abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 juni 2010 @ 10:23:33 #76
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_82484422
Stelletje huilies allemaal

Dit is waar we het voor doen, uit de goedheid van ons hart !
zzz
  dinsdag 8 juni 2010 @ 10:24:13 #77
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_82484442
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:16 schreef senesta het volgende:
Serieus? Jij leest de topics wel eens hier?
Over een sarcastisch ondertoontje gesproken zeg .
quote:
Misschien dat jullie in nummers in de minderheid zijn maar qua postgedrag overheersen jullie elk topic hier in TRU.
Ik denk niet dat dat zo is.
quote:
Weet je wat ik zo sneu vind? Dat TRU onderwerpen enorm leven maar dat mensen hier in TRU geen post meer durven zetten laat staan een topic openen.
Dat kan net zo goed andersom zo zijn. Ik had me ook kunnen laten wegjagen door gescheld, maar dat heb ik niet gedaan. Amos_ blijkbaar wel.
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
  dinsdag 8 juni 2010 @ 10:25:04 #78
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_82484468
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:21 schreef UncleScorp het volgende:
Met wat ik ondertussen over jou weet, weet ik genoeg
Blijkbaar niet.
pi_82484539
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:22 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ja boehoehoe, het is kenmerkend dat jij reageert op mijn post, ik heb geen namen genoemd maar jij vind dat ik je er nu bij schaar calimero.
Wat? Echt van de gekken dit. Ik heb je niet voor niets toen PM's gestuurd en hier in feedback gezeten.

Echt ongelofelijk dit. Bijna schijnheilig te noemen dit
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  dinsdag 8 juni 2010 @ 10:27:32 #80
31101 _Led_
pi_82484558
Typisch voorbeeldje van waar ik iemand wat leer, die daarna probeert het er maar niet meer over te hebben : [TRU-FB] Vol met constructieve kritiek.

Ik haal er dan maar mijn genoegdoening uit dat zo iemand nog eens wat leert over TRU-gerelateerde zaken. Mijn beloning is de vooruitgang van de mensheid zullen we maar denken.
zzz
  dinsdag 8 juni 2010 @ 10:29:12 #81
8372 Bastard
Persona non grata
pi_82484612
Het gaat de 'wetenschappers' hier ook niet om het onderwerp, daar geloof ik helemaal niks van.
Het gaat wel om het discusseren op zich, en het mensen in een hoekje drijven, 'uitlullen' om het platvloers te zeggen.
The truth was in here.
pi_82484662
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:27 schreef _Led_ het volgende:
Typisch voorbeeldje van waar ik iemand wat leer, die daarna probeert het er maar niet meer over te hebben : [TRU-FB] Vol met constructieve kritiek.

Ik haal er dan maar mijn genoegdoening uit dat zo iemand nog eens wat leert over TRU-gerelateerde zaken. Mijn beloning is de vooruitgang van de mensheid zullen we maar denken.
Er is al geantwoord op jouw liefdadigheidsinspanningen hoor ...
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 09:57 schreef Bastard het volgende:
Nu is het zo dat de mensen die de wetenschapskant aanhangen het erg nodig vinden om het plezier van de andere of de mening van de andere moeten ondermijnen. Denken dat ze een nobel doel dienen en daarmee aan de poten van TRU zagen.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_82484672
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:29 schreef Bastard het volgende:
Het gaat de 'wetenschappers' hier ook niet om het onderwerp, daar geloof ik helemaal niks van.
Het gaat wel om het discusseren op zich, en het mensen in een hoekje drijven, 'uitlullen' om het platvloers te zeggen.
Ga je gewoon lekker verder met generaliseren. Ik snap nu wel waar het vandaan komt dat ik door die users meteen werd aangevallen als "jullie"-groepje.

Ik kwam hier niet om mensen weg te lullen maar omdat ik het altijd interessante onderwerpen vind maar gewoon zelf nogal sceptisch ben. Als ik mensen onderuit wil halen dan was ik hier wel meer te vinden en liet ik me niet wegzetten of wel soms?
  dinsdag 8 juni 2010 @ 10:30:46 #84
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_82484677
Toch ook grappig dat in dit soort discussies bijna altijd mediaconsument wel weer ter sprake komt !

Da's wel een hele prestatie van hem dat er maanden later nog over hem gepraat wordt. Nee, hij is absoluut niet 'uit het oog, uit het hart'
  dinsdag 8 juni 2010 @ 10:32:35 #85
8372 Bastard
Persona non grata
pi_82484743
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:30 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Ga je gewoon lekker verder met generaliseren. Ik snap nu wel waar het vandaan komt dat ik door die users meteen werd aangevallen als "jullie"-groepje.

Ik kwam hier niet om mensen weg te lullen maar omdat ik het altijd interessante onderwerpen vind maar gewoon zelf nogal sceptisch ben. Als ik mensen onderuit wil halen dan was ik hier wel meer te vinden en liet ik me niet wegzetten of wel soms?
Man ik heb het helemaal niet eens over jouw, voeg jezelf er toch niet steeds bij!
Ik spreek een aantal users aan ja dat klopt, maar ik bedoel jouw er niet mee, zo beter?
Sterker nog, van jouw kom ik meer constructieve posts tegen, open posts, geintresseerde posts, hier en op BNW.
The truth was in here.
  Moderator dinsdag 8 juni 2010 @ 10:33:43 #86
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_82484774
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:23 schreef _Led_ het volgende:
Stelletje huilies allemaal

Dit is waar we het voor doen, uit de goedheid van ons hart !

Je doet het alleen om te zieken en goedkoop te scoren Led, niet meer en niet minder. Het zou je sieren als je gewoon eens eerlijk zou zijn
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:27 schreef _Led_ het volgende:

We hebben het hier nu helemaal niet over astrologie. Dat er mensen zijn die geloven dat de planeten daadwerkelijk invloed uitoefenen dat geloof ik meteen hoor, er zijn ook mensen die nog steeds werken met de echte standen van de planeten in de sterrenbeelden maar dat is in verhouding maar een hele kleine groep.

Maar eigenlijk zie je jezelf dus meer als het overtuigd type die zijn poot tussen elke deur probeert te steken om mensen zijn ware zienswijze op te dringen?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_82484793
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:32 schreef Bastard het volgende:

[..]

Man ik heb het helemaal niet eens over jouw, voeg jezelf er toch niet steeds bij!
Ik spreek een aantal users aan ja dat klopt, maar ik bedoel jouw er niet mee, zo beter?
Sterker nog, van jouw kom ik meer constructieve posts tegen, open posts, geintresseerde posts, hier en op BNW.
Maar ik begreep het verkeerd...

Punt is wel dat wat ik aangeef ook gebeurd, ongeacht waar de schuld in de oorsprong ligt. Mensen die nieuw zijn maar sceptisch worden al snel geschaard onder een groepje.
pi_82484805
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:32 schreef Bastard het volgende:

[..]

slijmbal!
pi_82484811
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:30 schreef Amos_ het volgende:
Het gaat niet alleen over het zogezegde groepje sceptici ... het gaat over de manier van posten/reageren. Aan jou de keuze om jezelf daarin te generaliseren, persoonlijk vind ik van niet over het algemeen.
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_82484829
Hoe zit het nu eigenlijk met dat "waar 2 vechten hebben 2 schuld" verhaal wat eerst zo de hemel ingeprezen werd overigens
  dinsdag 8 juni 2010 @ 10:36:16 #91
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_82484865
"We moeten respect opbrengen voor elkaars ervaringen."

En als ik bijvoorbeeld een topic open over bandstemmen op mijn antwoordapparaat dan is het (ook volgens de mods) niet echt, maar ingesproken door een vriend van mij !
pi_82484893
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:34 schreef Amos_ het volgende:
Mensen die nieuw zijn maar sceptisch worden al snel geschaard onder een groepje.
Omgekeerd toch net zo goed ... je zei het zelf :
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 09:59 schreef Amos_ het volgende:
Ja, ga maar voorbij aan mijn post. Ga maar voorbij aan het feit dat je lieve groepje believers hier wel gewoon gerust een soort haatcampagne tegen iemand kan opzetten want ach, die gelooft niet in dit soort zaken maar is wel geinteresseerd.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 10:37:18 #93
31101 _Led_
pi_82484908
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:30 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Er is al geantwoord op jouw liefdadigheidsinspanningen hoor ...
[..]
Aha, dus om niemands plezier te vergallen moet ik accepteren dat Senesta doet alsof er enkel zijn persoonlijke uitleg bestaat van astrologie en mag ik er niet op wijzen dat een paar miljard mensen een andere uitleg aanhangen ?

Gewoon even zodat ik het goed begrijp - werkt dat dan ook de andere kant op, dat zodra ik ergens mijn visie op geef niemand in dat topic er meer op mag wijzen dat er ook andere visies op zijn ?
zzz
pi_82484962
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:37 schreef _Led_ het volgende:
Aha, dus om niemands plezier te vergallen moet ik accepteren dat Senesta doet alsof er enkel zijn persoonlijke uitleg bestaat van astrologie en mag ik er niet op wijzen dat een paar miljard mensen een andere uitleg aanhangen ?

Gewoon even zodat ik het goed begrijp - werkt dat dan ook de andere kant op, dat zodra ik ergens mijn visie op geef niemand in dat topic er meer op mag wijzen dat er ook andere visies op zijn ?
Kan het dan wel op een normale manier en niet zo :
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 09:24 schreef _Led_ het volgende:
..en dat is geloofwaardiger dan iemand die zegt dat de positie van de theekopjes in mijn moeders keukenkastje ten tijde van jouw geboorte verband houdt met jouw levensloop omdat...?
pi_82484969
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:34 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Het gaat niet alleen over het zogezegde groepje sceptici ... het gaat over de manier van posten/reageren. Aan jou de keuze om jezelf daarin te generaliseren, persoonlijk vind ik van niet over het algemeen.
Ik vind het persoonlijk niet eens trollen maar gewoon de andere kant van de medaille laten zien. Ik snap ook wel dat het niet leuk is om te lezen dat er een logische verklaring is voor spookjes en superkrachten maar dat wil toch niet zeggen dat het trollen is?

Er zijn mogelijke oplossingen die ik al 1000000x aangedragen heb maar in plaats van dat iemand het gebruikt vinden de mensen het veel leuker om hier keihard te janken over mensen die slechts hun levensbeeld posten over bekende TRU fenomenen:

- Zet het gvd in je openingspost. Dan krijg je enkel gelijkgestemden (KLAAAAAAAR!)
- Neem een fok abonnement zodat je users kan blokkeren als je zelf de ballen niet hebt om ze te negeren
- Zoek een ander forum

En nee dit si niet tegen unclescorp persoonlijk gericht maar tegen iedereen die er een heel probleem van maakt, heerlijk keihard wil klagen op bepaalde users zonder reden (maar zelf nog nooit fatsoenlijke posts gemaakt hebben) in plaats van dat deze personen zelf ook maar eens iets extra willen doen zodat het voorkomen kan worden.

Ik doe de moeite nog een keer. Sla dit op en copy paste het de volgende keer als je een topic in TRU wil maken:

"In deze thread wil ik met gelijkgestemden praten en discussieren over ervaringen en deze wisselen. Wetenschappelijke insteek is bij deze dus niet welkom en zal door de moderaters aangepakt worden"

Makkelijker kan niet. Veel plezier
  dinsdag 8 juni 2010 @ 10:39:30 #96
31101 _Led_
pi_82484976
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:33 schreef senesta het volgende:
Maar eigenlijk zie je jezelf dus meer als het overtuigd type die zijn poot tussen elke deur probeert te steken om mensen zijn ware zienswijze op te dringen?
Ik geloof dat je de zaken omdraait, jij deed alsof er enkel jouw visie bestaat - ik liet enkel zien dat er ook andere visies zijn.
En dan wil je doen alsof IK het enkel over 'mijn ware zienswijze' heb ?
zzz
  dinsdag 8 juni 2010 @ 10:41:16 #97
31101 _Led_
pi_82485032
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:39 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Kan het dan wel op een normale manier en niet zo :
[..]
Ik zie persoonlijk geen enkel verschil tussen die 2 beweringen, dat is exact waarom ik daarnaar vraag.
De hypocrisie vind ik juist dat er personen zijn die de ene bewering ridicuul vinden en de ander perfect aannemelijk, zonder aan te kunnen geven waarom.

Lekker makkelijk om te zeggen dat je de vraagstelling 'stom' vindt, dan heb je voor jezelf een excuus om geen antwoord te hoeven geven op een prima vraag.
zzz
  dinsdag 8 juni 2010 @ 10:41:54 #98
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_82485055
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:34 schreef Amos_ het volgende:
Punt is wel dat wat ik aangeef ook gebeurd, ongeacht waar de schuld in de oorsprong ligt. Mensen die nieuw zijn maar sceptisch worden al snel geschaard onder een groepje.
Klopt, ik kreeg daar in het begin zelfs een levenslange ban voor, omdat ik volgens sommigen 'het groepje' al tijden kende en/of een kloon was van een van de 'leden' van 'het groepje'.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 10:41:54 #99
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_82485056
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:13 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Kuch... Ik kon (vooral de eerste maanden) geen post plaatsen zonder een bende kutreacties te krijgen van mensen als Summers, maar vooral van mediaconsument met zijn paranoide waandenkbeelden over mij.
Nu lul je , jij loopt me overal achterna om me door mijn strot te duwen dat ik hallucineer of vooral
een psychische stoornis heb ipv iets spiritueels , ik kom hier puur over tru onderwerpen praten
en ben helemaal niet geinteresseert om jouw geloof aan te nemen , het lijkt wel of jullie iedereen de mond willen snoeren die iets TRU gerelateerds wilt vertellen onder het mom van
"ik ben sceptisch en heb een andere mening " daar zijn jullie ver voorbij ,
zo overtuigt van je eigen geloof dat "leven en laten leven " niet meer leeft bij jullie .
laf om telkens in een groepje te opereren en mensen die hier serieus posten , staan tenminste wel op eigen benen dus ipv klagen kan je beter in eigen boezem kijken .
Links en rechts noemt iedereen je zeikerd en dat komt vast omdat je dat ook gewoon doet .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Moderator dinsdag 8 juni 2010 @ 10:42:09 #100
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_82485065
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:37 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Je draait fijn weg van het oorspronkelijke punt he
Het zit wel goed met je ...
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')