Ik rook. Denk dat veel meisjes/mensen in het algemeen ervan afknappen. Veel van mijn vrienden en klasgenoten zeggen ook dat ik moet stoppen. Ik wil ook stoppen, mij nog niet gelukt.quote:
Da's mij ja, drie jaar geleden. Er is niet veel aan mij verandert, alleen ben ik iets breder geworden.quote:
Wat is een foutje?quote:
Twee totaal verschillende topics.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:50 schreef mirved het volgende:
Zijn jullie (volledig) tevreden met jullie uiterlijk
Dit topic gaat over wat jij denkt dat niet mooi aan je zelf is en andere ook niet. Dat topic gaat over wat je niet mooi aan jezelf vind? Zie er weinig verschil in. Dingen die je niet mooi aan je zelf vind verwacht je ook dat andere niet mooi aan jou vinden. Dus precies dezelfde strekking.quote:
Nee hoor, dat andere topic gaat puur over uiterlijk, en dit topic niet. Bovendien kun je erg ontevreden zijn met je neus, terwijl men daar niet op afknapt. Dit is echt een ander topic.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:58 schreef mirved het volgende:
[..]
Dit topic gaat over wat jij denkt dat niet mooi aan je zelf is en andere ook niet. Dat topic gaat over wat je niet mooi aan jezelf vind? Zie er weinig verschil in. Dingen die je niet mooi aan je zelf vind verwacht je ook dat andere niet mooi aan jou vinden. Dus precies dezelfde strekking.
zo klopt ie bij mij.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:54 schreef Twizu het volgende:
Ik ben koppig en gebruik -volgens mijn omgeving- te vaak mijn gevoel in plaats van verstand.
Nee, dat topic gaat over wat je van je uiterlijk vindt.quote:Op zondag 16 mei 2010 20:58 schreef mirved het volgende:
[..]
Dit topic gaat over wat jij denkt dat niet mooi aan je zelf is en andere ook niet. Dat topic gaat over wat je niet mooi aan jezelf vind? Zie er weinig verschil in. Dingen die je niet mooi aan je zelf vind verwacht je ook dat andere niet mooi aan jou vinden. Dus precies dezelfde strekking.
Ok eens ik had over het woordje "karaktereigenschappen" heen gelezen in de op.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:02 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nee, dat topic gaat over wat je van je uiterlijk vindt.
Dit topic gaat over wat je een afknapper van jezelf vindt. En niet alleen uiterlijke afknappers, maar ook innerlijke afknappers en andere afknappers (zoals werksituatie, sociale status, lelijke auto, enz).
Daar ben ik ook op aangesproken, dat ik teveel denkquote:Op zondag 16 mei 2010 20:54 schreef Twizu het volgende:
Ik ben koppig en gebruik -volgens mijn omgeving- te vaak mijn verstand in plaats van gevoel.
ook!quote:Op zondag 16 mei 2010 21:10 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik heb (veel) bevestiging nodig.
Ben onzeker.
Ik denk dat de meeste mensen hier wel enigsinds 'last' van hebben.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:15 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ook!Aan woorden heb ik niet genoeg. SHOW ME!!!
Ja dat heb ik ook. Soms betrap ik mezelf dat ik stiekem complimentjes vraag. Niet op een opvallende manier, maar vanwege nare ervaringen in het verleden wil ik graag horen dat hoe ik nu ben en hoe ik handel goed is.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:17 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste mensen hier wel enigsinds 'last' van hebben.
Ik heb eigenlijk veel vragen voor mensen die Aspergers/Autisme hebben. Het lijkt me gewoon een hele moeilijke stoornis te hebben.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:20 schreef sempron2400 het volgende:
Dat ik Asperger heb, en veel tijd voor mezelf nodig heb.
wat is er in vredesnaam nou bullshit aan al die vorige antwoorden?quote:Op zondag 16 mei 2010 21:23 schreef dalaiblama het volgende:
Och jezus, nu gaat iedereen ( zoals altijd bij zulke topics ) een hele rits eigenschappen opnoemen die zogenaamd vreeeeeeeselijk zijn, maar eigenlijk gewoon fantastisch.
Ik hoor jullie nog net niet giechelen....alsjeblieft zeg
Zal ik dan maar normaal doen?
- ik pis onder de douche
- ik laat dikke scheten als ik s'ochtends moet plassen
- als ik moe ben en met mijn pens vooruit op de bank lig uit te suffen dan zie ik er niet uit
- ik rook
- ik kan zo uit mijn nek lullen dat menig gesprekspartner een prijs verdient voor geduld en fatsoen.
- ik doe smerige dingen als mensen niet kijken
- ik bluf
Zo en nu jullie ook even niet bullshitten maar eerlijk antwoorden. Dank u.
Jouw grootste afknapper is wel dat je een zeiknek bent, die staat er nog niet tussen.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:23 schreef dalaiblama het volgende:
Och jezus, nu gaat iedereen ( zoals altijd bij zulke topics ) een hele rits eigenschappen opnoemen die zogenaamd vreeeeeeeselijk zijn, maar eigenlijk gewoon fantastisch.
Ik hoor jullie nog net niet giechelen....alsjeblieft zeg
- ik pis onder de douche
- ik laat dikke scheten als ik s'ochtends moet plassen
- als ik moe ben en met mijn pens vooruit op de bank lig uit te suffen dan zie ik er niet uit
- ik rook
- ik kan zo uit mijn nek lullen dat menig gesprekspartner een prijs verdient voor geduld en fatsoen.
- ik doe smerige dingen als mensen niet kijken
- ik bluf
Dat zou hem wel eens kunnen zijn jaquote:Op zondag 16 mei 2010 20:55 schreef Lily-Ella het volgende:
Mijn onzekerheid over mijn uiterlijk is denk ik de grootste afknapper.
Ook, maar ik wil het ook graag zien horen voelen/ervaren.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:15 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ook!Aan woorden heb ik niet genoeg. SHOW ME!!!
En dat is het ook, nuchter bekeken. De stoornis werkt direct door in de persoonlijkheid en niet zo’n beetje ook. Autisme is voor normale mensen moeilijk te begrijpen (er is een draaje op het R&P forum over autisme).quote:Op zondag 16 mei 2010 21:22 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk veel vragen voor mensen die Aspergers/Autisme hebben. Het lijkt me gewoon een hele moeilijke stoornis te hebben.
Too much bla.quote:Op zondag 16 mei 2010 21:23 schreef dalaiblama het volgende:
Och jezus
damn, jij lijkt op mijquote:Op zondag 16 mei 2010 22:49 schreef VeerEli het volgende:
Ok, een paar flinke afknappers voor een hoop zullen zijn:
Ik kan boeren als een vent en vind dit ook fijn om te doen als ik moet.
Ik vind het leuk/interessant om soms over gore dingen te praten zoals schijten en ruften of kots.
Ik ben onwijs open, kan soms een pluspunt zijn, soms een minpunt om bijv. bovenstaande 'afknapper'
Ik rook, blow soms, en hou ervan om me op een verjaardagsfeestje van een vriend/vriendin helemaal lens te zuipen.
Heb een vrij grof taalgebruik. Hoewel ik dit ook voor me kan houden bij bijv. me schoonouders of werkgevers![]()
Oh en ik vind het grappig om mijn vriend te etteren door een scheetje in mijn hand te laten en die dan in zijn gezicht te gooien.
Nou, dat was het denk ik wel zo'n beetje
Is ook goor, maar wel grappig. En hij doet zelf ook zulke dingen, scheten tegen mijn hand of benen aanlaten, of na een dikke eierscheet terwijl ik met mijn gezicht onder de deken lig tegen zijn rug aan ineens met de deken waaien enzoquote:Op zondag 16 mei 2010 22:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
damn, jij lijkt op mijop dat laatste punt na dan, dat vind ik dan weer goor
Ik haat je!quote:Op zondag 16 mei 2010 23:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ontzettend eigenwijs
Te makkelijk over dingen denken.
Mijn zin willen doordrammen
Vind mezelf echt te dik
chaotisch
Einzelganger
Klinkt als een "DIE HARD", dat ga je echt doen als ik het zo lees..quote:Op maandag 17 mei 2010 00:22 schreef Ilse1990 het volgende:
Yes yes...
- Keiharde rationele bitch
- Ik erger me aan lageropgeleiden
- Ik ruft in bed en ontkent het steevast
- Slechte humor ( grappen over zwakkeren en ongelukken, mensen die zich bezeren )
- Ik praat ook graag over vunzige dingen ( two girls one cup, schijt, kots, de hele mik mak )
- Niet tactisch
- Vreselijke omgang met dieren ( "mama is thuis!!" tegen de katten )
- Verwend nest / rijkeluis kindje / papa kleine meid
- Ik boer hard
- Ik kan heel goed liegen ( zie mijn nieuwste topic )
- Links om rechts om, breken of barsten het gaat zoals ik wil
Maar vooral dus dat ik een bitch ben en als ik mensen niet mag gruwelijk achterbaks ervan geniet ze keihard op hun bek te laten gaan, liefst voor groot publiek <-- makes my day
Niet echt schokkendquote:Op zondag 16 mei 2010 22:49 schreef VeerEli het volgende:
Ok, een paar flinke afknappers voor een hoop zullen zijn:
Ik vind het leuk/interessant om soms over gore dingen te praten zoals schijten en ruften of kots.
Ik ben onwijs open, kan soms een pluspunt zijn, soms een minpunt om bijv. bovenstaande 'afknapper'
Ik rook, blow soms, en hou ervan om me op een verjaardagsfeestje van een vriend/vriendin helemaal lens te zuipen.
Heb een vrij grof taalgebruik. Hoewel ik dit ook voor me kan houden bij bijv. me schoonouders of werkgevers![]()
Oh en ik vind het grappig om mijn vriend te etteren door een scheetje in mijn hand te laten en die dan in zijn gezicht te gooien.
Nou, dat was het denk ik wel zo'n beetje
Make my day...quote:Op maandag 17 mei 2010 00:22 schreef Ilse1990 het volgende:
Maar vooral dus dat ik een bitch ben en als ik mensen niet mag gruwelijk achterbaks ervan geniet ze keihard op hun bek te laten gaan, liefst voor groot publiek <-- makes my day
Zijn eigenlijk ventjes met een kleine pik.quote:Op maandag 17 mei 2010 00:28 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Al die vrouwen hier die praten over poep en scheten oplikken... Mijn beeld wat doe je
quote:
Drugs are bad, mkay?quote:Op maandag 17 mei 2010 01:46 schreef EggsTC het volgende:
Teveel dingen doen die niet goed voor je zijn, daarvan ook hinder ondervinden, en stug door blijven gaan
Damn hoe krijg je dat voor elkaar? Opzich nog wel te overzien als je straks vast werk hebtquote:Op maandag 17 mei 2010 02:00 schreef PimOstermann het volgende:
Ik, jongen van 22,
- Ben niet lang (1.75 m), zit hier enorm mee.
- Geen mooi gebit.
- Nooit vriendin gehad.
- Fucked up financiën (30.000 euro schuld).
Opties op de beurs.quote:Op maandag 17 mei 2010 02:02 schreef Geerd het volgende:
Damn hoe krijg je dat voor elkaar? Opzich nog wel te overzien als je straks vast werk hebt
Vooral niet veranderenquote:Op maandag 17 mei 2010 02:41 schreef frame-saw het volgende:
In de eerste paar weken van een relatie ben ik helemaal verliefd en aanhankelijk. Is een afknapper ja, maar na die paar weken ben ik weer 'normaal'. Maar dan is het meestal al uit :p Verder ben ik bitchy, kan mijn gemoedstoestand snel veranderen, ben ik nogal een snob, ben ik vaak te laat, is het altijd een chaos in mijn hoofd, ben ik graag alleen, kan ik slecht over gevoelens praten, ben ik een betweter. Uiterlijk weet ik zo niets te noemen omdat iedereen op wat anders valt. Maar misschien mijn houding, die een beetje ingezakt is.
wauw, net een vrouw!quote:Op maandag 17 mei 2010 02:41 schreef frame-saw het volgende:
In de eerste paar weken van een relatie ben ik helemaal verliefd en aanhankelijk. Is een afknapper ja, maar na die paar weken ben ik weer 'normaal'. Maar dan is het meestal al uit :p Verder ben ik bitchy, kan mijn gemoedstoestand snel veranderen, ben ik nogal een snob, ben ik vaak te laat, is het altijd een chaos in mijn hoofd, ben ik graag alleen, kan ik slecht over gevoelens praten, ben ik een betweter. Uiterlijk weet ik zo niets te noemen omdat iedereen op wat anders valt. Maar misschien mijn houding, die een beetje ingezakt is.
Dus het feit dat je een vrouw bent is een afknapper?quote:Op maandag 17 mei 2010 02:41 schreef frame-saw het volgende:
Ooh, en die.quote:Op zondag 16 mei 2010 22:49 schreef VeerEli het volgende:
Als je ophoud over dat eerste in te zitten ben je al een stuk verder. Er iets aan veranderen kun je niet echt en mocht je wel lang zijn dan was je weer ontevreden over wat anders. Oftewel, iedereen heeft wel watquote:Op maandag 17 mei 2010 02:00 schreef PimOstermann het volgende:
- Geen mooi gebit.
Echt niet doen!quote:Op maandag 17 mei 2010 02:00 schreef PimOstermann het volgende:
Ik, jongen van 22,
Nouja, ik ben soms gewoon extreem irritant, qua betweter, snob, stemmingswisselingen. En ik ben echt niet zo vrouwelijk hoor, iig geen tutje en kan niet over gevoelens praten, dus ach. Er zijn vast mensen die erop vallen, maar ik vind het wel een afknapper bij mezelfquote:Op maandag 17 mei 2010 09:58 schreef FBreijer het volgende:
[..]
Dus het feit dat je een vrouw bent is een afknapper?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |