit het onderzoek:
- 321 geboorten bij volle maan,
- 319 bij wassende maan
- en 320 bevallingen bij nieuwe maan

[..]

De maan heeft een stevige reputatie, dat blijkt alleen al uit het aantal onderzoeken dat
verricht wordt naar de mogelijke effecten van de maanstand op de gezondheid. In de
meeste gevallen kon de stelling niet onderbouwd worden met cijfermateriaal. Fabeltjes
over de maan horen thuis in sprookjes en sprookjes horen niet thuis in de geneeskunde!
Disclaimer: Nee, ik verbind zelf geen waardeoordeel aan deze cijfertjes, maar het was het eerste wat ik erover vond.
  Moderator dinsdag 8 juni 2010 @ 14:51:35 #86
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_82496648
Nou ik was eens aan het zoeken en vind alleen dit:

http://www.e-gezondheid.b(...)alling-4-5-13900.htm

Nou hadden we het toevallig laatst hier over Amerika en de bevallingen daar en over hoeveel mensen daar een keizersnede krijgen of worden ingeleid in vergelijking tot hier.

Ik zou zelf niet eens weten of het volle maan was toen ik ging bevallen van mijn kinderen
  dinsdag 8 juni 2010 @ 14:53:29 #87
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_82496770
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:51 schreef senesta het volgende:
Nou ik was eens aan het zoeken en vind alleen dit:

http://www.e-gezondheid.b(...)alling-4-5-13900.htm

Nou hadden we het toevallig laatst hier over Amerika en de bevallingen daar en over hoeveel mensen daar een keizersnede krijgen of worden ingeleid in vergelijking tot hier.

Jij komt gewoon met dezelfde link als ik ! Waarschijnlijk zitten we in hetzelfde groepje .
quote:
Ik zou zelf niet eens weten of het volle maan was toen ik ging bevallen van mijn kinderen
Kan je toch opzoeken ?
  Moderator dinsdag 8 juni 2010 @ 14:55:49 #88
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_82496910
Ik heb mijn astrologie programma niet werkend gekregen op mijn laptopje
  dinsdag 8 juni 2010 @ 14:57:55 #89
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_82497024
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:55 schreef senesta het volgende:
Ik heb mijn astrologie programma niet werkend gekregen op mijn laptopje
Volle maan kalender

Van mezelf trouwens net opgezocht en ik ben geboren op een zondag (dat wist ik al) met nieuwe maan .
  Moderator dinsdag 8 juni 2010 @ 15:01:07 #90
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_82497209
Samara: Eerste kwartier (maar was ook ingeleid dus niet helemaal eerlijk)
Joey: Laatste kwartier
Ik: Laatste kwartier, een dag later was het volle maan
  dinsdag 8 juni 2010 @ 15:01:31 #91
8372 Bastard
Persona non grata
pi_82497228
Wat ik zelf wel frapant vond, maar dat is natuurlijk persoonlijk is dat mijn getrokken horoscoop, bijna identiek is aan de horoscoop die getrokken is van de geboorte van mijn dochter.
Wel verschillen 30 jaar met elkaar, zij is 19 nov jarig en ik de 21e. Maar de lijnen, naar de huizen, je zou bijna het plaatje 1 op 1 kunnen leggen.
Ze is nu 4 en ik herken zoveel van mn eigen handelen in haar terug, ook dezelfde punten die ze tegenkomt op school, omgang met mensen. Ik zeg altijd dat we uit hetzelfde hout zijn gesneden, en niet zo raar als ze mn dochter is, maar met mn andere dochter welliswaar jonger heb ik dat veel minder, die begrijp ik niet altijd goed.
Maar mijn ervaringen zouden dus gestaafd kunnen worden met de astrologie, kennelijk zijn we beide min of meer hetzelfde.
The truth was in here.
  Moderator dinsdag 8 juni 2010 @ 15:05:04 #92
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_82497427
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:01 schreef Bastard het volgende:
Wat ik zelf wel frapant vond, maar dat is natuurlijk persoonlijk is dat mijn getrokken horoscoop, bijna identiek is aan de horoscoop die getrokken is van de geboorte van mijn dochter.
Wel verschillen 30 jaar met elkaar, zij is 19 nov jarig en ik de 21e. Maar de lijnen, naar de huizen, je zou bijna het plaatje 1 op 1 kunnen leggen.
Ze is nu 4 en ik herken zoveel van mn eigen handelen in haar terug, ook dezelfde punten die ze tegenkomt op school, omgang met mensen. Ik zeg altijd dat we uit hetzelfde hout zijn gesneden, en niet zo raar als ze mn dochter is, maar met mn andere dochter welliswaar jonger heb ik dat veel minder, die begrijp ik niet altijd goed.
Maar mijn ervaringen zouden dus gestaafd kunnen worden met de astrologie, kennelijk zijn we beide min of meer hetzelfde.

Mooi zeg! Familie problematiek kun je ook vaak terug zien in meerdere horoscopen van familieleden. En inderdaad bepaalde standen die terug komen. Mooi vind ik dat.
Mijn vader, ik, Samara en Joey hebben allemaal de maan in steenbok staan.

En dat is erg prettig want we hebben kunnen allemaal hetzelfde aanpakken om weer lekker in ons vel te komen.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 15:17:09 #93
31101 _Led_
pi_82497972
Grappig!
Ik lijk ook sprekend op mijn vader terwijl er van onze horoscoop niks overeen komt
zzz
  dinsdag 8 juni 2010 @ 15:22:21 #94
8372 Bastard
Persona non grata
pi_82498250
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:17 schreef _Led_ het volgende:
Grappig!
Ik lijk ook sprekend op mijn vader terwijl er van onze horoscoop niks overeen komt
Mooi man.
The truth was in here.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 15:27:05 #95
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_82498488
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:01 schreef Bastard het volgende:
En hoe zit het dan met Michielos? Die is toch tegelijkertijd met je dochter jarig?

Misschien lijkt hij wel sprekend op jullie .
  dinsdag 8 juni 2010 @ 15:33:54 #96
8372 Bastard
Persona non grata
pi_82498850
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:27 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

En hoe zit het dan met Michielos? Die is toch tegelijkertijd met je dochter jarig?

Misschien lijkt hij wel sprekend op jullie .
Dat betwijfel ik als je tenminste refereert naar die opmerking in het SC topic, ik ken hem niet goed genoeg om daarover te oordelen
The truth was in here.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 15:45:32 #97
259246 Cristal
Magical touch...
pi_82499464
Ik heb niet zoveel met astrologie, maar ik kijk wel elke dag m'n horoscoop op m'n iphone!
De ogen zijn twee ramen waardoor de ziel naar buiten kijkt.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 15:50:25 #98
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_82499693
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:33 schreef Bastard het volgende:
Dat betwijfel ik als je tenminste refereert naar die opmerking in het SC topic, ik ken hem niet goed genoeg om daarover te oordelen
Welke opmerking
  dinsdag 8 juni 2010 @ 16:16:00 #99
8372 Bastard
Persona non grata
pi_82500955
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 15:50 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Welke opmerking
Oh niet? Nee laat dan maar, geen tijd om te spitten
The truth was in here.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 16:19:15 #100
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_82501156
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 16:16 schreef Bastard het volgende:
Oh niet? Nee laat dan maar, geen tijd om te spitten
Maar wat bedoel je dan eigenlijk? Dat Michielos helemaal niet jarig is op de datum dat hij zegt dat hij jarig is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')