Jorgensen is echt een held in mijn game!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:32 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nosrati (100k)
Jorgensen (Kopenhagen) (2 miljoen)
Dalton (6 miljoen)
Geromel (10,5 miljoen)
Nosrati is oud, Jorgensen bij Lyon, Dalton vindt ie niet, Geromel te duur en Otamendi zit bij Portoquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:32 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nosrati (100k)
Jorgensen (Kopenhagen) (2 miljoen)
Dalton (6 miljoen)
Geromel (10,5 miljoen)
SV Venrayquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:02 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:
tvp, ff een nieuw spel beginnen met een topklasse team.. Ik weet nog niet welke
In welk jaar zit je dan? Speel je met de MU Update?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nosrati is oud, Jorgensen bij Lyon, Dalton vindt ie niet, Geromel te duur en Otamendi zit bij Porto
Iemand nog een VC ?
Die CV van Bilbao is een held maar die heeft een gigantisch moeilijke naamquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nosrati is oud, Jorgensen bij Lyon, Dalton vindt ie niet, Geromel te duur en Otamendi zit bij Porto
Iemand nog een VC ?
Seizoen 2 winterstop. Ja.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:27 schreef Jorwol het volgende:
[..]
In welk jaar zit je dan? Speel je met de MU Update?
Nice.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:10 schreef Scorpie het volgende:
Whehe, FC Suarez - Haarlem : 6 - 0. Screenie volgt zo.
EDIT:
[ afbeelding ]
In welk jaar zit jij? Mijn scouts zijn ook op een Faber gestuit die bij Heracles in de jeugd speelt alleen is 't een VC ik laat hem nog even ontplooien bij Heracles en daarna koopquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:52 schreef Roflpantoffel het volgende:
[ afbeelding ]
Het wordt toch wel hééél verleidelijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |