Jezelf Meneer de Bruin noemenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:17 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
we kunnen ook met z'n 3en gaan...maar ik wil mezelf verder nergens voor uitnodigen! waarschijnlijk kan ik die dag toch al niet!
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:18 schreef Papabear het volgende:
Serieus, wat is er nou zo lekker aan het voer van Mc Donalds
Iets met kotsen en namen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net zoals LosPollosquote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:21 schreef LosPollos het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom boekenplank bijvoorbeeld veel zinvoller is.
Wat is er mis met 'mijn man?' als iemand hem niet kent kan ik hem slechts bij zijn voornaam noemen, dan weten ze nog niet wie ik bedoel!quote:Op maandag 17 mei 2010 23:31 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
''Mijn man''alsof je iemand hebt gekocht oid
![]()
Dat is jouw fout. Een boekenplank niet zinvol noemen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:21 schreef LosPollos het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom boekenplank bijvoorbeeld veel zinvoller is.
Daar is dus helemaal niks mis meequote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wat is er mis met 'mijn man?' als iemand hem niet kent kan ik hem slechts bij zijn voornaam noemen, dan weten ze nog niet wie ik bedoel!
We zijn getrouwd dus hij is niet mijn vriend.
Hij is gewoon de persoon met wie jij toevallig bent getrouwd. Er is verder weinig van jou aan.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wat is er mis met 'mijn man?' als iemand hem niet kent kan ik hem slechts bij zijn voornaam noemen, dan weten ze nog niet wie ik bedoel!
de naam boekenplank....geen woorden gaan verdraaien he!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:24 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Dat is jouw fout. Een boekenplank niet zinvol noemen.
Ah oké, vandaarquote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:24 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
mijn naam is een king naam!
FUC YOE!
ik moest lachenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
Een boekenplank is wel zinvol, maar de naam 'boekenplank' niet.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:24 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Dat is jouw fout. Een boekenplank niet zinvol noemen.
gast, krijg eerst zelf een leven voordat je je onnodig druk wil maken over dat van anderen.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:00 schreef Life het volgende:
Helaas. Ik kom dit fenomeen te vaak tegen. Op Fok! wordt het extreem veel toegepast. Vrouwen die naar hun vriend of man refereren met een 'liefkozende' naamSeriously, denk je dat iemand daar op zit te wachten? Het is gewoon zo smerig. Het is je vriend, het is je man, in het ergste geval je 'levenspartner'. Maar rot alsjeblieft op om hem 'hubby' of 'mijn mannetje' te noemen
Ik had mijn vriendin - die ik overduidelijk niet heb, omdat ik geen aardig persoon ben - gelijk een veeg in d'r gezicht gegeven
![]()
Een duidelijk te merken aspect hieraan is dat knappe vrouwen, of in ieder geval, populaire vrouwen hier niet zoveel de behoefte aan hebben. Het zijn vaak de vrouwen die er niet uit zien en veelal maar 1 of 2 partners heeft in haar leven. Ze klemt zich vervolgens zo erg vast aan haar 'ventje', wat ze vervolgens met de hele wereld moet delen. Waaronder Fok!. Menig man zou zich kapot schamen als hij wist dat zijn vriendin/vrouw zo over hem sprak tegen derden.
oei!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
gast, krijg eerst zelf een leven voordat je je onnodig druk wil maken over dat van anderen.![]()
Mijn knuffelmeisje noem ik gewoon zo. Kan me niet schelen wat jij daarvan vindt, wanhopige single.
El que?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:27 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
oei!
Jongens...ik denk dat we beter even kunnen stoppen voordat we hem ECHT boos maken! Want dan heb je een hele verkeerde aan hem hoorde ik!
Beginnen over zijn knuffeltrolletje werkt als een rode lap op een stier bij hem.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:27 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
oei!
Jongens...ik denk dat we beter even kunnen stoppen voordat we hem ECHT boos maken! Want dan heb je een hele verkeerde aan hem hoorde ik!
ja alsof je een lap op een rode stier houdtquote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:27 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
oei!
Ja dan maak je hem dol hoor! Pas er mee op! pas er mee op!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:29 schreef LosPollos het volgende:
[..]
Beginnen over zijn knuffeltrolletje werkt als een rode lap op een stier bij hem.
Ik kan zo een zin vol praten over boekenplanken, maar dat bedoel je waarschijnlijk niet?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:26 schreef LosPollos het volgende:
[..]
Een boekenplank is wel zinvol, maar de naam 'boekenplank' niet.
Ik doelde inderdaad niet op slordig geformuleerde zinnen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:30 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Ik kan zo een zin vol praten over boekenplanken, maar dat bedoel je waarschijnlijk niet?
"Boekenplanken in iedere lengte die bij u thuis vakkundig ‘blind’ worden opgehangen. De boekenplanken worden speciaal voor u door onze meubelmakers op maat gemaakt in diverse houtfineren of in kleur van uw keuze."
Klein voorbeeldje.
ik kan ook zo een zin volpraten over meneer de bruin!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:30 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Ik kan zo een zin vol praten over boekenplanken, maar dat bedoel je waarschijnlijk niet?
"Boekenplanken in iedere lengte die bij u thuis vakkundig ‘blind’ worden opgehangen. De boekenplanken worden speciaal voor u door onze meubelmakers op maat gemaakt in diverse houtfineren of in kleur van uw keuze."
Klein voorbeeldje.
Maar het staat ook vreemd om als je bv schrijft/zegt 'Man en ik gingen de stad in', een logische reactie daarop zou zijn 'Welke man?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:25 schreef LosPollos het volgende:
[..]
Hij is gewoon de persoon met wie jij toevallig bent getrouwd. Er is verder weinig van jou aan.
liever een wanhopige single dan uit wanhoop een relatie aangaan waarin je je vriendin je knuffelmeisje moet noemen zonder tequote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
gast, krijg eerst zelf een leven voordat je je onnodig druk wil maken over dat van anderen.![]()
Mijn knuffelmeisje noem ik gewoon zo. Kan me niet schelen wat jij daarvan vindt, wanhopige single.
ja in dit geval heb je gelijkquote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:33 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar het staat ook vreemd om als je bv schrijft/zegt 'Man en ik gingen de stad in', een logische reactie daarop zou zijn 'Welke man?
Neem aan dat jij ook zegt, 'mijn moeder/zus/buurvrouw/hond/plant' enz.
hahaha, was al bang dat niemand het doorhad.quote:
Ha gelukkig, nu kan ik met een gerust hart gaan slapen.quote:
Het ergste wat ik ooit heb gehoord is "mijn loverboy" en hij noemde haar "babe"quote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:36 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
knuffelmeisje is misschien wel de meest wacke bijnaam die ik ooit in m'n leven heb gehoord whahaha...wanne loser ben je dan!
Hoe noemt mevrouw de Bruin jou dan in een geile bui?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:36 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
knuffelmeisje is misschien wel de meest wacke bijnaam die ik ooit in m'n leven heb gehoord whahaha...wanne loser ben je dan!
geile beerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:38 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Hoe noemt mevrouw de Bruin jou dan in een geile bui?
inderdaad, noem d'r dan keukenmeisje...zet je haar meteen op d'r plekquote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:36 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
ik heb het net een paar weken uit man...baby wel vaak..quote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:38 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Hoe noemt mevrouw de Bruin jou dan in een geile bui?
Nee, eigenlijk niet, maar dat doet er ook niet toe. Het duidt op een bezit of een natuurlijke connectie. Het zijn mijn ogen en de bureaustoel die ik heb gekocht is nu van mij. Ik snap wel dat de omgangsvormen zo zijn gegroeid, maar ik vind het nog altijd vrij zuur overkomen als mensen praten - en overduidelijk soms ook denken - in termen van 'mijn mannetje' etc.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:33 schreef snakelady het volgende:
[..]
Maar het staat ook vreemd om als je bv schrijft/zegt 'Man en ik gingen de stad in', een logische reactie daarop zou zijn 'Welke man?
Neem aan dat jij ook zegt, 'mijn moeder/zus/buurvrouw/hond/plant' enz.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:39 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
[..]
ik heb het net een paar weken uit man...baby wel vaak..
Ik haar ook wel eens moet ik bekennen
Maar als je getrouwd bent dan klopt het in principe wel, want het is namelijk echt "je man" of " je vrouw"quote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:40 schreef LosPollos het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet, maar dat doet er ook niet toe. Het duidt op een bezit of een natuurlijke connectie. Het zijn mijn ogen en de bureaustoel die ik heb gekocht is nu van mij. Ik snap wel dat de omgangsvormen zo zijn gegroeid, maar ik vind het nog altijd vrij zuur overkomen als mensen praten - en overduidelijk soms ook denken - in termen van 'mijn mannetje' etc.
verkleinwoorden gebruiken voor je partner zijn ook om te kotsen "mijn mannetje, mijn ventje, mijn vrouwtje"quote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:40 schreef LosPollos het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet, maar dat doet er ook niet toe. Het duidt op een bezig of een natuurlijke connectie. Het zijn mijn ogen en de bureaustoel die ik heb gekocht is nu van mij. Ik snap wel dat de omgangsvormen zo zijn gegroeid, maar ik vind het nog altijd vrij zuur als mensen praten - en overduidelijk soms ook denken - in termen van 'mijn mannetje' etc.
ja maar rechtstreeks 1 op 1 is dat toch minder erg dan dat ik haar zo noem in gezelschap?quote:
Jij wisselt nogal eens tussen de twee?quote:Op maandag 17 mei 2010 21:03 schreef xDramaQueen het volgende:
Ja ik kan der ook niet tegen , tegen dat overdreven gedoe maar dan zowel als vrouw zijnde en ook als man zijnde.of als ze hun ''lover'' aan de telefoon hebben . JA schatje kom er zo aan , ja ik hou ook van jou aapje. En al die shit. dan denk ik echt ga buiten staan en loop niet zo hard te praten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |