abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81521277
quote:
Op maandag 17 mei 2010 02:00 schreef PimOstermann het volgende:
Ik, jongen van 22,

- Ben niet lang (1.75 m), zit hier enorm mee.
- Geen mooi gebit.
- Nooit vriendin gehad.
- Fucked up financiën (30.000 euro schuld).
Damn hoe krijg je dat voor elkaar? Opzich nog wel te overzien als je straks vast werk hebt
pi_81521294
quote:
Op maandag 17 mei 2010 01:57 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Drugs are bad, mkay?
Dat gaat niet echt over drugs, iig niet de drugs die jij bedoelt.
Lambo of Rekt
pi_81521329
quote:
Op maandag 17 mei 2010 02:02 schreef Geerd het volgende:
Damn hoe krijg je dat voor elkaar? Opzich nog wel te overzien als je straks vast werk hebt
Opties op de beurs. .
pi_81521474
teveel veel dingen willen oplossen en maar blijven vechten, waardoor ik s'nachts in bed lig te piekeren, daardoor slaaptekort, daardoor lichamelijke klachten
kortom moeilijk dingen kunnen loslaten
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
  maandag 17 mei 2010 @ 02:23:09 #80
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_81521513
Ik ben een kluizenaar.
Bedankt Hans.
pi_81521767
In de eerste paar weken van een relatie ben ik helemaal verliefd en aanhankelijk. Is een afknapper ja, maar na die paar weken ben ik weer 'normaal'. Maar dan is het meestal al uit :p Verder ben ik bitchy, kan mijn gemoedstoestand snel veranderen, ben ik nogal een snob, ben ik vaak te laat, is het altijd een chaos in mijn hoofd, ben ik graag alleen, kan ik slecht over gevoelens praten, ben ik een betweter. Uiterlijk weet ik zo niets te noemen omdat iedereen op wat anders valt. Maar misschien mijn houding, die een beetje ingezakt is.
pi_81522034
quote:
Op maandag 17 mei 2010 02:41 schreef frame-saw het volgende:
In de eerste paar weken van een relatie ben ik helemaal verliefd en aanhankelijk. Is een afknapper ja, maar na die paar weken ben ik weer 'normaal'. Maar dan is het meestal al uit :p Verder ben ik bitchy, kan mijn gemoedstoestand snel veranderen, ben ik nogal een snob, ben ik vaak te laat, is het altijd een chaos in mijn hoofd, ben ik graag alleen, kan ik slecht over gevoelens praten, ben ik een betweter. Uiterlijk weet ik zo niets te noemen omdat iedereen op wat anders valt. Maar misschien mijn houding, die een beetje ingezakt is.
Vooral niet veranderen Dat is toch juist een teken dat je iemand echt leuk vindt? Ik vind het juist normaal dat je dan veel tijd met die persoon zou willen doorbrengen
  maandag 17 mei 2010 @ 03:08:22 #83
122997 zquing
Drama Junk
pi_81522036
Zoveel, maar 't ergste is mijn luiheid, die is echt onovertroffen.
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_81522444
quote:
wauw, net een vrouw!
Doe eens lief!
pi_81522461
quote:
Op maandag 17 mei 2010 02:07 schreef PimOstermann het volgende:

[..]

Opties op de beurs. .
...... Opties, waarom leg je dan ook zoveel in?
Doe eens lief!
  maandag 17 mei 2010 @ 07:29:33 #86
286493 raebyddet
teddybear maar dan omgedraaid
pi_81522569
Het is vaak een chaos in mijn hoofd, ik ben ook erg slordig terwijl ik soms van die momenten heb dat alles blinkend schoon moet zijn . Ik ben ongeduldig ( dit brengt mij vaak in verkeerde situaties). Kan moeilijk over gevoelens e.d. praten, dus vermijd ik dat soort situaties. Te makkelijk over dingen denken en enorm kritisch tegenover mezelf.
"Nothing astonishes people so much as common-sense and plain dealing."
  maandag 17 mei 2010 @ 07:29:54 #87
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_81522573
- mijn overgewicht (daar wordt nu serieus aan gewerkt,dus dat gaat beter in de toekomst)
- mijn muur die ik optrek op t moment dat er ook maar een potentieel relatiepartner langskomt
pi_81524464
* Ik vind anderen best snel saai. Ik word er gek van als vriend(inn)en me elke dag bellen of opzoeken, omdat ik heel veel tijd voor mezelf nodig heb.
* Ik ben soms nog steeds erg hyperactief.
pi_81524676
quote:
Dus het feit dat je een vrouw bent is een afknapper?
You sunk my battleship! :o
pi_81524790
Dat ik mijn haar altijd moet blonderen. Ik vind mijn eigen haarkleur echt lelijk.
Dat ik snel dingen in mijn hoofd haal wat niet waar is.
Snel jaloers ben. Niet op materiele dingen, maar meer rond affectie.
Sowieso schrijf je zo.
  maandag 17 mei 2010 @ 10:20:32 #91
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_81525227
Ik kan niet met geld omgaan, ben lui, kan onwijs onrustig en strontvervelend worden als ik wil dat er iets gedaan wordt en dat gebeurt niet, ben vrouw dus kan ook flink zeiken. Kan het ene moment heel relaxed met een gebeurtenis omgaan, ander moment slaan de stoppen door. Genoeg lijkt me?
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_81525282
Ik zit onder het Fok gemiddelde van 25cm+.
pi_81525310
quote:
Op maandag 17 mei 2010 10:22 schreef Techno het volgende:
Ik zit onder het Fok gemiddelde van 25cm+.
Ik ook
You sunk my battleship! :o
  maandag 17 mei 2010 @ 10:26:10 #94
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_81525394
quote:
Op zondag 16 mei 2010 22:49 schreef VeerEli het volgende:
Ik kan boeren als een vent en vind dit ook fijn om te doen als ik moet.
Heb een vrij grof taalgebruik. Hoewel ik dit ook voor me kan houden bij bijv. me schoonouders of werkgevers
Ooh, en die.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
  maandag 17 mei 2010 @ 10:39:34 #95
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_81525733
Mijn ergste is denk ik dat ik erg negatief kan zijn en niet al te veel zelfvertrouwen heb.
pi_81525818
quote:
- Geen mooi gebit.
Als je ophoud over dat eerste in te zitten ben je al een stuk verder. Er iets aan veranderen kun je niet echt en mocht je wel lang zijn dan was je weer ontevreden over wat anders. Oftewel, iedereen heeft wel wat Ken best veel jongens van 170-175 met een leuke vriendin, zelfs een jongen van 160 ofzo

En je kunt je tanden gewoon laten bleken en/of een beugel nemen

Afknappers bij mezelf:

- habsburg jaw
- alcoholverslaving

[ Bericht 1% gewijzigd door D.D.W. op 17-05-2010 10:51:15 ]
Why stay small, if you can grow big..
pi_81525911
quote:
Ik, jongen van 22,

Echt niet doen!
Mannetjes rond die lengte, staan meer op gelijke hoogte met de vrouw tijdens liggende/staande seks. Beter hoor. Elkaar recht in de ogen aankijken.
Sowieso schrijf je zo.
pi_81530480
Oké.

Ik ben:
Eigenwijs & koppig. Wil altijd alles zelf oplossen en trek daardoor vaak te laat aan de bel als ik ergens hulp mee nodig heb. Ook zal ik vaak niet zomaar mijn ongelijk toegeven.
Vrij introvert. Vind ik zelf geen probleem maar anderen vinden het meestal 'raar' ofzo.
Ongeduldig. Als ik iets wil dan wil ik het nu

Verder heb ik last van stemmingswisselingen, slechte concentratie en ben ik vaak moe (wat als lui gezien wordt) door mijn depressie.
Maar kan soms ook zeker wel lui zijn hoor
  maandag 17 mei 2010 @ 13:02:06 #99
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_81530813
Ik ben lui op het lamlendige af als het even kan en kan vaak ongeìnteresseerd overkomen.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_81531414
quote:
Op maandag 17 mei 2010 09:58 schreef FBreijer het volgende:

[..]

Dus het feit dat je een vrouw bent is een afknapper?
Nouja, ik ben soms gewoon extreem irritant, qua betweter, snob, stemmingswisselingen. En ik ben echt niet zo vrouwelijk hoor, iig geen tutje en kan niet over gevoelens praten, dus ach. Er zijn vast mensen die erop vallen, maar ik vind het wel een afknapper bij mezelf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')