Jorgensen is echt een held in mijn game!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:32 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nosrati (100k)
Jorgensen (Kopenhagen) (2 miljoen)
Dalton (6 miljoen)
Geromel (10,5 miljoen)
Nosrati is oud, Jorgensen bij Lyon, Dalton vindt ie niet, Geromel te duur en Otamendi zit bij Portoquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:32 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nosrati (100k)
Jorgensen (Kopenhagen) (2 miljoen)
Dalton (6 miljoen)
Geromel (10,5 miljoen)
SV Venrayquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:02 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:
tvp, ff een nieuw spel beginnen met een topklasse team.. Ik weet nog niet welke
In welk jaar zit je dan? Speel je met de MU Update?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nosrati is oud, Jorgensen bij Lyon, Dalton vindt ie niet, Geromel te duur en Otamendi zit bij Porto
Iemand nog een VC ?
Die CV van Bilbao is een held maar die heeft een gigantisch moeilijke naamquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nosrati is oud, Jorgensen bij Lyon, Dalton vindt ie niet, Geromel te duur en Otamendi zit bij Porto
Iemand nog een VC ?
Seizoen 2 winterstop. Ja.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:27 schreef Jorwol het volgende:
[..]
In welk jaar zit je dan? Speel je met de MU Update?
Nice.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:10 schreef Scorpie het volgende:
Whehe, FC Suarez - Haarlem : 6 - 0. Screenie volgt zo.
EDIT:
[ afbeelding ]
In welk jaar zit jij? Mijn scouts zijn ook op een Faber gestuit die bij Heracles in de jeugd speelt alleen is 't een VC ik laat hem nog even ontplooien bij Heracles en daarna koopquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:52 schreef Roflpantoffel het volgende:
[ afbeelding ]
Het wordt toch wel hééél verleidelijk..
Weet niet in welk jaar je zit maar als middenvelder kun je in het eerste seizoen Dessena voor een prikje overkopen heb toen 1 a 2 miljoen voor hem betaald terwijl die even goed is al De Zeeuw!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:57 schreef Anarkhia het volgende:
Ik heb een flink probleem bij de WB positie bij Ajax ik heb eigenlijk alleen van der wiel maar die vind ik niet goed genoeg. Opare, Ansaldi en Diego Renan Zijn of te duur of zitten al bij een topclub. Ik heb 14 miljoen nog, maar ik wil eigenlijk ook nog een middenveldertje kopen. Maar goed iemand nog een idee?
Tering wat een talentquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:06 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb ook een regen die 4.5 sterren kreeg op het oog, maar die wil niet bij mij komen spelen
[ afbeelding ]
waarom neem je geen eerste optie?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:55 schreef poiuytr het volgende:
[..]
In welk jaar zit jij? Mijn scouts zijn ook op een Faber gestuit die bij Heracles in de jeugd speelt alleen is 't een VC ik laat hem nog even ontplooien bij Heracles en daarna koopKan nog beter worden dan Otamendi en Verthongen.
Voor 50 miljoen had ik die back echt wel laten gaan kun je zowat 3 leuke talenten voor halen die na 2 jaar even goed zijn als die gast
2016 inmiddels. Spelen sinds 2011/2012 bij mij, beide zijn nu 21. En nee, kon ik maar leuke talenten kopen daarvoor, maar kan ze gewoon niet vinden.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:55 schreef poiuytr het volgende:
[..]
In welk jaar zit jij? Mijn scouts zijn ook op een Faber gestuit die bij Heracles in de jeugd speelt alleen is 't een VC ik laat hem nog even ontplooien bij Heracles en daarna koopKan nog beter worden dan Otamendi en Verthongen.
Voor 50 miljoen had ik die back echt wel laten gaan kun je zowat 3 leuke talenten voor halen die na 2 jaar even goed zijn als die gast
Die wordt wel héél goed. Gewoon veel salaris bieden, dan komt ie echt wel.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:06 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb ook een regen die 4.5 sterren kreeg op het oog, maar die wil niet bij mij komen spelen
[ afbeelding ]
Zelfde probleemquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:22 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
2016 inmiddels. Spelen sinds 2011/2012 bij mij, beide zijn nu 21. En nee, kon ik maar leuke talenten kopen daarvoor, maar kan ze gewoon niet vinden.
Ach wat doe je er aanquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:20 schreef Scorpie het volgende:
Gheg das kut MMUFC.
Doe je het niet goed?quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ga er waarschijnlijk uit bij RKC omdat het nieuwe bestuur een nieuwe manager wil
Ruim boven verwachting (sta 8e, verwachting is niet degraderen), maar de club is overgenomen en het nieuwe bestuur wil Ron Olyslager (quote:
Was bij mij ook zo, kwam uiteindelijk allemaal goedquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ruim boven verwachting (sta 8e, verwachting is niet degraderen), maar de club is overgenomen en het nieuwe bestuur wil Ron Olyslager () als manager
Ik ben bij meerdere clubs overgenomen.. iedere keer werd gezegd dat ik vervangen zou gaan worden, maar ik ben er volgens mij pas 1x uitgelazerd.. En dat was bij Fulham volgens mij, maar toen presteerde ik onder de maat..quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ruim boven verwachting (sta 8e, verwachting is niet degraderen), maar de club is overgenomen en het nieuwe bestuur wil Ron Olyslager () als manager
Hopen dan maarquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:23 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Was bij mij ook zo, kwam uiteindelijk allemaal goed
Anders ga je toch gewoon bij VVV aan de slag ofzo.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
We zien allemaal wel. Lees hierboven dat het eigenlijk zeldzaam is dat je eruit wordt gegooid als het goed gaat, ook al krijg je berichten dat ze een ander willen. Ik ben nog nooit overgenomen, dus daar ga ik dan maar vanuitquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:27 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Anders ga je toch gewoon bij VVV aan de slag ofzo.
Ik speel volgens mij Zeer dynamisch/vol op de aanval, en mijn spelers worden wel vrij moe, zeker met Europees voetbal wil het nog wel eens voorkomen dat spelers een conditie van 75% hebben op het moment dat het tweede duel gespeeld moet worden, wat ik in zo'n geval doe is zorgen dat ik een vrij brede selectie heb zodat ik kan rouleren. Meestal is de keeper ook mijn enige speler die alle competitieduels speelt..quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Vraagje trouwens: als ik met de instellingen dynamisch/aanvallend speel, dan kom ik vaak achter en mislukt het voetballen heel vaak. Als ik dan overschakel naar zeer dynamisch/vol op de aanval dan lukt het ineens prima en vliegen de ballen er (redelijk) makkelijk in. Maar om zo aan een wedstrijd te beginnen lijkt me een beetje overdreven, dat hou je volgens mij nooit een hele wedstrijd vol. Dus wat zal ik doen?
In mijn game presteert Feyenoord ook elk seizien goed, Psv staat na 20 duels op laatst 17 (dit seizoen)quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Dan zal ik zo eens beginnen aan de wedstrijd
Feyenoord is trouwens echt goed bezig bij mij in seizoen 2. 10 wedstrijden in de eredivisie, alle 10 gewonnen. 6 in de groepsfase EL, alle 6 gewonnen. Beker: alles gewonnen. Was dat in het echt maar zo
Weet je zeker dat je 100% binnenkrijgt? En loopt Medo niet al te zeuren?quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:26 schreef Jorwol het volgende:
Hm, Cristaldo wil weg, heb een bod van 15 miljoen ontvangen, ik kan van dat geld Neymar halen, maar zal even kijken wat er nog meer te kiezen valt, maar ik twijfel echt wie ik als vervanger moet halen.
Nee ik moet 10% van de winst afdragen, dus dat is zo'n 1,2 miljoen ofzo. Maar meneer heeft ze afgeslagen, omdat hij meer wilde verdienen; wat wil je nou!!!quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:32 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je 100% binnenkrijgt? En loopt Medo niet al te zeuren?
Livorno, dus geen echte topclub, maar ik wil cashen nu het nog kan als hij toch weg wil.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Welke club kon ie heen?
En Medo was bij mij 8 maanden geblesseerd en toen ie hersteld was wilde hij weg en zeurde hij dat ik een bod van Roda weigerde
Neymar? Milevskyi? Welliton?quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:14 schreef Lindgren. het volgende:
Inmiddels heb ik een aanbod van Bayer Leverkusen afgeslagen. Gaat toch wel leuk nu met ajax. Heb Douglas weten te halen voor 2,8 (Twente eindigde nogal laag geloof ik) en Suárez verkocht. Heb dus een leuke spits nodig. Geld speelt bijna geen rol, heb 33 miljoen. Iemand een ideetje?
Neymarquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:14 schreef Lindgren. het volgende:
Inmiddels heb ik een aanbod van Bayer Leverkusen afgeslagen. Gaat toch wel leuk nu met ajax. Heb Douglas weten te halen voor 2,8 (Twente eindigde nogal laag geloof ik) en Suárez verkocht. Heb dus een leuke spits nodig. Geld speelt bijna geen rol, heb 33 miljoen. Iemand een ideetje?
Grappig. Alle3 zonet bekeken.quote:
Ik spam RKC in het rond hier en dus: RKCquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:36 schreef donroyco het volgende:
Het begint weer te jeuken hoor. Welke club moet ik pakken om er weer snel in te komen?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:27 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik spam RKC in het rond hier en dus: RKC
Naar Paint gaan en dan Ctrl + V.quote:
Maicon(Fluminense) misschien wat..?quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:14 schreef Lindgren. het volgende:
Weet niet welk seizoen je precies zit maar in seizoen 2 moeten deze spitsen ook nog wel aan te trekken zijn:quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zal morgen alsnog even kijken, thanks!
Als je de laatste patch hebt, dan krijg je Lukaku echt niet meer binnen. Die wordt bijna direct gecontracteerd door Real Madrid..quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:57 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Weet niet welk seizoen je precies zit maar in seizoen 2 moeten deze spitsen ook nog wel aan te trekken zijn:
Romélu Lukaku (1.5 miljoen), Edin Dzeko (rond de 20 miljoen), Iker Munian, Daniel Guiza
Alleen Lukaku en Munian zouden een halfjaar moeten wennen maar daarna knallen ze er zeker meer dan 20 in.
Ik speel met Patch 2 geloof ik ja en toen wou die maar al te graag komenquote:Op donderdag 20 mei 2010 12:16 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Als je de laatste patch hebt, dan krijg je Lukaku echt niet meer binnen. Die wordt bijna direct gecontracteerd door Real Madrid..
Inmiddels al een goede spits gevonden voor 33 miljoen? Neymar kan ik je ook aanbevelen alleen jammer dat hij nog 8 maanden geblesseerd is. Maar is het geld meer dan waard!quote:
Ik speel ook met patch 2, en kon hem gewoon niet kopen. Maar ach, koop 1 goede spits en daarna gewoon veel scouten.quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:25 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ik speel met Patch 2 geloof ik ja en toen wou die maar al te graag komen![]()
Heb hem in 2e seizoen bij Heracles gestald en daar legt hij de ene naar de andere erin![]()
[..]
Inmiddels al een goede spits gevonden voor 33 miljoen? Neymar kan ik je ook aanbevelen alleen jammer dat hij nog 8 maanden geblesseerd is. Maar is het geld meer dan waard!
quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:39 schreef Irritatie100 het volgende:
Inderdaad, patch 2 is toch die ene waarbij er alleen maar onrealistische transfers plaatsvinden? Dan gaat de lol er voor mij ook af. Met patch 3 heb ik daar ook totaal geen last meer van.
zo zijn de stats wel inderdaadquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:06 schreef Roflpantoffel het volgende:
Oh verrek, ik speel wel met patch 3.Ik heb trouwens volgens de media de nieuwe van de Vaart.
[ afbeelding ]
Omdat ik niet wist dat er al een volgende patch was. Wanneer is die eigenlijk uitgekomen dan? En met die onrealistische transfers valt 't ook wel mee dat is altijd wel in FM geweest toch?quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:37 schreef Scorpie het volgende:
Waarom spelen jullie niet met patch 3 dan?
Bij persoonlijk volgens mij of een scout heeft dat gezegd (staat overigens niet bij elke speler)quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:07 schreef Scorpie het volgende:
Waar kan je dat zien, hoe iemand genoemd wordt?
Inderdaad bij persoonlijk.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:08 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Omdat ik niet wist dat er al een volgende patch was. Wanneer is die eigenlijk uitgekomen dan? En met die onrealistische transfers valt 't ook wel mee dat is altijd wel in FM geweest toch?
[..]
Bij persoonlijk volgens mij of een scout heeft dat gezegd (staat overigens niet bij elke speler)
Nou, voor patch 2 speelde ik met Feyenoord en kreeg ik niemand verkocht, zelfs niet gratis. Na patch 2 begon ik weer met Feyenoord (omdat ik met die eerste game nog in de voorbereiding zat en toen kwam net patch 2 en een nieuwe MU-update, dus toen maar opnieuw begonnen) en opeens ging de Cler naar Arsenal, Slory naar Liverpool, Landzaat en El Ahmadi naar Sevilla, Biseswar naar AC Milan en Hofland naar Manchester Unitedquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:08 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Omdat ik niet wist dat er al een volgende patch was. Wanneer is die eigenlijk uitgekomen dan? En met die onrealistische transfers valt 't ook wel mee dat is altijd wel in FM geweest toch?
[..]
Bij persoonlijk volgens mij of een scout heeft dat gezegd (staat overigens niet bij elke speler)
Ik heb nooit begrepen hoe, als je een speler voor een bepaald bedrag haalt (4,5 miljoen in dit geval), hij dan vervolgens qua 'Geschatte waarde' lager kan zitten (3,4 miljoen in dit geval)?quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:16 schreef poiuytr het volgende:
Mijn grootste talent in mijn Ajax game:
[ afbeelding ]
Na 10 wedstrijden spelen heeft Inter, Barca en Man Utd zich al gemeld en maken ze de speler gek. Heb hem gelijk nieuw contract aangeboden. Komt overigens niet uit de eigen jeugd. Deze gast is gescout door Bierhoff en voor 4,5 miljoen van Stuttgart over genomen.
Ik denk dat dat met de reputatie van de club heeft te maken. Maar vind het zelf ook vaag.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:39 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen hoe, als je een speler voor een bepaald bedrag haalt (4,5 miljoen in dit geval), hij dan vervolgens qua 'Geschatte waarde' lager kan zitten (3,4 miljoen in dit geval)?
Knappe prestatie met RKC, hopen dat je aan het eind van het seizoen mee mag doen met de playoffs.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:15 schreef inZanity het volgende:
inmiddels is de winterstop aangebroken(1e seizoen):
[ afbeelding ]
helaas in de 4e ronde beker uitgeschakeld door NAC
heb overigens geen directe versterkingen gehaald.
wel een zooitje transfervrije versterkingen voor het volgende seizoen.
al met al ben ik natuurlijk zeer tevreden over de prestatie's tot nu toe!
Geen directe versterkingen?!? Wtf manquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:15 schreef inZanity het volgende:
inmiddels is de winterstop aangebroken(1e seizoen):
[ afbeelding ]
helaas in de 4e ronde beker uitgeschakeld door NAC
heb overigens geen directe versterkingen gehaald.
wel een zooitje transfervrije versterkingen voor het volgende seizoen.
al met al ben ik natuurlijk zeer tevreden over de prestatie's tot nu toe!
Hmm ja ik had deze jongen nog rondlopenquote:Op donderdag 20 mei 2010 13:25 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Ik speel met Patch 2 geloof ik ja en toen wou die maar al te graag komen![]()
Heb hem in 2e seizoen bij Heracles gestald en daar legt hij de ene naar de andere erin![]()
[..]
Inmiddels al een goede spits gevonden voor 33 miljoen? Neymar kan ik je ook aanbevelen alleen jammer dat hij nog 8 maanden geblesseerd is. Maar is het geld meer dan waard!
Welk jaar zit je inmiddels dan? Van der Vaart staat bij mij ene keer wel op de transferlijst andere keer niet. Ben niet voorplan om meer dan 4 miljoen voor hem te betalen. Dat talentje van je ziet er wel goed uit mooie statsquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hmm ja ik had deze jongen nog rondlopen
ïmg*http://i46.tinypic.com/a3guhc.jpg¨-img*
(is inmiddels fysiek al wat sterker) En heb transfervrij Danijel Aleksic en Van der Vaart op kunnen halen. Ook is de linkerkant versterkt met Elia. Loopt prima dus.
-----------------------Sánchez------------------------------
Elia---------------Van der Vaart----------Alexis Sánchez
----------De Zeeuw----Verrati-----------------
Masilela Alderweireld Douglas Khan (regen)
-----------------Stekelenburg
Ik heb nog een enorm engels talent (MC) op de bank zitten en nog wat leuke talentjes uit eigen jeugd, ook die ouwe wielaert loopt nog rond.Gaat wel redelijk zo.
Wel jammer dat z'n jumping zo slecht is tov z'n heading, verder wel een leuke speler inderdaadquote:Op donderdag 20 mei 2010 20:11 schreef Scorpie het volgende:
In de winterstop Sulejmani voor 6 miljoen verkocht en toen maar besloten dit 'talentje' te halen:
[ afbeelding ]
Ach, het is gewoon een soort Cvitanich denk ik dan maar.quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:28 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Wel jammer dat z'n jumping zo slecht is tov z'n heading, verder wel een leuke speler inderdaad
foutje..quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:27 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Geen directe versterkingen?!? Wtf man
jah hoe doe je dat ook alweer..?quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:23 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Knappe prestatie met RKC, hopen dat je aan het eind van het seizoen mee mag doen met de playoffs.
Je kan die witte vlakken in je printscreens heel makkelijk weghalen hoor.
Begin seizoen 3, Van der Vaart stond voor 0,- op de transferlijst. Wilde wel veel loon, maar dat is ie wel waard. Screentje Verratti. (dit wordt ook een echte baas, niet normaal.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:48 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Welk jaar zit je inmiddels dan? Van der Vaart staat bij mij ene keer wel op de transferlijst andere keer niet. Ben niet voorplan om meer dan 4 miljoen voor hem te betalen. Dat talentje van je ziet er wel goed uit mooie stats
Heb je misschien ook een screen van Verrati?
Ik ook derde geworden in de Topklasse met Jodan Boys.quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:04 schreef Happel het volgende:
Derde seizoen is geëindigd met een derde plaats. Blijkt dat in de Topklasse alleen de kampioen promoveert, dus zal volgend seizoen wat beter mijn best moeten doen. Laat veel spelers wegstromen en hoop wat transfervrije spelers te halen van de grotere clubs.
Wel de Amateur beker gewonnen door met 5-0 van Deurne te winnen. Eerste prijs in het 112-jarig bestaan van de club.![]()
[ afbeelding ]
Gaël Kakuta is echt een held, scoort hier al 10 keer in 12 wedstrijden in het eerste van Chelsea.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:11 schreef Lindgren. het volgende:
Edit²: Kakuta heeft echt afgrijselijk goed getraind de laatste tijd. Staat nu in de pikorde achter Elia, maar als zijn mentale stats wat beter zijn streeft ie 'm voorbij. (Ik laat 'm veel invallen)
[ afbeelding ]
Hahahahaha wat een ekte.quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:11 schreef Brord_ het volgende:
[..]
Gaël Kakuta is echt een held, scoort hier al 10 keer in 12 wedstrijden in het eerste van Chelsea.
[ afbeelding ]
Marco Materazzi bij Excelsior '31![]()
Kakuta heb ik ook overgenomen van Chelsea, eerst halfjaar gehuurd en toen kon ik hem zowat gratis overnemen. Verhuur hem nu al halfjaar aan Heracles en is die vaste waarde in het elftal.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:11 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Begin seizoen 3, Van der Vaart stond voor 0,- op de transferlijst. Wilde wel veel loon, maar dat is ie wel waard. Screentje Verratti. (dit wordt ook een echte baas, niet normaal.)
[ afbeelding ]
En nog steeds pas 18 jaar.
Edit: En als ik dan toch aan het screenen ben. 16 Jaar
[ afbeelding ]
Edit²: Kakuta heeft echt afgrijselijk goed getraind de laatste tijd. Staat nu in de pikorde achter Elia, maar als zijn mentale stats wat beter zijn streeft ie 'm voorbij. (Ik laat 'm veel invallen)
[ afbeelding ]
Korolev wordt gewoon een degelijke bikkel, niets meer, niets minder. Traint ook prima.
Edit: Nouja, tot zover m'n update dan.![]()
[ afbeelding ]
Deze stats zijn van Bart:
[ afbeelding ]goed bezig
![]()
Ben ook al bij alle topclubs genoemd maar blijf gewoon nog lekker op een stekje, heb het bij Ajax goed naar me zinquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:59 schreef Scorpie het volgende:
Welnee, alles afwijzen. Heb Real, Barca, Bayern, Chelsea, Arsenal en Liverpool al afgewezen
Scouts zet ik gewoon op wereld, instellingen leeftijd hoogstens 18. En scouten maar.quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:34 schreef Scorpie het volgende:
Hoe scouten jullie trouwens? Welke instellingen / scouts etc?
Ik laat mijn scouts alleen in landen scouten waar ze de meeste kennis in hebben. Ik scout momenteel alleen maar op leeftijd en dat is vaak -19 of -21 in een bepaald land.quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:34 schreef Scorpie het volgende:
Hoe scouten jullie trouwens? Welke instellingen / scouts etc?
Als een scout een speler vind hoeveel sterren krijgt ie dan vaak? Ik merk zelf vaak op dat ongeveer 99% van mijn spelers die ik scout maar 3 sterren krijgen en in potentie bijna nooit beter kunnen worden dan dat ik al in mijn elftal heb lopen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:01 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Scouts zet ik gewoon op wereld, instellingen leeftijd hoogstens 18. En scouten maar.
Beetje onrealistisch vind ik maar is natuurlijk wel lekker cashen zo hequote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:31 schreef Roflpantoffel het volgende:
Helaas mijn aller beste verdediger wil weg. Barca huurt hem nu een half jaar voor 14,5 miljoen en kan hem daarna overkopen voor nog is 40.5 miljoen.
Hahaha prachtig!quote:
Herkenbaar!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:09 schreef Happel het volgende:
Verslaafd zijn: Voordat je gaat werken nog even een paar ingame dagen spelen.
Waar kun je die statstieken in FM precies zien? Ben ook wel benieuwd naar die cijfers in game.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:44 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Herkenbaar!
Heb FH inmiddels opgewerkt naar de 48e plaats op de Coëfficiënten lijst. Hiermee staan we o.a. boven PSV, Fiorentina, Rangers en HSV.
IJsland staat inmiddels 21e op de coëfficiënten lijst nog 9 punten achter een 2e CL plaats
Ik wilde net hetzelfde vragenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:51 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Waar kun je die statstieken in FM precies zien? Ben ook wel benieuwd naar die cijfers in game.
Merk je dat andere ploegen ook beter gaan presteren? Want jij alleen kan niet heel IJsland omhoog werken lijkt me..quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:44 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Herkenbaar!
Heb FH inmiddels opgewerkt naar de 48e plaats op de Coëfficiënten lijst. Hiermee staan we o.a. boven PSV, Fiorentina, Rangers en HSV.
IJsland staat inmiddels 21e op de coëfficiënten lijst nog 9 punten achter een 2e CL plaats
Wereld -> Grote Clubs -> Europa -> Coëfficiëntenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:51 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Waar kun je die statstieken in FM precies zien? Ben ook wel benieuwd naar die cijfers in game.
Ik ben tot nu toe de enige IJslandse club die de groepsfase gehaald heeft. Het grote voordeel is echter dat als je de groepsfase CL haalt maar daar maar 2 punten pakt, je toch 11 coëfficiënten punten krijgt. Dit omdat je dus 3 voorrondes moet spelen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:52 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Merk je dat andere ploegen ook beter gaan presteren? Want jij alleen kan niet heel IJsland omhoog werken lijkt me..
Om hier nog even op in te gaan, ik zit inmiddels in seizoen 4, en V/d Vaart is makkelijk 20 miljoen waard mocht je hem in het 2e seizoen kunnen halen. Heeft me o.a. in seizoen 2 de cl bezorgt en is nu weer hard op weg om dat te doen na 3x te hebben gescoord in de halve finale cl dit seizoen. Vorig seizoen kon hij het net niet bolwerken tegen Barca in de finale. Hier z'n stats over de afgelopen en het huidige seizoen:quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:48 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Welk jaar zit je inmiddels dan? Van der Vaart staat bij mij ene keer wel op de transferlijst andere keer niet. Ben niet voorplan om meer dan 4 miljoen voor hem te betalen. Dat talentje van je ziet er wel goed uit mooie stats
Heb je misschien ook een screen van Verrati?
Vd Vaart draai in jou game wel heel lekker zeg, op welke positie zet je hem altijd dan MC of AMC? In de winterstop Ballack gehuurd voor weinig, in de zomer dus toch maar vd Vaart aantrekken.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:08 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Om hier nog even op in te gaan, ik zit inmiddels in seizoen 4, en V/d Vaart is makkelijk 20 miljoen waard mocht je hem in het 2e seizoen kunnen halen. Heeft me o.a. in seizoen 2 de cl bezorgt en is nu weer hard op weg om dat te doen na 3x te hebben gescoord in de halve finale cl dit seizoen. Vorig seizoen kon hij het net niet bolwerken tegen Barca in de finale. Hier z'n stats over de afgelopen en het huidige seizoen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal vanmiddag nog wel even wat extra info over m'n game neerzetten. Altijd leuk.
Waarom post je dit???quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:51 schreef Scorpie het volgende:
2-3 verloren van Feyenoord, na verlenging, voor de Supercup.
Tja, dat kan natuurlijk wel eens gebeuren.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:51 schreef Scorpie het volgende:
2-3 verloren van Feyenoord, na verlenging, voor de Supercup.
Kan je je dat nog herrineren dan?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:52 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Tja, dat kan natuurlijk wel eens gebeuren.
Ik was erbijquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:07 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
In 1999-2000 werd Ajax-Feyenoord voor de supercup ook 2-3, vrije trap Patrick Paauwe
Hij is zeker een heldquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:55 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Vd Vaart draai in jou game wel heel lekker zeg, op welke positie zet je hem altijd dan MC of AMC? In de winterstop Ballack gehuurd voor weinig, in de zomer dus toch maar vd Vaart aantrekken.
Jawel. Kijk eens onderaan in een spelersprofiel. Of na een wedstrijd bij statistiekenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:25 schreef ch0c0mel het volgende:
Bestaat er bij dit spel geen algemene beoordeling bij de spelers net als Fifa?
Ik bedoel meer een samenvatting van de Eigenschappenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Jawel. Kijk eens onderaan in een spelersprofiel. Of na een wedstrijd bij statistieken
In FM kan je op 2 manieren een samenvatting van een speler krijgen:quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:20 schreef ch0c0mel het volgende:
[..]
Ik bedoel meer een samenvatting van de Eigenschappen
Goed gepresteerd met FC den Boschquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:57 schreef Pinterman het volgende:
Die periode tussen seizoenen in is irritant zeg, trouwens... Je weet dat je transfer en wage budgets omhoog gaan, maar je moet toch wachten tot ergens in Juli terwijl de rest van de wereld alle leuke spelers contracten aanbiedt die ik heus wel kan betalen maar dat nu met m'n oude budget nog niet mag
Jazeker. Jij ook, aan je avatar te zienquote:Op zaterdag 22 mei 2010 20:14 schreef Brord_ het volgende:
[..]
Goed gepresteerd met FC den Bosch.
Ben je zelf ook FC den Bosch supporter?
Dat belooft watquote:Op zondag 23 mei 2010 02:04 schreef Ensiferum het volgende:
Het lot van Oranje ligt in 2017 in handen van deze man..
[ afbeelding ]
Ik geef als ik dat tijdens de wedstrijd zie altijd de instructies "Work the ball into box" en "Look for overlap" mee. Ik weet niet hoe ze dat in het Nederlands hebben vertaald, als je die versie hebt, maar het idee is in ieder geval dat ze wat meer moeite doen om met overspelen en noeste arbeid tot een goal te komen, en minder blind van afstand pegelen.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:13 schreef Happel het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Wat valt er trouwens te doen tegen het feit dat ik elke wedstrijd domineer met 60% balbezit, tien tot twintig kansen heb en er maar drie of vier op goal zijn? Meer op schieten trainen?
Zal dat eens proberen.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:30 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Ik geef als ik dat tijdens de wedstrijd zie altijd de instructies "Work the ball into box" en "Look for overlap" mee. Ik weet niet hoe ze dat in het Nederlands hebben vertaald, als je die versie hebt, maar het idee is in ieder geval dat ze wat meer moeite doen om met overspelen en noeste arbeid tot een goal te komen, en minder blind van afstand pegelen.
Die heb ik al een tijd op laag staan, vanwege het feit dat er te vaak van een afstand werd geschoten.quote:En je long shots (lange afstandsschoten?), staan die hoog?
Je moet gewoon al die prutsers eruit gooien, je hebt superveel spelers die er geen pannenkoek van kunnen.quote:Op zondag 23 mei 2010 16:24 schreef inZanity het volgende:
1e seizoen is inmiddels ten einde:
[ afbeelding ]
m'n aanoop Kíkin Fonseca is in zowel de topscorerslijst als de lijst van meeste assists 1e geeindigt.
heb overigens Cristaldo die ik had gehuurd niet voor het afgesproken bedrag van 1.1 miljoen binnen kunnen halen omdat ik niet genoeg salaris kon bieden..![]()
heb wel al een aantal transfervrije versterkingen gehaald.
ben nu in ieder geval op zoek naar een goede keeper, majah eerst maar eens zorgen dat de loonkosten wat vermindert worden kan nu niet eens een fatsoenlijk salaris aanbieden.
daar ben ik al een jaar mee bezig..:Pquote:Op zondag 23 mei 2010 16:31 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Je moet gewoon al die prutsers eruit gooien, je hebt superveel spelers die er geen pannenkoek van kunnen.
In principe niet.. LLM is officieel gezien lagere divisie of degradatiekandidaat van een land met maar 1 divisie, maar aan de andere kant... Je zou het wel als LLM kunnen zien, de competitie zelf misschien niet, maar Europees gezien speel je wel met een zwakke broeder..quote:Op zondag 23 mei 2010 20:21 schreef Happel het volgende:
Valletta is niet echt LLM of wel dan? Begin met de nummer laatst van Malta, dat is LLM.
Kan toch in FM?quote:Op zondag 23 mei 2010 21:49 schreef donroyco het volgende:
Weet iemand die website waar je random een club kon laten genereren?
Wil weer beginnen, maar weet niet met welk team.
Maar er was ook een websitequote:
dit is er een van FM2009: http://dudllm.mywebcommunity.org/quote:
Oké, thanks!quote:Op zondag 23 mei 2010 21:58 schreef MMUFC het volgende:
[..]
dit is er een van FM2009: http://dudllm.mywebcommunity.org/
Of er ook een van FM2010 is weet ik niet..
Heb in het 2e seizoen ook echt niks geen geld om maar een "fatsoenlijke" transfer te doen? Als ik jou was had ik aan het begin van het seizoen zoveel mogelijk vriendschappelijke wedstrijden belegd tegen grote ploegen om daarmee veel geld te krijgen wat je weer kunt uitgeven aan transfers.quote:Op maandag 24 mei 2010 01:30 schreef inZanity het volgende:
seizoen 2 is inmiddels begonnen, heb de volgende transfers gemaakt mt RKC:
[ afbeelding ]
brengt me tot deze opstelling:
[ afbeelding ]
kijken of we de 11e plek van vorig jaar kunnen overtreffen dit seizoen.
Niet lullig bedoeld, maar je haalt echt niet het maximum uit RKC, Benschop, Benson etc kun je voor miljoenen verkopen na het eerste seizoen en er zijn, transfervrij, ontzettend goede spelers voor RKC te halen!quote:Op maandag 24 mei 2010 01:30 schreef inZanity het volgende:
seizoen 2 is inmiddels begonnen, heb de volgende transfers gemaakt mt RKC:
[ afbeelding ]
brengt me tot deze opstelling:
[ afbeelding ]
kijken of we de 11e plek van vorig jaar kunnen overtreffen dit seizoen.
zoveel leveren die vriendschappelijke potjes nou ook weer niet op met dat kleine stadion.quote:Op maandag 24 mei 2010 01:44 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Heb in het 2e seizoen ook echt niks geen geld om maar een "fatsoenlijke" transfer te doen? Als ik jou was had ik aan het begin van het seizoen zoveel mogelijk vriendschappelijke wedstrijden belegd tegen grote ploegen om daarmee veel geld te krijgen wat je weer kunt uitgeven aan transfers.
Toch knap om te zien dat je het met weinig financiële middelen het goed doet (kijkend naar vorig jaar) in de competitie.
Benson en Benschop probeer ik al vanaf het begin te verkopen, zonder succes..quote:Op maandag 24 mei 2010 07:14 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld, maar je haalt echt niet het maximum uit RKC, Benschop, Benson etc kun je voor miljoenen verkopen na het eerste seizoen en er zijn, transfervrij, ontzettend goede spelers voor RKC te halen!
Succes!
quote:Op maandag 24 mei 2010 10:04 schreef Happel het volgende:
Het is gelukt! Gepromoveerd naar de Jupiler League.![]()
IJsselmeervogels verloor zijn laatste twee wedstrijden (0-3 en 2-4), terwijl ik ze eenvoudig won met 2-1 en 3-0. Volgend seizoen wordt een tussenjaar. Bouwen aan een nieuw elftal en me klaarmaken voor het tweede seizoen in de Jupiler League, waar ik wil doorstoten naar de eredivisie.
Ja, dat duurt mij ook net iets te lang, die overgang. Je bent meestal in Mei al klaar maar je moet tot begin Juli wachten voor het officieel is. Ik ben daar een aantal zeer fijne free transfers door misgelopenquote:Op maandag 24 mei 2010 10:59 schreef Happel het volgende:
Irritant is trouwens dat bij het scouten naar spelers geen rekening meer wordt gehouden met wat de club op dat moment heeft gepresteerd. Scouts beoordelen spelers nog steeds op basis van waar de club op dat moment zit en niet waar het naar toe gaat / promoveert. Zonde is dat.
Je was toch al een jaar lang professioneel?quote:Op maandag 24 mei 2010 13:18 schreef Happel het volgende:
Irritant. wil spelers aanschaffen, maar kan helemaal niks nog. Wagebudget zit nog steeds op een max van 1200 per week.
1200 max, per spelerquote:Op maandag 24 mei 2010 13:45 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Je was toch al een jaar lang professioneel?Dat is wel erg weinig dan
Ah, ik wou al zeggenquote:Op maandag 24 mei 2010 13:48 schreef Happel het volgende:
[..]
1200 max, per speler
Budget zit op 11.000. Nog niet veel. Is nu verhoogd naar 26.000. Mag 1.5 miljoen besteden. Denk alleen niet dat ik veel zal gaan besteden. Meeste versterkingen heb ik al, alleen nog achterin wat versterken.
Als je zegt dat je meedoet om de titel krijg je wel 90mln transferbudgetquote:Op maandag 24 mei 2010 13:58 schreef stevenmac26 het volgende:
Ben een potje met Man City begonnen en mijn 1e wedstrijden zijn tegen: Man Utd,Chelsea,Liverpool en dan tegen Arsenal
Heb in mijn spel bobson zelf gehaald, transfervrijquote:Op maandag 24 mei 2010 11:43 schreef stevenmac26 het volgende:
Wat mij opvalt is dat sommige spelers elke keer naar dezelfde club gaan
Suarez gaat altijd naar Chelsea en Kevin Bobson zit altijd bij Ajax.
Ik wou met met Manchester City Suarez kopen en bood hem 110.000 per week en hij ging alsnog naar Chelsea waar hij 60.000 per week verdient
Club -> Information -> accomodationquote:Op maandag 24 mei 2010 21:55 schreef Happel het volgende:
Waar kan je zien hoe groot het stadion is wat de club bezit? Krijg net het bericht dat er waarschijnlijk 10.000 man komt naar de eerste thuiswedstrijd van het seizoen. En dat terwijl ik nog nooit het stadion heb uitgebreid en er ook nog nooit om heb gevraagd?
Unknown stadium.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Club -> Information -> accomodation
Vrij vertaald uit het Nederlands.
De makers van die database hebben vast geen stadions ingevoerd.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:20 schreef Happel het volgende:
[..]
Unknown stadium.![]()
Maar er waren 10.228 mensen die zagen hoe LTC Assen met 1-1 gelijkspeelde tegen FC Zwolle. Op de Graafschap na het hoogste bezoekersaantal in de Jupiler League. Ik hou van mijn club.
Hij wordt me hier net aangeraden, 37 miljoen kost ie maar.quote:
Netjes!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 10:05 schreef stevenmac26 het volgende:
Man Utd verslagen in de kwart finale van de league cup met 3-2 nadat ik de 1e wedstrijd nog kansloos verloren had in de competitie met 4-0.
Netjes!quote:
En hij heet?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:18 schreef Roflpantoffel het volgende:
Mijn keeper is blijkbaar zelfs een wonderkind. Naizzz. En gekocht voor 925k.
quote:
Die is echt een goede hoor!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:21 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hahaha ik zie nu net dat een middenvelder van mij ook al een wonderkind is.![]()
De teller staat inmiddels op 4 in mijn club.
Heb jij automatisch opslaan aanstaan?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:27 schreef stevenmac26 het volgende:
Mijn pc was weer vastgelopen tijdens mijn game.
Nu met 3-1 gewonnen van Manchester voor de league cup maar eerst moest ik thuis tegen Sunderland in de halve finale en nu uit naar Chelsea
8-2 overwinning tegen Aston Villa is weg en een 1-3 uit overwinning bij Liverpool is een kansloze 2-0 verlies geworden.
Ook won ik met 7-1 van hull en dat is een 1-1 geworden.
Ik had geen geblesseerde en nu opeens Ribery, deJong en Adebayor en dat terwijl Adebayor dik topscoorder was.
Vind ik niet erg, hij houdt er veel.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Over keepers gesproken, de stat "neiging om de bal te boksen" moet toch juist zo laag mogelijk zijn?
Was meer een vraag in het algemeen en bij jouw keeper is het toch ook niet zo superhoog?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:47 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Vind ik niet erg, hij houdt er veel.
Ja 1x per maandquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb jij automatisch opslaan aanstaan?
Ik zou ook niet naar Feyenoord willen gaan als ik al bij psv zou zittenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik had een leuke spits bij PSV gevonden maar die wil niet komen naar Feyenoord
Loopt op z'n 16e al 1 op 1 in de eredivisie
Ik presteer veel beter johquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zou ook niet naar Feyenoord willen gaan als ik al bij psv zou zitten
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zou ook niet naar Feyenoord willen gaan als ik al bij psv zou zitten
He's 5 foot 4, he's 5 foot 4. We've got Arshavin, so fuck Adebayor.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 15:31 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik sta na 20 wedstrijden bovenaan met City!
Gelijk met United maar heb 1 doelpunt meer gescoord![]()
Net Arsenal pak slaag geven met 6-2 en Adebayor is nu topscoorder met 22 goals.
Jij gaat niet voor de Manager van het Jaar award, of de Topscorer van het jaar,. maar voor de VVV-awardquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:34 schreef Happel het volgende:
Seizoen 2013/2014 is onderweg. Vijf wedstrijden gespeeld en nog ongeslagen. Een gewonnen, vier gelijk gespeeld.
Deze spelers binnen gehaald. Rodrigues ziet er veelbelovend uit voor zijn leeftijd. Hoop dat hij wat teweeg kan brengen voorin.
[ afbeelding ]
Van RKC naar Livorno. Hij heeft nog 1,5 jaar contract en wil weg, dus ik kon hem beter nu laten gaan, nu ik ook nog een geweldige vervanger kon halen. Overigens heb ik al twee echte groeibriljantjes die ook nog in de spits uit de voeten kunnen en nog mijn normale Advanced Forward, Jonathan Reis, dus dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:48 schreef Jetfly het volgende:
Cristaldo van Livorno naar RKC voor 19,5 of echt weg van RKC naar Livorno? Hij scoorde wel 3x he!
Zitten er ook nog Nederlanders in je elftal?quote:Op woensdag 26 mei 2010 08:39 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Van RKC naar Livorno. Hij heeft nog 1,5 jaar contract en wil weg, dus ik kon hem beter nu laten gaan, nu ik ook nog een geweldige vervanger kon halen. Overigens heb ik al twee echte groeibriljantjes die ook nog in de spits uit de voeten kunnen en nog mijn normale Advanced Forward, Jonathan Reis, dus dat komt wel goed.
Zolang ze maar niet aan mijn regen middenvelders Argüello en Balazar komen vind ik het allemaal goed, want zij zijn pas echt mijn steunpilaren..
Eentjequote:Op woensdag 26 mei 2010 08:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Zitten er ook nog Nederlanders in je elftal?
Ik heb een grijze maandag nog een keer 3 wedstrijdjes als manager van Mexico mogen opdraven in de Gold Cup ofzo, ik haalde de finale niet, werd gelijk ontslagenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:25 schreef Bow het volgende:
Ik ga naar Zuid-Afrika!!!
Nigeria had z'n bondscoach ontslagen omdat het land slecht had gepresteerd tijdens de afrika cup. Denk, ik solliciteer maar eens. Hebben ze me nog aangenomen ook. Gebeurd me nooit na pas een half jaar
Het is ook een schande als je de finale van de gold cup niet kan halen met Mexico, de enige tegenstander die je het een beetje lastig kan maken is de VSquote:Op woensdag 26 mei 2010 10:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb een grijze maandag nog een keer 3 wedstrijdjes als manager van Mexico mogen opdraven in de Gold Cup ofzo, ik haalde de finale niet, werd gelijk ontslagen
Drie keer raden wie mij eruit donderdequote:Op woensdag 26 mei 2010 11:00 schreef RoderikMB het volgende:
[..]
Het is ook een schande als je de finale van de gold cup niet kan halen met Mexico, de enige tegenstander die je het een beetje lastig kan maken is de VS
Suriname?quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Drie keer raden wie mij eruit donderde
Honduras?quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Drie keer raden wie mij eruit donderde
Virgin Eilanden?quote:Op woensdag 26 mei 2010 11:52 schreef Scorpie het volgende:
Nog 1 keer raden jongens, het begint met een V.
Venezuelaquote:Op woensdag 26 mei 2010 11:52 schreef Scorpie het volgende:
Nog 1 keer raden jongens, het begint met een V.
Om het spel te leren is het slim om met een grote club te beginnen(bijvoorbeeld Man Utd, Chelsea, Real Madrid of Barcelona).quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:32 schreef Game_Error het volgende:
Heeft iemand een guide ove hoe te starten met football manager, het concept spreekt me erg aan. Ik heb nog nooit eerder FM gespeeld. Welk team is aan te raden om mee te starten?
Kan alleen bij écht rijke clubs, want anders vlieg je de schulden inquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:17 schreef gniffie het volgende:
Tip: bij rijke clubs tranfsers op maandelijkse betalingen kopen.
Dan kan je een stuk meer uitgeven
Doe ik zelf ook, maar eerst een jaar huren of het iets is met optie tot koop.quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:17 schreef gniffie het volgende:
Tip: bij rijke clubs tranfsers op maandelijkse betalingen kopen.
Dan kan je een stuk meer uitgeven
Betaal je dan niet veel meer? Flinke huursom en daarnaast alsnog een transfersom?quote:Op woensdag 26 mei 2010 17:31 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Doe ik zelf ook, maar eerst een jaar huren of het iets is met optie tot koop.
Heb trouwens Barcelona gelootquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:54 schreef Jorwol het volgende:
[ afbeelding ]
Met RKC naar de Knockout rondes van de Champions League
Was dat toen ook niet in het echt gebeurd bij Zuid-Korea in '98 nadat Nederland ze met 5-0 van de mat veegde?quote:Ook vaak dat een manager tijdens een toernooi ontslagen wordt.. o.a. bij Mexico een keer gezien. Gold Cup ofzo.. na 2 van de 3 groepsduels al zeker uitgeschakeld en vervolgens is de trainer ontslagen en mag een andere trainer duel 3 doen
Niks is onmogelijk. Met Ajax al 4 x van Spaanse clubs gewonnen en dat waren niet de minste (Atletico Madrid, Real Madrid 2x en Barca).quote:
Je hoeft mij niets te vertellen hoor, maar toch is het zuur om meteen zo'n grote club te hebben. Had ik liever Spartak Moscow ofzo.quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:31 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Niks is onmogelijk. Met Ajax al 4 x van Spaanse clubs gewonnen en dat waren niet de minste (Atletico Madrid, Real Madrid 2x en Barca).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |