Ja, ik versier ook altijd elk meisje dat ik aanspreek.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:21 schreef Madridista het volgende:
Fok! meiden bestaan haast niet.
Irl stap je op een meisje af en je hebt beet. Op Fok! krijg ik haast nooit een MSN adres en doen die 'meiden' altijd moeilijk. Ik gok dat 95% uit mannen bestaat.
ynuhh is correct.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Moet je er echt niet een beetje om lachen?
Ik mag een foto uit ONZ ook in KLB posten.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik bedoelde, als je een foto uit S&G ergens anders post. De KLB bijvoorbeeld, dan krijg je note of ban. Ondanks dat het allebei openbare fora zijn.
Nee, waarom jullie martelen?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:22 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Oh god, straks die tieten van jou hier.
Probeer Mozy eens, die is vrij loops.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:21 schreef Madridista het volgende:
Fok! meiden bestaan haast niet.
Irl stap je op een meisje af en je hebt beet. Op Fok! krijg ik haast nooit een MSN adres en doen die 'meiden' altijd moeilijk. Ik gok dat 95% uit mannen bestaat.
Ik denk twee.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:23 schreef Bragi het volgende:
Poll: Hoe veel bans gaan er vallen?Eentje maar Twee Drie Vier Vijf of meer
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Waar staat 0?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:23 schreef Bragi het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ik heb het al gezien, dus het is al te laat. Abandon ship.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:23 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee, waarom jullie martelen?Zo vals ben ik heul niet.
0.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:23 schreef Bragi het volgende:
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Deze horny_boii87@hotmale.com zal zo online komen.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:22 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
geile_shaniqua@hotmail.com
add me :$.
quote:
Ja, maar de S&G reeks is anders.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik mag een foto uit ONZ ook in KLB posten.
Nee, eigenlijk niet.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Moet je er echt niet een beetje om lachen?
Ik snap hem.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:24 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Deze horny_boii87@hotmale.com zal zo online komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |