Vinger ze dan?quote:
Ik vind z'n alter-ego BossyBear nog grappigerquote:Op zondag 16 mei 2010 23:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je zou hem moeten volgen op twitterHeerlijk.
En ik slaap slecht als JIJ er bentquote:Op maandag 17 mei 2010 03:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
Another sleepless night, ik slaap altijd slecht als ik bij ang3l slaap, zal dat door die vampireshit komen?
weet je het zeker ? Volgens mij is vogelrok de grootste darkroom van nederlandquote:Op zondag 16 mei 2010 23:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik denk dat het een stuk "veiliger" is om bijvoorbeeld in de Efteling te meeten
Ik begin hem steeds saaier te vindenquote:Op maandag 17 mei 2010 07:10 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind z'n alter-ego BossyBear nog grappiger
ik ben nog nooit met jou in de efteling geweestquote:Op maandag 17 mei 2010 08:10 schreef Ang3l het volgende:
Sowieso, alwéér de Efteling?
O wacht, ik ga toch niet mee
Ben toch echt een x meegeweest hoor.quote:Op maandag 17 mei 2010 08:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ben nog nooit met jou in de efteling geweest
jij moest toen werken die woensdag in oktober en we waren blijkbaar niet leuk genoeg om naderhand in de bistro die caz geregeld had aan te schuivenquote:Op maandag 17 mei 2010 08:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben toch echt een x meegeweest hoor.
En xman was er, en wax en.... nog een boel
Truequote:Op maandag 17 mei 2010 08:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jij moest toen werken die woensdag in oktober en we waren blijkbaar niet leuk genoeg om naderhand in de bistro die caz geregeld had aan te schuiven
Liefje, dat Brabanders nou 20x per jaar naar de Efteling gaan om een terrasje te gaan pakken, of uit pure verveling, betekent nog niet dat de rest van Nederland er ook klaar mee isquote:Op maandag 17 mei 2010 08:10 schreef Ang3l het volgende:
Dat ja, plus dat dat beest echt overal mee naar toe gaat. Staat er daar steeds een volwassen vent met een stuk speelgoedquote:Op maandag 17 mei 2010 08:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou ja, je kunt maar zoveel varianten bedenken van MIIINNNEEEEE!!
Nee, maar dat 6 van de 10 meets in de efteling zijn..........quote:Op maandag 17 mei 2010 08:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Liefje, dat Brabanders nou 20x per jaar naar de Efteling gaan om een terrasje te gaan pakken, of uit pure verveling, betekent nog niet dat de rest van Nederland er ook klaar mee is
Ja, je doet geen [HOMO]meets meer, dat weet iedereen ondertussen wel hoor.quote:Op maandag 17 mei 2010 08:10 schreef Ang3l het volgende:
Ja, maar ze moeten er wel komen, want DAN kan ik pas echt zeggen "Ik ga NIET mee met dat gezeik!"quote:Op maandag 17 mei 2010 09:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, je doet geen [HOMO]meets meer, dat weet iedereen ondertussen wel hoor.
quote:
Ligt daar dan geen sneeuwquote:Op maandag 17 mei 2010 11:53 schreef TheVulture het volgende:
Zonnehomo meldt zich
Ik begin al lekker bruin te worden in de Spaanse zon
quote:Op maandag 17 mei 2010 13:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb vanavond een kijkavond voor een kamer in Utrecht.
Niet dat ik weetquote:Op maandag 17 mei 2010 13:13 schreef creno het volgende:
[..]ga je bij ryan_r wonen ? Het huis waar hij nog woont is ook op zoek naar een huurder.
en je schreef hier laatst nog dat je nooit moeite had met slapen, dat snurken moet dan ook pas na 4 uur geweest zijnquote:Op maandag 17 mei 2010 08:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En ik slaap slecht als JIJ er bent
Heb weer de deur dicht moeten doen vanwege je gesnurk
Ik wil wel mee, al zeker 10 jaar niet meer in de efteling geweest, en wat is een meet nou zonder Dramamamaquote:Op maandag 17 mei 2010 09:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, je doet geen [HOMO]meets meer, dat weet iedereen ondertussen wel hoor.
Wat was dat PANN dan? Waar ik je aan de liefde van je leven geholpen hebquote:Op maandag 17 mei 2010 14:36 schreef Steve het volgende:
Ik heb nog geen [homo]meet gedaan.Geen drama.
Daar ging ik met jou mee op verzoek van Vlarp, en met jou meegaan is geen meet. Sowieso was dat in eerste instantie niet met veel fokkers.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat was dat PANN dan? Waar ik je aan de liefde van je leven geholpen heb?
Oh zo.quote:Op maandag 17 mei 2010 14:42 schreef Steve het volgende:
[..]
Daar ging ik met jou mee op verzoek van Vlarp, en met jou meegaan is geen meet. Sowieso was dat in eerste instantie niet met veel fokkers.
Sushi?quote:Op maandag 17 mei 2010 10:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Staat er nog 1 in de planning bij de soho
Niet die in Amsterdammaar die in Eindhoven
Hoe internep je nu dan!?!quote:Op maandag 17 mei 2010 11:53 schreef TheVulture het volgende:
Zonnehomo meldt zich
Ik begin al lekker bruin te worden in de Spaanse zon
Oeh! Tof!quote:Op maandag 17 mei 2010 13:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb vanavond een kijkavond voor een kamer in Utrecht.
Ik zeur nooit over de reisafstand naar Utrecht hoor.quote:Op maandag 17 mei 2010 15:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oeh! Tof!
Ik ken mensen die telkens zeuren over de reisafstand, maar die niet eens moeite doen om een kamer te vinden in de stad waar ze studeren
Ik heb het ook niet over jouquote:Op maandag 17 mei 2010 15:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zeur nooit over de reisafstand naar Utrecht hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |