Hahaha, ik heb ook even gewacht met biertje halen, moest en zou nog even blijven F5enquote:Op maandag 17 mei 2010 21:34 schreef Skylark. het volgende:
Heerlijk zeg, adreline raast nog na door m'n aderen. INTERNET IS GREAT
Zoek jij ook altijd via google naar zo;n topic waar dat nog in de OP stond en dan doorklikken op die quotequote:
Een beetje tegenstrijdig hè.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:35 schreef Crack_ het volgende:
Rv, jij lijkt ook maar klein. Hoe groot ben je?
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik span niks aan, mattie. Gewoon uberguido ftw.
Ik denk dat ik nu weet hoe vrouwen zich sexueel op hun hoogtepunten voelen.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Het relorgasme is zijn hoogtepunt nu wel voorbij ja.
Nu klopt het.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:35 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik moest nog met de trein, dit, dat. alles
Ik wou het strafbankplaatje vinden, maar ik faal met mijn zoekskills.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:35 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zoek jij ook altijd via google naar zo;n topic waar dat nog in de OP stond en dan doorklikken op die quote
Lag jij te stuiptrekken op de grond? Nee. Nou dan.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:36 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nu weet hoe vrouwen zich sexueel op hun hoogtepunten voelen.
De hoofdpersonen zijn weg, vandaar.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Het relorgasme is zijn hoogtepunt nu wel voorbij ja.
1.79. Maar die gozer naast me is 2.05quote:Op maandag 17 mei 2010 21:35 schreef Crack_ het volgende:
Rv, jij lijkt ook maar klein. Hoe groot ben je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |