The fuck,quote:Op dinsdag 18 mei 2010 03:34 schreef Together__ het volgende:
Een oud klasgenootje refereerde naar haar vriend als 'm'n poep'. Serieus.
Haha videotheekquote:Op maandag 17 mei 2010 21:09 schreef Nemain het volgende:
Gisteren, toen ik in de videotheek was hoorde ik een vrouw tegen haar vriend/man 'lief' zeggen, als in 'en deze dan, lief?'. Serieus.
Seriously dudequote:Op dinsdag 18 mei 2010 01:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
gast, krijg eerst zelf een leven voordat je je onnodig druk wil maken over dat van anderen.![]()
Mijn knuffelmeisje noem ik gewoon zo. Kan me niet schelen wat jij daarvan vindt, wanhopige single.
Dat hoorde ik inderdaad pas geleden nog een jongen tegen z'n vriendin zeggen.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:50 schreef Isabeau het volgende:
Hubby valt in de categorie kids.Echt heel erg.
'Mijn vrouwtje' is overigens al net zo kansloos en dat hoor en lees je ook vaak genoeg.
royalquote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Een maat van me heeft deze applicatie op zijn iPhone zitten
Als je dan op het hartje drukt, belt hij zijn vriendin___
[ afbeelding ]
Ik noem m'n vriend ook weleens stinkerd en hij noemt me best wel vaak schat, maar eigenlijk alleen als we alleen zijn en dan ook zeker niet op een slijmerige manier.quote:Op maandag 17 mei 2010 22:29 schreef NiTiN het volgende:
Ik noem mijn vriendin ook wel eens lief of schat. Of stinkerd of dikkerd. En zij ook, terwijl ze voor onze relatie daar heel erg op tegen was... 'Ja ik heb toch gewoon een naam'
Niet te pas en te onpas in elke winkel oidquote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:30 schreef Smijn. het volgende:
'Mannetje, ventje ' en dergelijke zijn echt fout, net als 'me vrouwtje'. Maar wat is er nou zo erg aan gewoon af en toe elkaar lief aanspreken?
Dat bedoel ik. "De broodwinner" is overigens ook welkom hoor. Goede man, die vriend van jou.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 11:43 schreef Alicey het volgende:
Ik mag hem meestal alleen "het gezinshoofd" of "de baas" noemen. Soms ook "meester" of "mijn heer"..
Gemarineerd kippenvleugeltjequote:
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:29 schreef silent_scream1 het volgende:
meisje dat ik ken had haar toenmalige vriendje als "aardbei" in haar telefoon staan![]()
![]()
Fotoboek van Vader_Aardbei ?quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:29 schreef silent_scream1 het volgende:
meisje dat ik ken had haar toenmalige vriendje als "aardbei" in haar telefoon staan![]()
![]()
Verschrikkelijk inderdaad!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 13:34 schreef Fes1-2 het volgende:
- even het vrouwtje bellen![]()
- Ja euuuuuuuuj ik mot toch ff me vrouwtje belle nou heuj man
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |