Gelijk 50 geskipt?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:13 schreef Potloodvis het volgende:
Ik heb ook even het probleem met de nummers geklaard.
In het echt ookquote:
Ik vind het niet leuk dat je me een mongool vindt, ik ben het stront zat.quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:13 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
In het echt ookMaar hier gaat het zo gemakkelijk.
Moet je een goatse plaatsen.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:14 schreef Madridista het volgende:
Zijn er leuke meisjes op Fok die met mij uit eten willen?
Haha door die draak moest ik aan vrijdag denken. Een vriend was zo fucking irritant die avond dat Seagal hem, nadat hij had gekotst, ging zwaffelenquote:Op maandag 17 mei 2010 21:13 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Hier een draak voor jullie.
Liefst minderjarig zeker. Vieze ouwe pedo.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:14 schreef Madridista het volgende:
Hier 2 dolfijnen als yin en yang.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:13 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Hier een draak voor jullie.
Ja ikquote:Op maandag 17 mei 2010 21:14 schreef Madridista het volgende:
Chai en ik moesten ook lachen toen we dat zagen.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:14 schreef Hoogstaande het volgende:
[M S&G] FOK!kers Sexy & Gewaagd #36
Fuckin' a, tranen over mn wangen hier
W T F.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:14 schreef Hoogstaande het volgende:
WAT. DE. NEUK.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:14 schreef Hoogstaande het volgende:
quote:Op maandag 17 mei 2010 21:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind het niet leuk dat je me een mongool vindt, ik ben het stront zat.
TR
Wait, hij zag die pic van wd waar ze zo zit met der beentjes, hij vond het tyfus geil en dacht "Ohhh zo een maak ik ook?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:14 schreef Hoogstaande het volgende:
watquote:Op maandag 17 mei 2010 21:14 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Haha door die draak moest ik aan vrijdag denken. Een vriend was zo fucking irritant die avond dat Seagal hem, nadat hij had gekotst, ging zwaffelen
MEISJES ZÍJN ZWAK.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:15 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat zei ik niet, ik vind alleen dat backstabben zwak is.
TR,
PV.
Ja weet niet. Vraag het Bio.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:15 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoezo kan je gebanned worden door een foto te plaatsen?
Hou jij maar je bek.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:14 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Liefst minderjarig zeker. Vieze ouwe pedo.
Dan gaan mensen huilen bij mods en admins enzo.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:15 schreef Paaskonijn het volgende:
datquote:
Omdat dit fok is, nog krommer dan bananen zijn.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:15 schreef Paaskonijn het volgende:
Eerlijk gezegd, als het puur obscure was gezet, had het mij meer geboeid.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:16 schreef Otis2.0 het volgende:
Lamon, ik vind het een mooie foto. Heel gedurfd, heel uniek. <3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |