Gast, probeer nou niet zo tof te oordelen over Bp.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je moet weten wanneer je het recht hebt om dat te mogen zeggen.
Hij heeft een vrouwenicoontje, post als een nicht en heeft niemand weten te diggen tot nu toe.
Dan ben je homo, zonder no homo erachteraan.
Ja want het is internet dus moet je zijn zoals je bentquote:Op maandag 17 mei 2010 15:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Hij heeft een vrouwenicoontje, post als een nicht en heeft niemand weten te diggen tot nu toe.
quote:Op maandag 17 mei 2010 15:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik weet niet of het je is opgevallen, maar dan is minstens 50% hier gay.
quote:Op maandag 17 mei 2010 15:58 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee hoor, met gecombineerd met die andere punten is het een explosief mengsel.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:59 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ja want het is internet dus moet je zijn zoals je bent
En je bent pas een man als je een vrouw hebt gevuld
Leg het verband eens uit.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:57 schreef Bragi het volgende:
[..]
Mensen die onzeker worden en dus gaan haten als een man iets over een andere man dúrft te zeggen.
Nou... Ik heb ooit 's dingen gelezen...quote:Op maandag 17 mei 2010 16:00 schreef ynuhh het volgende:
Ik heb aan niemand een hekel. Althans, hier.
Ik ook niet, maar soms erger ik mij wel gruwelijk aan sommigen.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:00 schreef ynuhh het volgende:
Aan mij.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:00 schreef ynuhh het volgende:
Een explosief internetmengsel jaquote:Op maandag 17 mei 2010 16:00 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee hoor, met gecombineerd met die andere punten is het een explosief mengsel.
Natuurlijk ga je door het stof voor iemand waar je van houdt.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:00 schreef Bragi het volgende:
Je ging for fuck's sake door het stof om terug te kunnen komen bij je vriendin nadat je vreemdging en daarin zelfs nog (haast) faalde.
Ga dan nu niet zo stoer doen over dat je als man niks mag zeggen over andere mannen als je er geen 'no homo' achter zegt ().
Je kan te ver gaanquote:Op maandag 17 mei 2010 16:02 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Natuurlijk ga je door het stof voor iemand waar je van houdt.
Verder faalde ik niet, want ik had eigenlijk niet eens de intentie om met haar te vozen.
Ik ben geen homofoob en ben nu al geil alleen omdat je dit tikte, wat zegt dat over mij?quote:Op maandag 17 mei 2010 16:05 schreef Fascination het volgende:
Er is/was zo'n filmpje op youtube over een experiment waarin ze een groep mannen die geen moeite heeft met homoseksualiteit en een groep die wel moeite heeft met homoseksualiteit homo-erotisch beeldmateriaal lieten zien. Je raadt het al, de homofoben werden licht opgewonden van de beelden, in tegenstelling tot de andere groep.![]()
Dus Potloodvis, wanneer kom je uit de kast?
Dat kan, verder ging ik niet te ver vind ik zelf.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je kan te ver gaan
Hoe is het hier?
Ik ben al uit de kast, als hetero.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:05 schreef Fascination het volgende:
Er is/was zo'n filmpje op youtube over een experiment waarin ze een groep mannen die geen moeite heeft met homoseksualiteit en een groep die wel moeite heeft met homoseksualiteit homo-erotisch beeldmateriaal lieten zien. Je raadt het al, de homofoben werden licht opgewonden van de beelden, in tegenstelling tot de andere groep.![]()
Je bent oversekst.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben geen homofoob en ben nu al geil alleen omdat je dit tikte, wat zegt dat over mij?
quote:Op maandag 17 mei 2010 16:05 schreef Fascination het volgende:
quote:Op maandag 17 mei 2010 16:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, ik zit bij Chris thuis.
Zeg het maar.
Dat niemand hier precies is zoals ie in het echt ook isquote:Op maandag 17 mei 2010 16:04 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Lees mijn volgende post en geef aanvullingen tijdig door.
Je bent bronstig.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben geen homofoob en ben nu al geil alleen omdat je dit tikte, wat zegt dat over mij?
quote:Op maandag 17 mei 2010 16:05 schreef Fascination het volgende:
O haiiiquote:Op maandag 17 mei 2010 16:06 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ja, ik zit bij Chris thuis.
Zeg het maar.
Ik heb geen idee, ik lul maar watquote:Op maandag 17 mei 2010 16:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat kan, verder ging ik niet te ver vind ik zelf.
Met mij gaat het verder prima.
Het komt ook door degene die het tiktequote:
Oh, maar dan was het niet duidelijk genoeg tot nu toe.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:08 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dat niemand hier precies is zoals ie in het echt ook ismaar dat zei ik nu al 3x
Gelukkig niet zeg!quote:Op maandag 17 mei 2010 16:08 schreef Devvie het volgende:
[..]
uh?quote:Op maandag 17 mei 2010 16:09 schreef Potloodvis het volgende:
Fas, ik moet trouwens mededelen dat je voorbeeld niet klopt.
Dat kan niet eens, omdat wat je hier typt op heel veel verschillende manieren geïnterpreteerd wordt.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:08 schreef Devvie het volgende:
[..]
Heel klein beetje merk je niet altijd he.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:09 schreef Potloodvis het volgende:
Fas, ik moet trouwens mededelen dat je voorbeeld niet klopt.
In het echte leven ben ik een hele aardige jongenquote:Op maandag 17 mei 2010 16:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat kan niet eens, omdat wat je hier typt op heel veel verschillende manieren geïnterpreteerd wordt.
Ik zeg nergens dat ik iets tegen homo's heb.quote:
Ik ga niet klikken.quote:
Ik snap je niet.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Heel klein beetje merk je niet altijd he.
Ik dacht dat je het had over dat onderzoek van die homofoben enzo.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:12 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik iets tegen homo's heb.
Enkel dat ik BP's manier van posten en zo niet kan waarderen als ik de feiten erbij leg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |