Snap ik ook wel en het ligt er ook vooral aan in welke context het er staat. Niet op de laatste plaats ook wat er naar mijn komt.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:41 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Maar als je getrouwd bent dan klopt het in principe wel, want het is namelijk echt "je man" of " je vrouw"
Maar zo vind ik de zin 'Hierbij verklaar ik U Man en Vrouw'quote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:41 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
Maar als je getrouwd bent dan klopt het in principe wel, want het is namelijk echt "je man" of " je vrouw"
"Ik hou van je"quote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:42 schreef snakelady het volgende:
[..]
verkleinwoorden gebruiken voor je partner zijn ook om te kotsen "mijn mannetje, mijn ventje, mijn vrouwtje"![]()
Mijn echtgenoot klinkt zo ouderwets.
Nee man, "ik hou van je" blijft leuk, behalve als iemand het 50x op een dag zegt, dan verliest het wel zijn charme.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:46 schreef Papabear het volgende:
[..]
"Ik hou van je"
Ook zoiets walgelijks en ouderwets![]()
![]()
Uberhaubt, partners
Toch?
Ik denk serieus dat je hulp nodig hebtquote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee man, "ik hou van je" blijft leuk, behalve als iemand het 50x op een dag zegt, dan verliest het wel zijn charme.
Ken dus een koppeltje wat echt iedere keer als de ander voor 5 min. weg gaat dat tegen elkaar zeggen, al gaat die gozer even op zijn gemak zitten schijten dan nog is het "ik hou van je,tot zo"
Maar zo hebben ze hun voornamen ook verkleind, inplaat van Peter en Antoinette is het Peetje en Antje.
tering...tenenkrommend gewoonquote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee man, "ik hou van je" blijft leuk, behalve als iemand het 50x op een dag zegt, dan verliest het wel zijn charme.
Ken dus een koppeltje wat echt iedere keer als de ander voor 5 min. weg gaat dat tegen elkaar zeggen, al gaat die gozer even op zijn gemak zitten schijten dan nog is het "ik hou van je,tot zo"
Maar zo hebben ze hun voornamen ook verkleind, inplaat van Peter en Antoinette is het Peetje en Antje.
Ik schrok me de typhus, echtquote:
Het is gewoon een betekenisloze gewoonte geworden. Je zult het vaak tegenkomen bij een getrouwd stel dat net zo goed broer en zus hadden kunnen zijn. Er komt nauwelijks nog enige emotie of beleving bij die 4 woorden kijken.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
mwah, ik vind het je wel sexy staan!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:53 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik schrok me de typhus, echt
En ik had me beter ff kunnen scheren, wat jij?
Op dat moment was dat het ENIGE hoofddeksel dat voorhanden wasquote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:58 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
mwah, ik vind het je wel sexy staan!![]()
Wel zou ik mezelf een ander hoofddeksel aanmeten als ik in jou schoenen stond!
Waarom?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:51 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat je hulp nodig hebt
Mij ook niet meer, na het zien van m'n eigen foto van 6 jaar geledenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 02:00 schreef snakelady het volgende:
[..]
Waarom?
Heb wel slaap nodig, maar dat lukt nu helaas niet.
Inderdaad, heb dat idee dus ook.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:55 schreef LosPollos het volgende:
[..]
Het is gewoon een betekenisloze gewoonte geworden. Je zult het vaak tegenkomen bij een getrouwd stel dat net zo goed broer en zus hadden kunnen zijn. Er komt nauwelijks nog enige emotie of beleving bij die 4 woorden kijken.
Sweet dreams, luv u 2, kusjes aan de kids, groetjes van Ria!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 02:07 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
ik ga slapen! Maar ik hou wel van jullie allemaal! Welterusten baby's!
So so lobi!
Oké, in het vervolg dus gewoon lekker tongworstelenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 02:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
Inderdaad, heb dat idee dus ook.
Net als waneer mensen elkaar heel snel een vlug kusje geven als ze weg gaan, doe het dan goed inplaats van zo'n halve gewenningskus waarbij je het gevoel hebt dat het moet.
Zo heb je ook vast mensen die een paar kusjes op de schaamlippen geven. Bef haar dan gewoon, ga neuken of gewoon slapen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 02:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
Inderdaad, heb dat idee dus ook.
Net als waneer mensen elkaar heel snel een vlug kusje geven als ze weg gaan, doe het dan goed inplaats van zo'n halve gewenningskus waarbij je het gevoel hebt dat het moet.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 02:13 schreef LosPollos het volgende:
[..]
Zo heb je ook vast mensen die een paar kusjes op de schaamlippen geven. Bef haar dan gewoon, ga neuken of gewoon slapen.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 02:13 schreef LosPollos het volgende:
[..]
Zo heb je ook vast mensen die een paar kusjes op de schaamlippen geven. Bef haar dan gewoon, ga neuken of gewoon slapen.
TS faalt.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:00 schreef Life het volgende:
Ik had mijn vriendin - die ik overduidelijk niet heb
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |