Het omgekeerde waar. De Amerikaanse rechter heeft de tabaksindustrie schuldig bevonden aan vormen van fraude, door het stelselmatig manipuleren van allerlei onderzoeken.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
HET bewijs in de rookoorlog is door een Amerikaanse rechter afgeschoten wegens fraude.
Een Amerikaanse rechter heeft HET bewijs dat meeroken schadelijk is in de vuilnisbak geflikkerd. Daar ontkom je niet aan.quote:
Jouw versie van de waarheid is dat je alleen leest wat je wilt lezen. Bronnen draag je niet aan, je roept vooral anderen na. Tenzij het nadelig voor rokers uitpakt, want dan ga je tot vervelens toe om allerlei bronnen vragen.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Een Amerikaanse rechter heeft HET bewijs dat meeroken schadelijk is in de vuilnisbak geflikkerd. Daar ontkom je niet aan.
Ik volg dit totaal niet, als niet roker, en ben dan ook niet bekend met de stukken, maar als de rechter het vervorpen heeft wegens procesfouten, staat het onderzoek toch gewoon nog. En leg je dat zo op tafel, om aan te tonen dat het niet schadelijk is?quote:Op zondag 16 mei 2010 16:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een Amerikaanse rechter heeft HET bewijs dat meeroken schadelijk is in de vuilnisbak geflikkerd. Daar ontkom je niet aan.
Duizenden wetenschappers zeggen helemaal niet zus en zo, want dan had je allang een net onderzoekje kunnen posten. Het zijn juist niet-wetenschappers die vanalles beweren.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:43 schreef Monidique het volgende:
Kijk, zie je, "Wetenschap is geen democratie.", nee, wetenschap is, zo leren we nu, rechtspraak! Duizenden wetenschappers zeggen zus en zo? "Wetenschap is geen democratie.". Rechter verwerpt het een en ander? 'Het bewijs is afgeschoten door een rechter wegens fraude!' Het is de omgekeerde wereld met Papierversnipperaar.
Laten voor het gemak er vanuit gaan dat het bewijs wel goed was, en de rechters/hoge pieten het bewijs negeerden, zoals in nederland ook voorkomt..quote:Op zondag 16 mei 2010 16:49 schreef IBAZ het volgende:
En als een rechter HET bewijs dat het onschadelijk is in de vuilnisbak flikkert? Is het dan niet waar?
Dat is gebeurd. Al 800 topics lang.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:46 schreef fs180 het volgende:
[..]
Ik volg dit totaal niet, als niet roker, en ben dan ook niet bekend met de stukken, maar als de rechter het vervorpen heeft wegens procesfouten, staat het onderzoek toch gewoon nog. En leg je dat zo op tafel, om aan te tonen dat het niet schadelijk is?
Het is maar wat jij gemak noemt.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:51 schreef fs180 het volgende:
[..]
Laten voor het gemak er vanuit gaan dat het bewijs wel goed was, en de rechters/hoge pieten het bewijs negeerden, zoals in nederland ook voorkomt..
quote:
Dat telt alleen in het strafrecht.quote:
Het hele onderzoek is dus een gotspe.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:06 schreef Monidique het volgende:
EPA for failing to follow standard statistical and scientific procedures
Hier loop je weer te fantaseren, want dat staat er dus niet.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het hele onderzoek is dus een gotspe.
Ja, het kon een heel nare man zijn.quote:Op zondag 16 mei 2010 16:36 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Wel,
maar stiekem.
Hij had trouwens wel meer karakterfoutjes.
Hier ga ik mij verbeteren: de uitspraak is wel zo hard en stellig.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:09 schreef Monidique het volgende:
[..]
Hier loop je weer te fantaseren, want dat staat er dus niet.
Dat is mijn 2e punt dat ik al 800 topic lang duidelijk maak: Niemand is verplicht een rook-kroeg binnen te stappen. Een algemene regel voor de hele horeca (geen piano muziek, alleen Andre Hazes of house) is idioot.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:07 schreef Appelknaller het volgende:
Alleen dat roken schadelijk is hoeft niet te betekenen dat het verboden moet worden. Roken is gewoon slecht voor je gezondheid. Maar dat hoeft niet te betekenen dat je dom bent als je rookt, het is gewoon je manier van ontspannen en dat moeten mensen maar accepteren.
Een onderzoek dat niet voldoet aan de eisen die men aan een onderzoek stelt is toch de waarheid als het jou uitkomt?quote:Op zondag 16 mei 2010 17:09 schreef Monidique het volgende:
[..]
Hier loop je weer te fantaseren, want dat staat er dus niet.
En hier loop je wel weer te fantaseren.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Een onderzoek dat niet voldoet aan de eisen die men aan een onderzoek stelt is toch de waarheid als het jou uitkomt?
Nee, er wordt iets gebagatelliseerd. "Frauduleus" was het oordeel.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:06 schreef Monidique het volgende:
Ik heb het even opgezocht, en het blijkt dat die fraude in feite gaat over een enkel (samengesteld?) rapport uit 1993 van de EPA, waarover een rechter in North Carolina in 1998 oordeelde dat er niet correct gebruik is gemaakt van de gangbare wetenschappelijke gang van zaken: "Friday's ruling by a North Carolina federal judge focused on a 1993 Environmental Protection Agency conclusion that environmental tobacco smoke is a potent carcinogen that causes about 3,000 cancer deaths a year. The judge faulted the EPA for failing to follow standard statistical and scientific procedures. But other studies have backed EPA's contention that passive smoking raises the risk of cancer and other ailments." Volgens mij wordt hier het een en ander opgeblazen...
Ik probeer de wereld niet lastig te vallen met fascistische verboden met als argument fraude, statistiek en andere vormen van liegen.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:16 schreef Monidique het volgende:
Je bent een aluhoedje, zoals iemand al eerder opmerkte.
Deze uitspraak is het toch? Ik lees daarin niets over fraude. Wel dat ze zich niet aan een of andere wet gehouden zouden hebben, maar deze uitspraak schijnt later verworpen te zijn: "In 2002, the EPA successfully appealed this decision to the United States Court of Appeals for the Fourth Circuit. The EPA's appeal was upheld on the preliminary grounds that their report had no regulatory weight, and the earlier finding was vacated." Misschien lees ik het allemaal verkeerd, maar dan heb ik uiteraard uitleg nodig.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:19 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, er wordt iets gebagatelliseerd. "Frauduleus" was het oordeel.
Precies. Een "onderzoek" dat niet aan de wetenschappelijke eisen van een onderzoek voldoet gebruiken om een "waarheid" te verkondigen. Dat is gewoon fraude.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:12 schreef Monidique het volgende:
[..]
Hier ga ik mij verbeteren: de uitspraak is wel zo hard en stellig.
Nee, dat is het niet.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Precies. Een "onderzoek" dat niet aan de wetenschappelijke eisen van een onderzoek voldoet gebruiken om een "waarheid" te verkondigen. Dat is gewoon fraude.
Dus omdat er geen beleidsmaatregelen aan vast zaten was het niet zo erg? Maar wat jammer dat nu de hele wereld juist deze fraude aanhaalt om beleid mee te maken.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:26 schreef Monidique het volgende:
[..]
Deze uitspraak is het toch? Ik lees daarin niets over fraude. Wel dat ze zich niet aan een of andere wet gehouden zouden hebben, maar deze uitspraak schijnt later verworpen te zijn: had no regulatory weight,
Ja dat is het wel. Zeker als je dit soort ondeugdelijk "onderzoek" gebruikt om mensen mee te terroriseren.quote:
Had het geen betrekking op in ieder geval een groot gedeelte van de uitspraak, inderdaad.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus omdat er geen beleidsmaatregelen aan vast zaten was het niet zo erg?
Ik stel voor bij acclamatie deze stelling voor waarheid aan te nemen. Einde discussie.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:10 schreef Monidique het volgende:
Tenzij er natuurlijk een mondiale samenzwering van wetenschappers en politici is om middels gefraudeerde wetenschap beperkende maatregelen op te leggen aan een argeloze bevolking...
Wat had geen betrekking op de uitspraak? Volgens jouw spam-link was de fraude niet zo erg omdat er geen beleidsmaatregelen aan vast zaten. Maar het was verder gewoon keihard fraude.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:29 schreef Monidique het volgende:
[..]
Had het geen betrekking op in ieder geval een groot gedeelte van de uitspraak, inderdaad.
Godallejezus, begrijp jij ueberhaupt de woorden die jij gebruikt wel? Ik heb al opgegeven serieus met jou in discussie te gaan, maar als jij al een heel andere begrippenlijst gebruikt om je werkelijkheid te beschrijven, dan gaat het natuurlijk helemaal moeilijk worden.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
spam-link
Wat heerlijk dat je struikelt over het woord spam om verder niet in te hoeven gaan om de constatering dat de anti-rook fascisten zich schuldig maken aan fraude.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
Godallejezus, begrijp jij ueberhaupt de woorden die jij gebruikt wel? Ik heb al opgegeven serieus met jou in discussie te gaan, maar als jij al een heel andere begrippenlijst gebruikt om je werkelijkheid te beschrijven, dan gaat het natuurlijk helemaal moeilijk worden.
Maar niet in de zin van: Deze rechtszaak gaat niet goed vanwege het te laat indienen van een document. De "vormfouten" zaten in het wetenschappelijke onderzoek en dat is wetenschappelijk een doodzonde. ,quote:
Maar hij heeft wel gelijk.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
Godallejezus, begrijp jij ueberhaupt de woorden die jij gebruikt wel? Ik heb al opgegeven serieus met jou in discussie te gaan, maar als jij al een heel andere begrippenlijst gebruikt om je werkelijkheid te beschrijven, dan gaat het natuurlijk helemaal moeilijk worden.
Wel, het is relevant. Als blijkt dat jij een heel andere werkelijkheid ervaart dan de rest van de menselijke entiteiten waarmee jij poogt te communiceren, dan heeft dat natuurlijk invloed op je... constateringen. Het is jouw constatering dat antirookfascisten fraude plegen, maar we hebben reeds geconstateerd dat het lastig is om te begrijpen wat je nu eigenlijk bedoelt, dus het verder weinig zin erop in te gaan. Dus in zoverre ga ik er natuurlijk op in.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat heerlijk dat je struikelt over het woord spam om verder niet in te hoeven gaan om de constatering dat de anti-rook fascisten zich schuldig maken aan fraude.
Ik weet het. Roken is goed voor je, het klimaat verandert niet en de aarde is zesduizend jaar oud.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:36 schreef IBAZ het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel gelijk.
Roken is goed voor je kinderen.
Snap dat nou.
Ze hebben achteraf de criteria aangepast om de uitslag die er niet was er toch leuk op te zetten. Als dat geen wetenschappelijke fraude is, wat is het dan wel?quote:Op zondag 16 mei 2010 17:26 schreef Monidique het volgende:
[..]
Deze uitspraak is het toch? Ik lees daarin niets over fraude. Wel dat ze zich niet aan een of andere wet gehouden zouden hebben, maar deze uitspraak schijnt later verworpen te zijn: "In 2002, the EPA successfully appealed this decision to the United States Court of Appeals for the Fourth Circuit. The EPA's appeal was upheld on the preliminary grounds that their report had no regulatory weight, and the earlier finding was vacated." Misschien lees ik het allemaal verkeerd, maar dan heb ik uiteraard uitleg nodig.
Wol, nevel, Balkenende.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:38 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wel, het is relevant. Als blijkt dat jij een heel andere werkelijkheid ervaart dan de rest van de menselijke entiteiten waarmee jij poogt te communiceren, dan heeft dat natuurlijk invloed op je... constateringen. Het is jouw constatering dat antirookfascisten fraude plegen, maar we hebben reeds geconstateerd dat het lastig is om te begrijpen wat je nu eigenlijk bedoelt, dus het verder weinig zin erop in te gaan. Dus in zoverre ga ik er natuurlijk op in.
Je bedoelt dat je kritiekloos met de kudde mee moet blaten en je bent er nog trots op ook?quote:Op zondag 16 mei 2010 17:38 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wel, het is relevant. Als blijkt dat jij een heel andere werkelijkheid ervaart dan de rest van de menselijke entiteiten waarmee jij poogt te communiceren, dan heeft dat natuurlijk invloed op je... constateringen.
De farmaceutische industrie die kilometers dik in de aars van (vooral Amerikaanse) politici zitten.quote:Op zondag 16 mei 2010 17:39 schreef Boldface het volgende:
Dit topic heeft niets met nieuws of waarheid te maken. Het draait alleen om
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |