abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81565126
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 01:27 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:

[..]

oei!

Jongens...ik denk dat we beter even kunnen stoppen voordat we hem ECHT boos maken! Want dan heb je een hele verkeerde aan hem hoorde ik!
Beginnen over zijn knuffeltrolletje werkt als een rode lap op een stier bij hem.
pi_81565127
SPREEK JY SPAANZ? OF FRANS OFZO?
  dinsdag 18 mei 2010 @ 01:30:14 #178
138448 PeZu
Suspended animation
pi_81565129
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 01:27 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:

[..]

oei!

Jongens...ik denk dat we beter even kunnen stoppen voordat we hem ECHT boos maken! Want dan heb je een hele verkeerde aan hem hoorde ik!
ja alsof je een lap op een rode stier houdt _!

knuffelmeisje _! dude come on, welke janet zegt dat nou
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
pi_81565130
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 01:29 schreef LosPollos het volgende:

[..]

Beginnen over zijn knuffeltrolletje werkt als een rode lap op een stier bij hem.
Ja dan maak je hem dol hoor! Pas er mee op! pas er mee op!
pi_81565132
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 01:26 schreef LosPollos het volgende:

[..]

Een boekenplank is wel zinvol, maar de naam 'boekenplank' niet.
Ik kan zo een zin vol praten over boekenplanken, maar dat bedoel je waarschijnlijk niet?

"Boekenplanken in iedere lengte die bij u thuis vakkundig ‘blind’ worden opgehangen. De boekenplanken worden speciaal voor u door onze meubelmakers op maat gemaakt in diverse houtfineren of in kleur van uw keuze."

Klein voorbeeldje.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_81565137
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 01:29 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
SPREEK JY SPAANZ? OF FRANS OFZO?
Spreekt Frans Duijts Engels?

Ik moet nodig gaan slapen

pi_81565143
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 01:30 schreef boekenplank het volgende:

[..]

Ik kan zo een zin vol praten over boekenplanken, maar dat bedoel je waarschijnlijk niet?

"Boekenplanken in iedere lengte die bij u thuis vakkundig ‘blind’ worden opgehangen. De boekenplanken worden speciaal voor u door onze meubelmakers op maat gemaakt in diverse houtfineren of in kleur van uw keuze."

Klein voorbeeldje.
Ik doelde inderdaad niet op slordig geformuleerde zinnen.
pi_81565146
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 01:30 schreef boekenplank het volgende:

[..]

Klein voorbeeldje.
ik kan ook zo een zin volpraten over meneer de bruin!

Meneer de bruin lust graag bier!

klein voorbeeldje
  dinsdag 18 mei 2010 @ 01:33:25 #184
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_81565151
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 01:25 schreef LosPollos het volgende:

[..]

Hij is gewoon de persoon met wie jij toevallig bent getrouwd. Er is verder weinig van jou aan.
Maar het staat ook vreemd om als je bv schrijft/zegt 'Man en ik gingen de stad in', een logische reactie daarop zou zijn 'Welke man?
Neem aan dat jij ook zegt, 'mijn moeder/zus/buurvrouw/hond/plant' enz.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_81565154
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 01:26 schreef El_Matador het volgende:

[..]

gast, krijg eerst zelf een leven voordat je je onnodig druk wil maken over dat van anderen.

Mijn knuffelmeisje noem ik gewoon zo. Kan me niet schelen wat jij daarvan vindt, wanhopige single.
liever een wanhopige single dan uit wanhoop een relatie aangaan waarin je je vriendin je knuffelmeisje moet noemen zonder te
▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲
▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼
pi_81565155
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 01:33 schreef snakelady het volgende:

[..]

Maar het staat ook vreemd om als je bv schrijft/zegt 'Man en ik gingen de stad in', een logische reactie daarop zou zijn 'Welke man?
ja in dit geval heb je gelijk
  dinsdag 18 mei 2010 @ 01:34:21 #187
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_81565157
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 01:25 schreef klaagbaas het volgende:

[..]

ik moest lachen
hahaha, was al bang dat niemand het doorhad.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_81565169
knuffelmeisje is misschien wel de meest wacke bijnaam die ik ooit in m'n leven heb gehoord whahaha...wanne loser ben je dan!
  dinsdag 18 mei 2010 @ 01:36:51 #189
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_81565179
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 01:34 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:

[..]

ja in dit geval heb je gelijk
Ha gelukkig, nu kan ik met een gerust hart gaan slapen.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 01:37:52 #190
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_81565189
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 01:36 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
knuffelmeisje is misschien wel de meest wacke bijnaam die ik ooit in m'n leven heb gehoord whahaha...wanne loser ben je dan!
Het ergste wat ik ooit heb gehoord is "mijn loverboy" en hij noemde haar "babe"

Ze had daarintegen ook wel wat weg van een varken...
pi_81565191
quote:
Hoe noemt mevrouw de Bruin jou dan in een geile bui?
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 01:38:51 #192
138448 PeZu
Suspended animation
pi_81565197
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 01:38 schreef boekenplank het volgende:

[..]

geile beer _!
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
pi_81565198
quote:
inderdaad, noem d'r dan keukenmeisje...zet je haar meteen op d'r plek
▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲
▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼
pi_81565201
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 01:38 schreef boekenplank het volgende:

[..]

ik heb het net een paar weken uit man...baby wel vaak..

Ik haar ook wel eens moet ik bekennen
pi_81565205
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 01:33 schreef snakelady het volgende:

[..]

Nee, eigenlijk niet, maar dat doet er ook niet toe. Het duidt op een bezit of een natuurlijke connectie. Het zijn mijn ogen en de bureaustoel die ik heb gekocht is nu van mij. Ik snap wel dat de omgangsvormen zo zijn gegroeid, maar ik vind het nog altijd vrij zuur overkomen als mensen praten - en overduidelijk soms ook denken - in termen van 'mijn mannetje' etc.
pi_81565215
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 01:39 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:

[..]

ik heb het net een paar weken uit man...baby wel vaak..

Ik haar ook wel eens moet ik bekennen

▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲ ▲
▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼ ▼
pi_81565223
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 01:40 schreef LosPollos het volgende:

[..]

Nee, eigenlijk niet, maar dat doet er ook niet toe. Het duidt op een bezit of een natuurlijke connectie. Het zijn mijn ogen en de bureaustoel die ik heb gekocht is nu van mij. Ik snap wel dat de omgangsvormen zo zijn gegroeid, maar ik vind het nog altijd vrij zuur overkomen als mensen praten - en overduidelijk soms ook denken - in termen van 'mijn mannetje' etc.

Maar als je getrouwd bent dan klopt het in principe wel, want het is namelijk echt "je man" of " je vrouw"
  dinsdag 18 mei 2010 @ 01:42:47 #198
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_81565232
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 01:40 schreef LosPollos het volgende:

[..]

Nee, eigenlijk niet, maar dat doet er ook niet toe. Het duidt op een bezig of een natuurlijke connectie. Het zijn mijn ogen en de bureaustoel die ik heb gekocht is nu van mij. Ik snap wel dat de omgangsvormen zo zijn gegroeid, maar ik vind het nog altijd vrij zuur als mensen praten - en overduidelijk soms ook denken - in termen van 'mijn mannetje' etc.
verkleinwoorden gebruiken voor je partner zijn ook om te kotsen "mijn mannetje, mijn ventje, mijn vrouwtje"

Mijn echtgenoot klinkt zo ouderwets.
pi_81565236
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 01:41 schreef klaagbaas het volgende:

[..]

[ link | afbeelding ]
ja maar rechtstreeks 1 op 1 is dat toch minder erg dan dat ik haar zo noem in gezelschap?

hoop ik!? ja.... sorry man!
pi_81565246
quote:
Op maandag 17 mei 2010 21:03 schreef xDramaQueen het volgende:
Ja ik kan der ook niet tegen , tegen dat overdreven gedoe maar dan zowel als vrouw zijnde en ook als man zijnde. of als ze hun ''lover'' aan de telefoon hebben . JA schatje kom er zo aan , ja ik hou ook van jou aapje. En al die shit. dan denk ik echt ga buiten staan en loop niet zo hard te praten.
Jij wisselt nogal eens tussen de twee?

Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')