wat????quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:46 schreef -Engel- het volgende:
[..]
wat????wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Netsplitter op 30-07-2010 14:40:57 ]
Heb je tape?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nope, ma, pa, zussen+partners en dan nog het geweldige trio (hoe ga ik ervoor zorgen dat mijn lieve nichtjes niet de tent afbreken???)
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
idd
Ga je ook mee naar de Malta-meet????![]()
Barbusse heeft ons cocktails en tapas beloofd
Natuurlijkquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
idd
Heb binnenkort een Parijsmeet, veel toffer.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
idd
Weet ikquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:47 schreef Lily-Ella het volgende:
Hij zal in zijn nopjes zijn met een naamtopic
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb binnenkort een Parijsmeet, veel toffer.
zodra ik geld (lees: een baan) heb.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
idd
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb binnenkort een Parijsmeet, veel toffer.
quote:
too late too Spät....jammer johquote:
Hard doorwerken dan hequote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:51 schreef vencodark het volgende:
[..]Alleen best op een lastig moment aangezien ik nog veel moet doen. Maar als ik me er echt toe zet, levert het geen problemen op.
Dat merk ik.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
too late too Spät....jammer joh![]()
Ik heb weer een topic geopend
Doe eens niet zo nerderigquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:52 schreef Graseter het volgende:
Waarom is mijn CPU gebruik 0%Ik heb best veel programma's aan staan.
wekker morgen om 7:00 zettenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:51 schreef vencodark het volgende:
[..]Alleen best op een lastig moment aangezien ik nog veel moet doen. Maar als ik me er echt toe zet, levert het geen problemen op.
Ow...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, keihard! Het is maar 4 dagen, maar mogelijk wel de 4 dagen voor mijn tentamen.
Heb ik nooit zelden.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:54 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ow...maar wel een goede afleiding voor de tentamenstress..
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:52 schreef Graseter het volgende:
Waarom is mijn CPU gebruik 0%Ik heb best veel programma's aan staan.
Indd. ik las zijn post en ik dacht letterlijk: care..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
momenteel is het gros wat in dit topic zit V... die vinden dat niet interessant
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb ik nooit zelden.Moet alles nog gaan leren.
quote:Op 18-05-2010 11:56 schreef Hupke
Ik begrijp wel waarom krea op je valt!
Naar bed, naar bed, zei Duimelot. = de duimquote:
toen ik nog jong en naief wasquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:07 schreef vencodark het volgende:
[..]
Naar bed, naar bed, zei Duimelot. = de duim
Eerst nog wat eten, zei Likkepot. = de wijsvinger
Waar kan ik dat vinden? zei Lange Jan. = de middelvinger
In grootmoeders kastje, zei Ringeling. = de ringvinger
Dat zal ik verklappen, zei 't Kleine ding. = de pink
![]()
Vroegâh.
Verstandig!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:09 schreef Duimelot het volgende:
maar is dus niets te beleven hier merk ik al
ga ik er maar weer vandoor
Het is de TTquote:
Was even aan het pittenquote:
* gokt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
tsja....mijn pc...staat niet handig....zo kan ik geen tv kijken....
Saw deel 453?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:16 schreef krengetje het volgende:
[..]
Heb vanmiddag trouwens weer zo'n heerlijk ziekelijke film gekeken
Oorlogsfilm?quote:
Dat weet ik welquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zolang je maar weet hoe ze eruit zien.
Vertel ons maar... wat = watquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik wel
Maar ik wil ook qua inhoud wat leren
Bron lezen is niet zo moeilijk hequote:
Heb je geen last van je kont bij het zitten?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:28 schreef Kreator het volgende:
Zo. Uitgebeund voor vandaag. 50 euro verdiend voor een klein uurtje werk.
Vrouw van 55 met een kapitaal appartement, met meer geld op de lopende rekening dan ik in m'n leven zal verdienen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:31 schreef FireFox1 het volgende:
Heb je geen last van je kont bij het zitten?
Het gaat.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:32 schreef -Engel- het volgende:
Hi Krea.... hoe is het met stoppen met roken??
Ik steek er nog 1 tje opquote:
Ben je ergens blij mee?quote:
quote:
quote:
Plus ik zit buiten met een wijntjequote:
No, but I am happyquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ben je ergens blij mee?
Got lucky last night?
De kleyne geneuchtens des levensch, lieverdquote:
Will do, dearquote:
Ehm... Niets?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Will do, dearMorgen vrij, wat zal ik eens gaan doen?
Hoi lieverd!quote:
Jij zit echt barstends vol goede ideeën vandaag!quote:
Begin maar ergens overquote:
Vergeet de vakantie nietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Welkom bij het hoi -en adoratietopic.
genietenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij zit echt barstends vol goede ideeën vandaag!Genieten
Niets doen
ow hahaha, oke leuk!!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Welkom bij het hoi -en adoratietopic.
Das wel eens lekker jaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:53 schreef Delan het volgende:
[..]
neuh, ben leeg in mn hoofd, ook wel s lekker trouwens
En dat ga ik morgen hier doen denk ikquote:
Nog 2 en een halve week!quote:
woooooooooow dat ziet er goed uit, dat is nog s genieten zeg!!!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dat ga ik morgen hier doen denk ik![]()
[ afbeelding ]
Btw, werk je nu in Malta of alleen tijdelijk daar gaan wonen? Heb ff gemist hoe het zit.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nog 2 en een halve week!* Barbusse bijt nagels
En dan komt ze?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
nog 3 maandenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb het pieker-stokje van je over genomenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:56 schreef Delan het volgende:
[..]
eens een keertje wat anders dan piekeren
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:55 schreef Delan het volgende:
[..]
woooooooooow dat ziet er goed uit, dat is nog s genieten zeg!!!
quote:The Quarterdeck Cocktail & Wine bar might well be it. With it’s own identity, stylish nautical theme and large terrace overlooking the yacht marina, the Quarterdeck is the place to be seen in. Lively and smart, it hits the right note with artfully prepared platters and luscious flavored wines.
Bar Servers: Wines/ Cocktails/ Aperitifs / Platters
.
Ik blijf hier totdat het mij niet meer bevalt. Alles wat ik heb past in 1 koffer en handbagagequote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Btw, werk je nu in Malta of alleen tijdelijk daar gaan wonen? Heb ff gemist hoe het zit.
Ja.quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:03 schreef Samzz het volgende:
Fuckin kut msn
Hij meldt me de hele tijd automatisch aan, terwijl ik dat niet eens aangevinkt heb
Wie komt er dan?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zwitsers meisjequote:
En dat is....? Je nieuwe vlam ofzo?quote:
quote:
vliegtuig pakken en naar NL >> lees Amersfoort komen....quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Will do, dearMorgen vrij, wat zal ik eens gaan doen?
Vorige week was het nog Amerikaquote:
Nieuwe oude vlam. Lang verhaalquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En dat is....? Je nieuwe vlam ofzo?
ik heb dat niet meegekregen denk ik
niet doen lieverd!!! niet doen!!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 20:57 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik heb het pieker-stokje van je over genomen
Daar wil ik ook wonenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:08 schreef Samzz het volgende:
Spiderman I
[..]
Vorige week was het nog Amerika
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]
vliegtuig pakken en naar NL >> lees Amersfoort komen....
Dat heb ik wel verdiend na het topicjagen
Kom je nauwelijks binnen als emigrantquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:08 schreef Graseter het volgende:
[..]
Daar wil ik ook wonenMaar Sealand is zo epic.
Enschede mag ookquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Ik heb lang genoeg in Amersfoort gezeten, heb daar niks te zoeken. Sorry, maar te veel kans op drama voor mij in die stad
oke ...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee. Ik heb lang genoeg in Amersfoort gezeten, heb daar niks te zoeken. Sorry, maar te veel kans op drama voor mij in die stad
quote:
Sorryquote:
Daar komt mijn familie (nou ja, de helft) vandaanquote:
Nog meer reden om een keer te komenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
SorryMaar het is echt zo
![]()
[..]
Daar komt mijn familie (nou ja, de helft) vandaan
Ik heb geen idee of en wanneer ik terug ben in NLquote:
Bye Samzzquote:
Waar niet? Sealandquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom je nauwelijks binnen als emigrantDat is wel jammer.
Ben ik dom als ik zeg dat ik geen idee heb waar jullie het over hebben?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:21 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maar Sealand is koel! Daar wonen 3 mensen ofzo
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben ik dom als ik zeg dat ik geen idee heb waar jullie het over hebben?
Fuck thatquote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:29 schreef STING het volgende:
[..]
Dit is het antwoordapparaat van [Singles]. We zijn er even niet. *piep*.
Ik ook.quote:
Vertel, VERTEL!quote:
Laat een berichtje achter in het topicquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:29 schreef STING het volgende:
[..]
Dit is het antwoordapparaat van [Singles]. We zijn er even niet. *piep*.
Ah, kijk, er is hoop voor je gevoel voor humorquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ook.
STING; dit vond ik een leuk grapje
Of voor jouw grapjes!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:31 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, kijk, er is hoop voor je gevoel voor humor
Dank je, alleen nu niet voor in the mood.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:31 schreef vencodark het volgende:
Btw, STING: er is een documentaire over de Jodenvervolging in België. Op België 1. Wat voor jou?
Ah, snap hm.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:33 schreef STING het volgende:
[..]
Dank je, alleen nu niet voor in the mood.
Bankhangen met South Park
Mijn grapjes zijn altijd met zorg en liefde ambachtelijk bereid en zijn van het hoogste niveau, dus.quote:
Ik ben aan het werk en er waren toestanden en toen mocht ik heel Belangrijk en Interessant doen, en nu zitten we gewoon weer chips te etenquote:
Jij zit het wel te kijken?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ah, snap hm.South Park is altijd leuk.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:34 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk en er waren toestanden en toen mocht ik heel Belangrijk en Interessant doen, en nu zitten we gewoon weer chips te eten
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:33 schreef STING het volgende:
[..]
Dank je, alleen nu niet voor in the mood.
Bankhangen met South Park
Potverdikkie, doe eens gewoonquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:33 schreef Barbusse het volgende:
MAAR VERTEL DAN L_E! IK POEP BIJNA IN MIJN BROEK VAN SSSSPANNINGGG!!!!![]()
Mijn pa kwam het toevallig tegen.quote:
:kuch:quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:33 schreef STING het volgende:
[..]
Mijn grapjes zijn altijd met zorg en liefde ambachtelijk bereid en zijn van het hoogste niveau, dus.
Wrom?quote:
Omdat ik de enige wil zijn die hysterisch en theatraal doet.quote:
Oei, dat is wel heel vervelend ja.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:39 schreef krengetje het volgende:
[..]
Naja.. kan niet langer dan een half uur zittendan moet ik even lopen/liggen
OMGquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:39 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Omdat ik de enige wil zijn die hysterisch en theatraal doet.
Het zit in mijn bloed, laat me!
Onsteking in mn rugquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:41 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
En, wat is de diagnose en de prognose?
Hehe. Zo maak je weer wat mee op je werkquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:34 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk en er waren toestanden en toen mocht ik heel Belangrijk en Interessant doen, en nu zitten we gewoon weer chips te eten
Hij noemt me meisjequote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
OMGJij hebt nog heel wat te leren, meisje
Diclofenac? Wel kut zegquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:41 schreef krengetje het volgende:
[..]
Onsteking in mn rugVoorgeschreven: pillen en rust
Ik leef voor die momenten, ik ga er straks 1 van de trap af duwen denk ik, collumfractuur: here we come!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe. Zo maak je weer wat mee op je werk
Haha. Veel plezierquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:43 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik leef voor die momenten, ik ga er straks 1 van de trap af duwen denk ik, collumfractuur: here we come!
Ga even zitten en maak aantekeningen terwijl je toe kijkt, jongedamequote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:42 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Hij noemt me meisje![]()
En geen mevrouw![]()
Zoals de gewoonte is lately
Hadden ze het vanmorgen op de radio over ja. Guus voorspeld (op aanvraag van Giel Beelen) dat het nummer op 1 blijft staan tot ongeveer 20 juni.quote:
Als het posten hier stil valt, lijken velen te denken dat het youtubelinkjestijd is.quote:
Ik kwam het net bij een vriendinnetje tegenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hadden ze het vanmorgen op de radio over ja. Guus voorspeld (op aanvraag van Giel Beelen) dat het nummer op 1 blijft staan tot ongeveer 20 juni.
Ben je nou nog steeds ziek?quote:
Mannenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:04 schreef Graseter het volgende:
[..]
Alleen verkouden, veel kuchen en hoofdpijn
och arme....quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:04 schreef Graseter het volgende:
[..]
Alleen verkouden, veel kuchen en hoofdpijn
Pardon?quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:08 schreef vencodark het volgende:
Ik ga afsluiten! Maar ik wil eerst dit nog ff kwijt: dit was ongeveer het saaiste Singlestopic in de geschiedenis van Singlestopics.![]()
Het grapje van STING was het hoogtepunt! (wat ik overigens niet nadelig bedoeld is voor STING).
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:08 schreef vencodark het volgende:
Ik ga afsluiten! Maar ik wil eerst dit nog ff kwijt: dit was ongeveer het saaiste Singlestopic in de geschiedenis van Singlestopics.![]()
Het grapje van STING was het hoogtepunt! (wat ik overigens niet nadelig bedoeld is voor STING).
Echte mannen nietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:09 schreef krengetje het volgende:
[..]
Als ze hun dikke teen hebben gestoten gaan ze al dood
Hierquote:
* JoeBravo houd z'n handen naar benedenquote:
U riep?quote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:13 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
* JoeBravo houd z'n handen naar beneden
quote:
FF woont daarquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Want als je daar woont, dan moet je wel! Je houdt geen 5 minuten stand tegen de woeste Amstelveense natuur!
definieer "echt".quote:
Dus dat maakt Amstelveen de plaats voor echte mannen?quote:
Scherp!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus dat maakt Amstelveen de plaats voor echte mannen?Ergo: als hij verhuisd is hij geen echte man meer?
Overal waar hij heen gaat wonen echte mannen.. op zn minst 1quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus dat maakt Amstelveen de plaats voor echte mannen?Ergo: als hij verhuisd is hij geen echte man meer?
Die onverschilligheid vinden ze juist zo sexy. Maar oh wee als je je zo gedraagt tegenover henquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:15 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
definieer "echt".![]()
Ik ga wat mij betreft niet door voor een doorsnee "echte man". En dat boeit me niks overigens.
Echt?.. euh.. met piemel, lief zijn enzquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:15 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
definieer "echt".![]()
Ik ga wat mij betreft niet door voor een doorsnee "echte man". En dat boeit me niks overigens.
als je het zo ruim ziet, ja dan ben ik een echte manquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:18 schreef krengetje het volgende:
[..]
Echt?.. euh.. met piemel, lief zijn enz
o dat is het probleem dus.....quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:17 schreef krengetje het volgende:
[..]
Overal waar hij heen gaat wonen echte mannen.. op zn minst 1
En niet miepen als je je hebt gestoten ofzo hequote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:18 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
als je het zo ruim ziet, ja dan ben ik een echte man
En zijn ze overal te vindenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:18 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En zijn ze overal te vindenDus ik begrijp de vraag waar ze zijn niet helemaal. Zulks een vrouw
Je wist het niet zeker?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
o dat is het probleem dus.....
zag trouwens wel een lekkertje op de fiets voorbij crossen...zag eruit als een man
omdat je een piemel hebt en eventueel lief kan zijnquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:18 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
niks "eventueel"quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
omdat je een piemel hebt en eventueel lief kan zijn![]()
oke
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:19 schreef -Engel- het volgende:
[..]
o dat is het probleem dus.....
zag trouwens wel een lekkertje op de fiets voorbij crossen...zag eruit als een man
Of gefloten?quote:
jawel... maar hij ging zo snel....dat ik maar 2 seconden had om te keuren...quote:
jullie konden geen definitie geven net dus dan probeer je gewoon het tegenovergestelde te beweren en dan kom je er ookquote:
jaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
wat moet ik roepen dan????
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE LEKKER DING!!!! <<< zoiets???
dat is vaak wel het meest effectiefquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
wat moet ik roepen dan????
HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE LEKKER DING!!!! <<< zoiets???
Echt he...geen initiatief, geen inventiviteit....quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
jawel... maar hij ging zo snel....dat ik maar 2 seconden had om te keuren...ik heb graag iets langer de tijd
lelijke bak, wil jij die hebbenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:28 schreef Kreator het volgende:
Zaterdag auto's kijken.
Deze staat bovenaan de lijst:
http://www.autotrack.nl/tweedehands/jaguar/s-type/6705499
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:28 schreef Kreator het volgende:
Zaterdag auto's kijken.
Deze staat bovenaan de lijst:
http://www.autotrack.nl/tweedehands/jaguar/s-type/6705499
quote:
Audi is na een goed gesprek met 3 collega's met een A8 en A6, en met mijn monteur, afgevallen. Te duur in onderhoud.quote:
Ze zijn gewoon tofquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:31 schreef mrbox het volgende:
wat is dat toch met vrouwen en audi's ? valt me op dat veel fok dames zo geilen op audi
neuh dat denk ik nietquote:
Sex op wielen.. A8, R8.. TTquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:31 schreef Kreator het volgende:
[..].
[..]
Audi is na een goed gesprek met 3 collega's met een A8 en A6, en met mijn monteur, afgevallen. Te duur in onderhoud.
Overprijsde grijze degelijkheid. Betrouwbaar en voorspelbaar. De ideale man dus voor de kinderen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:31 schreef mrbox het volgende:
wat is dat toch met vrouwen en audi's ? valt me op dat veel fok dames zo geilen op audi
Mja, dat is waarquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je ziet ze ook wel érg veel.. Allemaal leaseyuppen.
Barbusse...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Echt he...geen initiatief, geen inventiviteit....Gewoon een stok tussen de spaken van z'n voorwiel steken, dan heb je tijd zat.
ben jij z afschrikwekkend ?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
neuh dat denk ik niet![]()
* -Engel- ziet het mannetje steeds harder fietsen en dan nog eens bang achterom kijken![]()
Leaseyupquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je ziet ze ook wel érg veel.. Allemaal leaseyuppen.
Stort het geld op mijn bankquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Voor 15k of minder gaat dat niet lukken.Het moet wel een beetje realistisch blijven...
Heb een stoere Maserati op de foto gezet vanavond.quote:
neuh... maar als iemand dat zomaar schreeuwt, ga je toch niet stoppen met fietsen om een praatje aan te knopen of wel dan....quote:
Ik wil best wel je persoonlijke kofferdraagster wordenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb een stoere Maserati op de foto gezet vanavond.
En lekker luxe gedineerd en shisha gerookt. TOPavond.
je mag mijn auto hebbenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik koop toch liever een auto dan. Ik heb er hard voor gespaard ook. En gewerkt.
Het is theoretisch mogelijk lieverdquote:
en hoe had u dat gehad willen hebben?quote:
maar wil jij serieus die auto ? is dat niet een beetje oude lullen bak ?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik koop toch liever een auto dan. Ik heb er hard voor gespaard ook. En gewerkt.
nee natuurlijk nietquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
neuh... maar als iemand dat zomaar schreeuwt, ga je toch niet stoppen met fietsen om een praatje aan te knopen of wel dan....
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:36 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ik wil best wel je persoonlijke kofferdraagster worden![]()
Vertel over die andere diensten?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
Is goed, mag je meer naar Abu Dhabi over 2 weken en India erachteraan.
Koffers dragen en alle diensten die daarbij horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |