Holy shit manquote:
quote:
Uit welke film komt dat?quote:
Ik kan nou niet goed zien wat er gebeurtquote:
Kijk die verdomde high kick recht in zn bakkes danquote:Op maandag 17 mei 2010 11:39 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik kan nou niet goed zien wat er gebeurt
Die kleine trapt die blanke vol op z'n bakkesquote:Op maandag 17 mei 2010 11:39 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Als je daarvoor ff aan je pikkie trekt is het net of je ze allemaal tegelijk neemt!quote:Op maandag 17 mei 2010 15:46 schreef shadowflash het volgende:
[ afbeelding ]
Wow nice
waar komt dat vandaan dan ?
Hij (Feitosa) trapt Semmy Schilt (2 meter 12) vol in z'n gezicht.quote:Op maandag 17 mei 2010 11:39 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Lol was dat een Kip of duif?quote:Op maandag 17 mei 2010 19:49 schreef Un-X-PecteD het volgende:
[ afbeelding ]
Deze nog maar eens, omdat die werkelijk nergens over gaat
Heb je ook het orgineel?quote:Op maandag 17 mei 2010 19:49 schreef Un-X-PecteD het volgende:
[ afbeelding ]
Deze nog maar eens, omdat die werkelijk nergens over gaat
Deze is tofquote:
quote:
Beautiful Agony.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:46 schreef shadowflash het volgende:
[ afbeelding ]
Wow nice
waar komt dat vandaan dan ?
Post die dan ook meteenquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:03 schreef banapples het volgende:
[..]
Het filmpje hiervan is trouwens fantastisch.
Ik kom werkelijk waar niet meer bij van het lachenquote:
Lach me nog steeds helemaal kapot op de fishing rednecks!quote:
Dat lijkt me een hond... (zwarte labrador retriever?)quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik kom werkelijk waar niet meer bij van het lachen![]()
![]()
![]()
Geweldig!
Maar nou weten we nog steeds niet wat dat rare zwarte ding is wat ineens aan komt vliegen en in het water duikt
In het water lijkt het idd een zwarte labrador..maar kijk vanwaar dat beest in het water jumpt...dat kan toch geen hond zijn?quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:53 schreef Lulleau het volgende:
[..]
Dat lijkt me een hond... (zwarte labrador retriever?)
Afgeschoten vanaf een katapult door een redneck?quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:42 schreef VeerEli het volgende:
[..]
In het water lijkt het idd een zwarte labrador..maar kijk vanwaar dat beest in het water jumpt...dat kan toch geen hond zijn?
Die camera man die in het water dondert hahahaquote:
mooi stukje!quote:
i thought i had it in reversequote:
Die motor die ie draaiend in zijn hand houdtquote:
Lekker belangrijk, hij is groter dan 100k dus je bent toch wel de sjaak bij de FA's.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:19 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik heb een leuke bewegende avater , voor FOK, maar als ik die selecteer, beweegt hij niet meer, hoe kan ik dat fixen?
Betreft http://i44.photobucket.co(...)%20made/damndoor.gif
Hij word dan wel verkleind natuurlijk dmv paint, achjah bedankt voor je zeer informatieve opmerking!quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, hij is groter dan 100k dus je bent toch wel de sjaak bij de FA's.
wie is die wat op de een nna onderste rij als derde van rechts staat? Met dat wit aan?quote:
sinds wanneer kan paint animated gifs aanquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:06 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Hij word dan wel verkleind natuurlijk dmv paint, achjah bedankt voor je zeer informatieve opmerking!
Geen idee maar volgens mij komt alles van www.beautifulagony.com.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:01 schreef vosss het volgende:
wie is die wat op de een nna onderste rij als derde van rechts staat? Met dat wit aan?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:14 schreef Markster het volgende:
[ afbeelding ]
deze he, iemand filmpje van, geile bewegingen
ook graag meer infoquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:14 schreef Markster het volgende:
[ afbeelding ]
deze he, iemand filmpje van, geile bewegingen
Anchormanquote:
Stond hierboven al, maar toch bedanktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |