Heeft ze nodig, dit weekend wordt spannend. Net met het spuitje hooguit een halve ml. erin gekregen, de rest dronk ze echt niet. En ze zoekt nauwelijks bij Limoentje, ze ligt er maar wat bij te slapen. Of te mopperen. Wat op zich niet gek is als je een mini dromedaris bent door het extra vocht wat ze heeft gekregen. Die bult doet pijn.quote:
Nou, daar is niks softie aan vind ik hoor, ik zou dat ook hebben... En dat arme ding met die bult vochtquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heeft ze nodig, dit weekend wordt spannend. Net met het spuitje hooguit een halve ml. erin gekregen, de rest dronk ze echt niet. En ze zoekt nauwelijks bij Limoentje, ze ligt er maar wat bij te slapen. Of te mopperen. Wat op zich niet gek is als je een mini dromedaris bent door het extra vocht wat ze heeft gekregen. Die bult doet pijn.
Ik probeer wel bij te flessen maar ze is nog zo klein... daar kun je niet veel aan rommelen, als poesje niet wil drinken dan houdt het snel op. En ik blijf zo'n klein ding niet op en neer slepen naar de DA.
Als het niet wil dan wil het niet. En dat is treurig en tragisch maar als je een paar daagjes oud bent dan loopt het soms zo. Maar de zakdoekjes liggen alweer op de kraamkamer, softie die ik ben.
Is het ook. En je bent dan zo machteloos. Je plaagt het beestje met wat je wel doet en je plaagt het met wat je niet doet.quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heeft ze nodig, dit weekend wordt spannend. Net met het spuitje hooguit een halve ml. erin gekregen, de rest dronk ze echt niet. En ze zoekt nauwelijks bij Limoentje, ze ligt er maar wat bij te slapen. Of te mopperen. Wat op zich niet gek is als je een mini dromedaris bent door het extra vocht wat ze heeft gekregen. Die bult doet pijn.
Ik probeer wel bij te flessen maar ze is nog zo klein... daar kun je niet veel aan rommelen, als poesje niet wil drinken dan houdt het snel op. En ik blijf zo'n klein ding niet op en neer slepen naar de DA.
Als het niet wil dan wil het niet. En dat is treurig en tragisch maar als je een paar daagjes oud bent dan loopt het soms zo. Maar de zakdoekjes liggen alweer op de kraamkamer, softie die ik ben.
Hoe lastig het ook is maar gewoon de natuur zn gang laten gaan inderdaad. Helpen waar je kan maar ook niet too much. Als het er niet in zitquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is het ook. En je bent dan zo machteloos. Je plaagt het beestje met wat je wel doet en je plaagt het met wat je niet doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ach nee het beestje, hopen maar dat ze zacht inslaapt als dat perse moetquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:02 schreef Cat22 het volgende:
Gaat niet goed met Olijfje.![]()
![]()
Ze wordt steeds suffer en slapper en is de 4 gram die ze bij de DA erbij kreeg alweer kwijt.
Gelukkig moppert ze nu niet meer dus hopelijk heeft ze geen pijn. Dadelijk nog eens proberen of er iets van melk ingaat maar ik ben bang dat ze de nacht niet gaat halen.Maar dan heeft ze wel een zachte dood, langzaam wegslapen terwijl je lekker warm bij moeder, broer en zus ligt.
Die het super doen, Anna heeft er 11 gram bij gedronken en Tom een overweldigende 18 gram. Die gaat hard richting de 200 gram en dat hoort hij pas over een week te halen.
Ik weet precies wat je bedoelt en dat hoop ik zelf ook.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:09 schreef Greys het volgende:
Ow, Olijfje![]()
Dan hoop ik maar dat het dan snel over is, als het dan echt niet luktJe snapt wel dat ik dat goed bedoel he?
quote:
Net thuis... en Olijfje is overleden.quote:
Oh bah... Echt kut... En natuurlijk is het fijn voor haar dat het zo is gegaan (en bij haar familie), maar het blijft kut... Dikke KUS voor jou meid, en sterktequote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Net thuis... en Olijfje is overleden.![]()
![]()
![]()
![]()
Niet geheel onverwacht, want zo apathisch als ze om half 7 was, daarvan verwachtte ik eigk geen verbetering meer. En gelukkig is het snel gegaan, al geloof ik niet dat ze al lang dood was toen ik thuis kwam. Ze lag nog heel knus bij de rest van het nestje, maar wat een verschil, zo´n klein stil lijfje en twee dikke wriemelende drinkende kittens.![]()
Maar het is goed zo. Natuurlijk is het niet goed dat zo´n kleintje overlijdt, maar liever dat ze dan in 1 dag achteruit hollen dan dat het zo´n lijdensweg wordt als bij rooie Mikan.
Maar evengoed: SHIT!![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Niet geheel onverwacht, want zo apathisch als ze om half 7 was, daarvan verwachtte ik eigk geen verbetering meer. En gelukkig is het snel gegaan, al geloof ik niet dat ze al lang dood was toen ik thuis kwam. Ze lag nog heel knus bij de rest van het nestje, maar wat een verschil, zo´n klein stil lijfje en twee dikke wriemelende drinkende kittens.![]()
Maar het is goed zo. Natuurlijk is het niet goed dat zo´n kleintje overlijdt, maar liever dat ze dan in 1 dag achteruit hollen dan dat het zo´n lijdensweg wordt als bij rooie Mikan.
Niks, nada, noppes. Die was happy me te zien en lag languit zodat de andere twee konden drinken. Wat ze ook lustig deden.quote:
EENSCHquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:50 schreef Cat22 het volgende:
MAAR MAG MIJN VOLGENDE NESTJE AUB EEN NESTJE ZIJN WAT HET GEWOON GOED DOET JA!?![]()
Dat moest er even uit.
Maar nu heb ik het wel maar gehad. Als ze nog geleefd had dan had ik nu met haar de nacht in gemoeten....quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat lijkt me dat akelig thuiskomen; eiks verwacht je het...maar toch, dat moment dat het toch waar blijkt te zijn.
Bah
pacman bestaat vandaag 30 jaar, en je kan met het google logo pacman spelenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:46 schreef Cat22 het volgende:
Komt wel goed hoor. *waterig glimlachje*
Het hakt er minder in als bij Mikan. Maar ja, daar heb ik dan ook drie weken mee getobt en zou het kitten zijn dat bij mij bleef wonen. Maar ik zit nu ook met tranende oogjes, net als een paar uur geleden toen ik al het gevoel had dat het de laatste keer zou zijn dat ik Olijfje levend zou zien.
Geen idee wat er met de kleine meid aan de hand was, maar blijkbaar was er toch iets mis waardoor ze opeens niet meer dronk. Dus tja, dan gaan we ons nu richten op haar twee nestgenootjes die het prima doen op dit moment. Is ook minder werk voor Limoentje en haar tienerlijfje.
Nu effe (lang) afleiding zoeken voor ik ga slapen. Want dat gaat nu niet meteen lukken natuurlijk.
Wehehehehe!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
pacman bestaat vandaag 30 jaar, en je kan met het google logo pacman spelen
[/afleiding]
+ 1quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:50 schreef Cat22 het volgende:
MAAR MAG MIJN VOLGENDE NESTJE AUB EEN NESTJE ZIJN WAT HET GEWOON GOED DOET JA!?![]()
Dat moest er even uit.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[/afleiding]
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 00:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wehehehehe!
Of ik kan That 70's show kijken.
ik vind het wel prachtig dat nu.nl als nieuws brengt dat pacman eigenlijk voor vrouwen was ontwikkeld...quote:
Schitterende actie van Google inderdaad.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:57 schreef DeZwabber het volgende:
Da's ook weer waar.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar nu heb ik het wel maar gehad. Als ze nog geleefd had dan had ik nu met haar de nacht in gemoeten....
Dit dus.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:40 schreef Ingetje79 het volgende:
Cat....goffer....ook al is het "het beste", toch zit ik hier met traanoogjes
Anaquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:43 schreef camaron het volgende:
nou zeg, wat sneu weer. Vervelend voor je Cat.
Maar nu kan je je concentreren om Tom en Anna.
Ana wordt het NIET.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tom en Anna doen het gelukkig prima. Anna zit mooi op schema met haar 140 gram terwijl Tom al 210 gram weegt. Het verschil tussen die twee is dan ook duidelijk te zien. Moet ik nog gaan opletten dat Anna wel aan haar trekken komt. Maar volgens mij is ze vinnig zat.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Luna, Limoentje.. what's in a name.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Op die onderste foto lijkt ze echt op Luna
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:12 schreef Cat22 het volgende:
Laat mij maar veilig liggen bij mamma (Anna)
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:41 schreef Cat22 het volgende:
Net een mailtje van Redcat, dit seizoen zijn al 200kittens binnen gekomen! Noodkreet voor opvang, want dit redden ze niet.
Maar ik ben niet van plan weeskinders bij Limoentje te duwen, die heeft nog stress zat en zo'n handig ervaren moedertje is die meid ook nog niet. Flessekinders lukt niet ivm werk en is sowieso niks voor mij (gezien eerdere ervaringen ga ik daar niet aan beginnen). Ik heb wel mijn woonkamer aangeboden als verblijfplaats voor kittens die zelf eten en nog een paar weekjes gastgezin nodig hebben. Dus wie weet wordt het topic nog uitgebreid. Al zijn verreweg de meeste kittens die binnen komen juist de flessekindjes.
quote:
Och Cat een paar dagen haast niet op het internet en dan dit.....quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:38 schreef Cat22 het volgende:
Onder een spoiler: foto's die ik gisteravond nog van Olijfje gemaakt heb.Och dat kleine liefieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tom en Anna doen het gelukkig prima. Anna zit mooi op schema met haar 140 gram terwijl Tom al 210 gram weegt. Het verschil tussen die twee is dan ook duidelijk te zien. Moet ik nog gaan opletten dat Anna wel aan haar trekken komt. Maar volgens mij is ze vinnig zat.
![]()
Tom is enorm zeg!
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
Das echt geweldig!quote:Op zondag 23 mei 2010 16:41 schreef Cat22 het volgende:
Warm dagje vandaag en slapende kinders. Slapen is goed en fijn maar ik had ze de hele dag niet zien drinken.![]()
Stress ende paniek bij dit vogeltje natuurlijk weer.Net hield ik het niet meer uit (normaliter weeg ik ze alleen 's avonds tenzij vaker nodig) dus net werd Anna op de weegschaal gezet: 15 gram erbij.
Toen Tom ook maar even gedaan: een kleine 20 gram.
![]()
Laat die kinders maar schuiven.
Ja, maar dan nog.... ook als je enorm je best doet gaat er soms iets fout.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:25 schreef Cat22 het volgende:
De schrik blijft altijd, bij elk nestje tot ze een week of 3 zijn en tegen zelf eten aan zitten.
Het blijven toch kinders die een moeilijke start hebben. Al zie je dat Limoentje nu al een stukje minder spichtig is. Haar ruggengraatje is ook minder voelbaar.
Ja. Graag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |