Heeft ze nodig, dit weekend wordt spannend. Net met het spuitje hooguit een halve ml. erin gekregen, de rest dronk ze echt niet. En ze zoekt nauwelijks bij Limoentje, ze ligt er maar wat bij te slapen. Of te mopperen. Wat op zich niet gek is als je een mini dromedaris bent door het extra vocht wat ze heeft gekregen. Die bult doet pijn.quote:
Nou, daar is niks softie aan vind ik hoor, ik zou dat ook hebben... En dat arme ding met die bult vochtquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heeft ze nodig, dit weekend wordt spannend. Net met het spuitje hooguit een halve ml. erin gekregen, de rest dronk ze echt niet. En ze zoekt nauwelijks bij Limoentje, ze ligt er maar wat bij te slapen. Of te mopperen. Wat op zich niet gek is als je een mini dromedaris bent door het extra vocht wat ze heeft gekregen. Die bult doet pijn.
Ik probeer wel bij te flessen maar ze is nog zo klein... daar kun je niet veel aan rommelen, als poesje niet wil drinken dan houdt het snel op. En ik blijf zo'n klein ding niet op en neer slepen naar de DA.
Als het niet wil dan wil het niet. En dat is treurig en tragisch maar als je een paar daagjes oud bent dan loopt het soms zo. Maar de zakdoekjes liggen alweer op de kraamkamer, softie die ik ben.
Is het ook. En je bent dan zo machteloos. Je plaagt het beestje met wat je wel doet en je plaagt het met wat je niet doet.quote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heeft ze nodig, dit weekend wordt spannend. Net met het spuitje hooguit een halve ml. erin gekregen, de rest dronk ze echt niet. En ze zoekt nauwelijks bij Limoentje, ze ligt er maar wat bij te slapen. Of te mopperen. Wat op zich niet gek is als je een mini dromedaris bent door het extra vocht wat ze heeft gekregen. Die bult doet pijn.
Ik probeer wel bij te flessen maar ze is nog zo klein... daar kun je niet veel aan rommelen, als poesje niet wil drinken dan houdt het snel op. En ik blijf zo'n klein ding niet op en neer slepen naar de DA.
Als het niet wil dan wil het niet. En dat is treurig en tragisch maar als je een paar daagjes oud bent dan loopt het soms zo. Maar de zakdoekjes liggen alweer op de kraamkamer, softie die ik ben.
Hoe lastig het ook is maar gewoon de natuur zn gang laten gaan inderdaad. Helpen waar je kan maar ook niet too much. Als het er niet in zitquote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is het ook. En je bent dan zo machteloos. Je plaagt het beestje met wat je wel doet en je plaagt het met wat je niet doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ach nee het beestje, hopen maar dat ze zacht inslaapt als dat perse moetquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:02 schreef Cat22 het volgende:
Gaat niet goed met Olijfje.![]()
![]()
Ze wordt steeds suffer en slapper en is de 4 gram die ze bij de DA erbij kreeg alweer kwijt.
Gelukkig moppert ze nu niet meer dus hopelijk heeft ze geen pijn. Dadelijk nog eens proberen of er iets van melk ingaat maar ik ben bang dat ze de nacht niet gaat halen.Maar dan heeft ze wel een zachte dood, langzaam wegslapen terwijl je lekker warm bij moeder, broer en zus ligt.
Die het super doen, Anna heeft er 11 gram bij gedronken en Tom een overweldigende 18 gram. Die gaat hard richting de 200 gram en dat hoort hij pas over een week te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |