maar wat is er verder leuk aan Rotterdam, ben er niet veel geweest, maar vond het niks. Sorry hoorquote:Op maandag 17 mei 2010 15:39 schreef Steve het volgende:
Ach ja, Rotterdam is iig wel fatsoenlijk bereikbaar.
Hallo, ik woon in het financiele hart van NL. Jullie hebben alleen Philips als "hightech" industrie en geldmaker...quote:Op maandag 17 mei 2010 15:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Lief zijn Vlarp! Moet je maar niet in Rotterdam wonen, daar mag zeker over geklaagd worden.
Nee normaal geen last nee, tenzij er dus een zaagmachine op volle toeren draaitquote:Op maandag 17 mei 2010 13:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en je schreef hier laatst nog dat je nooit moeite had met slapen, dat snurken moet dan ook pas na 4 uur geweest zijn
Lang genoegquote:Op maandag 17 mei 2010 15:37 schreef Steve het volgende:
[..]
Hoe lang ben je ook weer in N'dorp blijven wonen?
Precies, we hebben het hippe design en jij het stinkende havenvervoerquote:Op maandag 17 mei 2010 15:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hallo, ik woon in het financiele hart van NL. Jullie hebben alleen Philips als "hightech" industrie en geldmaker...
En de Oude haven (met terrasjes enzo), de Erasmusbrug, de hoogbouw, de Bliss, Dudok, Entree, Bioscoop Cineramaquote:
Dat was een mini-meet met een occasional spontane andere fok-encounterquote:Op maandag 17 mei 2010 14:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat was dat PANN dan? Waar ik je aan de liefde van je leven geholpen heb?
Ach, wij hoeven de arbeiders niet te importeren voor al het fysieke werk...quote:Op maandag 17 mei 2010 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies, we hebben het hippe design en jij het stinkende havenvervoer
Ofwel wij hebben de technische brain-nerds en de modieuze designhomo's en jullie de besmeurde havenarbeiders.
Kan OOK lekker zijn hoor, daar niet van
Gaan we naar Mega/Giga/Super Pann?quote:Op maandag 17 mei 2010 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was een mini-meet met een occasional spontane andere fok-encounter
Zie je, dan is er geen drama. Zodra het meet wordt genoemd heb je de poppen aan het dansen
Was wel een leuke Pann.De hele avond staan springen in de kleine zaal. En nog gezoend
met een meisje
Oude Havenquote:Op maandag 17 mei 2010 15:56 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En de Oude haven (met terrasjes enzo), de Erasmusbrug, de hoogbouw, de Bliss, Dudok, Entree, Bioscoop Cinerama
Da's volgens mij op de dag dat ik niet kan.quote:
En al die allochtonen danquote:Op maandag 17 mei 2010 15:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach, wij hoeven de arbeiders niet te importeren voor al het fysieke werk...
Nee die hebben jullie decennia terug al geimporteerd, vandaar dat het er nu zwart ziet van de mensenquote:Op maandag 17 mei 2010 15:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach, wij hoeven de arbeiders niet te importeren voor al het fysieke werk...
O ja, 5 juni familiedag van de Venquote:
Rond jou geen dramaquote:Op maandag 17 mei 2010 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat was een mini-meet met een occasional spontane andere fok-encounter
Zie je, dan is er geen drama. Zodra het meet wordt genoemd heb je de poppen aan het dansen
Afvallige!quote:Was wel een leuke Pann.De hele avond staan springen in de kleine zaal. En nog gezoend
met een meisje
In Utrecht weer ?quote:Op maandag 17 mei 2010 16:00 schreef Steve het volgende:
MegaPann is 19 juni.
Jaquote:
Oh, dan woont ze vlakbij mij ookquote:Op maandag 17 mei 2010 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oude HavenViilla Kakelbont en die hippere tent.
Vriendin van me woonde er om de hoek. Mariniersweg,
Roep maar een datum.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Wanneer doen we eens een zuipmeet bij Vlarp![]()
?
Zodra ik plantjes heb...quote:Op maandag 17 mei 2010 16:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Wanneer doen we eens een zuipmeet bij Vlarp![]()
?
Dat is ons probleem nietquote:Op maandag 17 mei 2010 16:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn geld trekt het allemaal niet trouwens.
Hij woont er met 2 (3 eigenlijk, maar de 3e gaat dus weg) vrouwen. Maar hij heeft zich dit keer niet bemoeid met het geregel over nieuwe huisgenoot aangezien hij er niet zo heel lang van plan is te blijven wonen.quote:
Ooh, met wie met wie met wie?quote:Op maandag 17 mei 2010 10:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Staat er nog 1 in de planning bij de soho
Niet die in Amsterdammaar die in Eindhoven
Oh dat is sowieso niet waar ik een kijkavond heb.quote:Op maandag 17 mei 2010 16:25 schreef creno het volgende:
[..]
Hij woont er met 2 (3 eigenlijk, maar de 3e gaat dus weg) vrouwen. Maar hij heeft zich dit keer niet bemoeid met het geregel over nieuwe huisgenoot aangezien hij er niet zo heel lang van plan is te blijven wonen.
Ik post het adres maar niet
Woonde. Ze woont inmiddels 2 jaar aan het Great Barrier Reefquote:Op maandag 17 mei 2010 16:08 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oh, dan woont ze vlakbij mij ook.
Doen we van de zomer een terrasje daar!
Dan ga ik misschien wel jaquote:
Heb je dat weekend niet misschien iets waardoor je niet zou kunnenquote:
We hebben alleen de plantenBAKKEN nodig om vol te kotsen, de planteen hoeven er niet persee in hoorquote:
Met het risico dat sommige mensen zich buitengesloten gaan voelen... is de mini-meet met:quote:
Maar dat was toch niet op de vrijdag?quote:Op maandag 17 mei 2010 16:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb je dat weekend niet misschien iets waardoor je niet zou kunnen?
Eerste hoofdstuk gelezenquote:
Ik had het over dat weekendquote:Op maandag 17 mei 2010 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar dat was toch niet op de vrijdag?
Dat Bruce weekend gaat voor alsnog niet door hoor.
Het hartje staat een plek te laagquote:Op maandag 17 mei 2010 16:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met het risico dat sommige mensen zich buitengesloten gaan voelen... is de mini-meet met:Vlarp Steve Tha_Erik Dizer Ang3l
Dat jij een plekje in mijn hart hebt weet iedereen al.quote:
Ja dacht ik al. Maar heb 2 weken niet gedanst. Wel wazige sms-jes over en weer met "laatste kans voor opgeven!" en van anderen dan weer "te weinig aanmeldingen dus gaat niet door" en van weer anderen een "Maar misschien een iets kleiner alternatief wel". Ik kan het vrijdag navragen, maar ik ga er vanuit dat ik dat weekend gewoon wel kan voor de soho sushi mini-meetquote:
En hoe moet Jeroen je nu bereiken?quote:
In de trein van Den Haag naar Venlo vanmiddag lag een verloren iPhone, niet toevallig van jou?quote:
quote:Op maandag 17 mei 2010 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eerste hoofdstuk gelezen
Ik herkende Mark als Dave en op dat moment dus ook even Arthur als mij
Op de brommert
Kijk niet zo boos.quote:Op maandag 17 mei 2010 21:00 schreef Bartjebart het volgende:
Moet je daarom hier nou zo lopen schreeuwen?
Jij slaapt dus niet bij mij!quote:Op maandag 17 mei 2010 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We hebben alleen de plantenBAKKEN nodig om vol te kotsen, de planteen hoeven er niet persee in hoor
Dat maak ik zelf wel uitquote:
Ehm... Laat me er even over denken...quote:
Vrijdagavond stappen?quote:Op maandag 17 mei 2010 22:49 schreef Deceit het volgende:
morgen wordt me fonie gebracht.. en vrijdag rotterdam weer und stappen naturlich
Volgens mij volg ik je niet op twitter....quote:Op maandag 17 mei 2010 23:17 schreef Deceit het volgende:
yeah en ik daar achter het station, ja ik zal t tweeten
Oh, Stefan_Suerte!quote:Op maandag 17 mei 2010 23:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Volgens mij volg ik je niet op twitter....
Verrrrtelquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:03 schreef oinaru_isan het volgende:
Nou. Dat was een interessante minimeet.
hehe stalker!quote:
en ik danquote:
wat is er met jou?quote:
will i regret it if i ask why?quote:
Ik ben dat gedoe van een jongen leuk vinden en dan de onzekerheid hebben of het wederzijds is zat.quote:
hahahahquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:28 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik ben dat gedoe van een jongen leuk vinden en dan de onzekerheid hebben of het wederzijds is zat.
*insert slechte grap*quote:
Het liefst skip ik het eerste deel. Het is zo onzeker en frustrerend.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:31 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
hahahah
amen
'verliefdheid is leuk' zegt men
no it's not!
Ik was naar een kijkavond.quote:
Haha ben ik een keer serieus!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
*insert slechte grap*
Edit: Waar is Mike eigenlijk?
Jeej! Gefeli!quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik was naar een kijkavond.
En nu heb ik binnenkort een kamer!
!
haha voor nu, zoals ik iedere nacht stop met roken, voor 7 uurtjes :-) Maar idd, en als je dan terugkijkt denk je echt waar was dat goed voor dat domme gedoequote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:33 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het liefst skip ik het eerste deel. Het is zo onzeker en frustrerend.
Ik hou er niet van om onzeker te zijn, dat je helemaal aan jezelf gaan twijfelen. bah.
En dan constant van positieve naar negatieve buien gaan, heen en weer. Ik word er gek van.
Ik ga denk ik gewoon kappen met jongens. voor nu
Nee nee nee, sorry, dat was niet bedoeld op jou. Maar op een opmerking die ik dachtquote:
Erikgaatopkamersmeet.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik was naar een kijkavond.
En nu heb ik binnenkort een kamer!
!
Maja, ik stel me aan. Ik moet die leuke jongens gewoon niet tegenkomen, klaar.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:37 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
haha voor nu, zoals ik iedere nacht stop met roken, voor 7 uurtjes :-) Maar idd, en als je dan terugkijkt denk je echt waar was dat goed voor dat domme gedoe
ik doe er niet meer aan mee zoiezo, zeg wat ik vind en denk en als de ander dat niet aanstaat dan pech, dan was ie niet 'die' jongen zeg maar
zelfde als die domme dagen nadat het tegen je zin in uitgaat, ook al zo een feest
jij en celibatair levenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:33 schreef MisterO het volgende:
[..]
Het liefst skip ik het eerste deel. Het is zo onzeker en frustrerend.
Ik hou er niet van om onzeker te zijn, dat je helemaal aan jezelf gaan twijfelen. bah.
En dan constant van positieve naar negatieve buien gaan, heen en weer. Ik word er gek van.
Ik ga denk ik gewoon kappen met jongens. voor nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |