Ik voel me er op zich niet ongemakkelijk bij om het zelf te doen, maar ik vind het zelf gewoon smerig om te zien bij anderen. Dus doe ik het niet.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:29 schreef Mozy het volgende:
[..]
Zoenen.
In het openbaar voel ik me wel altijd een beetje ongemakkelijk als ik het doe. Daarom doe ik het ook bijna nooit.
Pijpen in het openbaar.quote:
Ja normaal kan je je dan nog omdraaien , maar dat geluid bij anderen is altijd zo goorquote:Op maandag 17 mei 2010 16:31 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik voel me er op zich niet ongemakkelijk bij om het zelf te doen, maar ik vind het zelf gewoon smerig om te zien bij anderen. Dus doe ik het niet.
De Gulden Regel.Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Precies. Ik vind het niet leuk als een stelletje voor mijn neus zit te zoenen, dus ga ik het ook niet bij andere doen.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:31 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik voel me er op zich niet ongemakkelijk bij om het zelf te doen, maar ik vind het zelf gewoon smerig om te zien bij anderen. Dus doe ik het niet.
De Gulden Regel.Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Zo'n kleine druppeltjes kwijl eruit zien lopen bij anderen.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ja normaal kan je je dan nog omdraaien , maar dat geluid bij anderen is altijd zo goor
Dan zit je wel echt te staren of niet.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:33 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Zo'n kleine druppeltjes kwijl eruit zien lopen bij anderen.
Ik hoop dat je 14-jarige dame er snel genoeg klaar voor is.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
Zoenen, hopelijk mag ik dat nog een keer meemaken
Post dan ook THE kiss:quote:
Wat heb jij een rare vriendin zeg.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:34 schreef Stofzuigerzak het volgende:
pijpgeluiden *smak* *slosh* *smak* *slosh* *smak* *slosh*
Jij kan toch niet ruiken, asbak.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Natuurlijk, soms ga ik zelfs even eraan ruiken.
nee zoenen is engquote:Op maandag 17 mei 2010 16:33 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik hoop dat je 14-jarige dame er snel genoeg klaar voor is.
Je was me voor.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:35 schreef Bragi het volgende:
The Times Square-kiss:
[ afbeelding ]
Backgroundstory: http://en.wikipedia.org/wiki/V%E2%80%93J_day_in_Times_Square
/Bragionderwijst
quote:
Wat vindt jij niet kunnen zoenen dan, want dat is heel verschillend.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
Chicks die niet kunnen zoenenAFKNAPPER
vindquote:Op maandag 17 mei 2010 16:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat vindt jij niet kunnen zoenen dan, want dat is heel verschillend.
Thanks voor je support.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:37 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Sterkte, ik steek kaarsjes voor je op en duim voor je wanneer het bijna zo ver is.
Iedereen kan zoenen, alleen de aanpak varieert per persoon.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:36 schreef Chuck_Norris het volgende:
Chicks die niet kunnen zoenenAFKNAPPER
Mensen die alleen wild kunnen neuken.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:38 schreef Devvie het volgende:
[..]
maar seks is hard en niet liefdevol
zoenen wel
Ik heb ooit een vriendje gehad dat dacht dat ie mn maag moest uitlikken ofzoquote:Op maandag 17 mei 2010 16:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Nooit afwisselen, dus teveel hetzelfde doen, niet met MIJN tempo meegaan, wasmachinesquote:Op maandag 17 mei 2010 16:37 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 mei 2010 16:39 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mensen die alleen wild kunnen neuken.
Ik had in groep 8 echt iemand die een centrifuge deed.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb ooit een vriendje gehad dat dacht dat ie mn maag moest uitlikken ofzo
Ik wil ook altijd dat ze zoenen zoals ik het doequote:Op maandag 17 mei 2010 16:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nooit afwisselen, dus teveel hetzelfde doen, niet met MIJN tempo meegaan, wasmachines![]()
![]()
,
Want JOUW tempo is wetquote:Op maandag 17 mei 2010 16:39 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Nooit afwisselen, dus teveel hetzelfde doen, niet met MIJN tempo meegaan, wasmachines![]()
![]()
,
Ik leerde het die jongenquote:Op maandag 17 mei 2010 16:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik had in groep 8 echt iemand die een centrifuge deed.Maar zelfs nog nadat ik zei dat dat niet fijn was dat hij dat zo deed.
Ze had al tanden ja?quote:Op maandag 17 mei 2010 16:41 schreef Bragi het volgende:
Ik had in groep 4 een meisje dat ook de wasmachine deed.En bij het pijpen gebruikte ze constant haar tanden, wtf.
Ik heb dat ook wel een beetje, dat ik graag wil dat ze zoenen zoals ik het doe hoorquote:
Ja ik ben de dirigent.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil ook altijd dat ze zoenen zoals ik het doe
Iemand iets leren gaat erg lastig als het gewoon genegeerd wordt.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik leerde het die jongen
Toen hij terug kwam van vakantie en weer op dezelfde manier zoende als de eerste tijd, vond ik het genoeg en heb ik m gedumpt
Een beetje toenadering danquote:Op maandag 17 mei 2010 16:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel een beetje, dat ik graag wil dat ze zoenen zoals ik het doe hoor![]()
Maar goed, bij sommige mannen werkt dat niet
Yea.quote:
Inderdaad, mensen die niet openstaan voor verandering zijn niets waard.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Iemand iets leren gaat erg lastig als het gewoon genegeerd wordt.
Dan gaan wij nooit zoenenquote:
Ik zei niets, maar zoende gewoon zoals ik het wilde, zonder me iets van hem aan te trekken en op een gegeven moment ging hij wel meedoen.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Iemand iets leren gaat erg lastig als het gewoon genegeerd wordt.
Sure.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:44 schreef Devvie het volgende:
[..]
Zullen wij dan ook zoenen, anders overtreed ik dalijk de wet
Ach leeftijd is maar een getal. Ik gaf iig al wel aan wat ik lekker vond en wat niet en dat kunnen sommige meiden van 20 nog niet eens.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan gaan wij nooit zoenen
[..]
Ik zei niets, maar zoende gewoon zoals ik het wilde, zonder me iets van hem aan te trekken en op een gegeven moment ging hij wel meedoen.
Dat was niet in groep acht trouwensIk was 14 of 15 toen
Ik ben de hele week vrij.quote:
Verrassing.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door remlof op 17-05-2010 18:07:28 ]
quote:Op maandag 17 mei 2010 16:50 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Verrassing.Ja, dus? Lekker boeieeeeeeendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door remlof op 17-05-2010 18:07:49 ]
quote:
Enlighten me.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
WD is echt een toffe meid, jammer dat ze gebanned is.
Je verveelt je he.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
Echt op zulke momenten mis ik haar wel
Hoe kom je daarbij. Ik hou gewoon van haarquote:
ban-du-topiquequote:
Ik heb de originele posts ook niet gezienquote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 17:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ja dat mag natuurlijk alleen in het mannelijke S&G topic!
quote:Op maandag 17 mei 2010 17:28 schreef Devvie het volgende:
[..]
Over lamon gesproken, ik zal even een TR plaatsen
Oud plaatje, hij had ooit Lamon gezegd in de SC.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:31 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wie heeft die van J.Herrer dan gemaakt?
Kutzooi.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Oud plaatje, hij had ooit Lamon gezegd in de SC.
TR gemacht.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Oud plaatje, hij had ooit Lamon gezegd in de SC.
Goed dat jij het zegt.quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 17:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je je meerdere wel moet erkennen in meer mensen hier.
True that.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja, maar dat is daar waar het magPlus het is ontopic.
haha.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:38 schreef Devvie het volgende:
[ [url=http://screensnapr.com/u/jo4xb1.png]afbeelding ]
[/url]![]()
Dat is wel een van de betere topics in US.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:38 schreef Devvie het volgende:
[/url]![]()
Die had ik ook al gezien, maar bijna iedereen krijgt Jordy Van Loon of Jan Smit terug.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:38 schreef Devvie het volgende:
[/url]![]()
Op de momenten dat ze niks post, mis ik haar ook.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
Echt op zulke momenten mis ik haar wel
Kijk nog eensquote:Op maandag 17 mei 2010 17:38 schreef Devvie het volgende:
[/url]![]()
quote:
Weet ik, maar iemand die er zo uit ziet is heus niet zo bekend.quote:
Als je er echt raar uitziet ben je ook bekend.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet ik, maar iemand die er zo uit ziet is heus niet zo bekend.
Ja mannen.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:47 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Als je er echt raar uitziet ben je ook bekend.
waaorm zo doen danquote:Op maandag 17 mei 2010 17:48 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
OMG, wat een kankerlelijke man.Serieus, als kanker een gezicht had.
Hij heeft een moedervlek, z'n stropdas zit niet perfect, er zit een haartje voor z'n oor, hij mag z'n wenkbrauwen wel wat beter doen en hij heeft een rare neus.
Aldus de gemiddelde vrouw als ze een foto van een lekker wijf in de SC gepost ziet worden.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:48 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft een moedervlek, z'n stropdas zit niet perfect, er zit een haartje voor z'n oor, hij mag z'n wenkbrauwen wel wat beter doen en hij heeft een rare neus.
Geef toe op die foto lijkt haar gezicht gewoon vreemde verhoudingen te hebben.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:48 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het een normale neus.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:48 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Dus ziet ze er raar uit? Volgens die definitie zie jij er dan ook raar uit.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Geef toe op die foto lijkt haar gezicht gewoon vreemde verhoudingen te hebben.
Weet ik.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:49 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dus ziet ze er raar uit? Volgens die definitie zie jij er dan ook raar uit.
quote:
Ik moet nog steeds lachen om:quote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 22:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kankerlelijkkom op nou Chris, dat ze 14 zijn betekent niet meteen dat ze ook lekker zijn.
...quote:Op maandag 17 mei 2010 17:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat was voordat ik zag dat Bragi als vrouw reageerde.
Het is een waar begrip geworden.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:52 schreef Maisnon het volgende:
Sommige mensen kunnen ook met het ene stuk van hun gezicht het andere goedmaken
Zoals Reese Witherspoon en haar suusje-v kin
Mijn gezicht is wel perfect symmetrischquote:Op maandag 17 mei 2010 17:50 schreef Bragi het volgende:
Mensen, Chai geeft toe dat ze er raar uitziet. Want iedereen die geen perfect symmetrisch aangezicht heeft is raar.
Amen.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:55 schreef Bragi het volgende:
De echte schoonheid zit verstopt in de imperfectie.
Ja.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:52 schreef Bragi het volgende:
[..]
...
Serieus, had je dat niet door?Dacht je écht dat ik serieus reageerde?
Suusje-V, hoe geweldig was die tijd.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:52 schreef Maisnon het volgende:
Sommige mensen kunnen ook met het ene stuk van hun gezicht het andere goedmaken
Zoals Reese Witherspoon en haar suusje-v kin
Daarom, sommige modellen zijn lelijk, maar hebben wel iets unieks wat eruit springt.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:55 schreef Bragi het volgende:
De echte schoonheid zit verstopt in de imperfectie.
Door de bank genomen doen modellen me niks.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:57 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Daarom, sommige modellen zijn lelijk, maar hebben wel iets unieks wat eruit springt.
HEUJ, Dat met dat oefenen is heul geen grap van jezelfquote:Op maandag 17 mei 2010 17:54 schreef Bragi het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)rwekt-met-seks.dhtml
Zit ik daar al die tijd voor te oefenen.
Ik heb het gelijk even doorgestuurd naar m'n vriendin.
Nog meer mensen die veel te oud kinderen krijgen.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:54 schreef Bragi het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)rwekt-met-seks.dhtml
Zit ik daar al die tijd voor te oefenen.
Ik heb het gelijk even doorgestuurd naar m'n vriendin.
quote:Op maandag 17 mei 2010 17:59 schreef Potloodvis het volgende:
Zeg what the fuck.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Modellen doen mij sowieso niets.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:58 schreef Bragi het volgende:
[..]
Door de bank genomen doen modellen me niks.
Jawel. Nee.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
HEUJ, Dat met dat oefenen is heul geen grap van jezelf. Plagiaat!
Die 2e pic! SANGGGGquote:Op maandag 17 mei 2010 17:59 schreef Potloodvis het volgende:
Zeg what the fuck.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 mei 2010 18:00 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Op die foto's die ik plaatste heeft ze echt zo'n pelikanenbobbel eronder hangen.
Henk Groot.quote:
Mooi, wederzijds... maar nu ben ik rustig en dan moet jij weer beginnen met zeikenquote:
Idd. Dat is niets bijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even slechte vrienden. En ik moest nog op je reageren van toen ik daarstraks wegging.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:04 schreef Devvie het volgende:
[..]
Mooi, wederzijds... maar nu ben ik rustig en dan moet jij weer beginnen met zeikenWaar is dat nou voor nodig zeg
quote:Op maandag 17 mei 2010 18:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Even slechte vrienden. En ik moest nog op je reageren van toen ik daarstraks wegging.
Adrem.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:04 schreef Potloodvis het volgende:
Valt het jullie niet op dat hij met opzet niet zei 'hoe lang'?
Klappen moet je meteen uitdelen, niet een paar uur later.. dat heeft mijn papa mij geleerdquote:Op maandag 17 mei 2010 18:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Even slechte vrienden. En ik moest nog op je reageren van toen ik daarstraks wegging.
Ik was toch weg, ongelofelijke druiloor. Heb jij VMBO überhaupt voltooid?quote:Op maandag 17 mei 2010 18:07 schreef Devvie het volgende:
[..]
Klappen moet je meteen uitdelen, niet een paar uur later.. dat heeft mijn papa mij geleerd
Serieus gast, als je ECHT niets anders te doen hebt dan zeiken.. blijf dan gewoon weg..quote:Op maandag 17 mei 2010 18:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik was toch weg, ongelofelijke druiloor. Heb jij VMBO überhaupt voltooid?
Zegt degene die vanuit het niets aan het zeiken was op een zekere Bragi.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:10 schreef Devvie het volgende:
[..]
Serieus gast, als je ECHT niets anders te doen hebt dan zeiken.. blijf dan gewoon weg..
Ik win de discussie. Hoe voorspelbaar.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:10 schreef Devvie het volgende:
[..]
Serieus gast, als je ECHT niets anders te doen hebt dan zeiken.. blijf dan gewoon weg..
Dit is KLB, slecht argument dus.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:10 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ah, daar gaan we weer... alle 'halfgoden" tegen de "nerdjes"quote:Op maandag 17 mei 2010 18:11 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zegt degene die vanuit het niets aan het zeiken was op een zekere Bragi.
Ah we deden een wedstrijdquote:Op maandag 17 mei 2010 18:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik win de discussie. Hoe voorspelbaar.
Nee, ik ben niks van plan. Ik wijs je alleen even op je inconsistentie.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:12 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ah, daar gaan we weer... alle 'halfgoden" tegen de "nerdjes"![]()
![]()
Die zijn er ook genoeg ja.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind dit meer een plek voor mentaal minderbedeelden
Ah je gaat jezelf een ban geven?quote:Op maandag 17 mei 2010 18:14 schreef Devvie het volgende:
Mag ik KLB SC admin worden? Dan zal ik even de bezem door dit hok haleneen beter fok voor allen!
Meningen tellen hier niet, enkel feiten.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:13 schreef remlof het volgende:
[..]
En jij kwam je even meldenquote:Op maandag 17 mei 2010 18:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Stiekem hoop je van welquote:Op maandag 17 mei 2010 18:14 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, ik ben niks van plan. Ik wijs je alleen even op je inconsistentie.
Goed omschreven.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:12 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ah, daar gaan we weer... alle 'halfgoden" tegen de "nerdjes"![]()
![]()
Verbanden leggen tussen posts blijft moeilijk voor hem.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:14 schreef Bragi het volgende:
[..]
Nee, ik ben niks van plan. Ik wijs je alleen even op je inconsistentie.
Zoek ze er even bij dan, als je zo'n wereldverbeteraar wilt zijnquote:Op maandag 17 mei 2010 18:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Verbanden leggen tussen posts blijft moeilijk voor hem.
Als ik iets wil initiëren dan doe ik dat gewoon. Daar hoef ik niet op te hopen.quote:
Waarom dure woorden dan?! Beetje bij de badboys van de school staan hè.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:16 schreef Bragi het volgende:
[..]
Als ik iets wil initiëren dan doe ik dat gewoon. Daar hoef ik niet op te hopen.
Ik wed dat Bragi ze al minstens 2x heeft gequote. Als je je AVI niveau 5 had gehaald had je het verband tussen zijn post en jouw posts kunnen begrijpen.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:15 schreef Devvie het volgende:
[..]
Zoek ze er even bij dan, als je zo'n wereldverbeteraar wilt zijn
Ik mag niet wedden van mn moederquote:Op maandag 17 mei 2010 18:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik wed dat Bragi ze al minstens 2x heeft gequote. Als je je AVI niveau 5 had gehaald had je het verband tussen zijn post en jouw posts kunnen begrijpen.
Het ging om deze post:quote:Op maandag 17 mei 2010 18:15 schreef Devvie het volgende:
[..]
Zoek ze er even bij dan, als je zo'n wereldverbeteraar wilt zijn
Ik wees je op je inconsistentie met:quote:Op maandag 17 mei 2010 18:10 schreef Devvie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 mei 2010 18:11 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zegt degene die vanuit het niets aan het zeiken was op een zekere Bragi.
Ik zal mijn zinnen. Voortaan wat inkorten. Zodat je verder komt. Dan het 2e woord.quote:
Ik mocht niet wedden van m'n moeder als ik zeker wist dat ik zou winnen.quote:
Zelfs dan had hij het al moeten begrijpen.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik zal mijn zinnen. Voortaan wat inkorten. Zodat je verder komt. Dan het 2e woord.
Ja so what?quote:
Ik heb net bijles gegeven, dit kan er nog wel bij. Ik krijg geen genoeg van VMBO-BK'ertjes.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:20 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Zelfs dan had hij het al moeten begrijpen.
Hij zei dat hij niet mocht wedden.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:20 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb net bijles gegeven, dit kan er nog wel bij. Ik krijg geen genoeg van VMBO-BK'ertjes.
quote:
quote:
Het is duidelijk dat jullie geen normen en waarden zijn geleerd.quote:
Ik heb alleen oog voor die jongen rechtsquote:Op maandag 17 mei 2010 18:30 schreef reetveter het volgende:
Yeaaaaaaaaaaah gek. Zie deze pittige Duitse Tantes eens
[ afbeelding ]
Niet eens voor onze mooie groene mascottequote:Op maandag 17 mei 2010 18:30 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik heb alleen oog voor die jongen rechts![]()
.
Sweet as sugar.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:30 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je ze gegeven?quote:Op maandag 17 mei 2010 18:30 schreef reetveter het volgende:
[ afbeelding ]
Met je stijve tegen hun grote bips aan wrijven.quote:
Eet smakelijk.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:35 schreef Skylark. het volgende:
Potje FIFA spelen [ afbeelding ], koken [ afbeelding ], eten [ afbeelding ] en leren [ afbeelding ] @ homeeeeee.
quote:Op maandag 17 mei 2010 18:35 schreef Skylark. het volgende:
Potje FIFA spelen [ afbeelding ], koken [ afbeelding ], eten [ afbeelding ] en leren [ afbeelding ] @ homeeeeee.
Heb je meerdere hyves-accounts?quote:Op maandag 17 mei 2010 18:40 schreef Bragi het volgende:
Ik kon een hyves-account van mij maar niet verwijderen.Heb nooit het verlossende mailtje gekregen.
Ja, nee, niet echt. Ik had er ooit eentje puur voor FOK!/FOK!kers. Maar daar kreeg ik na twee dagen alweer genoeg van.quote:
Dat leest hij toch niet meer, want hij is weg van huis.quote:
Mobiel internet.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:46 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat leest hij toch niet meer, want hij is weg van huis.
Ik las het wel nog, want kreeg nog een mailtje binnen.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:46 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dat leest hij toch niet meer, want hij is weg van huis.
Dan moet je ook geen doei zeggen, vind ik.quote:
Ik kon mijn hyves zonder moeite verwijderen toen ik door mijn ex werd lastig gevallen. Was binnen een paar uur weg.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:44 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, nee, niet echt. Ik had er ooit eentje puur voor FOK!/FOK!kers. Maar daar kreeg ik na twee dagen alweer genoeg van.Maar goed, dat account kan ik dus gewoon níét meer verwijderen.
En Hyves ondertussen maar stoer doen met hun cijfers.
Goed punt.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:50 schreef Bragi het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen doei zeggen, vind ik.
Dat heb ik dus al een paar keer geprobeerd.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:52 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik kon mijn hyves zonder moeite verwijderen toen ik door mijn ex werd lastig gevallen. Was binnen een paar uur weg.
Misschien moet je het nog een keer proberen.
Vast wel. Maar ik denk wel in mindere mate.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:53 schreef spiderweb1 het volgende:
Vallen vrouwen ook wel eens hun ex lastig?
Mijn vriendin heeft na een half jaar nog last van d'r ex.
quote:Op maandag 17 mei 2010 18:53 schreef spiderweb1 het volgende:
Vallen vrouwen ook wel eens hun ex lastig?
Mijn vriendin heeft na een half jaar nog last van d'r ex.
Hij had iig geen haarquote:Op maandag 17 mei 2010 19:00 schreef spiderweb1 het volgende:
Ken KLB nauwlijks, laat staan veteranen.
Had die 'Z' een ego ja?
Labiel is denk ik niet de juiste benaming.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:56 schreef Bragi het volgende:
Mwah, er zullen genoeg labiele wijven rondlopen die dat doen.
Maar mannen zijn denk ik toch eerder op hun pik getrapt als een relatie uitgaat.
Trust me, you don't wanna know.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:00 schreef spiderweb1 het volgende:
Ken KLB nauwlijks, laat staan veteranen.
Had die 'Z' een ego ja?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |