Ik blijf lief, straks beledig ik 'm nog. Wéér een probleem erbij.quote:
Dit in loopmodus:quote:Op maandag 17 mei 2010 21:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Lag jij te stuiptrekken op de grond? Nee. Nou dan.
Altijd mooi, doen alsof je een leven hebtquote:Op maandag 17 mei 2010 21:36 schreef Bragi het volgende:
Haha, grapje, ik ben er alweer. Alsof ik iets anders heb te doen.
quote:Op woensdag 2 augustus 2006 09:39 schreef -Sandstorm- het volgende:
Het moet niet gekker worden met de jeugd.
Waar ik vroeger op 13 jarige leeftijd nog lekker zat te foeballen op het trapveldje hier in de buurt zijn ze tegenwoordig met geheel andere zaken bezig.
Zo ook gisteravond. Ik even de hond aan het uitlaten hier in de buurt. Kom ik langs het speelveldje zie ik daar in het donker 3 personen op een bank zitten. Na goed, dat gebeurt wel vaker dus ik besteedde er geen aandacht aan.
Daar langsgelopen hoor ik ineens een aantal voetstappen achter me dus ik draai me om. Staat er achter me een ongeveer 13 jarige sletje met haar prontje tietjes naar voren gestoken me vragend aan te kijken: Meneer, heeft U een sigaret voor me ?
Ik zo: WTF. Dus heb haar maar een sigaret gegeven, maar volgens mij wou ze gewoon neuken.
Nou dat. Waar moet dat naartoe in deze wereld ?![]()
Ohh, valt wel mee danquote:Op maandag 17 mei 2010 21:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
1.79. Maar die gozer naast me is 2.05
Ik heb geen haat, enkel soms een uitbarsting.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik blijf lief, straks beledig ik 'm nog. Wéér een probleem erbij.
Elk topic was een parelquote:
Dan hier nog een pareltje.quote:
quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:35 schreef -Sandstorm- het volgende:
Zoals jullie wellicht wel gemerkt hebben ben ik de laatste tijd wat minder actief op Fok! en dus ook KLB. Ik weet dat jullie me missen, maar heb sinds een aantal weken een vriendinnetje (ja ze is 18+) en die vreet bergen met tijd en geld.
Nou heb ik haar dus gisterenavond eens even duidelijk gemaakt dat dat niet zo verder kan en dat ik ook een prive leven op internet te onderhouden heb ( + vrienden op Fok, jeweetz ). Nou heb ik haar dit op een niet al te zachtzinnige manier duidelijk gemaakt en terwijl ik haar een por gaf is ze van de trap af gelazerd en heeft ze haar bekken gebroken.
Omdat ze zich niets meer van dit hele voorval kon herinneren heb ik haar maar wijsgemaakt dat ze teveel had gedronken en dusdanig is gaan wankelen dat ze 15 treden heeft overgeslagen.
Nu zit ik in een dubio: Zal ik het uitmaken of niet ?
Vriendinnen![]()
![]()
Doe mij maar gewoon vrouwen van de lichte zeden![]()
hahahaha ik weet dat nogquote:Op maandag 17 mei 2010 21:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
Dat topic dat hij in de auto reed en iemand met een Ajax raam zag en toen zijn middelvinger opstookIemand linkje
?
Jup.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja ik lijk net zon klein opgedrongen mannetje ernaast, i know
Kut, tenzij je op zo'n baan mag staan met 3290230 ballen en je niet put maar gewoon zo ver mogelijk weg probeert te jensen. Hoezo?quote:
Ze wil haar gvb.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:42 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kut, tenzij je op zo'n baan mag staan met 3290230 ballen en je niet put maar gewoon zo ver mogelijk weg probeert te jensen. Hoezo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |