We gingen toch zondag?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 18:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
Die repetitiedagen van 6 uur zijn erg lang, op naar LINK2010 13 juni in de verkadefabriek in Den Bosch.
Ang3l voordat we naar culinair gaan, als we zaterdag gaan, heb ik ook zo'n lange repetitiedag...
Ik flirt me een ongeluk met mijn mede-warriors, maar tot nu toe nog geen heftige buttsexquote:
Die staat uitquote:
Mooiquote:Op zaterdag 15 mei 2010 19:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik flirt me een ongeluk met mijn mede-warriors, maar tot nu toe nog geen heftige buttsex
Ow, en ik heb Child Thief uit, dus ik kan aan Dubbelleven beginnen
Ik heb mijn HDMI kabel ook besteld vanuit de joe es of eejquote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:20 schreef Xiance het volgende:
zow...
nu is eindelijk t hele huis over op HDMI, 7.1 surround en 1 logitech harmony
waarom daar als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 15 mei 2010 21:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb mijn HDMI kabel ook besteld vanuit de joe es of eej
Da's tochquote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:53 schreef oinaru_isan het volgende:
Familie-bijeenkomsten met ooms, tantes en kennissen van je ouders.
ik heb ook een hekel aan die verplichte familie dingen..quote:
$4.80 zonder verzendkostenquote:
quote:Op zaterdag 15 mei 2010 22:53 schreef oinaru_isan het volgende:
Familie-bijeenkomsten met ooms, tantes en kennissen van je ouders.
slaapsequote:Op zondag 16 mei 2010 03:37 schreef Xiance het volgende:
nu ga ik slapern!
alleen jammer dat ik BBC's tinseltown nergens kan vinden!
mjah, maar dat kan ik dan weer nietquote:Op zondag 16 mei 2010 13:07 schreef Burner82 het volgende:
Als je rechtstreeks uit je bed gerold bent, en achter de comp bent gaan zitten, kan het wel gelukt zijn
quote:Op zondag 16 mei 2010 13:22 schreef Vlarp het volgende:
Ik was dronken gisteren. En dat was maar goed ook! Want, mijn hemel, Gay Palace blijft toch echt het afvoerputje van de Rotterdamse gay "scene". Alleen wanhopige sletjes die met hun kont staan te schudden op de zoveelste "hit" van Lady GaGa, een paar oude mannen van boven de 40 die staan te geilen op de 16-jarige huppels, een totaal uitgewoond / uitgeleefd interieur, een rook hol in het trapgat naar de vroegere darkroom.
quote:Op zondag 16 mei 2010 13:22 schreef Vlarp het volgende:
Ik was dronken gisteren. En dat was maar goed ook! Want, mijn hemel, Gay Palace blijft toch echt het afvoerputje van de Rotterdamse gay "scene". Alleen wanhopige sletjes die met hun kont staan te schudden op de zoveelste "hit" van Lady GaGa, een paar oude mannen van boven de 40 die staan te geilen op de 16-jarige huppels, een totaal uitgewoond / uitgeleefd interieur, een rook hol in het trapgat naar de vroegere darkroom.
Je bent iig wat spraakzamer nuquote:
De Pallaz was voor de verandering eens gezelligquote:
What else is new?quote:Op zondag 16 mei 2010 13:22 schreef Vlarp het volgende:
Ik was dronken gisteren.
What else is new?quote:En dat was maar goed ook! Want, mijn hemel, Gay Palace blijft toch echt het afvoerputje van de Rotterdamse gay "scene".
What else is new?quote:Alleen wanhopige sletjes die met hun kont staan te schudden op de zoveelste "hit" van Lady GaGa,
What else is new?quote:een paar oude mannen van boven de 40 die staan te geilen op de 16-jarige huppels,
What else is new?quote:een totaal uitgewoond / uitgeleefd interieur,
O! Dat is nieuw!!quote:een rook hol in het trapgat naar de vroegere darkroom.
quote:
Oh, welk feestje is dat?quote:Op zondag 16 mei 2010 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haai pupke.
Ik ben in een goede buiDe zon schijnt, ik heb een nieuwe TV, m'n beste vriendin is terug van haar avontuur en we hebben meteen kaartjes besteld voor het eerste outdoors dancefeest op 't strand aankomende zaterdag
Nou maar hopen dat het weer meezit dan
22 graden en maar 15% kans op regenquote:
Housequakequote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 16:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb slechte zin. En dat terwijl mijn weekend best tof was.
Altijd. Ben denk ik gewoon te moequote:
Nee! Anders was ik wel vrolijker!quote:
Ja, dat denk ik.quote:
Je vergeet mijn boekquote:Op zondag 16 mei 2010 16:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haai pupke.
Ik ben in een goede buiDe zon schijnt, ik heb een nieuwe TV, m'n beste vriendin is terug van haar avontuur en we hebben meteen kaartjes besteld voor het eerste outdoors dancefeest op 't strand aankomende zaterdag
Nou maar hopen dat het weer meezit dan
Ik ben benieuwd als wij een keer gaan.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:22 schreef Vlarp het volgende:
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ohja, ik heb niet op je sms gereageerd, was in gesprek en het daarna vergeten
.
Ja, helemaal onderaan. En nu bek dichtquote:
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, helemaal onderaan. En nu bek dicht. Zeurwijf.
Zullen wij dan maar gewoon samen gaan?quote:Op zondag 16 mei 2010 18:30 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd als wij een keer gaan.Eens kijken hoe vreselijk het is, nu kun je niet meer weigeren.
Gaan we een Foute-Tenten-Tour doen?quote:
Nu 3 smsjes.quote:Op zondag 16 mei 2010 19:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ohja, ik heb niet op je sms gereageerd, was in gesprek en het daarna vergeten
.
Weet je, foute tenten zijn achteraf vaak zó hilarisch om geweest te zijn.quote:
Nie allemaal van mij tochquote:
Cate Blanchett. Dat is het enige wat er eigenlijk toe doetquote:Op zondag 16 mei 2010 20:26 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik vond de trailer niet echt heel bijzonder eruit zien.
Boh! Dat was per ongeluk! Ofzo!quote:
Melody Gardotquote:
Een kaart tussen de billetjes stoppen.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Je zou er zo... wat? Mee willen klaverjassen?
In bed? Wat saai.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ok. Whatever floats your boat. Ik zou 'm wel in bed willen hebben![]()
.
Seks? Daar hád ik het nog niet eens over!quote:
Dat is weer wat overdreven. Hangt er natuurlijk ook vanaf wat je precies met hem doet, in bed.quote:
Nou, dan neuk jij 'm lekker de kamer rond ofzoquote:Op zondag 16 mei 2010 23:31 schreef Steve het volgende:
[..]
Gewoon laten liggen voelt ook zo... nutteloos ofzo.
Ik vind het maar niks hoe snel jullie mijn jongen-met-kontje inpikken.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, dan neuk jij 'm lekker de kamer rond ofzo.
Jij bent bezet. En Steve eigenlijk ook. Dus, hij is van mijquote:Op zondag 16 mei 2010 23:35 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik vind het maar niks hoe snel jullie mijn jongen-met-kontje inpikken.
Dan delen Steve en ik hem gewoon. Dan mag het vast wel.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jij bent bezet. En Steve eigenlijk ook. Dus, hij is van mij.
Dat geloven we natuurlijk metéénquote:
Ieder een bilquote:Op zondag 16 mei 2010 23:37 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Dan delen Steve en ik hem gewoon. Dan mag het vast wel.
Zijn er hier zo veel dan die er qua uiterlijk bij in de buurt komenquote:Op zondag 16 mei 2010 23:39 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Zoiets.Is dat geen leuk meet-idee?
quote:Op zondag 16 mei 2010 23:39 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Zoiets.Is dat geen leuk meet-idee?
Je zou hem moeten volgen op twitterquote:
Sorry.quote:
Ik denk dat het een stuk "veiliger" is om bijvoorbeeld in de Efteling te meetenquote:Op zondag 16 mei 2010 23:48 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Sorry.Jij ziet het waarschijnlijk al voor je met Theatermama, Stroekie en Tha_Erik.
Misschien is het niet zo'n goed meeting-idee. Maar meetings zijn sowieso niet zo'n goed idee.
Waarom voel ik me toch lichtelijk beledigd dat je mij er oa uitpikt, terwijl ik net ongeveer hetzelfde zei maar dan met iets andere woordenquote:Op zondag 16 mei 2010 23:48 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Sorry.Jij ziet het waarschijnlijk al voor je met Theatermama, Stroekie en Tha_Erik.
Misschien is het niet zo'n goed meeting-idee. Maar meetings zijn sowieso niet zo'n goed idee.
dat hele twitteren gaat compleet aan me voorbijquote:Op zondag 16 mei 2010 23:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je zou hem moeten volgen op twitterHeerlijk.
Been there, done that.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik denk dat het een stuk "veiliger" is om bijvoorbeeld in de Efteling te meeten
Nja Walibi flevo achtbaanmeet dan?quote:
Ik zag teveel kylie voorbij komenquote:Op zondag 16 mei 2010 23:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan blijf ik zéker thuis. Walibiquote:
Combimeet: FOT+HOMO, gegarandeerd dramaquote:Op zondag 16 mei 2010 23:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan blijf ik zéker thuis. Walibi, wat een kutpark.
quote:Op zondag 16 mei 2010 23:52 schreef Peter het volgende:
[..]
Was jij diegene die in de WC aan het rommelen was?
Nee, dat was een andere Efteling meet, denk ik.quote:Op zondag 16 mei 2010 23:52 schreef Peter het volgende:
[..]
Was jij diegene die in de WC aan het rommelen was?
Random plaatjes van een sling of een vaatwasser vol dildo's maken dat wel goedquote:
Vinger ze dan?quote:
Ik vind z'n alter-ego BossyBear nog grappigerquote:Op zondag 16 mei 2010 23:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
En ik slaap slecht als JIJ er bentquote:Op maandag 17 mei 2010 03:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
Another sleepless night, ik slaap altijd slecht als ik bij ang3l slaap, zal dat door die vampireshit komen?
weet je het zeker ? Volgens mij is vogelrok de grootste darkroom van nederlandquote:Op zondag 16 mei 2010 23:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik denk dat het een stuk "veiliger" is om bijvoorbeeld in de Efteling te meeten
Ik begin hem steeds saaier te vindenquote:Op maandag 17 mei 2010 07:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind z'n alter-ego BossyBear nog grappiger
ik ben nog nooit met jou in de efteling geweestquote:Op maandag 17 mei 2010 08:10 schreef Ang3l het volgende:
Sowieso, alwéér de Efteling?
O wacht, ik ga toch niet mee
Ben toch echt een x meegeweest hoor.quote:Op maandag 17 mei 2010 08:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben nog nooit met jou in de efteling geweest
jij moest toen werken die woensdag in oktober en we waren blijkbaar niet leuk genoeg om naderhand in de bistro die caz geregeld had aan te schuivenquote:Op maandag 17 mei 2010 08:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben toch echt een x meegeweest hoor.
En xman was er, en wax en.... nog een boel
Truequote:Op maandag 17 mei 2010 08:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij moest toen werken die woensdag in oktober en we waren blijkbaar niet leuk genoeg om naderhand in de bistro die caz geregeld had aan te schuiven
Liefje, dat Brabanders nou 20x per jaar naar de Efteling gaan om een terrasje te gaan pakken, of uit pure verveling, betekent nog niet dat de rest van Nederland er ook klaar mee isquote:Op maandag 17 mei 2010 08:10 schreef Ang3l het volgende:
Dat ja, plus dat dat beest echt overal mee naar toe gaat. Staat er daar steeds een volwassen vent met een stuk speelgoedquote:Op maandag 17 mei 2010 08:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt maar zoveel varianten bedenken van MIIINNNEEEEE!!
Nee, maar dat 6 van de 10 meets in de efteling zijn..........quote:Op maandag 17 mei 2010 08:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Liefje, dat Brabanders nou 20x per jaar naar de Efteling gaan om een terrasje te gaan pakken, of uit pure verveling, betekent nog niet dat de rest van Nederland er ook klaar mee is
Ja, je doet geen [HOMO]meets meer, dat weet iedereen ondertussen wel hoor.quote:Op maandag 17 mei 2010 08:10 schreef Ang3l het volgende:
Ja, maar ze moeten er wel komen, want DAN kan ik pas echt zeggen "Ik ga NIET mee met dat gezeik!"quote:Op maandag 17 mei 2010 09:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, je doet geen [HOMO]meets meer, dat weet iedereen ondertussen wel hoor.
quote:
Ligt daar dan geen sneeuwquote:Op maandag 17 mei 2010 11:53 schreef TheVulture het volgende:
Zonnehomo meldt zich
Ik begin al lekker bruin te worden in de Spaanse zon
quote:Op maandag 17 mei 2010 13:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb vanavond een kijkavond voor een kamer in Utrecht.
Niet dat ik weetquote:Op maandag 17 mei 2010 13:13 schreef creno het volgende:
[..]ga je bij ryan_r wonen ? Het huis waar hij nog woont is ook op zoek naar een huurder.
en je schreef hier laatst nog dat je nooit moeite had met slapen, dat snurken moet dan ook pas na 4 uur geweest zijnquote:Op maandag 17 mei 2010 08:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik slaap slecht als JIJ er bent
Heb weer de deur dicht moeten doen vanwege je gesnurk
Ik wil wel mee, al zeker 10 jaar niet meer in de efteling geweest, en wat is een meet nou zonder Dramamamaquote:Op maandag 17 mei 2010 09:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, je doet geen [HOMO]meets meer, dat weet iedereen ondertussen wel hoor.
Wat was dat PANN dan? Waar ik je aan de liefde van je leven geholpen hebquote:Op maandag 17 mei 2010 14:36 schreef Steve het volgende:
Ik heb nog geen [homo]meet gedaan.Geen drama.
Daar ging ik met jou mee op verzoek van Vlarp, en met jou meegaan is geen meet. Sowieso was dat in eerste instantie niet met veel fokkers.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat was dat PANN dan? Waar ik je aan de liefde van je leven geholpen heb?
Oh zo.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:42 schreef Steve het volgende:
[..]
Daar ging ik met jou mee op verzoek van Vlarp, en met jou meegaan is geen meet. Sowieso was dat in eerste instantie niet met veel fokkers.
Sushi?quote:Op maandag 17 mei 2010 10:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Staat er nog 1 in de planning bij de soho
Niet die in Amsterdammaar die in Eindhoven
Hoe internep je nu dan!?!quote:Op maandag 17 mei 2010 11:53 schreef TheVulture het volgende:
Zonnehomo meldt zich
Ik begin al lekker bruin te worden in de Spaanse zon
Oeh! Tof!quote:Op maandag 17 mei 2010 13:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb vanavond een kijkavond voor een kamer in Utrecht.
Ik zeur nooit over de reisafstand naar Utrecht hoor.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oeh! Tof!
Ik ken mensen die telkens zeuren over de reisafstand, maar die niet eens moeite doen om een kamer te vinden in de stad waar ze studeren
Ik heb het ook niet over jouquote:Op maandag 17 mei 2010 15:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zeur nooit over de reisafstand naar Utrecht hoor.
maar wat is er verder leuk aan Rotterdam, ben er niet veel geweest, maar vond het niks. Sorry hoorquote:Op maandag 17 mei 2010 15:39 schreef Steve het volgende:
Ach ja, Rotterdam is iig wel fatsoenlijk bereikbaar.
Hallo, ik woon in het financiele hart van NL. Jullie hebben alleen Philips als "hightech" industrie en geldmaker...quote:Op maandag 17 mei 2010 15:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Lief zijn Vlarp! Moet je maar niet in Rotterdam wonen, daar mag zeker over geklaagd worden.
Nee normaal geen last nee, tenzij er dus een zaagmachine op volle toeren draaitquote:Op maandag 17 mei 2010 13:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en je schreef hier laatst nog dat je nooit moeite had met slapen, dat snurken moet dan ook pas na 4 uur geweest zijn
Lang genoegquote:Op maandag 17 mei 2010 15:37 schreef Steve het volgende:
[..]
Hoe lang ben je ook weer in N'dorp blijven wonen?
Precies, we hebben het hippe design en jij het stinkende havenvervoerquote:Op maandag 17 mei 2010 15:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hallo, ik woon in het financiele hart van NL. Jullie hebben alleen Philips als "hightech" industrie en geldmaker...
En de Oude haven (met terrasjes enzo), de Erasmusbrug, de hoogbouw, de Bliss, Dudok, Entree, Bioscoop Cineramaquote:
Dat was een mini-meet met een occasional spontane andere fok-encounterquote:Op maandag 17 mei 2010 14:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat was dat PANN dan? Waar ik je aan de liefde van je leven geholpen heb?
Ach, wij hoeven de arbeiders niet te importeren voor al het fysieke werk...quote:Op maandag 17 mei 2010 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies, we hebben het hippe design en jij het stinkende havenvervoer
Ofwel wij hebben de technische brain-nerds en de modieuze designhomo's en jullie de besmeurde havenarbeiders.
Kan OOK lekker zijn hoor, daar niet van
Gaan we naar Mega/Giga/Super Pann?quote:Op maandag 17 mei 2010 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was een mini-meet met een occasional spontane andere fok-encounter
Zie je, dan is er geen drama. Zodra het meet wordt genoemd heb je de poppen aan het dansen
Was wel een leuke Pann.De hele avond staan springen in de kleine zaal. En nog gezoend
met een meisje
Oude Havenquote:Op maandag 17 mei 2010 15:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En de Oude haven (met terrasjes enzo), de Erasmusbrug, de hoogbouw, de Bliss, Dudok, Entree, Bioscoop Cinerama
Da's volgens mij op de dag dat ik niet kan.quote:
En al die allochtonen danquote:Op maandag 17 mei 2010 15:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach, wij hoeven de arbeiders niet te importeren voor al het fysieke werk...
Nee die hebben jullie decennia terug al geimporteerd, vandaar dat het er nu zwart ziet van de mensenquote:Op maandag 17 mei 2010 15:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach, wij hoeven de arbeiders niet te importeren voor al het fysieke werk...
O ja, 5 juni familiedag van de Venquote:
Rond jou geen dramaquote:Op maandag 17 mei 2010 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was een mini-meet met een occasional spontane andere fok-encounter
Zie je, dan is er geen drama. Zodra het meet wordt genoemd heb je de poppen aan het dansen
Afvallige!quote:Was wel een leuke Pann.De hele avond staan springen in de kleine zaal. En nog gezoend
met een meisje
In Utrecht weer ?quote:Op maandag 17 mei 2010 16:00 schreef Steve het volgende:
MegaPann is 19 juni.
Jaquote:
Oh, dan woont ze vlakbij mij ookquote:Op maandag 17 mei 2010 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oude HavenViilla Kakelbont en die hippere tent.
Vriendin van me woonde er om de hoek. Mariniersweg,
Roep maar een datum.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Wanneer doen we eens een zuipmeet bij Vlarp![]()
?
Zodra ik plantjes heb...quote:Op maandag 17 mei 2010 16:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Wanneer doen we eens een zuipmeet bij Vlarp![]()
?
Dat is ons probleem nietquote:Op maandag 17 mei 2010 16:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn geld trekt het allemaal niet trouwens.
Hij woont er met 2 (3 eigenlijk, maar de 3e gaat dus weg) vrouwen. Maar hij heeft zich dit keer niet bemoeid met het geregel over nieuwe huisgenoot aangezien hij er niet zo heel lang van plan is te blijven wonen.quote:
Ooh, met wie met wie met wie?quote:Op maandag 17 mei 2010 10:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Staat er nog 1 in de planning bij de soho
Niet die in Amsterdammaar die in Eindhoven
Oh dat is sowieso niet waar ik een kijkavond heb.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:25 schreef creno het volgende:
[..]
Hij woont er met 2 (3 eigenlijk, maar de 3e gaat dus weg) vrouwen. Maar hij heeft zich dit keer niet bemoeid met het geregel over nieuwe huisgenoot aangezien hij er niet zo heel lang van plan is te blijven wonen.
Ik post het adres maar niet
Woonde. Ze woont inmiddels 2 jaar aan het Great Barrier Reefquote:Op maandag 17 mei 2010 16:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, dan woont ze vlakbij mij ook.
Doen we van de zomer een terrasje daar!
Dan ga ik misschien wel jaquote:
Heb je dat weekend niet misschien iets waardoor je niet zou kunnenquote:
We hebben alleen de plantenBAKKEN nodig om vol te kotsen, de planteen hoeven er niet persee in hoorquote:
Met het risico dat sommige mensen zich buitengesloten gaan voelen... is de mini-meet met:quote:
Maar dat was toch niet op de vrijdag?quote:Op maandag 17 mei 2010 16:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb je dat weekend niet misschien iets waardoor je niet zou kunnen?
Eerste hoofdstuk gelezenquote:
Ik had het over dat weekendquote:Op maandag 17 mei 2010 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar dat was toch niet op de vrijdag?
Dat Bruce weekend gaat voor alsnog niet door hoor.
Het hartje staat een plek te laagquote:Op maandag 17 mei 2010 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met het risico dat sommige mensen zich buitengesloten gaan voelen... is de mini-meet met:Vlarp Steve Tha_Erik Dizer Ang3l
Dat jij een plekje in mijn hart hebt weet iedereen al.quote:
Ja dacht ik al. Maar heb 2 weken niet gedanst. Wel wazige sms-jes over en weer met "laatste kans voor opgeven!" en van anderen dan weer "te weinig aanmeldingen dus gaat niet door" en van weer anderen een "Maar misschien een iets kleiner alternatief wel". Ik kan het vrijdag navragen, maar ik ga er vanuit dat ik dat weekend gewoon wel kan voor de soho sushi mini-meetquote:
En hoe moet Jeroen je nu bereiken?quote:
In de trein van Den Haag naar Venlo vanmiddag lag een verloren iPhone, niet toevallig van jou?quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eerste hoofdstuk gelezen
Ik herkende Mark als Dave en op dat moment dus ook even Arthur als mij
Op de brommert
Kijk niet zo boos.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:00 schreef Bartjebart het volgende:
Moet je daarom hier nou zo lopen schreeuwen?
Jij slaapt dus niet bij mij!quote:Op maandag 17 mei 2010 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hebben alleen de plantenBAKKEN nodig om vol te kotsen, de planteen hoeven er niet persee in hoor
Dat maak ik zelf wel uitquote:
Ehm... Laat me er even over denken...quote:
Vrijdagavond stappen?quote:Op maandag 17 mei 2010 22:49 schreef Deceit het volgende:
morgen wordt me fonie gebracht.. en vrijdag rotterdam weer und stappen naturlich
Volgens mij volg ik je niet op twitter....quote:Op maandag 17 mei 2010 23:17 schreef Deceit het volgende:
yeah en ik daar achter het station, ja ik zal t tweeten
Oh, Stefan_Suerte!quote:Op maandag 17 mei 2010 23:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Volgens mij volg ik je niet op twitter....
Verrrrtelquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:03 schreef oinaru_isan het volgende:
Nou. Dat was een interessante minimeet.
hehe stalker!quote:
en ik danquote:
wat is er met jou?quote:
will i regret it if i ask why?quote:
Ik ben dat gedoe van een jongen leuk vinden en dan de onzekerheid hebben of het wederzijds is zat.quote:
hahahahquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:28 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben dat gedoe van een jongen leuk vinden en dan de onzekerheid hebben of het wederzijds is zat.
*insert slechte grap*quote:
Het liefst skip ik het eerste deel. Het is zo onzeker en frustrerend.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:31 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hahahah
amen
'verliefdheid is leuk' zegt men
no it's not!
Ik was naar een kijkavond.quote:
Haha ben ik een keer serieus!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
*insert slechte grap*
Edit: Waar is Mike eigenlijk?
Jeej! Gefeli!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik was naar een kijkavond.
En nu heb ik binnenkort een kamer!
!
haha voor nu, zoals ik iedere nacht stop met roken, voor 7 uurtjes :-) Maar idd, en als je dan terugkijkt denk je echt waar was dat goed voor dat domme gedoequote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:33 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het liefst skip ik het eerste deel. Het is zo onzeker en frustrerend.
Ik hou er niet van om onzeker te zijn, dat je helemaal aan jezelf gaan twijfelen. bah.
En dan constant van positieve naar negatieve buien gaan, heen en weer. Ik word er gek van.
Ik ga denk ik gewoon kappen met jongens. voor nu
Nee nee nee, sorry, dat was niet bedoeld op jou. Maar op een opmerking die ik dachtquote:
Erikgaatopkamersmeet.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik was naar een kijkavond.
En nu heb ik binnenkort een kamer!
!
Maja, ik stel me aan. Ik moet die leuke jongens gewoon niet tegenkomen, klaar.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:37 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
haha voor nu, zoals ik iedere nacht stop met roken, voor 7 uurtjes :-) Maar idd, en als je dan terugkijkt denk je echt waar was dat goed voor dat domme gedoe
ik doe er niet meer aan mee zoiezo, zeg wat ik vind en denk en als de ander dat niet aanstaat dan pech, dan was ie niet 'die' jongen zeg maar
zelfde als die domme dagen nadat het tegen je zin in uitgaat, ook al zo een feest
jij en celibatair levenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:33 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het liefst skip ik het eerste deel. Het is zo onzeker en frustrerend.
Ik hou er niet van om onzeker te zijn, dat je helemaal aan jezelf gaan twijfelen. bah.
En dan constant van positieve naar negatieve buien gaan, heen en weer. Ik word er gek van.
Ik ga denk ik gewoon kappen met jongens. voor nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |