Ik weet precies wat je bedoelt en dat hoop ik zelf ook.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:09 schreef Greys het volgende:
Ow, Olijfje![]()
Dan hoop ik maar dat het dan snel over is, als het dan echt niet luktJe snapt wel dat ik dat goed bedoel he?
quote:
Net thuis... en Olijfje is overleden.quote:
Oh bah... Echt kut... En natuurlijk is het fijn voor haar dat het zo is gegaan (en bij haar familie), maar het blijft kut... Dikke KUS voor jou meid, en sterktequote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Net thuis... en Olijfje is overleden.![]()
![]()
![]()
![]()
Niet geheel onverwacht, want zo apathisch als ze om half 7 was, daarvan verwachtte ik eigk geen verbetering meer. En gelukkig is het snel gegaan, al geloof ik niet dat ze al lang dood was toen ik thuis kwam. Ze lag nog heel knus bij de rest van het nestje, maar wat een verschil, zo´n klein stil lijfje en twee dikke wriemelende drinkende kittens.![]()
Maar het is goed zo. Natuurlijk is het niet goed dat zo´n kleintje overlijdt, maar liever dat ze dan in 1 dag achteruit hollen dan dat het zo´n lijdensweg wordt als bij rooie Mikan.
Maar evengoed: SHIT!![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Net thuis... en Olijfje is overleden.![]()
![]()
![]()
![]()
Niet geheel onverwacht, want zo apathisch als ze om half 7 was, daarvan verwachtte ik eigk geen verbetering meer. En gelukkig is het snel gegaan, al geloof ik niet dat ze al lang dood was toen ik thuis kwam. Ze lag nog heel knus bij de rest van het nestje, maar wat een verschil, zo´n klein stil lijfje en twee dikke wriemelende drinkende kittens.![]()
Maar het is goed zo. Natuurlijk is het niet goed dat zo´n kleintje overlijdt, maar liever dat ze dan in 1 dag achteruit hollen dan dat het zo´n lijdensweg wordt als bij rooie Mikan.
Maar evengoed: SHIT!![]()
Niks, nada, noppes. Die was happy me te zien en lag languit zodat de andere twee konden drinken. Wat ze ook lustig deden.quote:
EENSCHquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:50 schreef Cat22 het volgende:
MAAR MAG MIJN VOLGENDE NESTJE AUB EEN NESTJE ZIJN WAT HET GEWOON GOED DOET JA!?![]()
Dat moest er even uit.
Maar nu heb ik het wel maar gehad. Als ze nog geleefd had dan had ik nu met haar de nacht in gemoeten....quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat lijkt me dat akelig thuiskomen; eiks verwacht je het...maar toch, dat moment dat het toch waar blijkt te zijn.
Bah
pacman bestaat vandaag 30 jaar, en je kan met het google logo pacman spelenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:46 schreef Cat22 het volgende:
Komt wel goed hoor. *waterig glimlachje*
Het hakt er minder in als bij Mikan. Maar ja, daar heb ik dan ook drie weken mee getobt en zou het kitten zijn dat bij mij bleef wonen. Maar ik zit nu ook met tranende oogjes, net als een paar uur geleden toen ik al het gevoel had dat het de laatste keer zou zijn dat ik Olijfje levend zou zien.
Geen idee wat er met de kleine meid aan de hand was, maar blijkbaar was er toch iets mis waardoor ze opeens niet meer dronk. Dus tja, dan gaan we ons nu richten op haar twee nestgenootjes die het prima doen op dit moment. Is ook minder werk voor Limoentje en haar tienerlijfje.
Nu effe (lang) afleiding zoeken voor ik ga slapen. Want dat gaat nu niet meteen lukken natuurlijk.
Wehehehehe!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
pacman bestaat vandaag 30 jaar, en je kan met het google logo pacman spelen
[/afleiding]
+ 1quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:50 schreef Cat22 het volgende:
MAAR MAG MIJN VOLGENDE NESTJE AUB EEN NESTJE ZIJN WAT HET GEWOON GOED DOET JA!?![]()
Dat moest er even uit.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
pacman bestaat vandaag 30 jaar, en je kan met het google logo pacman spelen
[/afleiding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |