Wat een baas was dat ook bij dat ene programma waar zo 20 vrouwkes dan staan om je te beoordelen en je dan weg kunnen klikken en toen hij kwam drukte iedereen gelijk weg wel zielig tochquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:13 schreef Triggershot het volgende:
Het is laat, ik denk dat ik maar bij Brad pit.
Ik las mosterdquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik noem mijn vriendin schat, lieverd of mooierd
30.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:23 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Wat een baas was dat ook bij dat ene programma waar zo 20 vrouwkes dan staan om je te beoordelen en je dan weg kunnen klikken en toen hij kwam drukte iedereen gelijk weg wel zielig toch
Ja en hij vondt het jammer dat hij niet zijn humor had kunnen aantonen want hij was wel grappig want hij maakte die grap van "ik heb de trein gemist ik denk dat ik naar Schip hol."quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:23 schreef Stekelbees het volgende:
[..]
Wat een baas was dat ook bij dat ene programma waar zo 20 vrouwkes dan staan om je te beoordelen en je dan weg kunnen klikken en toen hij kwam drukte iedereen gelijk weg wel zielig toch
Zelfs stond ze bij Antillianen bekend als domme slet.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:38 schreef LosPollos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijn noemde haar schatje 'loverboy' en 'Swa'.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:24 schreef Diepzinnig het volgende:
Ik ga nooit verder als ''schatje'' of ''lieverd'',dit geld dan ook voor mezelf ik wil geen andere koosnaampjes horen dan lieverd of schatje.
Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:52 schreef LosPollos het volgende:
[..]
Ah, jij denkt zomaar even overal ongestraft oor- en oogaids te verspreiden?
Gelukkig hoor je de combinatie daarvan dan ook niet... mijn echtgenootje...quote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:42 schreef snakelady het volgende:
[..]
verkleinwoorden gebruiken voor je partner zijn ook om te kotsen "mijn mannetje, mijn ventje, mijn vrouwtje"![]()
Mijn echtgenoot klinkt zo ouderwets.
anaal gefixeerd?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 03:34 schreef Together__ het volgende:
Een oud klasgenootje refereerde naar haar vriend als 'm'n poep'. Serieus.
sjee die zijn oud... dat is (afgerond) 69.643.866.918.971.478 jaarquote:Op maandag 17 mei 2010 21:49 schreef Apotheose het volgende:
Of: "me lieverd" of "Sgatje" ;')
of van die Hyves gadgets: "dinges en dinges zijn al 25420011425424589731 dagen heel gelukkig samen"
Godsammequote:Op dinsdag 18 mei 2010 23:16 schreef de_boswachter het volgende:
Mij noemen ze altijd de Tank, Mega-Loop of Het kanon.
Allemaal vanwege mijn fallus van 35 cm.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |