abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 mei 2010 @ 22:52:56 #51
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_81514818
Ik heb trouwens ook moeite met het herkennen van taboes.
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
  zondag 16 mei 2010 @ 22:53:14 #52
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_81514841
quote:
Op zondag 16 mei 2010 22:49 schreef VeerEli het volgende:
Ok, een paar flinke afknappers voor een hoop zullen zijn :

Ik kan boeren als een vent en vind dit ook fijn om te doen als ik moet.
Ik vind het leuk/interessant om soms over gore dingen te praten zoals schijten en ruften of kots.
Ik ben onwijs open, kan soms een pluspunt zijn, soms een minpunt om bijv. bovenstaande 'afknapper'
Ik rook, blow soms, en hou ervan om me op een verjaardagsfeestje van een vriend/vriendin helemaal lens te zuipen.
Heb een vrij grof taalgebruik. Hoewel ik dit ook voor me kan houden bij bijv. me schoonouders of werkgevers
Oh en ik vind het grappig om mijn vriend te etteren door een scheetje in mijn hand te laten en die dan in zijn gezicht te gooien.

Nou, dat was het denk ik wel zo'n beetje
damn, jij lijkt op mij op dat laatste punt na dan, dat vind ik dan weer goor
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  zondag 16 mei 2010 @ 22:53:38 #53
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_81514860
Chronische ziekte. Niks van te zien maar het is lastig om mee om te gaan voor anderen, want ik moet met veel dingen rekening houden omdat ik snel moe ben en veel pijn heb. Niet echt iets waardoor je mensen aantrekt zeg maar Probeer het dan ook pas altijd na een tijdje te zeggen
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
  zondag 16 mei 2010 @ 23:17:00 #54
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_81516048
Yeah! Feel-bad topic.

Ik moet echt serieus 20 kilo afvallen. Eens in het half jaar doe ik goed mijn best, val ik 5 kilo af, en daarna komt het er weer bij. Los van mijn bierbuik is het ook een persoonlijkheids-afknapper dat ik dit niet gewoon fix.

Ik heb problemen met lange commitments. Voor mij is alles alleen in het "nu". Ik kan helemaal voor iets gaan en meer geven dan de anderen doen, maar ik heb altijd in mijn achterhoofd dat het over een maand over kan zijn. Over alles dat een langere tijdspanne betreft ben ik super twijfelachtig. Zo ben ik nu al meer dan een jaar aan het beslissen of ik nou wel of niet kinderen wil, elke dag zit ik er wel een uur over te wikken en wegen, en ik weet het nog steeds niet.

Ik ben ook een workaholic. Ik ben nu aan het stoppen, maar ik ben nog wel in de afkick-fase, waarin ik thuis continu de drang voel om werk erbij te pakken, slecht slapen als dingen niet af zijn, etc.... Voordeel is dan wel weer dat ik financieel nu goed erbij zit. Als het stoppen lukt kan dit een opknapper worden.

Ik blow vrij veel. Dat is vooral een externe afknapper. Ik vind het zelf geen probleem, mijn vriendin ook niet want die blowt ook regelmatig. Maar vrouwen in mijn doelgroep vinden het in 't algemeen vrij kansloos als je boven de 25 bent, en daar zit ook wel wat in.

Ook nog een chronische ziekte inderdaad. Voor serieuze partners niet per se een afknapper, maar ik ben wel wat minder flexibel, ik heb goede/slechte dagen en dat maakt dingen plannen lastiger. Plus je merkt het ook wel aan me als het slechter gaat, dan kom ik sjagrijnig over en zo. En ik heb dan nooit zin om erover te praten omdat ik alles al tien keer gehoord heb en het toch niet helpt.

Ik zou het eigenlijk aan mijn vriendin moeten vragen, die weet er vast nog wel een paar, maar mijn laatste afknapper is dat ik soms onverwacht slecht reageer op kritiek, dus ik weet niet of dat slim is.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  zondag 16 mei 2010 @ 23:18:57 #55
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_81516144
quote:
Op zondag 16 mei 2010 22:53 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

damn, jij lijkt op mij op dat laatste punt na dan, dat vind ik dan weer goor
Is ook goor, maar wel grappig. En hij doet zelf ook zulke dingen, scheten tegen mijn hand of benen aanlaten, of na een dikke eierscheet terwijl ik met mijn gezicht onder de deken lig tegen zijn rug aan ineens met de deken waaien enzo
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_81516772
Stront eigenwijs.
Niet direct een beter weter. Maar ben niet snel om te krijgen.

Vaak te laat.

Geen ordelijk bestaan. Vaak is het één grote chaos waar ik zelf gelukkig vaak het minste last van heb.
Kan ook echt genieten van chaos. Orde voelt als stilte voor de storm. Alles behalve geruststellend.

En ik heb een allergie voor mensen die precies zoals mij zijn. Kan die gasten echt niet uitstaan.
pi_81516898
Ontzettend eigenwijs
Te makkelijk over dingen denken.
Mijn zin willen doordrammen
Vind mezelf echt te dik
chaotisch
Einzelganger
I solemnly swear i'm up to no good
pi_81516975
quote:
Op zondag 16 mei 2010 23:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ontzettend eigenwijs
Te makkelijk over dingen denken.
Mijn zin willen doordrammen
Vind mezelf echt te dik
chaotisch
Einzelganger
Ik haat je!
  zondag 16 mei 2010 @ 23:36:26 #59
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_81517024
Geen idee, dat moet je al die anderen vragen. Maar men zeikt genoeg, dus ik zal eigenschappen hebben die mensen niet aanstaan.
Intelligent, but fucked up.
  zondag 16 mei 2010 @ 23:57:53 #60
298024 HalloweenJack
Mein Führer! I can walk!
pi_81518073
Oeh een topic dat mij aanspreekt, jotum!

-Dat ik door een combinatie van lichamelijk en geestelijke mankementen arbeidsongeschikt ben verklaard is denk ik niet al te aantrekkelijk.
-Ik heb geen vriendenkring
-Dat ik 21, bijna 22 ben en nogsteeds totaal geen ervaring heb wat relaties betreft.
-Dat ik lang en dun ben zal denk ik ook niet erg populair zijn. Ik ben ongeveer 1.92m en weeg 60kg
-Ik heb totaal geen toekomstperspectief.
-Ik heb nogsteeds de huid van een puber.
-Ik weet totaal niet hoe ik met sociale situaties om moet gaan.
-Ik ben enorm kritisch tegenover andere mensen waardoor ik iemand al meteen totaal niet mag als die ook maar een ding verkeerd doet.
-Ik kan af en toe enorm obsessief gedrag vertonen waarbij alle andere dingen in de wereld, en dus ook enige eventuele relaties, er tijdelijk even totaal niet meer toe doen.
-Ik raak heel erg snel ergens op uitgekeken.

Waarschijnlijk vergeet ik nog het een en ander. mischien update ik deze lijst zometeen nog even als ik me verveel

Oh en over het algemeen zit ik er trouwens niet over in dat men hier waarschijnlijk op afknapt. Ik vind alleen zijn eigenlijk wel prima.

[ Bericht 2% gewijzigd door HalloweenJack op 17-05-2010 00:04:54 ]
Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth.” ~Oscar Wilde
pi_81518084
Het verschil tussen hoe de meeste mensen mij liever zien, dan wie ik echt ben...Ik heb gewacht op die uitzondering, dus gisteren ontmoet...:)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-05-2010 23:58:52 ]
pi_81519253
Yes yes...

- Keiharde rationele bitch
- Ik erger me aan lageropgeleiden
- Ik ruft in bed en ontkent het steevast
- Slechte humor ( grappen over zwakkeren en ongelukken, mensen die zich bezeren )
- Ik praat ook graag over vunzige dingen ( two girls one cup, schijt, kots, de hele mik mak )
- Niet tactisch
- Vreselijke omgang met dieren ( "mama is thuis!!" tegen de katten )
- Verwend nest / rijkeluis kindje / papa kleine meid
- Ik boer hard
- Ik kan heel goed liegen ( zie mijn nieuwste topic )
- Links om rechts om, breken of barsten het gaat zoals ik wil

Maar vooral dus dat ik een bitch ben en als ik mensen niet mag gruwelijk achterbaks ervan geniet ze keihard op hun bek te laten gaan, liefst voor groot publiek <-- makes my day
Lieve kusjes Ilse
  maandag 17 mei 2010 @ 00:27:22 #63
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_81519440
Mijn stem, mijn gezicht, mijn houding (beetje in mekaar gedrukt).
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_81519461
quote:
Op maandag 17 mei 2010 00:22 schreef Ilse1990 het volgende:
Yes yes...

- Keiharde rationele bitch
- Ik erger me aan lageropgeleiden
- Ik ruft in bed en ontkent het steevast
- Slechte humor ( grappen over zwakkeren en ongelukken, mensen die zich bezeren )
- Ik praat ook graag over vunzige dingen ( two girls one cup, schijt, kots, de hele mik mak )
- Niet tactisch
- Vreselijke omgang met dieren ( "mama is thuis!!" tegen de katten )
- Verwend nest / rijkeluis kindje / papa kleine meid
- Ik boer hard
- Ik kan heel goed liegen ( zie mijn nieuwste topic )
- Links om rechts om, breken of barsten het gaat zoals ik wil

Maar vooral dus dat ik een bitch ben en als ik mensen niet mag gruwelijk achterbaks ervan geniet ze keihard op hun bek te laten gaan, liefst voor groot publiek <-- makes my day
Klinkt als een "DIE HARD", dat ga je echt doen als ik het zo lees..
pi_81519488
Al die vrouwen hier die praten over poep en scheten oplikken... Mijn beeld wat doe je
pi_81519596
quote:
Op zondag 16 mei 2010 22:49 schreef VeerEli het volgende:
Ok, een paar flinke afknappers voor een hoop zullen zijn :

Ik kan boeren als een vent en vind dit ook fijn om te doen als ik moet.
Ik vind het leuk/interessant om soms over gore dingen te praten zoals schijten en ruften of kots.
Ik ben onwijs open, kan soms een pluspunt zijn, soms een minpunt om bijv. bovenstaande 'afknapper'
Ik rook, blow soms, en hou ervan om me op een verjaardagsfeestje van een vriend/vriendin helemaal lens te zuipen.
Heb een vrij grof taalgebruik. Hoewel ik dit ook voor me kan houden bij bijv. me schoonouders of werkgevers
Oh en ik vind het grappig om mijn vriend te etteren door een scheetje in mijn hand te laten en die dan in zijn gezicht te gooien.

Nou, dat was het denk ik wel zo'n beetje
Niet echt schokkend

Wat wel schokkend is als je mij er op aanspreekt, terwijl je het zelf ook doet!

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2010 00:32:26 ]
pi_81519610
quote:
Op maandag 17 mei 2010 00:22 schreef Ilse1990 het volgende:
Make my day...
  maandag 17 mei 2010 @ 00:40:50 #68
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_81519890
quote:
Op maandag 17 mei 2010 00:28 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Al die vrouwen hier die praten over poep en scheten oplikken... Mijn beeld wat doe je
Zijn eigenlijk ventjes met een kleine pik.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 17 mei 2010 @ 00:45:53 #69
298024 HalloweenJack
Mein Führer! I can walk!
pi_81520040
quote:
Op maandag 17 mei 2010 00:32 schreef Techno het volgende:

[..]

Make my day...
Man is least himself when he talks in his own person. Give him a mask, and he will tell you the truth.” ~Oscar Wilde
  maandag 17 mei 2010 @ 01:44:23 #70
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_81520981
Hmm...

Chaotisch in mijn hoofd
Lui
Ambitieloos
Geen risico's durven nemen
Niet snel een goede beslissing kunnen maken
Vaak onzeker zijn over mijn kunnen
pi_81521026
Teveel dingen doen die niet goed voor je zijn, daarvan ook hinder ondervinden, en stug door blijven gaan
Lambo of Rekt
pi_81521083
Terughoudendheid
pi_81521199
quote:
Op maandag 17 mei 2010 01:46 schreef EggsTC het volgende:
Teveel dingen doen die niet goed voor je zijn, daarvan ook hinder ondervinden, en stug door blijven gaan
Drugs are bad, mkay?
pi_81521248
Ik, jongen van 22,

- Ben niet lang (1.75 m), zit hier enorm mee.
- Geen mooi gebit.
- Nooit vriendin gehad.
- Fucked up financiën (30.000 euro schuld).
pi_81521258
Drankorgel, geen nee kunnen zeggen, niet assertief genoeg, altijd iedereen naar zijn zin willen maken ook al word ik er zelf slechter van, 0,0% ervaring met relaties en shit.
Niet zo goed in een gesprekken op gang houden/beginnen, laat staan als een meisje tegen me begint te praten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')