quote:
Weet ik, maar iemand die er zo uit ziet is heus niet zo bekend.quote:
Als je er echt raar uitziet ben je ook bekend.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet ik, maar iemand die er zo uit ziet is heus niet zo bekend.
Ja mannen.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:47 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Als je er echt raar uitziet ben je ook bekend.
waaorm zo doen danquote:Op maandag 17 mei 2010 17:48 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
OMG, wat een kankerlelijke man.Serieus, als kanker een gezicht had.
Hij heeft een moedervlek, z'n stropdas zit niet perfect, er zit een haartje voor z'n oor, hij mag z'n wenkbrauwen wel wat beter doen en hij heeft een rare neus.
Aldus de gemiddelde vrouw als ze een foto van een lekker wijf in de SC gepost ziet worden.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:48 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft een moedervlek, z'n stropdas zit niet perfect, er zit een haartje voor z'n oor, hij mag z'n wenkbrauwen wel wat beter doen en hij heeft een rare neus.
Geef toe op die foto lijkt haar gezicht gewoon vreemde verhoudingen te hebben.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:48 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het een normale neus.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:48 schreef Bragi het volgende:
[ afbeelding ]
Dus ziet ze er raar uit? Volgens die definitie zie jij er dan ook raar uit.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Geef toe op die foto lijkt haar gezicht gewoon vreemde verhoudingen te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |