Gelijk 50 geskipt?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:13 schreef Potloodvis het volgende:
Ik heb ook even het probleem met de nummers geklaard.
In het echt ookquote:
Ik vind het niet leuk dat je me een mongool vindt, ik ben het stront zat.quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:13 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
In het echt ookMaar hier gaat het zo gemakkelijk.
Moet je een goatse plaatsen.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:14 schreef Madridista het volgende:
Zijn er leuke meisjes op Fok die met mij uit eten willen?
Haha door die draak moest ik aan vrijdag denken. Een vriend was zo fucking irritant die avond dat Seagal hem, nadat hij had gekotst, ging zwaffelenquote:Op maandag 17 mei 2010 21:13 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Hier een draak voor jullie.
Liefst minderjarig zeker. Vieze ouwe pedo.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:14 schreef Madridista het volgende:
Hier 2 dolfijnen als yin en yang.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:13 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Hier een draak voor jullie.
Ja ikquote:Op maandag 17 mei 2010 21:14 schreef Madridista het volgende:
Chai en ik moesten ook lachen toen we dat zagen.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:14 schreef Hoogstaande het volgende:
[M S&G] FOK!kers Sexy & Gewaagd #36
Fuckin' a, tranen over mn wangen hier
W T F.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:14 schreef Hoogstaande het volgende:
WAT. DE. NEUK.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:14 schreef Hoogstaande het volgende:
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het niet leuk dat je me een mongool vindt, ik ben het stront zat.
TR
Wait, hij zag die pic van wd waar ze zo zit met der beentjes, hij vond het tyfus geil en dacht "Ohhh zo een maak ik ook?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:14 schreef Hoogstaande het volgende:
watquote:Op maandag 17 mei 2010 21:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha door die draak moest ik aan vrijdag denken. Een vriend was zo fucking irritant die avond dat Seagal hem, nadat hij had gekotst, ging zwaffelen
MEISJES ZÍJN ZWAK.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:15 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat zei ik niet, ik vind alleen dat backstabben zwak is.
TR,
PV.
Ja weet niet. Vraag het Bio.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:15 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoezo kan je gebanned worden door een foto te plaatsen?
Hou jij maar je bek.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Liefst minderjarig zeker. Vieze ouwe pedo.
Dan gaan mensen huilen bij mods en admins enzo.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:15 schreef Paaskonijn het volgende:
datquote:
Omdat dit fok is, nog krommer dan bananen zijn.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:15 schreef Paaskonijn het volgende:
Eerlijk gezegd, als het puur obscure was gezet, had het mij meer geboeid.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:16 schreef Otis2.0 het volgende:
Lamon, ik vind het een mooie foto. Heel gedurfd, heel uniek. <3
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:16 schreef Lamon. het volgende:
Mag ik er overigens even op wijzen dat jullie onderling ook altijd zitten te kloten al ben ik hier niet, dus geef mij ff niet de schuld.
Yvonne was jullie al behoorlijk zat, en jullie worden echt nooit volwassen.
En ik heb dus Echt geen actieve kloon, en zit niet te wachten op het feit dat ik hier in iedere sc afgezeken word terwijl ik hier enkel post na 30 kutopmerkingen, om even te wijzen op het feit dat volwassenen niet zo met elkaar om gaan.
En nee ook niet op internet.
Ik voel je vriend, internetwoorden doen pijn.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:16 schreef Lamon. het volgende:
Mag ik er overigens even op wijzen dat jullie onderling ook altijd zitten te kloten al ben ik hier niet, dus geef mij ff niet de schuld.
En ik heb dus Echt geen actieve kloon, en zit niet te wachten op het feit dat ik hier in iedere sc afgezeken word terwijl ik hier enkel post na 30 kutopmerkingen, om even te wijzen op het feit dat volwassenen niet zo met elkaar om gaan.
Hier, een boel dolfijnen op een vaas.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:15 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hier 2 dolfijnen als yin en yang.
[ afbeelding ]
IKKE!! KIES MIJ, KIES MIJ. EEN GEYLE BINK ALS JOU HEEFT ZE NATUURLIJK VOOR HET UITKIEZEN!!!!1quote:Op maandag 17 mei 2010 21:14 schreef Madridista het volgende:
HA HA HOTLINK FAIL.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:17 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hier, een boel dolfijnen op een vaas.
[ afbeelding ]
HOAX, THE DOLPHINS ARE A LIE!!! [ afbeelding ]
NEUKENDE MENSEN!!!~!!![]()
![]()
![]()
Het is maar internetquote:Op maandag 17 mei 2010 21:16 schreef Lamon. het volgende:
ik snap het niet sorryquote:Op maandag 17 mei 2010 21:16 schreef Lamon. het volgende:
Bij de meeste mensen duurt het inderdaad langer dan een maand of 3 voordat ze volwassen worden, niet iedereen is zo snel. En achter iemands rug om word altijd gepraat. Niet alleen bij jou, ook bij andere users. Of licht je die soms ook in wanneer er over ze word gepraat?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:16 schreef Lamon. het volgende:
Mij hoor je niet klagen.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:16 schreef Lamon. het volgende:
We missen gewoon een vaderfiguur in deze SC.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:16 schreef Lamon. het volgende:
Dus? Hij plaatst het toch op een openbaar forum.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dan gaan mensen huilen bij mods en admins enzo.
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik voel je vriend, internetwoorden doen pijn.
Maar toch word het niet getolereerd als je foto's van het ene forum in een ander openbaar forum word gepost.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dus? Hij plaatst het toch op een openbaar forum.
Nu niet meer, hoop ik.quote:
Link.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:18 schreef reetveter het volgende:
Bio had al uitgelegd waarom er bans zijn gevallen.
You shall feel the wrath of Lamon.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:19 schreef Paaskonijn het volgende:
Mooie boekenkast op de achtergrond, vragen jullie je ook af welke boeken daarin staan?
[ afbeelding ]
Ik moest beter kijken voor de dolfijnen dan voor de mensen.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:17 schreef Bragi het volgende:
[..]
Hier, een boel dolfijnen op een vaas.
[ afbeelding ]
HOAX, THE DOLPHINS ARE A LIE!!! [ afbeelding ]
NEUKENDE MENSEN!!!~!!![]()
![]()
![]()
Aap, daar is wd gister voor gebandquote:Op maandag 17 mei 2010 21:19 schreef Paaskonijn het volgende:
Mooie boekenkast op de achtergrond, vragen jullie je ook af welke boeken daarin staan?
[ afbeelding ]
[Wd]HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHA[/Wd]quote:Op maandag 17 mei 2010 21:16 schreef Lamon. het volgende:
Ik ook.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:20 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik moest beter kijken voor de dolfijnen dan voor de mensen.
Dit is een en hetzelfde forum.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:20 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar toch word het niet getolereerd als je foto's van het ene forum in een ander openbaar forum word gepost.
Een hele dikke.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:16 schreef Lamon. het volgende:
Hij kijkt alsof die drol die ie er uit aan het persen is echt moeilijk zeer heeft gedaanquote:Op maandag 17 mei 2010 21:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[ afbeelding ]
Als het een naakte vrouw was, was er niks aan de hand geweest!quote:Op maandag 17 mei 2010 21:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
Aap, daar is wd gister voor geband.
Gast.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:21 schreef Madridista het volgende:
Fok! meiden bestaan haast niet.
Irl stap je op een meisje af en je hebt beet. Op Fok! krijg ik haast nooit een MSN adres en doen die 'meiden' altijd moeilijk. Ik gok dat 95% uit mannen bestaat.
Dat is de vraag waar wij het antwoord ook niet op weten.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:21 schreef Desunoto het volgende:
Ik kan maar 1 ding zeggen over die foto... "Waarom?"
Ik bedoelde, als je een foto uit S&G ergens anders post. De KLB bijvoorbeeld, dan krijg je note of ban. Ondanks dat het allebei openbare fora zijn.quote:
Maar goed dat er af en toe mensen flink het vuur aan de schenen wordt gelegd, dan blijft het spannend.quote:
geile_shaniqua@hotmail.comquote:Op maandag 17 mei 2010 21:21 schreef Madridista het volgende:
Irl stap je op een meisje af en je hebt beet. Op Fok! krijg ik haast nooit een MSN adres en doen die 'meiden' altijd moeilijk. Ik gok dat 95% uit mannen bestaat.
Ja, ik versier ook altijd elk meisje dat ik aanspreek.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:21 schreef Madridista het volgende:
ynuhh is correct.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Moet je er echt niet een beetje om lachen?
Ik mag een foto uit ONZ ook in KLB posten.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik bedoelde, als je een foto uit S&G ergens anders post. De KLB bijvoorbeeld, dan krijg je note of ban. Ondanks dat het allebei openbare fora zijn.
Nee, waarom jullie martelen?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:22 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Oh god, straks die tieten van jou hier.
Probeer Mozy eens, die is vrij loops.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:21 schreef Madridista het volgende:
Ik denk twee.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:23 schreef Bragi het volgende:
Poll: Hoe veel bans gaan er vallen?Eentje maar Twee Drie Vier Vijf of meer
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Waar staat 0?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:23 schreef Bragi het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ik heb het al gezien, dus het is al te laat. Abandon ship.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:23 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee, waarom jullie martelen?Zo vals ben ik heul niet.
0.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:23 schreef Bragi het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Deze horny_boii87@hotmale.com zal zo online komen.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
geile_shaniqua@hotmail.com
add me :$.
quote:
Ja, maar de S&G reeks is anders.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik mag een foto uit ONZ ook in KLB posten.
Nee, eigenlijk niet.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Moet je er echt niet een beetje om lachen?
Ik snap hem.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:24 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Deze horny_boii87@hotmale.com zal zo online komen.
Ik kom ook echt net toevallig binnenquote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, sodeflikker op stalker, ben je niet goed ofzo?
Nietes!quote:
rechtszaken zijn openbaar, dalijk komt mevrouw de rechter langs om haar oordeel te vellenquote:Op maandag 17 mei 2010 21:24 schreef Broekpaling het volgende:
Hoe kan er nog meer volk de SC inkomen nu met Lamon?
Wat.
Doe je goed.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:24 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik kom ook echt net toevallig binnen
Alsof rellen een bepaalde aantrekkingskracht hebben
En ik een zesde zintuig
Kom op zeg!quote:
Ik vind het weer triest en voorspelbaar eigenlijk.quote:
Kut voor je. Echt.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:24 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb het al gezien, dus het is al te laat. Abandon ship.
Niet liegen, het boeit je wel. Anders kom je hier niet.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik vind het weer triest en voorspelbaar eigenlijk.
Zo dubbel, internet boeit niet, maar ik MAG gewoon niet met rust gelaten worden iedere godvergeten dag hier.
quote:
Dat dus.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Die users zijn 'speciaal' , daar wordt anders mee omgegaan.
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zo dubbel, internet boeit niet, maar ik MAG gewoon niet met rust gelaten worden iedere godvergeten dag hier.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op maandag 17 mei 2010 21:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:24 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik kom ook echt net toevallig binnen
Alsof rellen een bepaalde aantrekkingskracht hebben
En ik een zesde zintuig
Tik hem aan.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:25 schreef reetveter het volgende:
Ik heb dit keer wederom niks verkeerd gedaan dus ik ga geen ban krijgen.
NIET LIEGEN LAMON. DAT MAG NIET.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:25 schreef Bragi het volgende:
[..]
Niet liegen, het boeit je wel. Anders kom je hier niet.
Respect, ik ga collecteren voor je. Dat dit kanquote:Op maandag 17 mei 2010 21:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Als internet je niet boeit. Wat doe je hier dan nog?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Hmja, ik heb niet eens teruggelezen en ik merk meteen een intense spanning.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:25 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Een pieper, net zoals de brandweer.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Heeft iedereen een Lamon stinger ofzo?
Eten post niet in S&Gquote:Op maandag 17 mei 2010 21:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
Doe je goed.
Werkt dat ook op andere dingen, zoals eten?
quote:
Er hangt hier al 3dagen een intense spanning..quote:Op maandag 17 mei 2010 21:26 schreef L.no het volgende:
[..]
Hmja, ik heb niet eens teruggelezen en ik merk meteen een intense spanning.
quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:23 schreef remlof het volgende:
Paaskonijn post userfoto's met als doel bashen, mag dus even wieberen. 48 uur.
Nou, dat als je soms naar beneden loopt. Dat dan toevallig het eten klaarstaat.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:27 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Eten post niet in S&G
Wat bedoel je eigenlijk?
Duuuuudequote:
Passende reactie.quote:
Ik snap je punt nu.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:26 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik had nog een redelijk positief mental image over jou, tot ik dat in S&G zag.
HAHAHAHAquote:
Sinds welk topic?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:27 schreef Devvie het volgende:
[..]
Er hangt hier al 3dagen een intense spanning..
quote:
quote:
quote:
Nee, dat wordt niet uit zichzelf klaargemaakt, helaasquote:Op maandag 17 mei 2010 21:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nou, dat als je soms naar beneden loopt. Dat dan toevallig het eten klaarstaat.
Turkse Roemeen?quote:
Haha Otis cared zoveel dat hij een TR plaatst.quote:
Wait wut?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha allemaal homofoben. Wat zei JB daar vanmiddag toch ook al weer over.
TR.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Haha Otis cared zoveel dat hij een TR plaatst.
Kijk Lamon, zo doe je dat!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Dat dus.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:30 schreef Madridista het volgende:
Ik hoop dat Chai een ban krijgt. Wat een aandachtshoer is dat
Oeps dat was Fas.quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 16:05 schreef Fascination het volgende:
Er is/was zo'n filmpje op youtube over een experiment waarin ze een groep mannen die geen moeite heeft met homoseksualiteit en een groep die wel moeite heeft met homoseksualiteit homo-erotisch beeldmateriaal lieten zien. Je raadt het al, de homofoben werden licht opgewonden van de beelden, in tegenstelling tot de andere groep.![]()
Dus Potloodvis, wanneer kom je uit de kast?
Altijd met de benen wijd op vlees aan het rijden.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:30 schreef Madridista het volgende:
Ik hoop dat Chai een ban krijgt. Wat een aandachtshoer is dat
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:30 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Kijk Lamon, zo doe je dat!
Ook al hebben mensen op internet commentaar over je, fuck dat en get over it.
Leer hiervan!indd, jij denkt dat je beter bent he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TRBaby darling doll face honey
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif![]()
Okay, we zijn van de funfase naar de decliningfase gegaan. Jammer.zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken![]()
Dan moet je ook erachteraan posten waarin ik zeg dat ik uitleg dat ik niet homofoob ben.quote:
Enkel dat ik het gedrag van BP uiterst triest vind.![]()
Wut?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:31 schreef Broekpaling het volgende:
Ik momenten als deze ben ik echt trots op de SC. [ afbeelding ]![]()
Whut?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
indd, jij denkt dat je beter bent he?
TRBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
WE NEED FIREEEquote:Op maandag 17 mei 2010 21:31 schreef Skylark. het volgende:
Okay, we zijn van de funfase naar de decliningfase gegaan. Jammer.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:32 schreef reetveter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik pose altijd bij een ramp
0 topics op naam. 14.gif![]()
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Altijd met de benen wijd op vlees aan het rijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
[ afbeelding ]
-![]()
[..]
[ afbeelding ]
Ik pose altijd bij een ramp![]()
![]()
EPIC WINquote:Op maandag 17 mei 2010 21:32 schreef reetveter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Kijk hem zijn triceps aanspannenquote:Op maandag 17 mei 2010 21:32 schreef reetveter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kut Indo
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
[..]
[ afbeelding ]
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh![]()
Heerlijk zeg, adreline raast nog na door m'n aderen. INTERNET IS GREATzwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken![]()
AP ook.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:32 schreef reetveter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.![]()
KeizeRV.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:32 schreef reetveter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Ik span niks aan, mattie. Gewoon uberguido ftw.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Kijk hem zijn triceps aanspannenKut Indo
I never workout![]()
Hahaha, ik heb ook even gewacht met biertje halen, moest en zou nog even blijven F5enquote:Op maandag 17 mei 2010 21:34 schreef Skylark. het volgende:
Heerlijk zeg, adreline raast nog na door m'n aderen. INTERNET IS GREATBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Zoek jij ook altijd via google naar zo;n topic waar dat nog in de OP stond en dan doorklikken op die quotequote:
I never workout![]()
Het is nu alweer saai.
Ik ga andere dingen doen.Because I am so handsome and I am so bored
Een beetje tegenstrijdig hè.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:35 schreef Crack_ het volgende:
Rv, jij lijkt ook maar klein. Hoe groot ben je?
![]()
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik span niks aan, mattie. Gewoon uberguido ftw.
Ik denk dat ik nu weet hoe vrouwen zich sexueel op hun hoogtepunten voelen.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Het relorgasme is zijn hoogtepunt nu wel voorbij ja.![]()
Haha, grapje, ik ben er alweer. Alsof ik iets anders heb te doen.
Because I am so handsome and I am so bored
Nu klopt het.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:35 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik moest nog met de trein, dit, dat. alles
![]()
Ik wou het strafbankplaatje vinden, maar ik faal met mijn zoekskills.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:35 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zoek jij ook altijd via google naar zo;n topic waar dat nog in de OP stond en dan doorklikken op die quoteOp zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.![]()
Lag jij te stuiptrekken op de grond? Nee. Nou dan.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:36 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nu weet hoe vrouwen zich sexueel op hun hoogtepunten voelen.
![]()
De hoofdpersonen zijn weg, vandaar.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Het relorgasme is zijn hoogtepunt nu wel voorbij ja.
![]()
1.79. Maar die gozer naast me is 2.05quote:Op maandag 17 mei 2010 21:35 schreef Crack_ het volgende:
Rv, jij lijkt ook maar klein. Hoe groot ben je?
I never workout![]()
Ik blijf lief, straks beledig ik 'm nog. Wéér een probleem erbij.quote:Baby darling doll face honey![]()
Dit in loopmodus:quote:Op maandag 17 mei 2010 21:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Lag jij te stuiptrekken op de grond? Nee. Nou dan.![]()
![]()
Altijd mooi, doen alsof je een leven hebtquote:Op maandag 17 mei 2010 21:36 schreef Bragi het volgende:
Haha, grapje, ik ben er alweer. Alsof ik iets anders heb te doen.
I never workout![]()
PK, deze blijft ook goud waard.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:39 schreef -Sandstorm- het volgende:
Het moet niet gekker worden met de jeugd.
Waar ik vroeger op 13 jarige leeftijd nog lekker zat te foeballen op het trapveldje hier in de buurt zijn ze tegenwoordig met geheel andere zaken bezig.
Zo ook gisteravond. Ik even de hond aan het uitlaten hier in de buurt. Kom ik langs het speelveldje zie ik daar in het donker 3 personen op een bank zitten. Na goed, dat gebeurt wel vaker dus ik besteedde er geen aandacht aan.
Daar langsgelopen hoor ik ineens een aantal voetstappen achter me dus ik draai me om. Staat er achter me een ongeveer 13 jarige sletje met haar prontje tietjes naar voren gestoken me vragend aan te kijken: Meneer, heeft U een sigaret voor me ?
Ik zo: WTF. Dus heb haar maar een sigaret gegeven, maar volgens mij wou ze gewoon neuken.
Nou dat. Waar moet dat naartoe in deze wereld ?![]()
![]()
Ohh, valt wel mee danquote:Op maandag 17 mei 2010 21:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
1.79. Maar die gozer naast me is 2.05Baby darling doll face honey![]()
Ik heb geen haat, enkel soms een uitbarsting.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik blijf lief, straks beledig ik 'm nog. Wéér een probleem erbij.
Alles is klaar tussen ons.![]()
Elk topic was een parelquote:
Oh wacht, dat komt zeker omdat hij altijd hosselverhalen postte.
Hosselverhalen zijn namelijk vies. Ik geloof daar niks van. Hoezo zouden sommige mensen meer dan 1 partner per jaar kunnen hebben
? Altijd overdreven
. En ik hou daar niet van.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken![]()
Dat topic dat hij in de auto reed en iemand met een Ajax raam zag en toen zijn middelvinger opstookIemand linkje
?
Dan hier nog een pareltje.quote:quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:35 schreef -Sandstorm- het volgende:
Zoals jullie wellicht wel gemerkt hebben ben ik de laatste tijd wat minder actief op Fok! en dus ook KLB. Ik weet dat jullie me missen, maar heb sinds een aantal weken een vriendinnetje (ja ze is 18+) en die vreet bergen met tijd en geld.
Nou heb ik haar dus gisterenavond eens even duidelijk gemaakt dat dat niet zo verder kan en dat ik ook een prive leven op internet te onderhouden heb ( + vrienden op Fok, jeweetz ). Nou heb ik haar dit op een niet al te zachtzinnige manier duidelijk gemaakt en terwijl ik haar een por gaf is ze van de trap af gelazerd en heeft ze haar bekken gebroken.
Omdat ze zich niets meer van dit hele voorval kon herinneren heb ik haar maar wijsgemaakt dat ze teveel had gedronken en dusdanig is gaan wankelen dat ze 15 treden heeft overgeslagen.
Nu zit ik in een dubio: Zal ik het uitmaken of niet ?
Vriendinnen![]()
![]()
Doe mij maar gewoon vrouwen van de lichte zeden![]()
![]()
hahahaha ik weet dat nogquote:Op maandag 17 mei 2010 21:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
Dat topic dat hij in de auto reed en iemand met een Ajax raam zag en toen zijn middelvinger opstookIemand linkje
?
-![]()
Jup.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja ik lijk net zon klein opgedrongen mannetje ernaast, i knowBaby darling doll face honey![]()
Kut, tenzij je op zo'n baan mag staan met 3290230 ballen en je niet put maar gewoon zo ver mogelijk weg probeert te jensen. Hoezo?quote:zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken![]()
Ze wil haar gvb.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kut, tenzij je op zo'n baan mag staan met 3290230 ballen en je niet put maar gewoon zo ver mogelijk weg probeert te jensen. Hoezo?![]()
![]()
Toedels.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
Oh.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kut, tenzij je op zo'n baan mag staan met 3290230 ballen en je niet put maar gewoon zo ver mogelijk weg probeert te jensen. Hoezo?
![]()
Ik wil een golfvaardigheidsbewijs halen en ik vond jou wel zo'n type die weleens ging golfen. Ik weet niet waarom.![]()
![]()
Burn Sky, burn.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:44 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Oh.![]()
Ik wil een golfvaardigheidsbewijs halen en ik vond jou wel zo'n type die weleens ging golfen. Ik weet niet waarom.
![]()
Was dat Sand of Boswachterquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Ik heb een keer een golfweekend gedaan maar het is echt niets voor mij. Sowieso ben ik niet zo'n poloshirt-guyquote:Op maandag 17 mei 2010 21:44 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Oh.![]()
Ik wil een golfvaardigheidsbewijs halen en ik vond jou wel zo'n type die weleens ging golfen. Ik weet niet waarom..
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken![]()
Haha ik heb em al. Laat mij de lapo hebben dan post ik em
LapoLaki is er niet, dus grijp je kans.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha ik heb em al. Laat mij de lapo hebben dan post ik em![]()
post door dangOp woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:46 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha ik heb em al. Laat mij de lapo hebben dan post ik em
Deze strijd word vurig.quote:![]()
![]()
donder op.quote:Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Zal ik terugsturen: "Your body."quote:Date: 05/17/10 02:55 pm
Subject: Reward for STAM notes.. Searching for notes on guest lectures!!: 30B207
Attachments:
Hey everyone!
I have lost all my notes on the guest lectures, so I am looking for someone who has good notes! Please contact me asap! Of course a reward will be given! Name your price!
Kind Regards
Floorzwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken![]()
mooiquote:Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
nog 5!
xOp woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: