Jorgensen is echt een held in mijn game!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:32 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nosrati (100k)
Jorgensen (Kopenhagen) (2 miljoen)
Dalton (6 miljoen)
Geromel (10,5 miljoen)
Nosrati is oud, Jorgensen bij Lyon, Dalton vindt ie niet, Geromel te duur en Otamendi zit bij Portoquote:Op dinsdag 18 mei 2010 17:32 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Nosrati (100k)
Jorgensen (Kopenhagen) (2 miljoen)
Dalton (6 miljoen)
Geromel (10,5 miljoen)
SV Venrayquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:02 schreef Wilhlem_Wagenfeld het volgende:
tvp, ff een nieuw spel beginnen met een topklasse team.. Ik weet nog niet welke
In welk jaar zit je dan? Speel je met de MU Update?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nosrati is oud, Jorgensen bij Lyon, Dalton vindt ie niet, Geromel te duur en Otamendi zit bij Porto
Iemand nog een VC ?
Die CV van Bilbao is een held maar die heeft een gigantisch moeilijke naamquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nosrati is oud, Jorgensen bij Lyon, Dalton vindt ie niet, Geromel te duur en Otamendi zit bij Porto
Iemand nog een VC ?
Seizoen 2 winterstop. Ja.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:27 schreef Jorwol het volgende:
[..]
In welk jaar zit je dan? Speel je met de MU Update?
Nice.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:10 schreef Scorpie het volgende:
Whehe, FC Suarez - Haarlem : 6 - 0. Screenie volgt zo.
EDIT:
[ afbeelding ]
In welk jaar zit jij? Mijn scouts zijn ook op een Faber gestuit die bij Heracles in de jeugd speelt alleen is 't een VC ik laat hem nog even ontplooien bij Heracles en daarna koopquote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:52 schreef Roflpantoffel het volgende:
[ afbeelding ]
Het wordt toch wel hééél verleidelijk..
Weet niet in welk jaar je zit maar als middenvelder kun je in het eerste seizoen Dessena voor een prikje overkopen heb toen 1 a 2 miljoen voor hem betaald terwijl die even goed is al De Zeeuw!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:57 schreef Anarkhia het volgende:
Ik heb een flink probleem bij de WB positie bij Ajax ik heb eigenlijk alleen van der wiel maar die vind ik niet goed genoeg. Opare, Ansaldi en Diego Renan Zijn of te duur of zitten al bij een topclub. Ik heb 14 miljoen nog, maar ik wil eigenlijk ook nog een middenveldertje kopen. Maar goed iemand nog een idee?
Tering wat een talentquote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:06 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb ook een regen die 4.5 sterren kreeg op het oog, maar die wil niet bij mij komen spelen
[ afbeelding ]
waarom neem je geen eerste optie?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:55 schreef poiuytr het volgende:
[..]
In welk jaar zit jij? Mijn scouts zijn ook op een Faber gestuit die bij Heracles in de jeugd speelt alleen is 't een VC ik laat hem nog even ontplooien bij Heracles en daarna koopKan nog beter worden dan Otamendi en Verthongen.
Voor 50 miljoen had ik die back echt wel laten gaan kun je zowat 3 leuke talenten voor halen die na 2 jaar even goed zijn als die gast
2016 inmiddels. Spelen sinds 2011/2012 bij mij, beide zijn nu 21. En nee, kon ik maar leuke talenten kopen daarvoor, maar kan ze gewoon niet vinden.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:55 schreef poiuytr het volgende:
[..]
In welk jaar zit jij? Mijn scouts zijn ook op een Faber gestuit die bij Heracles in de jeugd speelt alleen is 't een VC ik laat hem nog even ontplooien bij Heracles en daarna koopKan nog beter worden dan Otamendi en Verthongen.
Voor 50 miljoen had ik die back echt wel laten gaan kun je zowat 3 leuke talenten voor halen die na 2 jaar even goed zijn als die gast
Die wordt wel héél goed. Gewoon veel salaris bieden, dan komt ie echt wel.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:06 schreef Scorpie het volgende:
Ik heb ook een regen die 4.5 sterren kreeg op het oog, maar die wil niet bij mij komen spelen
[ afbeelding ]
Zelfde probleemquote:Op woensdag 19 mei 2010 00:22 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
2016 inmiddels. Spelen sinds 2011/2012 bij mij, beide zijn nu 21. En nee, kon ik maar leuke talenten kopen daarvoor, maar kan ze gewoon niet vinden.
Ach wat doe je er aanquote:Op woensdag 19 mei 2010 09:20 schreef Scorpie het volgende:
Gheg das kut MMUFC.
Doe je het niet goed?quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:19 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik ga er waarschijnlijk uit bij RKC omdat het nieuwe bestuur een nieuwe manager wil
Ruim boven verwachting (sta 8e, verwachting is niet degraderen), maar de club is overgenomen en het nieuwe bestuur wil Ron Olyslager (quote:
Was bij mij ook zo, kwam uiteindelijk allemaal goedquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ruim boven verwachting (sta 8e, verwachting is niet degraderen), maar de club is overgenomen en het nieuwe bestuur wil Ron Olyslager () als manager
Ik ben bij meerdere clubs overgenomen.. iedere keer werd gezegd dat ik vervangen zou gaan worden, maar ik ben er volgens mij pas 1x uitgelazerd.. En dat was bij Fulham volgens mij, maar toen presteerde ik onder de maat..quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ruim boven verwachting (sta 8e, verwachting is niet degraderen), maar de club is overgenomen en het nieuwe bestuur wil Ron Olyslager () als manager
Hopen dan maarquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:23 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Was bij mij ook zo, kwam uiteindelijk allemaal goed
Anders ga je toch gewoon bij VVV aan de slag ofzo.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
We zien allemaal wel. Lees hierboven dat het eigenlijk zeldzaam is dat je eruit wordt gegooid als het goed gaat, ook al krijg je berichten dat ze een ander willen. Ik ben nog nooit overgenomen, dus daar ga ik dan maar vanuitquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:27 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Anders ga je toch gewoon bij VVV aan de slag ofzo.
Ik speel volgens mij Zeer dynamisch/vol op de aanval, en mijn spelers worden wel vrij moe, zeker met Europees voetbal wil het nog wel eens voorkomen dat spelers een conditie van 75% hebben op het moment dat het tweede duel gespeeld moet worden, wat ik in zo'n geval doe is zorgen dat ik een vrij brede selectie heb zodat ik kan rouleren. Meestal is de keeper ook mijn enige speler die alle competitieduels speelt..quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Vraagje trouwens: als ik met de instellingen dynamisch/aanvallend speel, dan kom ik vaak achter en mislukt het voetballen heel vaak. Als ik dan overschakel naar zeer dynamisch/vol op de aanval dan lukt het ineens prima en vliegen de ballen er (redelijk) makkelijk in. Maar om zo aan een wedstrijd te beginnen lijkt me een beetje overdreven, dat hou je volgens mij nooit een hele wedstrijd vol. Dus wat zal ik doen?
In mijn game presteert Feyenoord ook elk seizien goed, Psv staat na 20 duels op laatst 17 (dit seizoen)quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Dan zal ik zo eens beginnen aan de wedstrijd
Feyenoord is trouwens echt goed bezig bij mij in seizoen 2. 10 wedstrijden in de eredivisie, alle 10 gewonnen. 6 in de groepsfase EL, alle 6 gewonnen. Beker: alles gewonnen. Was dat in het echt maar zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |