Ze had al tanden ja?quote:Op maandag 17 mei 2010 16:41 schreef Bragi het volgende:
Ik had in groep 4 een meisje dat ook de wasmachine deed.En bij het pijpen gebruikte ze constant haar tanden, wtf.
Ik heb dat ook wel een beetje, dat ik graag wil dat ze zoenen zoals ik het doe hoorquote:
Ja ik ben de dirigent.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil ook altijd dat ze zoenen zoals ik het doe
Iemand iets leren gaat erg lastig als het gewoon genegeerd wordt.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik leerde het die jongen
Toen hij terug kwam van vakantie en weer op dezelfde manier zoende als de eerste tijd, vond ik het genoeg en heb ik m gedumpt
Een beetje toenadering danquote:Op maandag 17 mei 2010 16:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel een beetje, dat ik graag wil dat ze zoenen zoals ik het doe hoor![]()
Maar goed, bij sommige mannen werkt dat niet
Yea.quote:
Inderdaad, mensen die niet openstaan voor verandering zijn niets waard.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Iemand iets leren gaat erg lastig als het gewoon genegeerd wordt.
Dan gaan wij nooit zoenenquote:
Ik zei niets, maar zoende gewoon zoals ik het wilde, zonder me iets van hem aan te trekken en op een gegeven moment ging hij wel meedoen.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:42 schreef Chai het volgende:
[..]
Iemand iets leren gaat erg lastig als het gewoon genegeerd wordt.
Sure.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:44 schreef Devvie het volgende:
[..]
Zullen wij dan ook zoenen, anders overtreed ik dalijk de wet
Ach leeftijd is maar een getal. Ik gaf iig al wel aan wat ik lekker vond en wat niet en dat kunnen sommige meiden van 20 nog niet eens.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan gaan wij nooit zoenen
[..]
Ik zei niets, maar zoende gewoon zoals ik het wilde, zonder me iets van hem aan te trekken en op een gegeven moment ging hij wel meedoen.
Dat was niet in groep acht trouwensIk was 14 of 15 toen
Ik ben de hele week vrij.quote:
Verrassing.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door remlof op 17-05-2010 18:07:28 ]
quote:Op maandag 17 mei 2010 16:50 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Verrassing.Ja, dus? Lekker boeieeeeeeendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door remlof op 17-05-2010 18:07:49 ]
quote:
Enlighten me.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
WD is echt een toffe meid, jammer dat ze gebanned is.
Je verveelt je he.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:11 schreef Chuck_Norris het volgende:
Echt op zulke momenten mis ik haar wel
Hoe kom je daarbij. Ik hou gewoon van haarquote:
ban-du-topiquequote:
Ik heb de originele posts ook niet gezienquote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 17:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ja dat mag natuurlijk alleen in het mannelijke S&G topic!
quote:Op maandag 17 mei 2010 17:28 schreef Devvie het volgende:
[..]
Over lamon gesproken, ik zal even een TR plaatsen
Oud plaatje, hij had ooit Lamon gezegd in de SC.quote:Op maandag 17 mei 2010 17:31 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wie heeft die van J.Herrer dan gemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |